nowy rok, nowy patch, nowe mozliwosci - Charkosławowe orkasy

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

nowy rok, nowy patch, nowe mozliwosci - Charkosławowe orkasy

Post autor: Charki »

Defensik maszynowo magiczny. Musze przyznac ze sa mozliwosci składania chopaków z nowym BP. Kraza mi po głowie pomysły na kilka rozpisek - w tym ofensywych

Nie mam AB pod reka, ale powinno byc okolo 2350 - wiec juz rozpa pod kątem łomianek (na ofens nie mam pacynek na tyle - a i do tej bede pewnie potrzebowal b. niewielkie ilosci pozyczyc). Jak tylko ktos z Krakowa bedzie jechał mam zmiar sie pojawić.
Duzo smieci powinno pozwolic na utrzymanie szamanow poza walką i jak najdluzszy ostrzał + magowanie wrogich ludków.

nadzór:
BOBB + swiniak, shino, MBB 146p.
Duzy nocnik + 1xgrzyb, barbus 205p.
maly ork + DS,itty,colar 150p.
maly ork + ds, xet, jankiel 150p.

chołota:
21 pieszych big unsów + FCG gholan, tarcze, 2choppy 307p.
30 nocnikow + fcg, siatki, fanol 170p.

wsparcie:
2x 21 nocnikow + muzyk, po 2 fanoli 2x 117p.
2 fasty z lukami i muzykami - 1wilki 1 pajonki 2x 76p.
10 uczników (z muzykiem ofkors) 65p.
2 rydwany goblinskie 126p.
2x 7 hopków 2x 105p.
1 troll albo snoty (nie wiem co lepiej) 40p.

park:
4 bolce bully 4x 40p.
lobba + bully 75p.
2 doomy 2x 80p.


równe 2350, 10PD,
7DD + 2DSy + raz 3

Na dwóch oddziałach hopków grałem kilka swoich ostatnich bitew i bardzo byłem zadowolony z ich poczynań - robiły za fasty nie muszace testowac ld na 6ce zeby zaszarzowac ;). Z mozliwosciami nerki, itp hopków przestaje byc kluczowe - wiec byc moze jeden oddział wyleci i wejdzie za niego herd.

piechota z Gholanem - dośyć odważna i kontrowersyjna próba- ale na ghul spam, szczury, WE, piechote HE i DE powinni dawac rade ... pozatym nie mam figurek na wagon kawalerii (podobnie BO ktore bylyby niezalezne od generala przy waaagh).

Zastanawiam sie tez czy nie rzerobic BOBka na BSBka - gienkiem musialby zostac wtedy duzy szaman (po zmianie na goblinskiego). Duzy szaman i bobek ida po jednym do duzych nocnikow i big 'unsów w zaleznosci od przeciwnika. Wolalbym ich nie trzymac w jednym oddziale (choc zapewne i tak sie na tym skonczy).

Edit:
O ile pojade, to Bazylem bedzie sexmaszyna - przerzuty glownie dla szamanów , cocklety - do kontry, ewentuanie łucznik (chociaz nie wiem czy wiecej strzelania jest potrzebne w rozpie). Jak myslicie - ktora opcja bedzie najbardziej uniwersalna?

Edit_2:
wstawiony koszt punktowy + poprawki zeby sie zmiesciło (trzeba bylo tlyko grzybki przyciac)
Ostatnio zmieniony 14 sty 2010, o 23:06 przez Charki, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Jestem sceptyczny do tych pizych Unsów, ale rozumiem ograniczenia figurkowe. :mrgreen: Z opcji które podrzuciłeś to wymieniłbym hopki na herd.

Sam nie mam jeszcze swojej rozpy na duże pkt. wyklarowanej więc jestem raczej mało konstruktywny.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Jestem sceptyczny do tych pizych Unsów, ale rozumiem ograniczenia figurkowe.

Raz ze ograniczenia, a dwa chce przetestować czy zadziała. Na te armie co wymieniłem w pierwszym poscie powinno dawac rade.
Niewiem tylko czy nie przegiałem ze smieciem, ale z drugiej strony w tej rozpie nie chodzi o walkę tylko honorowe zanihilowanie wroga na dystans bez wprowadzania dwóch głownych kloców i bohaterów do hth.

Edit.
Rozpa jest nudniejsza niz przypuszczalem, wiecej chyba tym nie zagram. Trzeba na bazyla cos nowego, ciekawszego do grania wymyslic :)

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Na sobotni turniej 2600 BP mam zamiar wziąć naporowe orkasy bo chce zobaczyc jak sie spisza na nowej wersji patcha. Na turieju armia moze zawierac 400-600 kontyngentu ale postanowilem z niego zrezygnowac zeby lepiej ocenic sile nowych zielonych (z demonicznym wsparciem mieli by chlopaki wiekszego kopa ). Ostatnie stoły, czy jest szansa na srodek stawki :mrgreen: ?

Nie moge sie do konca zdecydowac czy zamiast jednego doom'a nie dac działka na duze misie. Podobnie musze sie jeszcze zastanowic czy by nie zdjac bsb'ka z hipka na rydwanie i dac szmate swiniakowi. Jakies sugestie ?

Maszyny sa, smiec jest, trozn klocowy i 2 mocne kontry tez sa:

1 Black Orc Warboss @ 446 Pts
General; Heavy Armour
Shaga's Screamin' Sword [50]
Enchanted Shield [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
1 Wyvern @ [200] Pts

1 Black Orc Big Boss @ 230 Pts
Battle Standard
Kidney Stone of Xet [10]
Shinguards of Sneaky Shino [30]
1 Boar Chariot @ [80] Pts

1 Black Orc Big Boss @ 137 Pts
Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
Beard of Barbus [10]
Collar of Zorga [5]
1 Boar @ [0] Pts

1 Night Goblin Shaman @ 90 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Yan Khel Mushroom [15]

24 Orc Big 'Uns @ 320 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG
Morks Spirit Totem [50]

18 Savage Big 'Uns @ 264 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; FCG

29 Night Goblins @ 167 Pts
Netters; Shield; Standard;FCG
1 Fanatic @ [25] Pts

25 Night Goblins @ 129 Pts
Shield; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts

25 Night Goblins @ 129 Pts
Shortbow; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts

5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician

4 Wolf Chariot @ 4x63 Pts

2 Snotlings @ 40 Pts

4 Spear Chukka @ 4x 40 Pts
Bully

2 Doom Diver @ 2x 80 Pts

Casting Pool: 3
Dispel Pool: 4
Models in Army: 170

Total Army Cost: 2600

ODPOWIEDZ