Waaagh! Barbara
Re: Ewolucja Waaagh! Barbary
Może dołączyć.
A czy nie lepiej dopakować w niego jak najwięcej punktów tak aby przeciwnik nie miał łatwych punktów? Można dać mu ps'a i ds'a, albo +1 do casta.W ogole fasty to pomylka. Najchetniej bym nic za te punkty co zostaja juz nie wystawial, bo to tylko fragi dla przeciwnika.
szaman na ptaszorze: pierscionek, ward
Jak najtaniej, bo czesto sie polowi - bardzo dobry i wydajny bohater.
Nie wiem czy dając mu 2xds będziesz się mieścił w limicie kości dispella, ale jeśli tak to można by wtedy zrobić z BO takiego bardziej zabijakę .
Aha, zobaczyłem teraz że masz 2 fasty tylko z konieczności (odginanie itd), ale na troszkę większy format możesz coś takiego zrobić) .
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nowy BP, nowe mozliwosci.
Postanowilem dac szanse nowym slotom special i zaryzykowac gre na pewnym antycznym patencie - squig hopperach. Pamietam, ze byly momenty, kiedy chlopaki robili mi cale bitwy. Aby ich wystawic, potrzebowalem jednak poteznej obrony magicznej, stad totem. Obrona magiczna w orkach to obecnie moc! Bylo juz zajebiscie, ale jest po prostu mega.
Zreszta nowe przedmioty zmusily mnie do calkowitego zrewidowania dotychczasowej koncepcji (szaman na wronie), sami zreszta ocencie:
Szefy:
Black Orc Warboss: wrona, Shinguards (1+AS, w promieniu 6" przeciwnik przerzuca zdane testy regenki i warda), Ulag's Akkrit Axe, Iron Gnashas [430]
Szaman Orkowy: 2 poziom, dzik, Itty Ring, DS [161]
Szaman NG: 2 poziom, Yan Kheel Mushroom (+1 DD, raz na gre +3DD), Beard of Barbus (oddzial Immune to panic, fear, terror), DS [135]
Szaman NG: 2 poziom, Kidney Stone (oddzialy w 12" nie musza testowac psychologii przy szarzach), DS, Collar of Zorga [125]
Chlopaki:
25 Night Goblins: FCG, siaty, 2 fanoli
25 Big 'Uns: sztandar, muzyk, Totem
10 Niszycieli Rzeczywistosci Masakratorow (arrer boyz): muzyk
2 bazy snotow
Pierdolniecie:
4 Rydwany Goblinskie:extra crew
2x8 Squig Hoppers
Artyleria:
4 bolce
2 Gleby
W sumie mam 9 kostkow dispela i 3 DS, 8 kostkow powera i bounda, dosc ubogie (jak na orki) strzelando, ale za to w walce potrafie zapiachowac calkiem sporo. 112 modeli
Postanowilem dac szanse nowym slotom special i zaryzykowac gre na pewnym antycznym patencie - squig hopperach. Pamietam, ze byly momenty, kiedy chlopaki robili mi cale bitwy. Aby ich wystawic, potrzebowalem jednak poteznej obrony magicznej, stad totem. Obrona magiczna w orkach to obecnie moc! Bylo juz zajebiscie, ale jest po prostu mega.
Zreszta nowe przedmioty zmusily mnie do calkowitego zrewidowania dotychczasowej koncepcji (szaman na wronie), sami zreszta ocencie:
Szefy:
Black Orc Warboss: wrona, Shinguards (1+AS, w promieniu 6" przeciwnik przerzuca zdane testy regenki i warda), Ulag's Akkrit Axe, Iron Gnashas [430]
Szaman Orkowy: 2 poziom, dzik, Itty Ring, DS [161]
Szaman NG: 2 poziom, Yan Kheel Mushroom (+1 DD, raz na gre +3DD), Beard of Barbus (oddzial Immune to panic, fear, terror), DS [135]
Szaman NG: 2 poziom, Kidney Stone (oddzialy w 12" nie musza testowac psychologii przy szarzach), DS, Collar of Zorga [125]
Chlopaki:
25 Night Goblins: FCG, siaty, 2 fanoli
25 Big 'Uns: sztandar, muzyk, Totem
10 Niszycieli Rzeczywistosci Masakratorow (arrer boyz): muzyk
2 bazy snotow
Pierdolniecie:
4 Rydwany Goblinskie:extra crew
2x8 Squig Hoppers
Artyleria:
4 bolce
2 Gleby
W sumie mam 9 kostkow dispela i 3 DS, 8 kostkow powera i bounda, dosc ubogie (jak na orki) strzelando, ale za to w walce potrafie zapiachowac calkiem sporo. 112 modeli
Hehe, zaczalem kombinowac, liczyć i zmieniac i dupa Nie pasi mi ta rozpa
Po co gdy dostajesz stabilności z nowych itemów ładować sobie spowrotem elementy losowości do rozpy? IMO 1 hopki stykną - 2 unity nie ma co. Nie będzie ich jak sensownie wykorzystać.
Jeśli już pozostawać przy takiej koncepcji, to wywal jedne hopy, a daj w ich miejsce 2 pojedyncze trolle i 1 herdzika za 30 pts i jednego hopka wiecej w pierwszym unicie (lub 2 teamy herda, kosztem powiedzmy dzika spod shamana). Dostajesz +2 wystawienia i sporo opcji taktycznych, czyli tzw dymanie.
Imo trolle solo + szefu na wronie to fajowskie kombo i mam zamiar je testować. Troll jest szybki, zwrotny, dobry na komboji-puszki, robi FO na maszynach, daje wystawienie, robi za odginaczke, daje rade ze śmieciuchami i pewnie w cholere innych rzeczy. Za 40 pts? Wypas!
Pozdr i miło że znow grasz w zielone
Po co gdy dostajesz stabilności z nowych itemów ładować sobie spowrotem elementy losowości do rozpy? IMO 1 hopki stykną - 2 unity nie ma co. Nie będzie ich jak sensownie wykorzystać.
Jeśli już pozostawać przy takiej koncepcji, to wywal jedne hopy, a daj w ich miejsce 2 pojedyncze trolle i 1 herdzika za 30 pts i jednego hopka wiecej w pierwszym unicie (lub 2 teamy herda, kosztem powiedzmy dzika spod shamana). Dostajesz +2 wystawienia i sporo opcji taktycznych, czyli tzw dymanie.
Imo trolle solo + szefu na wronie to fajowskie kombo i mam zamiar je testować. Troll jest szybki, zwrotny, dobry na komboji-puszki, robi FO na maszynach, daje wystawienie, robi za odginaczke, daje rade ze śmieciuchami i pewnie w cholere innych rzeczy. Za 40 pts? Wypas!
Pozdr i miło że znow grasz w zielone
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Zupelnie mu sie nie przyda - zawsze mozna lac wrone. A jak skorp wyleci, to zawsze szansa, ze Szaman przezyje, a jest on dosc istotny taktycznie w gracz na TK.Deather pisze:może collar na lorda przenieść, chyba bardziej mu się przyda
Tez kombinuje z trollami, zwlaszcza ze mam wypasione figurki. Tylko, ze bardziej mi sie kombuja do lorda z dzikiem.Kołata pisze:Imo trolle solo + szefu na wronie to fajowskie kombo i mam zamiar je testować. Troll jest szybki, zwrotny, dobry na komboji-puszki, robi FO na maszynach, daje wystawienie, robi za odginaczke, daje rade ze śmieciuchami i pewnie w cholere innych rzeczy. Za 40 pts? Wypas!
Tez mi nie pasi w sumie. W ogole totem jest slaby, zwlaszcza ze nie mam MMM. Moze sprobuje ich wepchnac, kosztem big unsow i hopkow? Akurat sie jeszcze punkty na trolle zrobia, a w sumie nie mam jak bronic tych rydwanow przed rozstrzelaniem.Kołata pisze:Nie pasi mi ta rozpa
Jak szef sie podoba? Zastanawialem sie nad opcja pro-defensywna (YEAH!) z wardem 5+ i jakims enchantem (pewnie Xetem), ale to za bardzo smierdzi mi smokiem DE. W sumie jak tak sobie mysle, to pierwszy raz zlozylem rozpe z walczacym warbossem, on cos walczy? W DE dobrze rozkrecal maszyny, moze w orkasach tak samo to dziala? Wtedy nie musze nosic zadnej kosy i moge konsekwentnie ukrywac sie za obeliskami.
Tak na szybko armia horror a'la stare szczury (13 wystawien):
szef na wronie: shinguards, ward 5+, kidney stone
szaman na dziku: pierscionek, ds
szaman ng: ds, mushroom
szaman ng: ds, collar, barbus (ja pierdziele, ale to jest zajebisty przedmiot dla orkow, wszystko zmienia, praktycznie dowolna mozliwosc kreowania armii, bralbym go w dow do MMM jako spoilsy ;-] )
2x10 arrer boyzow
25 ng z 2 fanolami i muzykiem i lukami
doom diver
4 bolce z bullimi (szkoda, ze klopy sie nie oplaca brac do shinguardsow, za duza szansa zajebania lorda ;-] )
15 MMM
2x10 herda
2 trolle solo
4 rydwany z dodatkowa obsluga
Juz nawet abstrahujac od tego, ze poki co to tylko jakies smieszne zabawy, to po prostu pelna piersia oddycham jak na nowe orkasy patrze. Jest potencjal zajebisty... Bede je ujezdzal teraz do oporu, mam mega zapal.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Juz taka wersja bardziej steady (w poprzedniej wydaje mi sie nie udalo mi sie wykorzystac w pelni potencjalu nowych przedmiotow, poza tym bless przekonal mnie co do dwoch malych szamanow):
Pierdolniecie:
Black Orc Warboss [445]
Wyvern, Sword of Might, Shinguards, Warboss 'At, Iron Gnashas
Black Orc BSB [141]
Boar, Heavy Armour, Collar of Zorga, Beard of Barbus
4 Wolf Chariots [252]
Extra crew
14 Boar Boyz [354]
Standard, Musician, Banner of Gholan
Wsparcie:
Goblin Shaman [152]
Wolf, Yan Kheel Mushroom, DS, Kidney Stone of Xet
Night Goblin Shaman [135]
2xDS
30 Night Goblins [195]
Netters, 2 Fanatics, FCG
10 Arrer Boyz [65]
Musician
5 Wolf Riders [71]
Spears, Musician
2 Snotlings [40]
2xTroll [80]
Artyleria:
4 Spear Chukkas [160]
Bully
2xDoom Diver [160]
Zmodyfikowana wersja tej rozpy jade na turniej w Starych Babicach, jak wroce opisze co i jak. Sadze, ze jest dosc stabilna, malo jest jednostek, na ktorych jest latwo punktowac i trzyma sie mimo niewielkiej antymagii (5 kosci + 3 DS) dzieki twardosci klockow i brakowi MMM. Mam calkiem niezlego generala, ktory jest nie dosc ze twardy, to jeszcze dobrze sobie moze dac rade przeciw demonom dzieki mobilnemu Kidney Stone i Shinguards.
Klocek BB zamierzam stestowac po raz pierwszy od mniej wiecej roku, ale z Barbusem to bedzie przyjemnosc - stabilny, mocny klocek, ktory moze uciekac.
No i calkiem porzadna kontra w postaci 4 rydwanow i fascika do dymanka.
Brakuje mi 20 arrer boyzow, ale to juz takie male zboczenie - taka 10teczka niepozorna tez powinna dobrze dawac sobie rade w dzialaniach szturmowo dywersyjnych.
Problemem jest abominacja, ale mysle, ze moglbym sprobowac ja zmiekczyc strzelaniem, a potem dobic lordem - zobaczymy jak sprawdzi sie to w praktyce.
Pierdolniecie:
Black Orc Warboss [445]
Wyvern, Sword of Might, Shinguards, Warboss 'At, Iron Gnashas
Black Orc BSB [141]
Boar, Heavy Armour, Collar of Zorga, Beard of Barbus
4 Wolf Chariots [252]
Extra crew
14 Boar Boyz [354]
Standard, Musician, Banner of Gholan
Wsparcie:
Goblin Shaman [152]
Wolf, Yan Kheel Mushroom, DS, Kidney Stone of Xet
Night Goblin Shaman [135]
2xDS
30 Night Goblins [195]
Netters, 2 Fanatics, FCG
10 Arrer Boyz [65]
Musician
5 Wolf Riders [71]
Spears, Musician
2 Snotlings [40]
2xTroll [80]
Artyleria:
4 Spear Chukkas [160]
Bully
2xDoom Diver [160]
Zmodyfikowana wersja tej rozpy jade na turniej w Starych Babicach, jak wroce opisze co i jak. Sadze, ze jest dosc stabilna, malo jest jednostek, na ktorych jest latwo punktowac i trzyma sie mimo niewielkiej antymagii (5 kosci + 3 DS) dzieki twardosci klockow i brakowi MMM. Mam calkiem niezlego generala, ktory jest nie dosc ze twardy, to jeszcze dobrze sobie moze dac rade przeciw demonom dzieki mobilnemu Kidney Stone i Shinguards.
Klocek BB zamierzam stestowac po raz pierwszy od mniej wiecej roku, ale z Barbusem to bedzie przyjemnosc - stabilny, mocny klocek, ktory moze uciekac.
No i calkiem porzadna kontra w postaci 4 rydwanow i fascika do dymanka.
Brakuje mi 20 arrer boyzow, ale to juz takie male zboczenie - taka 10teczka niepozorna tez powinna dobrze dawac sobie rade w dzialaniach szturmowo dywersyjnych.
Problemem jest abominacja, ale mysle, ze moglbym sprobowac ja zmiekczyc strzelaniem, a potem dobic lordem - zobaczymy jak sprawdzi sie to w praktyce.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2010, o 23:44 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 1 raz.
Fajna rozpa, Kacper, podoba mi sie, ale chyba mozna ją doszlifowac.
Podobnie jak Kołata uwazam, ze ten BSB moglby byc twardszy. Dlaczego by jemu nie dac Shinarmoura? Lord zadowolilby sie starym, dobrym Sv3+ i Wardem na 5+. Jesli nie wchodzi to w rachubę to znow popre Kolate - Martogs i Ws7 da mu choc troche lepsza ochronę.
Poza tym, jesli masz mobilnego lorda,to spoko, rozumiem jeszcze charioty, bo maja daleki zasieg szarzy, wiec z kamniami zolciowymi moga cos zdzialac, ale te nocniki? Te Trolle? Moze lepiej jednak dorzucic jakis squig herd, o ktorego nie bedziesz sie musial martwic? Moze garsc savagy dla jakies szamana do lasu? Juz chyba nawet hopperow moze byloby warto wrzucic zamiast nocnikow i trolli w tej rozpie...
Moze cos w ten desen:
Black Orc Warboss @ 451 Pts
General; Heavy Armour
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Enchanted Shield [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
Wyvern @ [200] Pts
Black Orc Big Boss @ 166 Pts
Battle Standard
Shinguards of Sneaky Shino [30]
Beard of Barbus [10]
Boar @ [0] Pts
Goblin Shaman @ 152 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Yan Khel Mushroom [15]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
Dispel Scroll [25]
Wolf
Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Musician
10 Savage Boyz @ 95 Pts
Spear; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
14 Orc Boar Boyz @ 371 Pts
FCG, Banner of Gholan [25]
4x Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
4x Wolf Chariot @ 63 Pts
4 Goblin Crew
4 teamy Squig Herd @ 120 Pts
2x Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 97
Total Army Cost: 2243
Twoje zalozenia zostaja nietkniete, za to zyskujesz troche wieksza stabinosc i odpornosc (BSB jest twardszy, szamani maja bezpieczne przystanie w postaci savagy i snotów, nie masz trolli, ktore beda sie platac - za to wchodzi herd, ktory moze robic doslownie wszystko - troche zyskujesz a nie widze, zebys cos stracil).
Podobnie jak Kołata uwazam, ze ten BSB moglby byc twardszy. Dlaczego by jemu nie dac Shinarmoura? Lord zadowolilby sie starym, dobrym Sv3+ i Wardem na 5+. Jesli nie wchodzi to w rachubę to znow popre Kolate - Martogs i Ws7 da mu choc troche lepsza ochronę.
Poza tym, jesli masz mobilnego lorda,to spoko, rozumiem jeszcze charioty, bo maja daleki zasieg szarzy, wiec z kamniami zolciowymi moga cos zdzialac, ale te nocniki? Te Trolle? Moze lepiej jednak dorzucic jakis squig herd, o ktorego nie bedziesz sie musial martwic? Moze garsc savagy dla jakies szamana do lasu? Juz chyba nawet hopperow moze byloby warto wrzucic zamiast nocnikow i trolli w tej rozpie...
Moze cos w ten desen:
Black Orc Warboss @ 451 Pts
General; Heavy Armour
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Enchanted Shield [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Warboss Imbad's Iron Gnashas [30]
Wyvern @ [200] Pts
Black Orc Big Boss @ 166 Pts
Battle Standard
Shinguards of Sneaky Shino [30]
Beard of Barbus [10]
Boar @ [0] Pts
Goblin Shaman @ 152 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Yan Khel Mushroom [15]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
Dispel Scroll [25]
Wolf
Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 65 Pts
Musician
10 Savage Boyz @ 95 Pts
Spear; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
14 Orc Boar Boyz @ 371 Pts
FCG, Banner of Gholan [25]
4x Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
4x Wolf Chariot @ 63 Pts
4 Goblin Crew
4 teamy Squig Herd @ 120 Pts
2x Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 97
Total Army Cost: 2243
Twoje zalozenia zostaja nietkniete, za to zyskujesz troche wieksza stabinosc i odpornosc (BSB jest twardszy, szamani maja bezpieczne przystanie w postaci savagy i snotów, nie masz trolli, ktore beda sie platac - za to wchodzi herd, ktory moze robic doslownie wszystko - troche zyskujesz a nie widze, zebys cos stracil).
choc to moja ulubiona wersja NG to zgadzam sie z przedmowcami-> 5Ld to katastrofa...jak chcesz jednak wypuszczac fanatkow to 2x21 z muzykiem +ok 2 fanatykow na oddzial.
trolle j/w ->wypierdunken. fajne sa...ale wiaza za bardzo Wyverne. /choc ja zamierzam potestowac trollowe przeszkadzajki->na Ld 8 ale nawet jak sie beda wlaczac co 2 ture to powinn doganiac piechote z M4 )
osobiscie zagralbym na 2x gobbo chariot+1x orc chariot. I oddzialy nie wymagajace nianczenia jak herdy/savage,snoty.
trolle j/w ->wypierdunken. fajne sa...ale wiaza za bardzo Wyverne. /choc ja zamierzam potestowac trollowe przeszkadzajki->na Ld 8 ale nawet jak sie beda wlaczac co 2 ture to powinn doganiac piechote z M4 )
osobiscie zagralbym na 2x gobbo chariot+1x orc chariot. I oddzialy nie wymagajace nianczenia jak herdy/savage,snoty.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
W takiej wersji jest bardzo tani i nie traci nic ze swego potencjalu (tzn. macha 3At na ture magicznym dwurakiem). Gdybym dal mu Shinguards, stracilbym +2as za dzika, ktore napewno przyda sie mojemu lordowi, w ktorego naparzac beda rozne fasty. Poza tym Shinguards chcialbym miec mobilne, gdybym koncentrowal swoj ogien na jakiejs hydrze, abominacji, czy psach. Jak cos solidnego wleci w te BB to i tak go skroja moim zdaniem.Podobnie jak Kołata uwazam, ze ten BSB moglby byc twardszy. Dlaczego by jemu nie dac Shinarmoura? Lord zadowolilby sie starym, dobrym Sv3+ i Wardem na 5+. Jesli nie wchodzi to w rachubę to znow popre Kolate - Martogs i Ws7 da mu choc troche lepsza ochronę.
Lordem bede pewnie gral dosc kontrujaco i zachowawczo, nie zalezy mi, zeby leciec nim na pale. Taki lord dobrze nianczy trolle, zreszta jak sie zjebie stupid to mam jeszcze fasta na odginanie. Ten lord, ktorego zaproponowales bless jest zajebisty, bo przerzuca hity na wszystkich, nie tylko na VC i DoCh, ale realnie rzecz biorac, to sa moje najwieksze bolaczki. Ale jesli sie nie sprawdzi, sprawdze Twojego kombosa.Poza tym, jesli masz mobilnego lorda,to spoko, rozumiem jeszcze charioty, bo maja daleki zasieg szarzy, wiec z kamniami zolciowymi moga cos zdzialac, ale te nocniki? Te Trolle? Moze lepiej jednak dorzucic jakis squig herd, o ktorego nie bedziesz sie musial martwic? Moze garsc savagy dla jakies szamana do lasu? Juz chyba nawet hopperow moze byloby warto wrzucic zamiast nocnikow i trolli w tej rozpie...
Co do nocnikow, to jest to zapewne przez wiekszosc czasu bedzie siedzial w nich BSB, dlatego nie martwie sie zbytnio psychologia. I dodatkowo powiekszaja one znacznie jego przezywalnosc.
Hopperzy zupelnie do tej rozpy nie pasuja - mam za slaba antytmagie. Herd bylby spoko, ale moim zdaniem lepiej jest miec wiecej slotow wystawienia (mam 13) i regimenty o wiekszym zakresie zastosowan. Tym niemniej w Babicach gramy na 2400, wiec akurat Herd sie zmiesci.
Zreszta okaze sie juz wkrotce, moim zdaniem tak jak jest teraz jest w porzadku.
Kolata sobie takie trolle bardzo chwali, a tez gra na wiwernie. Postanowilem sprobowac.quas pisze:trolle j/w ->wypierdunken. fajne sa...ale wiaza za bardzo Wyverne. /choc ja zamierzam potestowac trollowe przeszkadzajki->na Ld 8 ale nawet jak sie beda wlaczac co 2 ture to powinn doganiac piechote z M4 )
osobiscie zagralbym na 2x gobbo chariot+1x orc chariot. I oddzialy nie wymagajace nianczenia jak herdy/savage,snoty.
Jesli chodzi o rydwany, to stosuje je podobnie jak fasta -, wiec potrzebuje duzego zasiegu. A ze sa mieciutkie - coz, zycie.
Moze i zagralbym nawet na 1 orkowym (bo akurat mi paru punktow na 15 BB brakuje), ale nie mam figurek.
Dzieki za komentarze, ale pozostane uparty.
A w tym czasie Boar Boyz... Rozdwoisz się czy jednak zawsze jeden z tych dwoch oddziałów będzie bez asysty BSB? A oddzial bez asysty staje sie łatwym celem psychologii. Boar Boyzow bym BSB-kiem nie opuszczał a to oznacza, ze nocniki chodza na swoim Ld5 (no, chyba ze Lord akurat bedzie mogl je nianczyc).swieta_barbara pisze: Co do nocnikow, to jest to zapewne przez wiekszosc czasu bedzie siedzial w nich BSB, dlatego nie martwie sie zbytnio psychologia. I dodatkowo powiekszaja one znacznie jego przezywalnosc.
Tylko sie zastanawiam.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jak sie nie sprawdza, wrzuce 18 Savage Big Uns - taki oddzial tez mam ochote przetestowac.
A jak Ci sie nie sprawdza, wtedy wystawie 10 arrer boyzow, wywale trolle, wywale DD, wywale pare dzikow i wstawie MMM.
Nocniki sa w porzadku, bo dosc dobrze bronia maszyn i mam pare dirty tricks zwiazanych z wyrzucaniem fanoli. No i robia dosc pewny static. Poza tym mam fajny regiment metalowych nettersow.
A jak Ci sie nie sprawdza, wtedy wystawie 10 arrer boyzow, wywale trolle, wywale DD, wywale pare dzikow i wstawie MMM.
Nocniki sa w porzadku, bo dosc dobrze bronia maszyn i mam pare dirty tricks zwiazanych z wyrzucaniem fanoli. No i robia dosc pewny static. Poza tym mam fajny regiment metalowych nettersow.
No to teraz dostałem do myślenia...
Z jednej strony chciałoby się pograć na wronie, z drugiej darmowy slot R pozwala zabrać trolle, które są świetne, gdy zdają głupotę
Tylko, że wrona strasznie mi się kłóci z możliwością dawania Ld piechocie. Bo zakładam, że planujesz dla niej akcję "bihaind enemy lajns", trochę terroru i ataki na maszyny. W tym czasie trolle będą po prostu oblewały głupotę. Z kolei czekanie wroną za lasem, aż trolle dojdą do hth może sprawić, że zaczniesz jej używać ok 4 tury.
No chyba, że masz jakiś magiczny sposób na sensowne użycie warbossa na wronie jednocześnie pozwalającego wystawiać trolle? Chętnie go poznam
A może great shaman na wronę, a jako generał BOBB?
Z jednej strony chciałoby się pograć na wronie, z drugiej darmowy slot R pozwala zabrać trolle, które są świetne, gdy zdają głupotę
Tylko, że wrona strasznie mi się kłóci z możliwością dawania Ld piechocie. Bo zakładam, że planujesz dla niej akcję "bihaind enemy lajns", trochę terroru i ataki na maszyny. W tym czasie trolle będą po prostu oblewały głupotę. Z kolei czekanie wroną za lasem, aż trolle dojdą do hth może sprawić, że zaczniesz jej używać ok 4 tury.
No chyba, że masz jakiś magiczny sposób na sensowne użycie warbossa na wronie jednocześnie pozwalającego wystawiać trolle? Chętnie go poznam
A może great shaman na wronę, a jako generał BOBB?
Trolle z warbossem na wronie daja rade. W pierwszej turze warboss podlatuje za jakas przeszkode. Trolle leca na maxa. Od drugiej tury już grają jako kontra/przeszkadzajki, ewentualnie w trzeciej mają zasięg do maszyn (jak zdadza glupote oczywiscie).
Pozatym nie zawsze się gra na full ofens, zwłaszcza mając 6 maszyn za sobą. Wtedy jeśli generał jest na kontrze, to i trolle zawsze za nim nadąrzają.
Pozatym nie zawsze się gra na full ofens, zwłaszcza mając 6 maszyn za sobą. Wtedy jeśli generał jest na kontrze, to i trolle zawsze za nim nadąrzają.
troll ktory nie zdal głupoty moze dawac flee?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293