Krasie na kohortex
Krasie na kohortex
1 Runesmith @ 147 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking
10 Warriors @ 90 Pts
Heavy Armour; Shield
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
19 Longbeards @ 283 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician,
Champion, Rune of Courage
Grudge Thrower @ 155 Pts
Engineer, Brace of Pistols
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Bolt Thrower @ 95 Pts
Engineer, Brace of Pistols
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Bolt Thrower @ 90 Pts
Engineer, Brace of Pistols
Rune of Penetrating
15 Troll Slayers @ 195 Pts
w tym 2 Giant Slayers
1 Gyrocopter @ 140 Pts
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 71
Total Army Cost: 1350
kości DD wystarczająco na każde DoCh i VC plus myslę całkiem niezłe pierdyknięcie w handzie i strzelaniu. powinno dać radę. Ewentualnie zamiast żyro mozna wstawić organke ale jeszcze to rozważam.
General; Gromril Armour; Shield
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking
10 Warriors @ 90 Pts
Heavy Armour; Shield
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
19 Longbeards @ 283 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician,
Champion, Rune of Courage
Grudge Thrower @ 155 Pts
Engineer, Brace of Pistols
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Bolt Thrower @ 95 Pts
Engineer, Brace of Pistols
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Bolt Thrower @ 90 Pts
Engineer, Brace of Pistols
Rune of Penetrating
15 Troll Slayers @ 195 Pts
w tym 2 Giant Slayers
1 Gyrocopter @ 140 Pts
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 71
Total Army Cost: 1350
kości DD wystarczająco na każde DoCh i VC plus myslę całkiem niezłe pierdyknięcie w handzie i strzelaniu. powinno dać radę. Ewentualnie zamiast żyro mozna wstawić organke ale jeszcze to rozważam.
Na duże pts też są zajefajne...mają tylko jeden minus...ostatnio mi ciągle missfire'ują..organki zdecydowanie - na te pkty są bardzo mocne.
Poza tym wystarczy byle latacz typu furie lub harpie żeby ja spokojnie poblokować lub wyeliminować a żyrko ładnie blokuje marszyk no i można nim zdejmować maszynki wroga a organkami niestety niet... Mam nadzieję, że katapa i dwa bolce sobie poradzą
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Moja rozpa z tamtego roku. Zdecydowanie daję radę i żyros pasuje jak ulał ja bym nic nie zmieniał:P
Ja bym zrobił tak:
zamiast warriorów dał thunderersów jeszcze jednych, tamtym nic nie dał, ewentualnie muzyka, dał bym jeszcze jednego bohatera - mistrza inżyniera i dodał do katapy żeby zminimalizować ryzyko wybuchu, oczywiście dałbym organy, bolce są zbyt losowe, jak już gram krasnoludami to chce mieć to strzelanie jak najbardziej pewne więc zamist bolców kolejna katapa też z przerzutem skaterki i +1S. Grałem już tak na te punkty kilka razy na zróżnicowane armie i zawsze było bardzo ok. W mojej rozpisce mam jeszcze zwiadowców z GW około 15 z FCG i jakimś runicznym sztandarem( najczęściej jeden break na d6 albo warbanner,) żeby wyjść za lasem i przytrzymać coś mocnego żeby zyskać 2 tury strzelania dodatkowe, i daje mniejszy klocek piechoty- hamków lub ironów między katapy. Według mnie taka rozpiska jaką gram na te punkty jest spoko ;p.
zamiast warriorów dał thunderersów jeszcze jednych, tamtym nic nie dał, ewentualnie muzyka, dał bym jeszcze jednego bohatera - mistrza inżyniera i dodał do katapy żeby zminimalizować ryzyko wybuchu, oczywiście dałbym organy, bolce są zbyt losowe, jak już gram krasnoludami to chce mieć to strzelanie jak najbardziej pewne więc zamist bolców kolejna katapa też z przerzutem skaterki i +1S. Grałem już tak na te punkty kilka razy na zróżnicowane armie i zawsze było bardzo ok. W mojej rozpisce mam jeszcze zwiadowców z GW około 15 z FCG i jakimś runicznym sztandarem( najczęściej jeden break na d6 albo warbanner,) żeby wyjść za lasem i przytrzymać coś mocnego żeby zyskać 2 tury strzelania dodatkowe, i daje mniejszy klocek piechoty- hamków lub ironów między katapy. Według mnie taka rozpiska jaką gram na te punkty jest spoko ;p.
troche pozmieniałem i wyszło mi cos takiego:
Runesmith @ 147 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking
10 Warriors @ 80 Pts
Heavy Armour
10 Thunderers @ 140 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour
20 Longbeards @ 260 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard, champion
18 * Hammerers @ 307 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, champion
Rune of Courage
Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1349
Runesmith @ 147 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Master Rune of Balance
Rune of Spellbreaking
10 Warriors @ 80 Pts
Heavy Armour
10 Thunderers @ 140 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour
20 Longbeards @ 260 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard, champion
18 * Hammerers @ 307 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, champion
Rune of Courage
Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1349
Według mnie drudzy thunderersi by się przydali bo to naprawdę skuteczna jednostka strzelająca. Poza tym po co 18 hamkow? Nikt tego i tak nie przepchnie. Tak samo długobrodzi. Za zaoszczędzone punkty wystawił bym mistrza inżyniera żeby mieć jedną prawie 100% niewybuchalną katapę
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
WHAT IS YOUR PROBLEM, DUDE. mam do czynienia z Trollem? przyznaj się szczerze.Według mnie drudzy thunderersi by się przydali bo to naprawdę skuteczna jednostka strzelająca. Poza tym po co 18 hamkow? Nikt tego i tak nie przepchnie. Tak samo długobrodzi. Za zaoszczędzone punkty wystawił bym mistrza inżyniera żeby mieć jedną prawie 100% niewybuchalną katapę
no dobra, chyba jednak nie. to co mówisz to bzdury, bez kitu
a rozpa ciekawa, tylko czemu nie masz kolejnego bohatera? format nie pozwala, czy masz taka koncepcję?
Można mieć drugiego bohatera. Kombinowałem z bsbekiem ale jakoś mi sie z nim nie układało na playtestach więc go porzuciłem żeby mieć więcej pts na cała resztę. Poza tym zazwyczaj gram na bsbbeku przez co chłopak nie miał już od ładnych paru lat wolnego wiec wysłałem go na urlop . Hammererow jest 19 - nie dodałem championa
BsB siedzący w hammerersach, który ma 5 siły 1+Sv i Master Rune of Challenge to wrzód na tyłku. Masz Stubborna na hamkach na Ld9 z przerzutem, on ci raczej nie zginie bo ma 1+ Sv i jeszcze ta Runa of Challenge... Poza tym masz wtedy 20 modeli stawiasz 4 szeregi po 5 hamków i masz kloc od którego potrafi się odbić 8 grali z BsB.
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
i tak bohater z magicznymi atakami chyba spisał by się lepiej. poza tym jak nie bierzesz chelenga to możesz go jakos dopakować do walki
A to bolce wogle moga miec runy bez mistrza inżyniera????Szymon94 pisze:A bolce mogą mieć runy jak są jako 1 specjal ??Bolt Thrower @ 95 Pts
Engineer, Brace of Pistols
Rune of Burning
Rune of Penetrating
Bolt Thrower @ 90 Pts
Engineer, Brace of Pistols
Rune of Penetrating
A jesli tak to gdze to pisze i do ilu punktow max??
Mówi się trudno i idzie się dalej ...