Rozpiski
Moderator: esgaroth
Re: Rozpiski
Albiońskie zajmują 2 sloty rare , a gdybym miał wziąć Giganta, to co zamiast niego wywalić?
- Deliberitus886
- Mudżahedin
- Posty: 262
Co do giga nie polecam opierania na nim armii łatwo wyłapuje ostrzał bardzo podatny jest w tej materii jeżeli trafią się elfy armia imperium z działami jakaś armia walcząca na dystans pierwsze co oberwie to giguś sama walka też jest raczej losowa ale nie raz zaskakiwał mnie bardzo ale też zawodził . Zawsze może odciągać uwagę od czegoś innego kawy czy czego tam . Jedno powiem na pewno nad gigantem należy się zastanowić nie przemyślane użycie czegoś co jest podatne na ostrzał tak jak on i bardzo losowe w walce prowadzi do niechybnej klęski .
Widzę Wszystko
Moja rozpiska po lekkim liftingu, co myślicie o tym?
Unnamed1850 Pts - Dogs of War Army
1 * Mercenary Captain @ 116 Pts
General; Longbow; Heavy Armour; Shield
Pike of Remas [25]
Ring of Hotek [25]
1 Hireling Wizard @ 105 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Estalian Cloak [20]
11 Duellists @ 99 Pts
Pistol
10 Duellists @ 90 Pts
Pistol
10 Duellists @ 90 Pts
Pistol
5 Light Cavalry @ 75 Pts
Spear; Musician
5 Light Cavalry @ 75 Pts
Spear; Musician
5 Voland's Venators @ 219 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Voland @ [0] Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
14 Mengil Manhide's Manflayers @ 458 Pts
Great Weapon; Repeater Crossbow; Heavy Armour; Standard; Musician
#Banner Of Kalad [0]
1 Mengil Manhide @ [192] Pts
Great Weapon; Heavy Armour
15 Lumpin Croop's Fighting Cocks @ 167 Pts
Normal Bow; Musician
1 Lumpin Croop @ [0] Pts
Normal Bow; Light Armour; Shield
1 Ned Hamfist @ [0] Pts
Normal Bow; Standard
1 Maneater (heavy armour) @ 270 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Heavy Armour
1 Maneater #1 @ [90] Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Heavy Armour
1 Maneater #2 @ [90] Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Heavy Armour
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 88
Total Army Cost: 1849
Jakoś wolę działo niż giganta, większy margines błędu .
Spróbować zamienić jednych duellistów i jedną lekką kawalerię na 3 Irongutów z War Bannerem?
Unnamed1850 Pts - Dogs of War Army
1 * Mercenary Captain @ 116 Pts
General; Longbow; Heavy Armour; Shield
Pike of Remas [25]
Ring of Hotek [25]
1 Hireling Wizard @ 105 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Estalian Cloak [20]
11 Duellists @ 99 Pts
Pistol
10 Duellists @ 90 Pts
Pistol
10 Duellists @ 90 Pts
Pistol
5 Light Cavalry @ 75 Pts
Spear; Musician
5 Light Cavalry @ 75 Pts
Spear; Musician
5 Voland's Venators @ 219 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Voland @ [0] Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield
14 Mengil Manhide's Manflayers @ 458 Pts
Great Weapon; Repeater Crossbow; Heavy Armour; Standard; Musician
#Banner Of Kalad [0]
1 Mengil Manhide @ [192] Pts
Great Weapon; Heavy Armour
15 Lumpin Croop's Fighting Cocks @ 167 Pts
Normal Bow; Musician
1 Lumpin Croop @ [0] Pts
Normal Bow; Light Armour; Shield
1 Ned Hamfist @ [0] Pts
Normal Bow; Standard
1 Maneater (heavy armour) @ 270 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Heavy Armour
1 Maneater #1 @ [90] Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Heavy Armour
1 Maneater #2 @ [90] Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Heavy Armour
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 88
Total Army Cost: 1849
Jakoś wolę działo niż giganta, większy margines błędu .
Spróbować zamienić jednych duellistów i jedną lekką kawalerię na 3 Irongutów z War Bannerem?
- Deliberitus886
- Mudżahedin
- Posty: 262
Powiem tak wywal 1 rój duellistów i ze 2 ogry ,daj łuki Light Cavalry, dorzuć pegaza generałowi i do szarż na flanki by się drugi heros na pegazie przydał tylko kapitan.
Swoją drogą Mengil Manhide's Manflayers @ dużo punktów zabierają można by je spożytkować na przykład na 10 ciężkie kawy a bardzo by się przydali czy może na birdmenów to było by dobre w tej rozpie imają łuki jeszcze ,to może dało by rade .
Swoją drogą Mengil Manhide's Manflayers @ dużo punktów zabierają można by je spożytkować na przykład na 10 ciężkie kawy a bardzo by się przydali czy może na birdmenów to było by dobre w tej rozpie imają łuki jeszcze ,to może dało by rade .
Widzę Wszystko
Widzę, że chcesz Krzyżowi przemeblować całkiem rozpiskę.
Krzyżu...
Irongut`ci Ci się nie zmieszczą bo masz już wykorzystane specjale. Duelistów można zmniejszyć do 9, bo kosztują mniej i panikują tak samo jak 10-ka. Za zaoszczędzone punkty można dodać jednego Venatora. Można by jeszcze zrobić większe cięcia np. zabrać duellistom pistolety albo tok jak myślałeś zlikwidować jeden oddział. Starczyłoby na oddział ciężkiej kawy. Wiadomo, że wiele by nie zdziałała, ale może zajęłaby się jakimiś strzelcami, czy artylerią.
Krzyżu...
Irongut`ci Ci się nie zmieszczą bo masz już wykorzystane specjale. Duelistów można zmniejszyć do 9, bo kosztują mniej i panikują tak samo jak 10-ka. Za zaoszczędzone punkty można dodać jednego Venatora. Można by jeszcze zrobić większe cięcia np. zabrać duellistom pistolety albo tok jak myślałeś zlikwidować jeden oddział. Starczyłoby na oddział ciężkiej kawy. Wiadomo, że wiele by nie zdziałała, ale może zajęłaby się jakimiś strzelcami, czy artylerią.
proste, ze brakuje ciężkiej kawy
taka piątka na czysto za 105 punktów bardzo się przyda do tej rozpy
najlepiej za pistolety na duelistach, łuk od generała i muzyków na fastach znaleźć na to punkty
generał trochę niemrawy ale niech będzie
lumpiny z mengilami bardzo w porządku pomysł
taka piątka na czysto za 105 punktów bardzo się przyda do tej rozpy
najlepiej za pistolety na duelistach, łuk od generała i muzyków na fastach znaleźć na to punkty
generał trochę niemrawy ale niech będzie
lumpiny z mengilami bardzo w porządku pomysł
A co polecacie na Wraithy (najbardziej martwiąca mnie rzecz), Hell Cannon (w zasadzie artylerię wszelkiej maści, ale u niej najtrudniej zdjąć obsługę), Chaos Knightów? Moja ciężka kawaleria się do tego nie umywa (no może oprócz Volandów, ale znając moje rzuty to i tak nic z tego nie będzie)
Co masz na myśli?Fisch pisze:
generał trochę niemrawy
Wraciaków po prostu się nie rusza. Uciekasz, wystawiasz im lekką kawę itp. Trzeba ich czymś zająć. Z helleną podobnie. Najpierw wybić resztę i jak starczy czasu to ostrzelać ją czym się da. ChKnightów osłabić strzelaniem i zgnieść Venatorami i meneaterami. To tak wg mnie - malo doświadczonego gracza.Krzyżu pisze:A co polecacie na Wraithy (najbardziej martwiąca mnie rzecz), Hell Cannon (w zasadzie artylerię wszelkiej maści, ale u niej najtrudniej zdjąć obsługę), Chaos Knightów? Moja ciężka kawaleria się do tego nie umywa (no może oprócz Volandów, ale znając moje rzuty to i tak nic z tego nie będzie)
Pewnie to, że prócz trzymania piki i siedzeniu w mengilach nic nie robi.Co masz na myśli?Fisch pisze:
generał trochę niemrawy
Ja Helkę wolałbym rozwalić na początku, bo wole nie wiedzieć co się stanie jak trafi w Mengili, albo nie daj Boże w Halfingi. Nie ma opcji żeby dało się ją zniszczyć wcześniej?
W takim razie co polecacie dać bohaterom? Magowi dać scrolla i Hoteka, a Kapitanowi pikę i co?
W takim razie co polecacie dać bohaterom? Magowi dać scrolla i Hoteka, a Kapitanowi pikę i co?
Cóż... to nie jest rzeźnicka armia i szczęście jest bardzo potrzebne. Masz jeszcze działo, którym możesz spróbować zdjąć hellenę.
Przypuszczam, że Fisch poradziłby Ci wsadzić kapitana na pegaza i do tego ench. shield albo Helm of Myrmidia i zwykła tarcza. To taki chłopak do zadań specjalnych. Wyskakuje znienacka i blokuje drogę wrogim kawaleriom.
Przypuszczam, że Fisch poradziłby Ci wsadzić kapitana na pegaza i do tego ench. shield albo Helm of Myrmidia i zwykła tarcza. To taki chłopak do zadań specjalnych. Wyskakuje znienacka i blokuje drogę wrogim kawaleriom.
- Deliberitus886
- Mudżahedin
- Posty: 262
Krzyżu nie chciał bym przepychać mojej koncepcji herosa czy armii ale Wraithy można zabić tylko magią , powiem tak na Wraithy tylko magia i magiczne przedmioty może wjęc 2-óch mag 2-lev i kapitan , jako magiczne przedmioty mogę ci tylko polecić wykopanie TK feil of skul <na ich forum jest o nim dysputa>jest naprawdę dobry przeciwko istotą o dużej żyw groźna rzecz na hellka się przyda ale tu polecam raczej 2-óch kapitanów bo jeden nie da rady . Na kawe Chaosu i VC czerwone smoki jest jeden myk jeżeli niema w nej herosa ciężki klocek kawy a z tyłu albo flanki generał albo kapitan na pegazie niema innej opcji na takie statystyki trzeba szukać bonusów tam gdzie się da,no i trzeba im uprzyjemniać życie jak się da ostrzałem .
Widzę Wszystko
Wiecie imo ten wasz gienek na pegazie to ma fajnie od początku bo na pegaza to 10 kusz wystarcza a czasem nawet 5 fastów.
Nie musi być armia na strzelaniu bo każde DE przykładowo ma 10 kuszników albo chociaż fasty z kuszami które owego pegaza zmiotą a taki hero pojedynczy piechotą to nie wierzę jakoś w jego specjalne zdolnośći. Flail of Skulls jak już się na niego porywasz to musisz wiedzieć że kosztuje on 45 pts czyli prócz niego nic już nie weźmie. Prawda jest fajny ale bardziej mi pasuje do lorda. Dalej jak da generałowi FoS to nie ma on piki i każdy ofens na kawie się po jego mengilach przetoczy.
Nie musi być armia na strzelaniu bo każde DE przykładowo ma 10 kuszników albo chociaż fasty z kuszami które owego pegaza zmiotą a taki hero pojedynczy piechotą to nie wierzę jakoś w jego specjalne zdolnośći. Flail of Skulls jak już się na niego porywasz to musisz wiedzieć że kosztuje on 45 pts czyli prócz niego nic już nie weźmie. Prawda jest fajny ale bardziej mi pasuje do lorda. Dalej jak da generałowi FoS to nie ma on piki i każdy ofens na kawie się po jego mengilach przetoczy.
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
Masz rację. Z wypowiedzi Deliberitusa mógłbym się jedynie zgodzić co do tego, że można byłoby wstawić 2 magów. Jednakże mogło to by być za mało. Aczkolwiek rozważając tą możliwość dłużej, spróbowałbym zestawienia dwóch magów 2-poziomowych (jeden z 2 DS, drugi - DS i pika) i do tego kapitan z HoDĄ. Przy tym kapitan raczej pieszo w mengilach. Daje to nie najgorszą antymagię jak na te punkty. Jak ktoś nie wieży w siłę 2- pozimowych magów to może te poziomy zdjąć. Kapitan za to robi coś więcej niż dawanie marnej liderki duellists`om. HoDĄ można już spróbować zdjąć wraciaki.
Można też pójść w mega-magię czyli dwóch magów i Truthsayer/Dark Emissary. Tu jednak jesteśmy coraz bliżej psiego "standardu".
Oczywiście te propozycje wymuszają spore cięcia w armii Krzyża.
Można też pójść w mega-magię czyli dwóch magów i Truthsayer/Dark Emissary. Tu jednak jesteśmy coraz bliżej psiego "standardu".
Oczywiście te propozycje wymuszają spore cięcia w armii Krzyża.
Kokesz z 3DS wyjdzie za BP a wiem, że wszystkie rozpiski Krzyża są na BP bo dobrze go znam
Max DD: 8 a miałby 4 + 1 za DS + 2 za DS + 2 za DS czyli 9
Poza tym ja bym spróbował 1 maga 1 poziomowego z 1 DS i Hotekiem którego zresztą już użył i z tego co pamiętam wywołał Miscasta z Gateweaya rzuconego na IF.
A na Drugiego Hero możnaby wziąść tego Capitana z Piką i HoDA jak mówiłeś.
Max DD: 8 a miałby 4 + 1 za DS + 2 za DS + 2 za DS czyli 9
Poza tym ja bym spróbował 1 maga 1 poziomowego z 1 DS i Hotekiem którego zresztą już użył i z tego co pamiętam wywołał Miscasta z Gateweaya rzuconego na IF.
A na Drugiego Hero możnaby wziąść tego Capitana z Piką i HoDA jak mówiłeś.
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
patent z dwoma herosami:
1: ring of hotek, pika
2: MR1, scroll
jest naprawdę fajny i bym go nie zmieniał
ale pegaza pod dupę dla kapitana z hotekiem bym wrzucił bo się nim fajnie gra
Na wraciaki:
- można zawsze kombinować kawalerią z jednym typem w przodu. Przy odrobinie farta można je na dwie tury zatrzymać.
Gdy się ma kolesia z piką na pegazie można jeszcze zaryzykować szarże i zabicie banszetki.
- spowalniania wraciaków skirmishem/fastami w ten sposób, zeby po ewentualnej szarży poleciały w korzystną dla nas stronę
- najlepiej, gdy wraciaki odejdą za daleko od generała. Wtedy można je zaszarżować np. duelistami i ze swoją niską liderką pobiegną kolejne 2d6 w dupną stronę
- ogólnie jest przejebka i tak
Na kohortex w tę sobotę biorę DoW bez żadnego maga i magicznej broni.
pozdrawiam
1: ring of hotek, pika
2: MR1, scroll
jest naprawdę fajny i bym go nie zmieniał
ale pegaza pod dupę dla kapitana z hotekiem bym wrzucił bo się nim fajnie gra
Na wraciaki:
- można zawsze kombinować kawalerią z jednym typem w przodu. Przy odrobinie farta można je na dwie tury zatrzymać.
Gdy się ma kolesia z piką na pegazie można jeszcze zaryzykować szarże i zabicie banszetki.
- spowalniania wraciaków skirmishem/fastami w ten sposób, zeby po ewentualnej szarży poleciały w korzystną dla nas stronę
- najlepiej, gdy wraciaki odejdą za daleko od generała. Wtedy można je zaszarżować np. duelistami i ze swoją niską liderką pobiegną kolejne 2d6 w dupną stronę
- ogólnie jest przejebka i tak
Na kohortex w tę sobotę biorę DoW bez żadnego maga i magicznej broni.
pozdrawiam
- Deliberitus886
- Mudżahedin
- Posty: 262
Wałkarz z tą samotną szarżą herosa na pegazie to mnie załamałeś on ma zdejmować szarżą bony za szeregi i pilnować tyłów jeżeli jest sam .A feil of skul jest dobry bo możesz nim szybko ubić jakiegoś bohatera czy inna mega żywoyną matronę .
Krzyżu z tym generałem na pieszo w roju to raczej bym nie polecał parę razy się przejechałem na władowaniu go do 30 pik źle to się kończyło za każdym razem jak były działa to ładowali w nich do oporu czym się tylko dało.
Skutek był smutny
Krzyżu z tym generałem na pieszo w roju to raczej bym nie polecał parę razy się przejechałem na władowaniu go do 30 pik źle to się kończyło za każdym razem jak były działa to ładowali w nich do oporu czym się tylko dało.
Skutek był smutny
Widzę Wszystko
To niech ładują w mengili do oporu przy każe -2 (albo -3 nie pamiętam) strzelaniem albo magią jak ma tam hoteka.
Kawą nie zaszarżuje a raczej wiele piechoty to do mengili nie dojdzie.
Kawą nie zaszarżuje a raczej wiele piechoty to do mengili nie dojdzie.
"Spam jest sztuką, której nikt nie potrafi zrozumieć" - Anyix
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt
"Pan Bóg nie gra w kości" - Albert Einstein
"Bo gra w Warhammera!" - Sa!nt