Wrażenia po playtestach z BP
Moderator: Kołata
Re: Wrażenia po playtestach z BP
się tylko do jednej opcji że waye się specjalnie wystawili na rydwan gdyż nie mając do czego strzelać postanowili zabawić się w harpie, plan nie wyszedł gdyż driadzie zabrakło troszku aby po spalonej szarży zobaczyć i wpaść od boku.
a i żeby było ciekawiej popychaczka na smoka weszła bo była totka (nie myślcie że ja tu smokiem kozaczyłem i chciałem walczyć warbosem i bandą goblinków).
a i żeby było ciekawiej popychaczka na smoka weszła bo była totka (nie myślcie że ja tu smokiem kozaczyłem i chciałem walczyć warbosem i bandą goblinków).
Pogratulować.
W sumie najwięcej dał +1 slot rare, smok bezstrosko rozgniatał się parkiem maszynowym na tyłach, trole szalały w środku pola, a resztą mogłeś się zastanowić co zrobić ze smokiem.
Tereaz można się fajnie pobawić mieszanką naszych różnorodnych jednostek
W sumie najwięcej dał +1 slot rare, smok bezstrosko rozgniatał się parkiem maszynowym na tyłach, trole szalały w środku pola, a resztą mogłeś się zastanowić co zrobić ze smokiem.
Tereaz można się fajnie pobawić mieszanką naszych różnorodnych jednostek
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Absolutnie fantasyczne, pomyśleć że kiedyś miałem problem z masakrowaniem WoCh orkami
Z tymi przedmiotami O&G skacze na pozycję przed chwilą wspomnianego Wochu.
core
nocniki
nocniki
nocniki
ucznicy
ucznicy
spec
czaki x2
dzikie dziki
dziki x2
rare
można grać na trzech gigantach? to trzeba to wykorzystać !![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Przeszedłem po wochu jak burza(20:0), wystarczyło zniszczyć "tylko" te cztery jazdy chaosu
Można pójść na turniej O&Gi nikt cię nie wyśmieje że wystawiasz dwa klocki orków.
Z tymi przedmiotami O&G skacze na pozycję przed chwilą wspomnianego Wochu.
core
nocniki
nocniki
nocniki
ucznicy
ucznicy
spec
czaki x2
dzikie dziki
dziki x2
rare
można grać na trzech gigantach? to trzeba to wykorzystać !
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Przeszedłem po wochu jak burza(20:0), wystarczyło zniszczyć "tylko" te cztery jazdy chaosu
Można pójść na turniej O&Gi nikt cię nie wyśmieje że wystawiasz dwa klocki orków.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Grrrrrrr.bless pisze:.... Smok zabija ostatnia balistę i wylatuje za pole.
....
....
Na pole bitwy wraca smok -
...
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
Ponadto - Orki śmierdzą.
Challenge.
I wantz me cookies!
PM.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Hohoho, wracam sobie po dluzszej przerwie na forum a tu taka niespodzianka w postaci nowego BP. Otwieraja sie nowe mozliwosci - az chce sie grac orkasami
. Juz zaczynam kminic nad rozpą - jak jeszcze tylko znajde czas zeby cos pograc to wogole bedzie zajebiscie.
Co do nowych przedmiotów:
Shino - w koncu BSB'ek wyciagnie mordercze 1+ pancerza i nie bedzie spadal od byle pierdniecia.
Barbus - wykręca suty
daje nam jeden oddzial ktorego mozemy byc zawsze pewni.
Kidney - bąbel 24" z pewnoscia szarzy - drugi najzajebistniejszy przedmiot na liscie.
Jan kiel - przydatny, zamiast kolejnego skrola akurat.
Gholan - daje turbo kopa, ale trzeba nim umiec zagrac. Magiczne ataki bezcenne.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Co do nowych przedmiotów:
Shino - w koncu BSB'ek wyciagnie mordercze 1+ pancerza i nie bedzie spadal od byle pierdniecia.
Barbus - wykręca suty
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Kidney - bąbel 24" z pewnoscia szarzy - drugi najzajebistniejszy przedmiot na liscie.
Jan kiel - przydatny, zamiast kolejnego skrola akurat.
Gholan - daje turbo kopa, ale trzeba nim umiec zagrac. Magiczne ataki bezcenne.
-
- Mudżahedin
- Posty: 324
No cóż, jeszcze playtestu nie było (będzie za godzinę), ale jak robiłem rozpę to nie mogłem opędzić się od dwóch pomysłów.
Pierwszy dotyczył wzmocnienia defensu (Format 1500): dodatkowy slot spec wypelniłem BOx5 z muzykiem, coby mi pilnowały przed amnimozjami i obstawiali ewentualnego maga. Brak zastosowania dla dodatkowego rare (złe wspomnienia z Trollami). Z magicznych przedmiotów tylko ten polepszający ochronę magiczną. Więc w pełni nie wykorzystałem nowości, ale spokojnie, bo tym dzisiaj gram.
Drugi pomysł nastawiony na walkę, nie może się w pełni zrealizować przy formacie 1500. Dlatego zastanowiłem się nad 2500 (niedługo taki turniej) i zamiast 20+ BUn' postanowiłem dać 25 BO. Możliwość zasadzenia 20+ ataków z siłą 6, lub 40+ z siłą 5, bez dodatkowych kosztów za sztandar, czy broń (Armed to Da Teef), jest bardzo kusząca, a dodatkowy slot nie zajmuje miejsca na rydwany i machiny. Oczywiście cena to 413 pkt (ze sztandarem), ale wstawić tam gienia lub bsb z przedmiotem, który daje ułomny ITP, zbroje 1+ , kamień żółciowy i jesteśmy wypaśni. Niewiele jednostek w tej grze jest w stanie ustać 40+ uderzeń z S5, a hate na demony i wc oraz przerzuty na regenkę i warda... Tylko magia i machiny to niszczą, jak chcą. Ale od tego mamy grzyba (+1DD) i swoje śmieci. Problemem jest to, że wszystko w jednym miejscu, przy 2,5k pkt mam niemal 700 w tym klocku.
Jak przetestuję tę opcję zaraz dam znać. Panowie i Panie, może to nie Dance Dance Revolution, ale we mnie wstąpiła pozytywna energia WAAAGH! Pozdrawiam i dzięki twórcom z BP!
Pierwszy dotyczył wzmocnienia defensu (Format 1500): dodatkowy slot spec wypelniłem BOx5 z muzykiem, coby mi pilnowały przed amnimozjami i obstawiali ewentualnego maga. Brak zastosowania dla dodatkowego rare (złe wspomnienia z Trollami). Z magicznych przedmiotów tylko ten polepszający ochronę magiczną. Więc w pełni nie wykorzystałem nowości, ale spokojnie, bo tym dzisiaj gram.
Drugi pomysł nastawiony na walkę, nie może się w pełni zrealizować przy formacie 1500. Dlatego zastanowiłem się nad 2500 (niedługo taki turniej) i zamiast 20+ BUn' postanowiłem dać 25 BO. Możliwość zasadzenia 20+ ataków z siłą 6, lub 40+ z siłą 5, bez dodatkowych kosztów za sztandar, czy broń (Armed to Da Teef), jest bardzo kusząca, a dodatkowy slot nie zajmuje miejsca na rydwany i machiny. Oczywiście cena to 413 pkt (ze sztandarem), ale wstawić tam gienia lub bsb z przedmiotem, który daje ułomny ITP, zbroje 1+ , kamień żółciowy i jesteśmy wypaśni. Niewiele jednostek w tej grze jest w stanie ustać 40+ uderzeń z S5, a hate na demony i wc oraz przerzuty na regenkę i warda... Tylko magia i machiny to niszczą, jak chcą. Ale od tego mamy grzyba (+1DD) i swoje śmieci. Problemem jest to, że wszystko w jednym miejscu, przy 2,5k pkt mam niemal 700 w tym klocku.
Jak przetestuję tę opcję zaraz dam znać. Panowie i Panie, może to nie Dance Dance Revolution, ale we mnie wstąpiła pozytywna energia WAAAGH! Pozdrawiam i dzięki twórcom z BP!
pieknie brzmi w teorii...ale czasami bywa ze to ciebie szarzuja. a wtedy 700pkt moze dosyc latwo splynac. aha-> broda i kamk to ta sama grupa itemow wiec na 1 kolesiu sie nie zmiesciDrugi pomysł nastawiony na walkę, nie może się w pełni zrealizować przy formacie 1500. Dlatego zastanowiłem się nad 2500 (niedługo taki turniej) i zamiast 20+ BUn' postanowiłem dać 25 BO. Możliwość zasadzenia 20+ ataków z siłą 6, lub 40+ z siłą 5, bez dodatkowych kosztów za sztandar, czy broń (Armed to Da Teef), jest bardzo kusząca, a dodatkowy slot nie zajmuje miejsca na rydwany i machiny. Oczywiście cena to 413 pkt (ze sztandarem), ale wstawić tam gienia lub bsb z przedmiotem, który daje ułomny ITP, zbroje 1+ , kamień żółciowy i jesteśmy wypaśni. Niewiele jednostek w tej grze jest w stanie ustać 40+ uderzeń z S5, a hate na demony i wc oraz przerzuty na regenkę i warda... Tylko magia i machiny to niszczą, jak chcą. Ale od tego mamy grzyba (+1DD) i swoje śmieci. Problemem jest to, że wszystko w jednym miejscu, przy 2,5k pkt mam niemal 700 w tym klocku.
-
- Mudżahedin
- Posty: 324
Przyjalem dzisiaj demony na 1500 w wersji PG:
2x herald khorna
herald tzeentcha
2x 6 psow
6 flamerow
bloodlterry
horrory
2x furie bodaj (albo 3, nie pamietam)
Moja rozpiska:
General na swini z enchantem, martogiem, broda
BSB na rydwanie z shino armour, colarem, nerka
NG szaman z jankielem i scrollem
25 ng z muzykiem 2 fanolami
wilki z lukami
katapulta
2 chukki
2x wolf rydwan z dodatkowym zalogantem
10 boar boyzow z golanem, fcg, wlocznie
gigant
doom diver
wynik 10:10 ze wskazaniem na mnie - ale przeciwnik dosc mocno farcil w punktogennych sytuacjach (zabicie generala, bsb, oddzialu z golanem)
W skrocie przebieg bitwy:
1 tura przeciwnika - podchodzi wszystkim
1 tura moja - krzycze waagh. oddzial boar boyzow z generalem, a takze bsb na rydwanie podjezdzaja. oddzial z generalem szarzuje na psy z heraldem khorna, wspiera go rydwan wilczy. samotny bsb szarzuje na druga szostke psow.
Oddzial z golanem odnosi spore zwyciestwo (ginie champion i jeden boar boyz, po rzuci na niestabilnosc zostaje herald khorna na 1 ranie). Samotny BSB rowniez spektakularny sukces - mimo, ze na impacty wypadlo tylko 2 albo 3 (niepamietam) wbija lacznie 7 ran w pieski, overranuje.
2 tura przeciwnika - herald khorna bsb biegnie na pomoc heraldowi generalowi, wpadajac od boku w oddzial z golanem. Wpada tym samym w sprytna goblinska pulapke. W gruncie rzeczy wszystko zgodnie z planem - styka sie z moim generalem (WS 7, save na 1+); za to za jego plecami stoi sobie gigant gotowy zaszarzowac w mojej turze.
Niestety, leca spektakularne 2x killing blow w generala co konczy marzenia o kanapce; w walce dobity zostaje herald-general, herald-bsb zagania na smierc rydwan i oddzial boar boyzow.
Dalsza gra to troche szachow, strzelania, ukrywania sie itd. Jeszcze dosc spektakularnie ginie BSB - zbiera salwe od flamerow, w niego ida trzy hity. Jako, ze ma T5 i save na 1+ to szydzi z nich, az do momentu kiedy przeciwnik dwa razy przebija, a ja rzucam dwie jedynki na save. Bywa.
Wynik 10:10 ze wskazaniem na mnie.
Wnioski z itemow:
Golan - fajny jak zaszarzuje. Raz sie udalo, dzieki waaagh. Drugi raz pewnie sie nie uda, suma sumarum zagralem oddzialem boar boyzow po raz pierwszy od z tego co pamietam 4 lat i starczy![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Broda - fajna, bo daje stabilnosc oddzialowi. W tej bitwie nic nie zrobila, ale ogolnie bedzie w rozpiskach goscic.
Kamien nerkowy - hate na demono-undeady duzo daje, nie zdawanie feara w szarzy tez. Swietny na rozpiski rydwanowe.
Grzyb jankiela - ot, zamiast scrolla. Tak naprawde w chwili zjedzenia dziala jak scroll, wiec po prostu daje +1 kosc rozposzenia na poczatku gry; suma sumarum wiec od scrolla lepsze. Raczej bedzie w uzyciu.
Zbroja shina - przerzucanie zdanych wardow jest na demony genialne. Save na 1+ akurat ma mniejsza wage w wersji rydwanowej, ale w wersji na piechote na pewno fajny item.
W kazdym razie wyklarowala mi sie w miare rozpiska na male punkty po tej grze, jest okej, a szatan czuwa. Ale tak jak podejrzewalem: szalu cial nie ma, przy statystycznych rzutach jesli zagrasz dobrze to wygrywasz, jesli zagrasz dobrze a masz pecha w kosciach remisujesz, a jesli zagrasz slabo to dostajesz wpierdol, wiec swiat dziala tak jak powinien.
2x herald khorna
herald tzeentcha
2x 6 psow
6 flamerow
bloodlterry
horrory
2x furie bodaj (albo 3, nie pamietam)
Moja rozpiska:
General na swini z enchantem, martogiem, broda
BSB na rydwanie z shino armour, colarem, nerka
NG szaman z jankielem i scrollem
25 ng z muzykiem 2 fanolami
wilki z lukami
katapulta
2 chukki
2x wolf rydwan z dodatkowym zalogantem
10 boar boyzow z golanem, fcg, wlocznie
gigant
doom diver
wynik 10:10 ze wskazaniem na mnie - ale przeciwnik dosc mocno farcil w punktogennych sytuacjach (zabicie generala, bsb, oddzialu z golanem)
W skrocie przebieg bitwy:
1 tura przeciwnika - podchodzi wszystkim
1 tura moja - krzycze waagh. oddzial boar boyzow z generalem, a takze bsb na rydwanie podjezdzaja. oddzial z generalem szarzuje na psy z heraldem khorna, wspiera go rydwan wilczy. samotny bsb szarzuje na druga szostke psow.
Oddzial z golanem odnosi spore zwyciestwo (ginie champion i jeden boar boyz, po rzuci na niestabilnosc zostaje herald khorna na 1 ranie). Samotny BSB rowniez spektakularny sukces - mimo, ze na impacty wypadlo tylko 2 albo 3 (niepamietam) wbija lacznie 7 ran w pieski, overranuje.
2 tura przeciwnika - herald khorna bsb biegnie na pomoc heraldowi generalowi, wpadajac od boku w oddzial z golanem. Wpada tym samym w sprytna goblinska pulapke. W gruncie rzeczy wszystko zgodnie z planem - styka sie z moim generalem (WS 7, save na 1+); za to za jego plecami stoi sobie gigant gotowy zaszarzowac w mojej turze.
Niestety, leca spektakularne 2x killing blow w generala co konczy marzenia o kanapce; w walce dobity zostaje herald-general, herald-bsb zagania na smierc rydwan i oddzial boar boyzow.
Dalsza gra to troche szachow, strzelania, ukrywania sie itd. Jeszcze dosc spektakularnie ginie BSB - zbiera salwe od flamerow, w niego ida trzy hity. Jako, ze ma T5 i save na 1+ to szydzi z nich, az do momentu kiedy przeciwnik dwa razy przebija, a ja rzucam dwie jedynki na save. Bywa.
Wynik 10:10 ze wskazaniem na mnie.
Wnioski z itemow:
Golan - fajny jak zaszarzuje. Raz sie udalo, dzieki waaagh. Drugi raz pewnie sie nie uda, suma sumarum zagralem oddzialem boar boyzow po raz pierwszy od z tego co pamietam 4 lat i starczy
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Broda - fajna, bo daje stabilnosc oddzialowi. W tej bitwie nic nie zrobila, ale ogolnie bedzie w rozpiskach goscic.
Kamien nerkowy - hate na demono-undeady duzo daje, nie zdawanie feara w szarzy tez. Swietny na rozpiski rydwanowe.
Grzyb jankiela - ot, zamiast scrolla. Tak naprawde w chwili zjedzenia dziala jak scroll, wiec po prostu daje +1 kosc rozposzenia na poczatku gry; suma sumarum wiec od scrolla lepsze. Raczej bedzie w uzyciu.
Zbroja shina - przerzucanie zdanych wardow jest na demony genialne. Save na 1+ akurat ma mniejsza wage w wersji rydwanowej, ale w wersji na piechote na pewno fajny item.
W kazdym razie wyklarowala mi sie w miare rozpiska na male punkty po tej grze, jest okej, a szatan czuwa. Ale tak jak podejrzewalem: szalu cial nie ma, przy statystycznych rzutach jesli zagrasz dobrze to wygrywasz, jesli zagrasz dobrze a masz pecha w kosciach remisujesz, a jesli zagrasz slabo to dostajesz wpierdol, wiec swiat dziala tak jak powinien.
Przyznaje, smieszna bitwa
albo 6 albo 1 na kostkach... Orki dostaly kopa i to sie liczy.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jako że piszący BP znowu dali dupy, i nie przetłumaczyli tego na język polski, czy mogę kogoś prosić o wytłumaczenie zasad poszczególnych przedmiotów?
Tworzone przez Polaków uściślenia oraz wszelkie inne zasady i FAQi dla Polaków - powinno opracować się po polsku - cholerne anglickie lizusy
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
+1 special i rare na każde 1000 pkt
i dodatkowe przedmioty:
- shino: magiczna zbroja; Sv 1+ nie do poprawy i wrogowie w 6 calach muszą przeżucać udane ward save i regeneracje
- broda: ench. item; odpornośc na strach, panikę, terror i jeśli chcesz animozję
- xet: ench. item; nienawiść do demonów i nieumarłych w 12 calach oraz jednostki w 12 calach nie muszą testować strachu/terroru przed szarżą
- jankiel: arcane item; +1 kość do puli rozproszenia co turę. możesz przedmiot stracić w dowolnym momencie otrzymując jeszcze +3 kostki(tamta +1 też się liczy w tej turze)
- golan: mag. sztandar; magiczne ataki oraz dodatkowo przy szarży wszystkie modele mogą atakować(nie tylko te z 1 szeregu)
a może to Ty dałeś dupy, że nie znasz angielskiego ?
i dodatkowe przedmioty:
- shino: magiczna zbroja; Sv 1+ nie do poprawy i wrogowie w 6 calach muszą przeżucać udane ward save i regeneracje
- broda: ench. item; odpornośc na strach, panikę, terror i jeśli chcesz animozję
- xet: ench. item; nienawiść do demonów i nieumarłych w 12 calach oraz jednostki w 12 calach nie muszą testować strachu/terroru przed szarżą
- jankiel: arcane item; +1 kość do puli rozproszenia co turę. możesz przedmiot stracić w dowolnym momencie otrzymując jeszcze +3 kostki(tamta +1 też się liczy w tej turze)
- golan: mag. sztandar; magiczne ataki oraz dodatkowo przy szarży wszystkie modele mogą atakować(nie tylko te z 1 szeregu)
a może to Ty dałeś dupy, że nie znasz angielskiego ?
zagrałem pierwszą bitewkę na nowe orki-kontra dwarfom. krótka relacja.
rozpa:
1 Orc Great Shaman @ 275 Pts
Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Power Stone [25]
Beard of Barbus [10]
1 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Yan Khel Mushroom [15]
1 Night Goblin Shaman @ 120 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Pierścionek bound pell [25]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
1 Black Orc Big Boss @ 155 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Banner of Gholan [25]
1 Boar
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pt
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
2 Snotlings @ 40 Pts
25 Night Goblins @ 155 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
Night Goblin Boss
1 Fanatic
25 Night Goblins @ 151 Pts
Netters; Shield; Standard
Night Goblin Boss
1 Fanatic
12 Savage Boyz @ 135 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint
Savage Orc Boss
12 Savage Boyz @ 135 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint
Savage Orc Boss
10 Savage Boyz @ 100 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint
4 Spear Chukka @ 140 Pts
2 Wolf Chariot @ 120 Pts
5 Savage Boar Boyz @ 125 Pt
5 Savage Boar Boyz @ 125 Pts
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
2 Doom Diver @ 160 Pts
4 Trolls @ 160 Pts
Total Army Cost: 2500
założenia:
bsb skaczący od savagów do savagów i dający turbo ataki, magowie w nocnikach bez animozji i panik lub snotlingach, reszta heja do przodu![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
przebieg:
ustawiam sie 3 odzialami dzikusow na jednej flance, w srodku nocniki i trolle, druga flanka dziki+squigi. zaczynam, cos tam nie zdaje animozji, trolle nie zdaja glupoty, z magi i strzelania uszczuplam thundow i hamerów+wound na bsb. dwarfy blokują sobie kowadlo na 2 tury.
póżniej sukcesywnie z magi i strzelania uszczuplam klocki-longów i hamców, tak że gdy dochodze jest ich 14 i 8. bsb udaje się zabić z magii, dodatkowo rana na runelordzie. kluczowa tura to duże whaaagh niezdispelowane, i szrza trolli po hamerach, savagows z bsb po longach, jakis dzikow i czegos po reszcie. trolle z overruna na kowadełko i 2 rzygania i nie ma runlorda. w tej chwili praktycznie bylo po bitwie.
zabijam wszystko poza minerami ktorych nie mialem jak dopaść, tracąc 2 rydwany, 2 polowki savagow, dziki, polowe squigow, 2 fasty. 20-0
wnioski:
orki dostały fajnego boosta. w końcu można nimi pograć i gdy mi idą rzuty b.dobrze a przeciwnikowi nie idą to jest szansa nawet na maskę. dla mnie największe znaczenie odgrywają dodatkowe sloty. z przedmiotów przydaje się oczywiscie odp.na panike, animozje itp., fajny tez bannerek z atakami, ale przynajmniej w mojej rozpisce bez szału. reszty na dwarfy nie miałem jak przetestować.
rozpa:
1 Orc Great Shaman @ 275 Pts
Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Power Stone [25]
Beard of Barbus [10]
1 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Yan Khel Mushroom [15]
1 Night Goblin Shaman @ 120 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Pierścionek bound pell [25]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
1 Black Orc Big Boss @ 155 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Banner of Gholan [25]
1 Boar
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pt
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
2 Snotlings @ 40 Pts
25 Night Goblins @ 155 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
Night Goblin Boss
1 Fanatic
25 Night Goblins @ 151 Pts
Netters; Shield; Standard
Night Goblin Boss
1 Fanatic
12 Savage Boyz @ 135 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint
Savage Orc Boss
12 Savage Boyz @ 135 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint
Savage Orc Boss
10 Savage Boyz @ 100 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint
4 Spear Chukka @ 140 Pts
2 Wolf Chariot @ 120 Pts
5 Savage Boar Boyz @ 125 Pt
5 Savage Boar Boyz @ 125 Pts
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
2 Doom Diver @ 160 Pts
4 Trolls @ 160 Pts
Total Army Cost: 2500
założenia:
bsb skaczący od savagów do savagów i dający turbo ataki, magowie w nocnikach bez animozji i panik lub snotlingach, reszta heja do przodu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
przebieg:
ustawiam sie 3 odzialami dzikusow na jednej flance, w srodku nocniki i trolle, druga flanka dziki+squigi. zaczynam, cos tam nie zdaje animozji, trolle nie zdaja glupoty, z magi i strzelania uszczuplam thundow i hamerów+wound na bsb. dwarfy blokują sobie kowadlo na 2 tury.
póżniej sukcesywnie z magi i strzelania uszczuplam klocki-longów i hamców, tak że gdy dochodze jest ich 14 i 8. bsb udaje się zabić z magii, dodatkowo rana na runelordzie. kluczowa tura to duże whaaagh niezdispelowane, i szrza trolli po hamerach, savagows z bsb po longach, jakis dzikow i czegos po reszcie. trolle z overruna na kowadełko i 2 rzygania i nie ma runlorda. w tej chwili praktycznie bylo po bitwie.
zabijam wszystko poza minerami ktorych nie mialem jak dopaść, tracąc 2 rydwany, 2 polowki savagow, dziki, polowe squigow, 2 fasty. 20-0
wnioski:
orki dostały fajnego boosta. w końcu można nimi pograć i gdy mi idą rzuty b.dobrze a przeciwnikowi nie idą to jest szansa nawet na maskę. dla mnie największe znaczenie odgrywają dodatkowe sloty. z przedmiotów przydaje się oczywiscie odp.na panike, animozje itp., fajny tez bannerek z atakami, ale przynajmniej w mojej rozpisce bez szału. reszty na dwarfy nie miałem jak przetestować.
+1 special i rare na każde 1000 pkt
i dodatkowe przedmioty:
- shino: magiczna zbroja; Sv 1+ nie do poprawy i wrogowie w 6 calach muszą przeżucać udane ward save i regeneracje
- broda: ench. item; odpornośc na strach, panikę, terror i jeśli chcesz animozję
- xet: ench. item; nienawiść do demonów i nieumarłych w 12 calach oraz jednostki w 12 calach nie muszą testować strachu/terroru przed szarżą
- jankiel: arcane item; +1 kość do puli rozproszenia co turę. możesz przedmiot stracić w dowolnym momencie otrzymując jeszcze +3 kostki(tamta +1 też się liczy w tej turze)
- golan: mag. sztandar; magiczne ataki oraz dodatkowo przy szarży wszystkie modele mogą atakować(nie tylko te z 1 szeregu)
a może to Ty dałeś dupy, że nie znasz angielskiego ?
dzięki za pomoc i tłumaczenie, ale cytując cię i innych
"może to ty także dajesz dupy nie znając polskiego?", nie występóją w nim wyrazy "ward save, special i rare, arcane item, itd". Poza tym gram dla przyjemności, i mając już parędziesiąt lat nie chce mi się już uczyć angielskiego, za moich czasów uczyliśmy się rosyjskiego. Jeśli już trzeba BP pisać w innym języku (a uważam to za zbędne), to proszę o pisanie go w rosyjskim, ewentualnie po ukraińsku (nie każdy musi znać angielski, możemy znać także inne języki). Poza tym ustawa o języku polskim nakazuje wszelkie instrukcje, opisy itp wydawane w Polsce jeśli są w innym języku, wydawać wydawać także w ojczystym. Proszę więc sędziów piszących Bp o wzięcie tego pod uwagę!!!, a pozostałych graczy nawołuję aby nie wstydzili się własnego języka, i nie uważali angielskiego za jedyny właściwy dla tej gry... Posługiwanie się stwierdzeniem "trzeba było się uczyć " jest zwykłym bufobiarstwem!!!
Język polski dla Polaków - ludzie czy tak trudno napisać zasady po polsku?!
Tworzone przez Polaków uściślenia oraz wszelkie inne zasady i FAQi dla Polaków - powinno opracować się po polsku - cholerne anglickie lizusy
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
szkoda, ze nie kulturyKarbowy pisze:za moich czasów uczyliśmy się rosyjskiego.
mam dziwne wrazenie, ze albo nie wiesz albo udajesz, ze nie wiesz o czym piszesz.Poza tym ustawa o języku polskim nakazuje wszelkie instrukcje, opisy itp wydawane w Polsce jeśli są w innym języku, wydawać wydawać także w ojczystym