Miejsce: Hala ICDS, Staszica 2, 05-092 Łomianki
Data: 27-28.02.2010
Format: 2350 Single, Balancing Patch, Bazyliszki
Bitwy: 5 x Pitched Battle
Wjazd: 30 zł
Sponsorzy:
Burmistrz Łomianek
Księgarnia Faber i Faber
Zgłoszenia:
Zgłoszenia proszę wysyłać na adres bazyliszek.wfb@gmail.com
Poprawne zgłoszenie powinno zawierać: imię, nazwisko, ID*, armię, rozpiskę w formacie html lub txt
Wysłanie poprawnego zgłoszenia do 22.02.2010 premiowane jest dodatkowymi 5 dużymi punktami do klasyfikacji generalnej.
*ID ze strony Ligi WFB: http://www.adeon.livenet.pl/players.php
Sędziowie:
Sędzia Główny: Michał "Shino" Rusinek
Sędzia Zagraniczny: Wojtek "Gogol" Gogola
Sędzia Techniczny: Kacper "swieta_barbara" Bucki
Sędzia Techniczny: Jakub "Asassello" Maciążek
Sędzia Malarski: Błażej "bless" Misztal
Stoły i mapki:
Gramy na stołach 72x48".
- górka jednopoziomowa albo dwupoziomowa
- ruiny
- zaorane pole
- domek jednopiętrowy albo dwupiętrowy
- obelisk
- murek kamienny albo płotek
- las
Rozkład jazdy:
Sobota:
09:00 - 10:00 Zapisy
10.00 - 13.00 I Bitwa
14.00 - 17.00 II Bitwa
17.30 - 20:30 III Bitwa
Niedziela:
09.00 - 12.00 IV Bitwa
12.30 - 15.30 V Bitwa
Karniaki:
Za przedłużenie bitwy o 10 minut - punkt karny dla obu graczy. Za każde następne 5 minut dwa punkty karne dla obu graczy.
Przedziały punktowe:
0-399 = 10:10
400-599 = 11:9
600-799 = 12:8
800-999 = 13:7
1000-1199 = 14:6
1200-1399 = 15:5
1400-1599 = 16:4
1600-1799 = 17:3
1800-1999 = 18:2
2000-2199 = 19:1
2200+ = 20:0
Bazyliszki
Zasady:
1. Każdy gracz może wybrać jednego Bazyliszka, który będzie towarzyszył jego armii przez okres trwania turnieju.
2. Bazyliszek jest na stałe przypisane do danego gracza i musi być uwzględniony w rozpisce.
3. Jeśli gracz zdecyduje się na wystawienie Bazyliszka musi posiadać odpowiedni pomalowany model.
4. Bazyliszki są warte 150 punktów.
5. Bazyliszki traktowane są jako bohaterowie i wystawieni są razem z bohaterami.
6. Bazyliszki nie mogą dołączać się do oddziałów.
7. Bazyliszki nie mają zasad modeli, które imitują.
8. Na Bazyliszki można normalnie rzucać czary.
9. Bazyliszek nie może być generałem.
Model: Bretonnia Paladin na koniu
Sprzęt: Heavy Armour, Shield, Barded Bretonnian Warhorse, Lance, Róg Rybołowa
Rulz: Blessing of the Lady, Grail Vow, Jedyny Kapitan, Stubborn
Róg Rybołowa: raz w ciągu gry Sławny Bretoński Rycerz może zadąć w swój róg na początku tury swojego przeciwnika. W tej turze jedna wybrana jednostka nie będzie mogła korzystać z latania.
Jedyny Kapitan: Sławny Bretoński Rycerz rozdaje jednostkom w 12" swój Ld w ten sam sposób, jak generał armijny.
Model: High/Wood Elf Hero z łukiem
Sprzęt: Additional Hand Weapon, BFB
Rulz: Mała Runa, Oko Saurona
Big Fucking Bow: 24", S5, D3W, No Armour Save, Move and Fire
Mała Runa: przed rozpoczęciem bitwy Łucznik Bezpolitosny rzuca kością: na 2+ wybrany oddział (nie bohater) otrzymuje D6S4 magicznych trafień. Na 1 nic się nie dzieje. W przypadku, gdy obie armie posiadają Łucznika, o tym który pierwszy używa Małej Runy decyduje rzut kością.
Oko Saurona: Ward Save 3+ przeciwko atakom zasięgowym.
Model: Spawn of Chaos
Sprzęt: Bułgarskie Siano
Rulz: Unbreakable, Fear, Mark of Slaanesh (Always Strike First), Mark of Khorne (S5), Mark of Tzeentch (6+ Ward Save), Mark of Nurgle (-1 do trafienia ze strzelania i w walce wręcz)
Bułgarskie Siano: przed bitwą Yaś dzieli się Sianem ze swoimi ziomalami. Jeden wybrany oddział staje się odporny na fear, terror, panic.
Model: Ogre Bull, koniecznie łysy
Sprzęt: Łysa Pała
Rulz: "Na pewno będę", Fear
Łysa Pała: magiczna broń dwuręczna. Dodatkowo wszyscy strzelający do Turonia mają modyfikator -2 do trafienia.
"Na pewno będę": Turonia nie wystawia się z resztą armii. Od 2 tury na 3+ pojawia się na polu bitwy z dowolnej krawędzi. W turze w której wychodzi Turoń nie może szarżować. Jeśli Turoń nie przyjdzie, przeciwnik normalnie otrzymuje za niego punkty.
Model: Liche Priest
Sprzęt: Book of RAW
Rulz: Undead
Book of RAW: błogosławieństwo najmojszej racji spływa na armię Sexmaszyny. Tak długo jak Sexmaszyna żyje, raz w ciągu swojej tury można przerzucić dowolny rzut kością. Może spowodować Irresistible Force i anulować Miscast. Nie można przerzucać przerzuconych wyników i nie można przerzucać Scatter Dice i Misfire Dice.
Modele: Ogre Irongut i Stone Troll
Sprzęt: Wielkie Sztachety (broń dwuręczna)
Rulz: Fear, "Pijemy?", Zakapiory, Nieszczęścia Chodzą Parami
"Pijemy?": przed bitwą Rocco i Cocco odwiedzili obóz wroga i dokonali aktu pijackiego sabotażu. Wybrany oddział lub bohater traci 1 WS oraz 1 BS (minimum: 1). Umiejętność ta nie działa na wierzchowce - Rocco i Cocco nie piją z bydłem - ani na Bazyliszki - bo tak. W przypadku, gdy obie armie posiadają Rocco i Cocco, o tym który pierwszy wskazuje oddział decyduje wiek (starsi wskazują pierwsi).
Zakapiory: Rocco i Cocklet to gruboskórne bydlaki, posiadają Scaly Skin 4+. Ponadto, w walce wręcz Rocco i Cocco mogą zatruć przeciwnika swoimi oddechami. Zamiast normalnych ataków każdy z nich może wykonać jedno automatyczne magiczne trafienie z S5, przed którym nie broni pancerz.
Nieszczęścia Chodzą Parami: Rocco i Cocco tworzą jeden niepodzielny oddział i każdy z nich wart jest 75 punktów. Mimo, że są bohaterami, nie mogą rzucać ani przyjmować challenge. Rany przechodzą na pozostały przy życiu model. Rocco i Cocco mają identyczne statystyki.
Modele: 4x Free Company/Duelists/Zombie wyposażone w pistolety
Sprzęt: Brace of Revolvers
Rulz: Undead, Ethereal, Skirmish, "Wyciągają Rewolwery", Czwórka Drombo
Brace of Revolvers: 12", S4, AP, Move and Fire
"Wyciągają Rewolwery:" 4Rewolwery strzelają ze swoich pistoletów z niesamowitą wprawą. Mogą namierzać jeźdźców na potworach i rydwanach, bohaterów i championów w regimentach i do trafiania używają swojej bazowej wartości BS (nie mają modyfikatorów za ruch, murek, etc.)
Czwórka Drombo: 4Rewolwery tworzą jeden niepodzielny oddział skirmish i zabicie połowy warte jest 75 punktów. Mimo, że są bohaterami, nie mogą rzucać ani przyjmować challenge. Rany przechodzą na pozostałe przy życiu modele. Wszystkie 4Rewolwery mają identyczne statystyki.
Plik Army Builder z Bazyliszkami (są ukryte w Alternate Rules).
FAQ Bazyliszki:
Czy koszt Bazyliszka musi zawierać się w 2350 pkt (czyli armia jest w rzeczywistości na 2200), czy jest dodatkowy?
Bazyliszki są dodatkiem, więc składa się normalnie armię na 2350, a Bazyliszek dochodzi później.
Czy Bazyliszki zabierają slota hero?
J.w. czyli nie zabierają.
Czy Bazyliszki są traktowani jako bohaterowie, np. pod kątem orkowego Shaga's Screaming Sword, itp.?
Tak! Onslaught! Waaagh!!! Bane Head!
Czy przedmioty działające na sojusznicze jednostki działają na Bazyliszki?
Tak.
Czy na Bazyliszki można rzucać czary?
Tak. Można np. uleczyć 4Rewolwery w armii VC lub TK, albo popchnąć Turonia z Unseen Lurkera.
Czy na Bazyliszki działa Cauldron of Blood?
Na początku ten cep swieta_barbara myślał, że nie. Ale mylił się. Normalnie można kotłować Bazyliszki.
Czy Bazyliszek będzie w jakikolwiek sposób brany pod uwagę przy ocenie malowania? W sensie mam pomalowany model, czy musi mieć te same podstawki co armia, ten sam klimat, itd, itp?
Jak najbardziej. Bazyliszek będzie uwzględniany zarówno przy ocenie jakości malowania, przy podstawkach, przy spójności, a nawet stworzyliśmy dla niego osobny podpunkt w kategorii WOW.
Czy żeby Sławny Bretoński Rycerz miał Ward Save, cała armia musi się modlić, czy przyjmujemy że ma go z automatu i można zaczynać spokojnie?
Sławny Bretoński Rycerz ma Grail Vow - oznacza to, że jest Immune to Psychology, jego ataki są traktowane jako magiczne i ma Ward Save z automatu.
Czy za Sławnego Bretońskiego Rycerza dostaje się 100VP za zabicie generała?
Już nie - Sławny Bretoński Rycerz rozdaje liderkę, ale generałem nie jest.
Czy Mała Runa Łucznika musi być odpalona w 1 turze?
Mała Runa jest odpalana przed bitwą, po wystawieniu jednostek.
Czy Mała Runa Łucznika może spowodować panikę? A jeśli tak, to co działa pierwsze, Mała Runa czy Bułgarskie Siano Yasia.
Tak, może. I proste, że Siano>Runa
Czy Oko Saurona działa na wszystkie rany zadane poza fazą walki wręcz? Czyli magia, strzelanie, fanatycy?
Oko Saurona działa na wszystkie ataki zasięgowe, czyli na wszelkie czary snajperskie, obszarowe, ataki wykonywane bronią dystansową, ale nie na czary atakujące w walce wręcz, czy Fanatyków.
Czy Mała Runa może namierzać bohaterów jeśli są Large Target?
Nie, mała runa nie może namierzać żadnych bohaterów.
Jak porusza się Yaś?
Jak Spawn.
Czy Sexmaszyna przerzuca kostki w turze gracza, czy w każdej turze?
Dokonaliśmy pewnych przeróbek i Sexmaszyna może przerzucać kostkę tylko w swojej turze.
Czy można przerzucać z Sexmaszyny "kostki przeciwnika" czy tylko swoje?
Tylko swoje.
Czy Sexmaszyna może maszerować normalnie?
Tak, Sexmaszyna i 4Rewolwery posiadają zasadę Undead, ale są również bohaterami - mogą maszerować ile tylko sobie życzą.
Czy można odpalać Rune of Wrath and Ruin z Anvil of Doom przeciwko Rocco i Cocco i 4Rewolwerom?
Tak, są oni traktowani jako unit of characters, można ich normalnie namierzać za pomocą kowadła (ale nie z Małej Runy Łucznika Bezpolitosnego, bo są bohaterami).
Czy jeśli Rocco i Cocco obniżą WS bohatera noszącego Helm of Commandment, to przekazuje on obniżoną wartość?
Tak.
Co oznacza dopisek przy Rocco i Cocco oraz 4Rewolwerach, że rany przechodzą na pozostałe przy życiu modele?
Jeśli ktoś sieknie 7 ciosów z Fireballa w te Bazyliszki, to nie są one rozlosowywane między modele. Rany zadawne są przeciwko profilowi, i jeśli przykładowo z tych 7 ciosów Rocco i Cocco dostaliby 4 rany, jeden z nich ginie, a drugi traci 1 ranę. Tak samo ma to miejsce w strzelaniu i walce.
Czy 4Rewolwery mogą namierzać np: załogantów maszyny do której mają zasięg, ale nie mają zasięgu do samych załogantów, czy mogę namierzać bohaterów, do których nie mają zasięgu, ale maja zasięg do oddziałów w których ci bohaterowie stoją?
Nie, muszą mieć zasięg do swoich celów.
Czy 4Rewolwery mogą strzelać do walki?
Nie - skąd ten pomysł?
Czy 4Rewolwery, skoro posiadają po parze rewolwerów, mają w walce wręcz po 2 ataki?
4Rewolwery nie mają już po parze rewolwerów. Teraz każdy z nich ma tylko jeden, ale za to daleko niesie. I mają tylko po 1 ataku w walce wręcz.
A co to znaczy że 4Rewolwery mają MSx2?
Już nie mają.
Jak działa zasada "Move and Fire" zapisana przy Łuczniku i 4Rewolwerach?
Mogą ruszyć się i strzelić w tej samej turze.
Jak jest z modyfikatorem do strzału jeśli obieram 4Rewolwerami bohatera na dużym potworze?
Nie ma żadnego modyfikatora. 4Rewolwery do trafiania zawsze używają swojej wartości BS. Zazwyczaj będzie to oznaczać, że trafiają na 3+ (chyba, że np. Rocco i Cocco obniżą im BS).
Powiedzmy, że to nie FAQ Bazyliszki, ale jakoś nam pasowało:
Dwarf Mountain Rangers dopuszczeni?
Robimy spóźnione święta krasnoludom - nie tylko Anvil of Doom im na tym turze nie wybucha (tak długo jak bronią Sexmaszyny), to jeszcze mogą wystawić Mountain Rangers. Ale niech to naprawdę będą Mountain Rangers - proxy wyjeżdżają ze stołu.
Nowe bestie dopuszczone?
Pronto. Przy czym traca wszystkie swoje obecne bonusy z Balancing Patch, oraz należy uwzględnić następujące zmiany przy tworzeniu rozpiski:
- Skull of Rharkos liczony jest jako 1PD
- Shard of Herdstone liczony jest jako 1PD
Test wiedzy:
Na turnieju przeprowadzony zostanie bardzo trudny test wiedzy, za który można zdobyć do 10 punktów - ale nie macie co się trudzić, tylko osoby z Warszawy mają szansę go wymaksować. Test liczony jest wyłącznie w kategorii Najlepszy Hobbysta.
Ocena malowania:
Jakość pomalowania
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye i podstawki, oddziały tworzą jedną armię
Podstawki modeli i oddziałów
1 - oddziały mają traye
2 - traye są modelowane
+1 - modele mają modelowane podstawki
WYSYWIG
0 - rażące braki wysywigu na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu Silver Helms za Dragon Princes)
1 - wysywig na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
2 - pełen wysywig na oddziałach i bohaterach
Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
3 - pełne przygotowanie do gry
WOW - liczone wyłącznie do klasyfikacji Najlepszy Hobbysta, uznaniowe
1 - kilka konwersji, wyjątkowe lub unikalne modele
2 - większość armii jest skonwertowana, większość armii to modele wyjątkowe lub unikalne
3 - sędzia popuścił w majty na widok oszałamiającej armii pomalowanej własnymi ręcyma
+1 - świetny pomysł na model Bazyliszka
FAQ malowania by bless
Za jakiekolwiek proxy lub niepomalowane modele przyznajemy okrągłe 0 z hobbystyki i ściąganie nieregulaminowych modeli ze stołu. Jeśli w kolejnych bitwach model magicznie wróci na stół i zostanie to wykryte - dobranoc maleńka. Gwarantujemy, że na tym turnieju sprawiedliwość będzie prędka, będzie słuszna i będzie bezlitosna.
Zwycięzcy (i pozostali):
Nagrody, dyplomy i uściski rozdamy za następujące osiągnięcia:
I miejsce
II miejsce
III miejsce
Najlepszy Generał
Najlepszy Hobbysta
Dodatkowe libacje:
Czokołomianki: turniej zaliczany do klasyfikacji ogólnej ChokoLigi.
Impreza w Tawernie: przewidujemy sziszkę, wódkę, piwko i pokerka. Zaklepane mamy do godziny 3 w nocy.
Słoneczniki Van Gorka: turniej malarski, regulamin w oddzielnym temacie.
Pokaz Infinity, Flames of War i Ogniem i Mieczem: chłopcy z wargamer.pl.
Turniej Anima Tactics
Meczyk piłkarski: dla niewyżytych i przy założeniu, że wyrobimy się z bitwami. Halę zamykają o 22giej. Można jeszcze alternatywnie grać na zewnątrz - pięęęęękne boisko.
Nocleg:
Tradycyjne wspólne spanie w salach lekcyjnych w przyległej szkole. Radzimy zabrać karimatki, śpiworki i takie małe, mięciutkie poduszeczki. Na terenie szkoły nocleg jest możliwy wyłącznie z soboty na niedzielę.
Dla bardziej wymagających oraz dla tych którzy chcą przyjechać już w piątek, polecamy hotel tuż obok ICDS:
Dojazd:Oferta z http://noclegiwawa.pl/ pisze:Pokoje Gościnne
Barbara Balcerzak
ul. Krzywa 14c
05-092 Łomianki
Kontakt:
telefon: 22 751 15 58
kom. 504 58 20 20
kom. 515 232 133
Cennik:
Pokój bez łazienki 45 zł osoba/doba
Pokój z łazienką 70 zł osoba/doba
Apartament jednoosobowy 80 zł doba
Doba hotelowa trwa od 14 do 12 dnia następnego.
Ceny podane są w kwotach netto. Obowiązuje 7% VAT.
Posiadamy noclegi w pokojach 1-2-3-4 osobowych. Obiekt wyposażony jest w pokoje z łazienkami i bez łazienek (łazienki z natryskami dostępne na korytarzach).
Fura: dojechać można na własną rękę - przed halą ICDS jest duży parking odkryty.
Sztafeta: osoby przyjeżdżające w sobotę rano możemy przewieźć z Centrum do Łomianek. Z kierowcami (Dębek, Szwentas, Manfred) proszę dogadywać się indywidualnie. W tym wypadku proszę zaznaczyć to już przy zgłoszeniu, żebyśmy mogli jakoś sobie zaplanować kiedy, kto i ile. Dla wszystkich, którzy planują korzystać z tego środka transportu nr kontaktowy to: 792 234 103.
Publiczny: metrem do Metra Marymont, tam na pętli autobusowej przesiadka do specjalnego autobusu linii Ł, Ł-bis lub Ł-Sadowa. Tym autobusem jedzie się jakieś 20-25 minut do przystanku ICDS, który jest już miejscem docelowym
Mapka okolicy:
1. Hala sportowa ICDS: miejsce turnieju, stołówka, prysznice
2 - Szynk u Kazia
3 - Kebaby, hot dogi - nie polecamy
4 - Włoska Pizza
5 - Telepizza
6 - Dominium Pizza
7 - Długo otwarty i dobrze zaopatrzony sklep spożywczy
8 - Jakaś niesprawdzona jadłodajnia z alko
9 - Sushi bar Nigiri
10 - Tawerna - impreza w sobotę: piwo 6zł, wódka 5zł, cała knajpa nasza
11 - Piekarnia na Staszica
12 - Spożywczak
W - przystanki w stronę Warszawy
Ł - przystanki dla przyjeżdżających od strony Warszawy
Parę uwag od organizatorów:
1. Na terenie hali i szkoły obowiązuje zakaz spożywania alkoholu. Tawerna nie jest daleko, sądzę że na lajcie możecie zaczekać do wieczora.
2. Na terenie ICDS jest zajebiaszcza stołówka z szamą za 13zł zestaw (razem z zupką). Inna gastronomia w okolicy również hula, więc nikogo nie zmuszamy.
3. Bardzo ważna sprawa. Mamy fajną miejscówkę i nie chcemy jej spalić. Na terenie hali obowiązuje obuwie na zmianę. Niedawno zmieniali tam parkiet i podchodzą do tego bardzo rygorystycznie.
Klik
Tu też klik
Klik3
Lista Zgłoszonych:
(czerwoni dosłali poprawne rozpiski, czarni nie dosłali żadnych, zieloni dosłali, ale z błędem)
1. Michał Kucharski, ID 2174 Wood Elves
2.Jakub Piasecki, ID 3426 Dwarfs
3.Kacper Schroeder, ID 1817 High Elves
4.Adam "Rzymek" Rzymowski, Snot ID 1796 Empire
5.Artur "Pocisk" Siemianowski, ID 1827 OnG
6. Paweł "Gąsior" Gąsiewski, ID 1206 Jeźdźcy Hardkoru VC
7. Wojciech "Kolas" Kolasiński, ID 1388 Strefa Zero Poznań CHD
8. Maciej Wysocki, ID 3431 DE
9. Wojciech Gładysiak, ID 1218 Poznań Strefa Zero Liz
10. Przemysław Stec. ID 3463. Liz
11.Paweł "BigPasiak" Paszek XIII Kohorta ID1683 WE
12. Jerzy "Bałagan" Filipek ID3127 TK
13 .Rafał "Rafix" Raczyński, ID 1752, Inkwizytor, DoCh
14.Bartłomiej Trojek Trętowski, ID 1968, O&G
15. Michał Kubi Kubacki, ID 1457 Inkwyzytor DoCh
16.Piotr "Holan" Holanowski id1278 Inkwizytor VC
17.Bartosz"Młody" Białowąs id1035 Inkwyzytor WoC
18.Stanisław Scheiner ID 1815 Ordin Zwierzoczłecy
19.Przemysław Szafrański "DKdark" Klub Fenix ID: 2752 HE
20.Paweł "Koszu" Koszowski ID:1415 LIZ
21.Krzysztof "Bastard_Lepy" Schechtel ID 2610 WE
22.Kuba "Jankiel" Jankowski, ID 1299 DE
23. Jan "Pazdzioch" Bodzioch ID 1056 KULT VC
24.Jakub "Mauler" Sobaczyński ID 1849 Earthshaker WoCh
25.Piotr "Morrok" Otlewski ID 1661 BWT Skaven
26. Sebastian Daszkiewicz ID 1129 DoCh
27.Maciej Bogusławski, HE, ID 2981
28. Marcin "Semi" Sommer, ID1857 KULT HE
29.Piotr Czarno-Czarny ;] ID: 1123 Front Wschodni Dwarfs
30.Dariusz Butanowicz, Vampire Counts, ID: 2253
31.Damian "Morgan" Racki 1751
32.Filip "ataman" Formański, FKB Szarża, ID 1189, WoCh
33.Michał "Gobos" Konieczny ID1401,Strefa Zero, DE
34.Tomasz "Gremlin" Kanclerski, ID 2570, Ciupaga Taala, WE
35.Wojciech Soporowski, ID 2410, Dwarfs
36.Piotr "Gnatożuj" Siwek, ID 2868, Fenix, HE
37.Paweł Krauze, ID 2392, Dwarfs
38.Marek Golan, ID 1226, Chaos Dwarfs
39.Karol "Karlee" Wyszkowski, ID 2068, Front Wschodni, DE
40.Szymon "Necro" Skowron, ID 2423, DoCh
41.Marcin "Kalesoner" Zakrzewski, ID 2072, Jeźdźcy Hardkoru, WE
42.Maciej "Pedros" Kawończyk, ID 1360, Kult, DE
43.Jacek Kochanowski, ID 2867, Fenix, WE
44.Kuba Stefaniak, ID 1878, OnG
45.Piotr Wald, ID 3113, Emp
46.Piotr Kozłowski, ID 3120, Lizz
47.Dominik Kądzielski, ID 2929, WoCh
48.Michał "Leśnik" Jędrzejak, ID 1321, Strefa Zero, Liz
49.Tomek Łebkowski, ID 2750, Dwarfs
50.Andrzej "Siweusz" Sadowski, ID 1799, Front Wschodni, DE
51.Krzysztof Żelaźnicki, ID 2102, DoCh
52.Antoni "Antonio" Kowalski, ID 2116, Front Wschodni, OK
53.Jerzy "Furion" Brzozowski, ID 1072, Animosity, DoW
54.Przemek "Herkules" Kowalczyk, ID 2521, Animosity Szczecin, VC
55.Łukasz "Oziu" Ozimek, ID 2611, DE
56.Mateusz "Goboss" Pudzianowski, ID 3089, WE
57.Karol Sosnowski, ID 3066, Nemezis, DoCh
58.Daniel "Arbiter Elegancji" Moczulski, ID 1607, Dwarfs
59.Darek "Dalmar" Polit, ID 1728, Inkwizytor, DoCh
60.Darek Mastrowski, ID 2712, TK
61.Tomek Szwedow, ID 1934, VC
62.Michał Wieczorek, ID 2024, MSWIA, WE
63.Paweł Wieczorek, ID 2025, MSWIA, WoCh
64.Łukasz Borowik ID 2751, DE
65.Paweł "Belaner'' Cholewicki, ID 1107, HE
66.Jakub Augustyn, ID 3142, Animosity, VC
67.Konrad Sosnowski, ID 3068, Nemezis, WE
68.Rafał "Relosu" Kołban, ID 2347, Front Wschodni, HE
69.Błażej Soćko, ID 2337, VC
70.Tomasz "runepriest" Tutaj, ID 2967, Moria, WE
71.Marcin Lipiński, ID 1503, Lizz
72.Bartosz "GarG" Kanclerski, ID 2527, Ciupaga Taala, DE
73.Tomek Miszta, ID 1601, HE
74.Jakub "Thain" Skibicki, ID 1834, Front Wschodni, DE
75.Michał "RIP-lay" Gos, ID 1237, Dwrf
76.Darek "Mobi" Olczak, ID 1643, Emp
77.Tomek Domagalski, ID 2230, Inkwizytor, Lizz
78.Maciej "Szwentas" Świątkiewicz, ID 2839, Jeźdźcy Hardkoru, HE
79.Jakub Janiszek, ID 2583, Skav
80.Michał "Slanesh" Żywczyk 2112, Kult, Lizz
81.Konrad "Dastor" Jabloński , Nemezis, ID1285 VC
82.Krzysio "Fisch" Fischer, ID 1186, Jeźdźcy Hardkoru, DoW
83.Adam Zielony, ID 2898, Jeźdźcy Hardkoru, VC
84.Wojciech Szafałowicz, ID 1902, Strefa Zero, DoCh
85.Bartłomiej "Bartys" Lewandowski ID 1499 KULT DE
86. Łukasz "Śmiechu" Śmiechowski ID 2932 VC
87.Łukasz Dudzic ID: 1157 Szybki Szpil DE
88.Michał Miszczak ID3342 Imp
89.Przemysław Niedzielski ID 3464 WoCh
90. Piotr "Szmajson" Szmajewski - KGB "RS" ID1925- VC
91. Kamil "Jandy Łupacz Dzików" Jandy - KGB "RS" ID1297 - WE
92. Marek "Buszman" Buszkeiwicz - KGB "RS" ID1083
93.Karol Juralewicz ID: 1327 VC
94.Michał Węgrzyński "Fluffy"Khemri ID 2016 ->Rzucony Challenge na Fisha
95.Aleksander "Rince" Jaworowski ID2201 DE
96. Marek "Yuby" Zasłona ID 2900 OnG
97.Andrzej "Jerzyn" Jarzyna, ID1307 , DE
98.Aleksander Mindzija id 2788, lizi, ordin
99.Jarek Chyczewski id 3469, vc, ordin
100....
101.Tomasz Frymark id 2710, skaven
102.Jacek "Xet" Grotha id: 1258 Snot DE
103.Łukasz "Lucas" Ho Thanh, ID 2568, Tk
104.Kacper "Tocz" Kozaczuk ID 1425 HE
105. Filip "Cosmo" Górecki ID 1241 Skaven
106. Michał "Jasiu" Walczak ID 2925 TK
107.Piotr Nowak "Lires" ID 1630 TK
108.Piotr "Marian" Fąfara ID 1177 Kult DoCH
109.Mariusz Kiliszek, ID 1371, HE
110.Dominik Kozłowski ID 2644 Animosity Szczecin Empire
111.Łukasz Majchrowicz 1540 DE
112.Daniel "Manfred" Gronowski ID 1254 DoCh
113.Michał Salamon, ID1803, BWT HE
114.Mariusz "Adeptus" Kozieł ID 3341 O&G
115.Piotr Duranc, ID2927, O&G
116.Jacek Kaczmarski ID 1332 VC
117.Szymon Niedorezo ID 1624 Dwarfs
118.Tomasz Malal Hadzlik ID1276 DoCH
119. Łukasz "Pająk" Frankiewicz ID 1190 DoCh
120.Jacek Drob ID 1150 WoCh
121.Jakub 'Cocco' Kotela nemezis id 1419 WoCh
122.Mateusz Wanta ID 2000 LIZ
123.Marcin Kalafior Szlasa-Rokicki Nemezis id 2546 DoCh
124.Wojciech ,,goroncy chlopak'' Dudek Moria Skaven
125.Tomasz Gęgotek, ID2952, WE
126. Michał Szczepaniak, Żaba, ID 1910, DE
127. Piotr "Dębek " Dębkowski JH ID 1141 Bretonnia
128. Konrad "4karabiny" Dmowski Moria ID 1144 VC
129. Jan "Jasiuuu" Leszczyński KULT ID 1495 WoCh
130.Łukasz Kocoń, ID1386, Szybki Szpil, Imp
131. Krystian "Piszczałka" Krych, ID 1444, KGB Rogaty Szczur, DE
132. Marek "Solo" Kiełbasa, ID 1369, Szybki Szpil, DoCh
133. Piotr Głomski, ID 1221, XIII Kohorta, Emp
134. Piotr Urbański, ID 2314, Lizz
135.Andrzej Bąk ID 2431 HE
136.Andrzej Wiatrow ID 2733 DE
137.Piotr Sosnowski, ID 2672, VC
138.Adam Bociek, ID 1054, Dwarfy