Pytania początkujących i niepewnych
Moderator: Yudokuno
Re: Pytania początkujących i niepewnych
W sumie nie wiem w jakiej sytuacji robi to różnicę. Trafienia i tak rozlosowujesz, a przy szarży i tak walczą same witchki, więc lepiej postawić witchki za kotłem, aby to komuś nawet i tego cala przy strzelaniu brakło.
No chyba, że haga jest bsb, no to inna bajka, ale moim zdaniem tak, to jest jak obsługa maszyny - ustawiasz ich gdzie chcesz.
No chyba, że haga jest bsb, no to inna bajka, ale moim zdaniem tak, to jest jak obsługa maszyny - ustawiasz ich gdzie chcesz.
Kocioł może ruszyć się 5 cali, a obsługa? Może w jmoże się jednej turze ruszyć się więcej niż 5 cali będą nadal 1 cal od kotła?
Pytam, bo na turniejach wiele razy przeciwnicy robili mi problem o to, że obsługa nie ruszyć więcej niz 5 cali
Pytam, bo na turniejach wiele razy przeciwnicy robili mi problem o to, że obsługa nie ruszyć więcej niz 5 cali

Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Ja zawsze gram, że machina może się ruszyć tyle ile może, a obsługa może być najwyżej o ten 1 cal oddalona.
Nie wiem czy to dobrze, ale i mi i kumplowi pasuje...
Nie wiem czy to dobrze, ale i mi i kumplowi pasuje...
Arathorn pisze:Łącznie z tym postem jestem od ciebie "skuteczniejszy" o 1353,714286%
Kocioł traktuje się jak maszynę, żeby zaszarżować na maszynę trzeba dojść do podstawki nie do obsługi, wiec kombinacja jest dowolna. Natomiast jeśli DH jest bsb/generałem to mierzysz zasięg od niej nie od kotła.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Hagisy z kotłem nie mogą maszerować bo ten oddział rusza się jak maszyna. A jak nie maszerują to nie da rady ruszyć ich o więcej niż 5 cali.kamelot pisze:Kocioł może ruszyć się 5 cali, a obsługa? Może w jmoże się jednej turze ruszyć się więcej niż 5 cali będą nadal 1 cal od kotła?
Pytam, bo na turniejach wiele razy przeciwnicy robili mi problem o to, że obsługa nie ruszyć więcej niz 5 cali
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
A czy Assassyn może dołączyć się do Kotła? Oczywiście nie ukryć się w kotle ale jawnie dołączyć. Wydaje mi się że tak, jest wyznawcą Khaina, kocioł jest maszyną wojenną, do maszyny mogą dołączać postacie. Tak mi się zdaje ale wolę się zapytać.
- krzychuŻul
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 160
- Lokalizacja: Alwernia/Kraków
witajcie mam takie pytanko w kwesti ilosci atakow poganiaczy. w podreczniku pisze ze maja 2 ale w moim ab pisze ze 3. Czy bicz/hand weapon jest liczony jako dodatkowy atak (czyli 3 w tym przypadku) czy ma tylko 2 ataki i uderza tylko biczem
pewnie jest to gdzies juz wspomniane ale nie chce mi sie za bardzo przegladac tych wszystkich stron
pozdrawiam
pewnie jest to gdzies juz wspomniane ale nie chce mi sie za bardzo przegladac tych wszystkich stron
pozdrawiam

- krzychuŻul
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 160
- Lokalizacja: Alwernia/Kraków
ok
jeszcze jedno zebym mial pewnosc ze nie walkuje :
czyli ten trzeci atak jest rozpatrywany z AP tak?? a nie wszystkie 3?
jeszcze jedno zebym mial pewnosc ze nie walkuje :
czyli ten trzeci atak jest rozpatrywany z AP tak?? a nie wszystkie 3?

- krzychuŻul
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 160
- Lokalizacja: Alwernia/Kraków
czyli wszystkie 3
wielkie dzieki
wielkie dzieki

- Rafał_Pękala
- Mudżahedin
- Posty: 236
czy można dać blessinga z kotła na smoka/mantikorę bez jeźdźca?
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
No a jak ma kocioł walczyć? Oblewać przeciwnika wrzącą krwią? Dostawiasz hage i witchki i hajda 

Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash

Bo tak to już jest z maszynami. Obsługa wyłazi przed maszynę i walczy. Kotła nie można zniszczyć, ale w jakąś np armatę byłby sens atakować (bo nie odda, a nuż jakiegoś wounda do wyniku walki się zrobi?) ale nic z tego. W maszynie walczy tylko obsługa ustawiana przed maszyną, jeśli szarża doszła do maszyny (nie osługantów).
A widziałeś walczącą armatęSexRocket pisze:czegos nie rozumiem dlaczego przy szarzy maja walczyc tylko witchki? zalozmy wpada w kociol jakis fast i co dostawiam tylko 2 male laski? jak tak to dlaczego?Rasti pisze:przy szarży i tak walczą same witchki, więc lepiej postawić witchki za kotłem

Takie są zasady. Zresztą poprzednicy wyjaśnili.