Codex 7 edycji dla besti?
Moderator: Dibo
Re: Codex 7 edycji dla besti?
Giganty się ostatnio nie sprzedają także baaaardzo możliwe iż plota się sprawdzi, szczególnie że na plakacie gigant jest. Mi osobiście żal shagotta i po cichu liczyłem na dostęp do demona (stary unliving idol). Przede wszystkim to mam nadzieję na poprawę ld, bo paniki będą gniotły jajca.
To da się jeszcze bardziej? Nie wierzę. Myślę, że w kombacie powinno być git. Jednak jeżeli nie zrobią nic z LD (9 dla beastlorda, 8 wargor i bestigory) to będzie lipa i to duża.Dibo pisze:nie zdziwi mnie jeśli będzie to właśnie psychologia i obsssy z paniki nawet bardziej niż teraz
"...And in that time of darkness,
Man became Beast and Beast became Man..."
Man became Beast and Beast became Man..."
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
JA roztocze sobie taka optymistyczna wizję, bazując na plotkach:
- dostajemy fajna magię (czar przywołujący potwory - zajebistość )
- dostajemy dobre magic itemy i mutacje (coby małego wargorka/centiherosa bsb zrobic do zboostowania klepania w waznym miejscu)
- wspomniane culty/marki zapewniaja nam względną pewność w liderce (kult/marka slanesza dajaca rerole/immune na paniki/feary/terrory)
- lekkie rzeczy są tanie i w miare pewne, elastyczne dzięki ambuszowi, dają rade na lekkie rzeczy wroga dzieki hejtowi po zdaniu liderki)
- centki w core z fastem dodają mobilności
- furie w specialu pozwalaja spokojnie kroic defensy i kontrowac wrogie spowalniaczki/fasty/lataczy
- potworki zaś dodają kopa w różnych aspektach - gigant w kombacie, cyklop w lekkim ostrzale i antymagii, dżabersmok jako duzy latający terrorysta (jak jeszcze dostanie jakiegoś fajnego breath weapona / tongue atack wg plotki, to pełen wypas!), gorgona cholera wie w czym...
- jakby dodatkowo dodali demon princa z FAJNYMI zasadami (a nie taka ciotka-plewka jak w woch), to już widzę mase opcji na fajne rozpy! Typu:
Duży lord magik (albo demon prince, o ile będzie)
1-2 małych magów i BSB
1-2 oddziały gorów do ambusza
1-2 oddziały ungorów w skirmiszu
1-2 oddziały centków
1-2 razy furie
ze 2 razy krówki
2 duże potworki w rarach (cyklop+jabber, gdybym miał bazowac na plotkach).
Eh, jak fajnie jest pomarzyć
- dostajemy fajna magię (czar przywołujący potwory - zajebistość )
- dostajemy dobre magic itemy i mutacje (coby małego wargorka/centiherosa bsb zrobic do zboostowania klepania w waznym miejscu)
- wspomniane culty/marki zapewniaja nam względną pewność w liderce (kult/marka slanesza dajaca rerole/immune na paniki/feary/terrory)
- lekkie rzeczy są tanie i w miare pewne, elastyczne dzięki ambuszowi, dają rade na lekkie rzeczy wroga dzieki hejtowi po zdaniu liderki)
- centki w core z fastem dodają mobilności
- furie w specialu pozwalaja spokojnie kroic defensy i kontrowac wrogie spowalniaczki/fasty/lataczy
- potworki zaś dodają kopa w różnych aspektach - gigant w kombacie, cyklop w lekkim ostrzale i antymagii, dżabersmok jako duzy latający terrorysta (jak jeszcze dostanie jakiegoś fajnego breath weapona / tongue atack wg plotki, to pełen wypas!), gorgona cholera wie w czym...
- jakby dodatkowo dodali demon princa z FAJNYMI zasadami (a nie taka ciotka-plewka jak w woch), to już widzę mase opcji na fajne rozpy! Typu:
Duży lord magik (albo demon prince, o ile będzie)
1-2 małych magów i BSB
1-2 oddziały gorów do ambusza
1-2 oddziały ungorów w skirmiszu
1-2 oddziały centków
1-2 razy furie
ze 2 razy krówki
2 duże potworki w rarach (cyklop+jabber, gdybym miał bazowac na plotkach).
Eh, jak fajnie jest pomarzyć
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Szafo twoja lista to raczej wishlist wybrane cukierki z każdej ploty trzeba pamiętać o lwiej części mówiącej o np braku fasta u centków a jedynie zmianie zasady drunked
ja mam tylko nadzieję na różnorodność armii i balans ptk ( to chyba najważniejsze ) oraz kompatybilność z nadchodzącą 8 edycją ale to raczej strefa marzeń bo jak pisał kiedyś Szaman booki są już gotowe na 1-2 miesiące przed wydaniem czyli może wtedy jeszcze nie skończyli play testów nad 8 edycją
chciałbym również zobaczyć dużo ładnych nowych modeli do tych potworów wszelakich
Minoski to kwestia malowania pomalować na ciemniejszy brązowy i będą ładne, przypominają mi trochę http://mgla.pl/images/products/upimg/173-1876.jpg - w sumie ten model będzie ładnym doombullem teraz pasującym do reszty minosków
ale nawet jeżeli to potworów jest kilka na armie i można poszukać jakieś diamenciki w innych systemach których jest sporo - ważne że podstawy ungory gory centki są fajne - szkoda że nie będzie nowego rydwanu ale ten orkowski też ładnie pasuje no i jeżeli będzie podział na mały i duży rydwan to nawet lepiej jeden będzie masywniejszy drugi lżejszy
no i nie ma nic o herdstone a niby to takie pewne miało być
jedno jest pewne - zmiany idą na plus
ja mam tylko nadzieję na różnorodność armii i balans ptk ( to chyba najważniejsze ) oraz kompatybilność z nadchodzącą 8 edycją ale to raczej strefa marzeń bo jak pisał kiedyś Szaman booki są już gotowe na 1-2 miesiące przed wydaniem czyli może wtedy jeszcze nie skończyli play testów nad 8 edycją
chciałbym również zobaczyć dużo ładnych nowych modeli do tych potworów wszelakich
Minoski to kwestia malowania pomalować na ciemniejszy brązowy i będą ładne, przypominają mi trochę http://mgla.pl/images/products/upimg/173-1876.jpg - w sumie ten model będzie ładnym doombullem teraz pasującym do reszty minosków
ale nawet jeżeli to potworów jest kilka na armie i można poszukać jakieś diamenciki w innych systemach których jest sporo - ważne że podstawy ungory gory centki są fajne - szkoda że nie będzie nowego rydwanu ale ten orkowski też ładnie pasuje no i jeżeli będzie podział na mały i duży rydwan to nawet lepiej jeden będzie masywniejszy drugi lżejszy
no i nie ma nic o herdstone a niby to takie pewne miało być
jedno jest pewne - zmiany idą na plus
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Akurat tutaj Ciebie zmartwię, od jakiegoś czasu krążą plotki po whineserze, iż BoCh dostanie najgorsze itemy ze wszystkich armii.- dostajemy dobre magic itemy i mutacje (coby małego wargorka/centiherosa bsb zrobic do zboostowania klepania w waznym miejscu)
Mam nadzieję, iż napisał to jakiś frustrat/debil/troll.
Bo to pewnie będzie SC, minos ciągnący kamulec, albo dokup do szamana, a ludzie którzy przekazali te informacje raczej nie byli w stanie ogarnąć całego AB - stąd na przykład brak magicznych przedmiotów/mutacji.no i nie ma nic o herdstone a niby to takie pewne miało być
Co ciekawe nasz duży mag dostaje T5. Głównie po to, żeby ten ostatni czar go nie zabijał za szybko, ale i tak fajnie będzie mieć twardszego arcymagusa niż niektórzy lordowie do kombatu, a który nie jest wielkim demonem
Uerph.
HA! a jednak miałem rację z tym herdstonem!
Teraz pewnie pojawi się cyklop rzucający głazami(nie herdowymi).
Teraz pewnie pojawi się cyklop rzucający głazami(nie herdowymi).
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
-Przyzywanie monsterów very interesting (ma sens komercyjny dla GW zeby miec ze sobą dodatkowe duże modele ).
-popychaczka jako czar numer jeden (bardzo pasuje mi do klimatu i jako ze to d6 to nie jest gięte, potrzebne dla piechoty, zobaczymy czy bedzie działało jak wild hunt tylko na herdy bestigory i psy
-dodatkowe ataki minosków wydaja się megafajne przeciwko undeadom i inny unbreakablom np. furnacowi (nie utkną do końca gry w zombiakach co prawda ghoule nadal je pokroją poisonawi )
-dodatkowe sztandary dla bestigorów mysle ze marginalne znaczenie i tak nie przejmuje sie sztandarow jakos za czesto, a co dopiero piecho
tą
-mam nadzieje ze gory beda w stanie przepchnać clanraty od przodu, hatred niby bardzo pomaga przy ich duzej liczbie ataków, dobrze ze unruly nie ma
-klopa się przyda
-najwazniejszy koszt punktowy bo nadal moga nas łatwiutko wystrzelac (nie widze zadnej poprawy w tym względzie), a nawet łatwiej jak herd nie ma skirmisha
pozdro
-popychaczka jako czar numer jeden (bardzo pasuje mi do klimatu i jako ze to d6 to nie jest gięte, potrzebne dla piechoty, zobaczymy czy bedzie działało jak wild hunt tylko na herdy bestigory i psy
-dodatkowe ataki minosków wydaja się megafajne przeciwko undeadom i inny unbreakablom np. furnacowi (nie utkną do końca gry w zombiakach co prawda ghoule nadal je pokroją poisonawi )
-dodatkowe sztandary dla bestigorów mysle ze marginalne znaczenie i tak nie przejmuje sie sztandarow jakos za czesto, a co dopiero piecho
tą
-mam nadzieje ze gory beda w stanie przepchnać clanraty od przodu, hatred niby bardzo pomaga przy ich duzej liczbie ataków, dobrze ze unruly nie ma
-klopa się przyda
-najwazniejszy koszt punktowy bo nadal moga nas łatwiutko wystrzelac (nie widze zadnej poprawy w tym względzie), a nawet łatwiej jak herd nie ma skirmisha
pozdro
Z Herdstona:
Nethrag pisze:Ok, here we go folks. I just had a longer convo with a different mate of mine who has a bit of a better look at the book. And this time I had a pencil and paper handy.
Marks are gone.
Gifts are 1 per army.
Doombull doesn't seem to make minos core (there maybe a special character that does, I don't know)
Minos are S5 basic (plus the other rules we've mentioned) and have recieved a 15 point price hike, so potential there for lots of S7 or hand weapons for extra attacks at S5. Seem decent.
Razorgor, are a unit like minos. M7 T5 4A, S5 with +1S on the charge. same cost as the new minos. Seem decent.
Harpies are special......bugger....
Bestigor are same stat line, no price change and are now special.....I honestly can't understand that move at all. Seems ridiculous that they have actually made bestigor worse than before?!?! I really hope my mate has missed something but I don't believe he has.
The core chariots still have a gor and a bestigor on them.
Ambush now is quite different.
To ambush a unit you must have an "equivalent" unit deployed on the board. Have no idea what that means for joined characters etc.
Can ambush from turn one.
No leadership check required, it now works as such --> Roll a dice for the unit ambushing. On a 1, your opponent gets to place it any board edge. 2-3 it doesn't turn up that turn, 4 turns up on the left flank, 5 turns up on the right flank, 6 you get to choose a table edge. Sounds pretty crap to me.
Centigor massive price hike, are now just classed as normal cav, but are still in light armour, don't seem to be any different otherwise except for the drunken changing to roll a dice at the beginning of the game.1-2, +2I, 3-4 -1M but a reroll on the leadership check to gain hatred once in combat, 5-6 stubborn.
Nothing like what I was hoping for to be honest.
5 rare choices. All seem pretty useful.
Giant and spawn stay the same it seemed.
3 more all are the same points and are a bit more expensive than an upgraded helpit abomination. None have any saving throw or regen etc.
Cyclops giant thing. Anti magic in a basket, not only does every wizard within 24"? need to pass a leadership check to cast spell that turn, any they fail to meet the casting value of, count as miscasts?!?! Seems insane to me.
Has a stonethrower that it can move (not march) and shoot with.
Has a standard attack profile (so not a table like a giant) which is 6 S6. T5 5W.
Jabberwocky thing. that 12" leadership check or suffer wounds for how much you fail by is for every unit within 12" but it does need to have los to the jabber thing (think its that way round rather than the jabber needing los to it, but could be wrong). again T5 5W.
Other big thing.
T6 6A S6 killing blow. Can instead of attacking do a single attack that killing blows on a 4+. If it makes a killing blow then it regains d3 wounds.
A few of the better gifts/items.
gift 20points, +1A
gift 15pts, 5+ scaly skin
this one seems pretty insane. 25pts. bound one use only power level 5. All enemy arcane items within 18" are destroyed. The bearer of each item that is destroyed takes d6S4 hits.......ouch to say the least.
Other items that he could remember
GW, reroll missed hits, 40 points
2 handed weapon, +1d3 attacks, if 6 has rolled ignore armour.
however there didn't seem to be ANY ward saves except a 2+ ward against flaming attacks (which also gave the unit a 4+ ward against flaming). There was a light armour which gave regen for 50 points. (obvious combo with those two assuming one's a talisman and ones an armour, you can bet your life it'll be more expensive than a simple 4+ ward which it basically is).
-------------------------------
I'm not particularly happy with most of this. The new rare choices all seem pretty good, the minos and razorgor things both seem very good, but all the old stuff seems pretty dire to me. looks like chariots for core, minos for special.....just like we've had for the last however many years only with a couple of new rare choices tagged on.
Colour me disappointed.
This post has been edited by Nethrag on Jan 6 2010, 03:58 PM
O i znowu moje przewidywania jednostek były poprawne(sądząc po tym że monstery z bestów pochodzą z mitologii greckiej można było zgadnąć cyklopa), jeżeli jeszcze pojawili się wielkie mutowane kraken-like-thing to będą trzy trafienia pod rząd!
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Ha! Teraz już wiem, czemu nie ma dopisku "Chaos" w nazwie Ab. Oj zaboli psychologia.Marks are gone.
Super.Gifts are 1 per army.
Nowe Dragon Ogry? Narazie wygląda to nieźle.Minos are S5 basic (plus the other rules we've mentioned) and have recieved a 15 point price hike, so potential there for lots of S7 or hand weapons for extra attacks at S5. Seem decent.
Szybkie i mocne.Razorgor, are a unit like minos. M7 T5 4A, S5 with +1S on the charge. same cost as the new minos. Seem decent.
A gdzie mają być? W corach? To De maja przegięty Ab a nie reszta. Ludzie z whinesera mnie rozbawiają.Harpies are special......bugger....
Nie ma jak zachęta na granie nowymi modelami, nie?Bestigor are same stat line, no price change and are now special.....I honestly can't understand that move at all. Seems ridiculous that they have actually made bestigor worse than before?!?! I really hope my mate has missed something but I don't believe he has.
Śmierdzi herosami V i brakiem pomysłów.Cyclops giant thing. Anti magic in a basket, not only does every wizard within 24"? need to pass a leadership check to cast spell that turn, any they fail to meet the casting value of, count as miscasts?!?! Seems insane to me.
Has a stonethrower that it can move (not march) and shoot with.
Has a standard attack profile (so not a table like a giant) which is 6 S6. T5 5W.
Chciałbym obczaić tego figurkę..oby przypominał dinusia z Monty Pythona.Jabberwocky thing. that 12" leadership check or suffer wounds for how much you fail by is for every unit within 12" but it does need to have los to the jabber thing (think its that way round rather than the jabber needing los to it, but could be wrong). again T5 5W.
Srogie. Pewnie to jest ta gorgona. Zdecydowanie lepszy pomysł od "jednookiego giganta nawalającego z katapulty i anty-magującego".Other big thing.
T6 6A S6 killing blow. Can instead of attacking do a single attack that killing blows on a 4+. If it makes a killing blow then it regains d3 wounds.
Łooo to z armorem możemy mieć nawet niezły As..nie wierzę;pgift 15pts, 5+ scaly skin
Fajny BS. Daje radę.this one seems pretty insane. 25pts. bound one use only power level 5. All enemy arcane items within 18" are destroyed. The bearer of each item that is destroyed takes d6S4 hits.......ouch to say the least.
Podsumowując, brak marków mnie rozbawił. Cóż za anty-fulff. To już zaraz bestie zamienią się w honorowych dzikusów, biegajacych po lasach i tak naprawdę będących dobrymi, lecz znienawidzonymi istotami. Bleeeeh, niedobrze mi;p. Lecz reszta plotek wydaje się całkiem interesująca oprócz tej o bestigorach .Nie wierzę, iż zjebią tę piechotę, skoro wydają nowe modele.
Jabber w całej okazałości
http://vnmedia.ign.com/screenshots/warh ... 141330.jpg
Następna wersja abominacji ze skavenów
http://vnmedia.ign.com/screenshots/warh ... 141330.jpg
Następna wersja abominacji ze skavenów
Ostatnio zmieniony 6 sty 2010, o 17:58 przez likaon, łącznie zmieniany 1 raz.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
NIe takie rzeczy GW robiło .Nie wierzę, iż zjebią tę piechotę, skoro wydają nowe modele.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
To model z games-day-ya . Limitowany, i IMO całkiem ładny .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
@likaon: to nie jest Jabber tylko koncept chaos spawna do warhammera online...
Given the choice, whether to rule a corrupten, failing empire or to chalange the fate through another throw, a better throw against one's desteny, what wos a king to do?
Szkoda tych bestigor mam nadzieje że jeszcze coś zmienią
Ale monsterki zapowiadają się bosko
A modele potworków pewnie i tak trzeba będzie robić samemu w większości. Nie lubie jak mi narzucają jak taki monsterek ma wyglądać ale jednak lepiej konwertować niż robić od 0.
Ale monsterki zapowiadają się bosko
A modele potworków pewnie i tak trzeba będzie robić samemu w większości. Nie lubie jak mi narzucają jak taki monsterek ma wyglądać ale jednak lepiej konwertować niż robić od 0.
Hordes of Chaos.... To było to....