Impacty a oddział z furmanką
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Impacty a oddział z furmanką
jak bys mial takie duze skrzydla tez bys sie meczyl po 20"
w zyciu 
szybowalbym na nich caly czas

szybowalbym na nich caly czas

The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
skoro mowimy o sytuacji gdy rydwan sie styka z furnacem to w czym problem?Mac pisze:Jest tak oczywiście, ale jest również dosyć duża różnica:Shino pisze:no wlasnie problem taki, ze jak masz 2 oddzialy to tez niby w oba bys mogl strzelac a dzielisz impacty... wiec to nie takie jasne jak to mialoby wygladac...
1. Szarżując w dwa oddziały z góry masz narzucone, iż z oboma musisz się stykać - dopiero wtedy zasada dzielenia impactów wchodzi w grę. Gdyby taka zasada weszła w życie odnośnie dzwonu/furmanki, impacty w dzwon/furmankę mogłyby wchodzić (po uprzednim rozdzieleniu) dopiero, gdy jednostka powodująca impacty stykała by się z dzwonem w efekcie szarży - opcja wydaje się sensowna.
2. Natomiast jeśli inaczej nie zostanie to uściślone, impacty jako obrażenia rozlosowywane na jednostce (nie modelach i to, że jest to cc czy nie, nie ma znaczenia. Inaczej impacty byłyby bez sensu) mogłyby, niezależnie od miejsca uderzenia (flanka, rear, przód, w styku z dzwonem/furmanką, czy też nie), być wypłacane również w dzwon/furmankę, a nawet całkowicie w dzwon/furmankę, z racji bycia posiadania US 5+.
ale trzeba bedzie to na spokojnie obgadac zeby powiedziec jaka bedzie finalna wersja
moje rydwany maja wysokie zawieszenieBo jak chciałbyś przejechać rydwanem gościa który stoi jakieś 4-5m nad ziemią?

chyba, ze chcesz grac fuffowo i sprawdzac czy przy kazdym jebnieciu w furmanke typ z gory nie spada bo tam nie ma sie czego trzymac

Fluffowo to trzyma go tam moc Rogatego SzczuraShino pisze: chyba, ze chcesz grac fuffowo i sprawdzac czy przy kazdym jebnieciu w furmanke typ z gory nie spada bo tam nie ma sie czego trzymac

- Hej móżdżku, co będziemy robić dziś wieczorem?
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...
-To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat.
***
Z cyklu na turnieju:
Master Assassin z Fellbladem wpada w 1 turze w Maga Chaosowego na smoku, wypłaca ataki i wypada: 4x1 pada głośnie K*** i cała sala zaczyna klaskać...
***
A mój Bóg w dłoniach ma błyskawice,
miotając gromy, odbiera życie...
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Fluffowo to on tam zapewne przyrósł od tego całego spaczeniowego syfu.
Wybaczcie za offtop.
Wybaczcie za offtop.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
czy jezeli jest furmanka/dzwonek w oddziale to mozna deklarować w nią uderzenia z flary (ancient stegadon)?
niby trafienia te są w oddział...
niby trafienia te są w oddział...
raczej nie.
wg mnie wybierasz w co idą hity z flary.
wg mnie wybierasz w co idą hity z flary.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned