A jak byście widzieli połączenie slotów special i rare? Tzn. możecie wziąć dowolną kombinację speciali i rarów, pod warunkiem, że nie przekroczycie 6 slotów (5 na małe punkty)?
Propozycje zmian w OK w następnym BP
Moderator: Barbarossa
Re: Propozycje zmian w OK w następnym BP
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
aaa myślałem, że jeśli już ktoś powiedział, że to dobry pomysł to wystarczy...
oficjalnie odpowiadam: jestem jak najbardziej za połączeniem slotów i zmianą magii na last one turn...
EDIT: a czy to załatwi temat? nie sądze bo armia jest na dzień dobry skopana... ale póki co powstrzymajmy się od jakiś radykalniejszych zmian (to tylko moje zdanie jakby co, moje jako przeciwnika BP )
EDIT2: dobrze rozumiem, że będziemy mieli 5 slotów na małe pkt, czy Jankielu się pomyliłeś i chodziło o 4?
oficjalnie odpowiadam: jestem jak najbardziej za połączeniem slotów i zmianą magii na last one turn...
EDIT: a czy to załatwi temat? nie sądze bo armia jest na dzień dobry skopana... ale póki co powstrzymajmy się od jakiś radykalniejszych zmian (to tylko moje zdanie jakby co, moje jako przeciwnika BP )
EDIT2: dobrze rozumiem, że będziemy mieli 5 slotów na małe pkt, czy Jankielu się pomyliłeś i chodziło o 4?
ja nadal nie jestem przekonany czy zmiana magii na działajacą jedną ture bardziej nam pomoże czy zaszkodzi
wszystko zależy od sytuacji i jaką przeciwnik ma antymagie
mysle że jak już zmieniać magie to aby przy rzucie na dany czar był wybów czy działa on jedną ture czy jest zwykłym ripem
wszystko zależy od sytuacji i jaką przeciwnik ma antymagie
mysle że jak już zmieniać magie to aby przy rzucie na dany czar był wybów czy działa on jedną ture czy jest zwykłym ripem
Ja sam wiem, że dobryaaa myślałem, że jeśli już ktoś powiedział, że to dobry pomysł to wystarczy...
Interesują mnie jednak rzeczy, co do których się powszechnie zgadzacie, że powinny być poprawione. A dopóki 5 osób nie napisze tego samego, ciężko mi będzie stwierdzić, czy to odosobnione zdanie, czy powszechne
5 to oczywiście pomyłka, chodziło o 4.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
butcher generał tak ...
dwa gorgery na slot przy ujednoliceniu slotow rare+special moze spowodowac, że jakiś hardkorowiec będzie chciał 12 gorgerami grać... ale niemniej jestem za
dwa gorgery na slot przy ujednoliceniu slotow rare+special moze spowodowac, że jakiś hardkorowiec będzie chciał 12 gorgerami grać... ale niemniej jestem za
Jak wiadomo ogrowe dobro jest w rarach, dlatego połączenie slotów special i rare uważam za bardzo dobry pomysł
Pomysł który zapewne dużej większości graczy ogrów przypadłby do gustu. Dlatego z chęcią zobaczyłbym w bp takie bonusy jak:
z mniejszą ingerencją w zasady:
1. łączenie slotów
2. gorgery 2 na 1 slot lub pozwolenie gorgerowi na szarżę po wyjściu
3. butcher jako generał
4. zniesienie ograniczenia trapperów
z większą ingerencją w zasady:
5. rozdzielenie itemów i imion
6. bruseir i hunter mogą wybrać jedno imię, tyrant dwa
7. demoniczny ward na yeti
8. ironguts dostają immune to psychology jeśli jest w nich tyrant
9. przerzut 1 na animozje gnoblarów jeśli w 6" od nich jest oddział ogrów, trapperzy przerzucają 1 jesli są w 12" od huntera; ewentualnie korzystanie z Ld ogrów jeśli te znajdują się w 6" od gnoblarów -> jak chłopy bretońscy
10. Sztandar - odpowiednik Master Rune of Gromnir czy jak on tam sie nazywał - 5+ ward od strzelania w 6" od regimentu w którym jest lub inny, zwiekszający przeżywalność ogrów w turze strzelania, np. jednorazowe społowienie siły wszystkich ataków strzeleckich w danej turze
11. Meneatersi - dodanie zasady analogicznej do longbeardów -> przerzut paniki w 6"
Tyle ode mnie, mam nadzieję że dobra wola LS ( i odpowiednia grubość koperty ) sprawi, że bloodzie i hydry będą kryć się za lasami przed morderczą szarżą gnoblarów
Z og(ó)rowym pozdrowieniem!
Pomysł który zapewne dużej większości graczy ogrów przypadłby do gustu. Dlatego z chęcią zobaczyłbym w bp takie bonusy jak:
z mniejszą ingerencją w zasady:
1. łączenie slotów
2. gorgery 2 na 1 slot lub pozwolenie gorgerowi na szarżę po wyjściu
3. butcher jako generał
4. zniesienie ograniczenia trapperów
z większą ingerencją w zasady:
5. rozdzielenie itemów i imion
6. bruseir i hunter mogą wybrać jedno imię, tyrant dwa
7. demoniczny ward na yeti
8. ironguts dostają immune to psychology jeśli jest w nich tyrant
9. przerzut 1 na animozje gnoblarów jeśli w 6" od nich jest oddział ogrów, trapperzy przerzucają 1 jesli są w 12" od huntera; ewentualnie korzystanie z Ld ogrów jeśli te znajdują się w 6" od gnoblarów -> jak chłopy bretońscy
10. Sztandar - odpowiednik Master Rune of Gromnir czy jak on tam sie nazywał - 5+ ward od strzelania w 6" od regimentu w którym jest lub inny, zwiekszający przeżywalność ogrów w turze strzelania, np. jednorazowe społowienie siły wszystkich ataków strzeleckich w danej turze
11. Meneatersi - dodanie zasady analogicznej do longbeardów -> przerzut paniki w 6"
Tyle ode mnie, mam nadzieję że dobra wola LS ( i odpowiednia grubość koperty ) sprawi, że bloodzie i hydry będą kryć się za lasami przed morderczą szarżą gnoblarów
Z og(ó)rowym pozdrowieniem!
Co do mieszania slotów to jest to dobry pomysł, choć podejrzewam, że armie ogrowe będą składać się z 3 oddziałów ludojadów i 2 armat. Specjale jeżeli nie zostaną polepszone znikną raczej zupełnie z rozpisek.
2 gorgery na 1 slot lub pozwolenie gorgerowi na szarżę po wyjściu to też dobry pomysł zapobiegający przy tym dominacji dwóch wyżej wymienionych oddziałów w rozpiskach.
Zniesienie ograniczenia traperów .
Sadzę, iż wyżej wymienione zmiany plus parę przedmiotów magicznych takich jak maja obecnie Orki ugrywalniło by to armię znacznie.
Ja bym widział to jakoś tak
• sztandar dający duża odporność ( poprzez Warda lub w inny sposób) przeciw wielkokalibrowemu strzelaniu tzn. armat katapult itp. Z tym ogry mają największy problem chyba.
• przedmiot/imię ograniczające możliwość latania przeciwnikowi. Ogry są mało zwrotne i maja ograniczone strzelanie więc łatwo je lataczom okrążyć i zaatakować od boku.
• imię dla bohatera dające oddziałowi do którego dołączy Hate lub ItP albo ASF
• imię dla Łowcy wzmacniające w jakiś sposób Yeti. Yeti to chyba teraz o bok giganta najbardziej „odstająca” jednostka. Przydałby im się Ward, ItP lub skirmish
• przedmiot/imię wzmacniające magię poprzez przedłużenie jej działania do początku następnej tury
2 gorgery na 1 slot lub pozwolenie gorgerowi na szarżę po wyjściu to też dobry pomysł zapobiegający przy tym dominacji dwóch wyżej wymienionych oddziałów w rozpiskach.
Zniesienie ograniczenia traperów .
Sadzę, iż wyżej wymienione zmiany plus parę przedmiotów magicznych takich jak maja obecnie Orki ugrywalniło by to armię znacznie.
Ja bym widział to jakoś tak
• sztandar dający duża odporność ( poprzez Warda lub w inny sposób) przeciw wielkokalibrowemu strzelaniu tzn. armat katapult itp. Z tym ogry mają największy problem chyba.
• przedmiot/imię ograniczające możliwość latania przeciwnikowi. Ogry są mało zwrotne i maja ograniczone strzelanie więc łatwo je lataczom okrążyć i zaatakować od boku.
• imię dla bohatera dające oddziałowi do którego dołączy Hate lub ItP albo ASF
• imię dla Łowcy wzmacniające w jakiś sposób Yeti. Yeti to chyba teraz o bok giganta najbardziej „odstająca” jednostka. Przydałby im się Ward, ItP lub skirmish
• przedmiot/imię wzmacniające magię poprzez przedłużenie jej działania do początku następnej tury
Osobiście jestem przeciwny tworzeniu przedmiotów.
Tworzenie nowych zasad i przedmiotów to za duże wejście w grę.
uważam, że do tego można jeszcze dodać to, iż imiona nie liczą się do puli przedmiotów + magia nie RiP (lub do wyboru czy jest RiP) ... i za takie zmiany jestem w stanie poprzeć.z mniejszą ingerencją w zasady:
1. łączenie slotów
2. gorgery 2 na 1 slot lub pozwolenie gorgerowi na szarżę po wyjściu
3. butcher jako generał
4. zniesienie ograniczenia trapperów
Tworzenie nowych zasad i przedmiotów to za duże wejście w grę.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 149
te punkty popieram po calosci:
1. łączenie slotów
2. gorgery 2 na 1 slot lub pozwolenie gorgerowi na szarżę po wyjściu
3. butcher jako generał
4. zniesienie ograniczenia trapperów
5. rozdzielenie itemów i imion
6. ironskin tribe oficjalny
co do glownych bolaczek to ja widze to tak:
1. mizerna odpornosc na ostrzal - przez brak as i t4 ktory juz szalu nie robi; w zasadzie brak look outa;
2. problem duzych lataczy - tu jest kompletna bezradnosc - moze jakies imie w stylu syrenki?
3. brak mocy w hth - niestety ogry mimo ze z zalozenia stworzone do hth tu nie wymiataja ws3 na irongutach to chyba najlepiej pokazuje
1. łączenie slotów
2. gorgery 2 na 1 slot lub pozwolenie gorgerowi na szarżę po wyjściu
3. butcher jako generał
4. zniesienie ograniczenia trapperów
5. rozdzielenie itemów i imion
6. ironskin tribe oficjalny
co do glownych bolaczek to ja widze to tak:
1. mizerna odpornosc na ostrzal - przez brak as i t4 ktory juz szalu nie robi; w zasadzie brak look outa;
2. problem duzych lataczy - tu jest kompletna bezradnosc - moze jakies imie w stylu syrenki?
3. brak mocy w hth - niestety ogry mimo ze z zalozenia stworzone do hth tu nie wymiataja ws3 na irongutach to chyba najlepiej pokazuje
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 149
bedac swiezo po 6 bitkach na masterze w bydzi pozwole sobie wrzucic kilka mysli;
gralem ironskin tribem - to fajny i dosc mocny armylist; najgorzej to wygladalo w bitce z imperium - niezaczynajac nie widzialem dla siebie duzych szans poza spora liczba misfire-ow przeciwnika, a ze tak sie nie stalo to generalnym moim odczuciem w tej bitce byla totalna beznadzieja...
biorac pod uwage kierunek orkowy rozwazalbym przedmioty w ten desen:
1. storm banner - fluffowo moze to byc zadymka sniezna
2. przedmiot pozwalajacy zaczynac gdy przeciwnik ma maszyny
3. cos co pozwoli przerzucac rany z herosow na zwylakow - bo brak look outa jest bardzo dotkliwy
gralem ironskin tribem - to fajny i dosc mocny armylist; najgorzej to wygladalo w bitce z imperium - niezaczynajac nie widzialem dla siebie duzych szans poza spora liczba misfire-ow przeciwnika, a ze tak sie nie stalo to generalnym moim odczuciem w tej bitce byla totalna beznadzieja...
biorac pod uwage kierunek orkowy rozwazalbym przedmioty w ten desen:
1. storm banner - fluffowo moze to byc zadymka sniezna
2. przedmiot pozwalajacy zaczynac gdy przeciwnik ma maszyny
3. cos co pozwoli przerzucac rany z herosow na zwylakow - bo brak look outa jest bardzo dotkliwy
I dopuścić wtedy opcję 12 gorgerów? Tyle akurat nikt nie wystawi, ale 6, czemu nie.1. łączenie slotów
2. gorgery 2 na 1 slot lub pozwolenie gorgerowi na szarżę po wyjściu
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
to zlimitować je do X sztuk i po problemie.
Wracajac z bladym rozkminialiśmy pomysły na ogry, jesli by iść ścieżką orków i dodawac itemy to kategoria big names aż sie o to prosi, i imie dajace identyczny efekt jak storm banner wydała się nam najciekawsza. Świetnie niweluje dwie najwieksze wady ogrów - smoki i ostrzał, a przy okazji nie jest tak mózgotrzepna jak wspomniana w temacie syrenka.
A może, skoro ogry maja najemnicze doswiadczenie prawie tak dobre jak klasyczne DoW, rozszerzyć na nie zasadę "Spoils of War?" Z wyjątkiem powiedzmy itemów zwiekszajacych w jakikolwiek sposób move (latajacy tyrant jest bee) oraz pedanta. Chca storm bannera? Prosze bardzo. A może armię magiczną? Infernal puppet i olewamy miskasty. Turbo magię? Book of hoeth, a jakże. Antymagię? Hotek... pomysłów tyle ilu przeciwników.
Wracajac z bladym rozkminialiśmy pomysły na ogry, jesli by iść ścieżką orków i dodawac itemy to kategoria big names aż sie o to prosi, i imie dajace identyczny efekt jak storm banner wydała się nam najciekawsza. Świetnie niweluje dwie najwieksze wady ogrów - smoki i ostrzał, a przy okazji nie jest tak mózgotrzepna jak wspomniana w temacie syrenka.
A może, skoro ogry maja najemnicze doswiadczenie prawie tak dobre jak klasyczne DoW, rozszerzyć na nie zasadę "Spoils of War?" Z wyjątkiem powiedzmy itemów zwiekszajacych w jakikolwiek sposób move (latajacy tyrant jest bee) oraz pedanta. Chca storm bannera? Prosze bardzo. A może armię magiczną? Infernal puppet i olewamy miskasty. Turbo magię? Book of hoeth, a jakże. Antymagię? Hotek... pomysłów tyle ilu przeciwników.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Po moich doświadczeniach z Kohortexu (wystrzelany do 0-20 w dwu pierwszych bitwach i 2-18 w trzeciej- nie miałem rhinoxów) przychylam się do prośby o coś w stylu Storm Bannera. Jak pisze Szafa daje to też jakiś sposób na smoki, z którymi ogry nie mają inaczej szans.
Spoils of war byłoby bardzo fajne.
Myślałem też o czymś w stylu zasad armii slayerów - darmowy ruch na losową odległość w pierwszej turze. Mogłoby to być jakoś uzależnione od armii przeciwnika.
Na resztę problemów pomóc może tylko gruntowny re-write książki .
Maciek
BTW, dotychczasowe zmiany w Leadbelcherach i impaktach były całkiem pomocne, dzięki .
Spoils of war byłoby bardzo fajne.
Myślałem też o czymś w stylu zasad armii slayerów - darmowy ruch na losową odległość w pierwszej turze. Mogłoby to być jakoś uzależnione od armii przeciwnika.
Na resztę problemów pomóc może tylko gruntowny re-write książki .
Maciek
BTW, dotychczasowe zmiany w Leadbelcherach i impaktach były całkiem pomocne, dzięki .
zobaczmy jak sie nowe zasady lorkow przyjma. wtedy zaczniemy myslec pewnie (poza tym watmie zeby wszystko sie ruszylo przed srodkiem - koncem lutego)antonio pisze:Czy szanowna LS jest w stanie mniej więcej powiedzieć, kiedy możemy się spodziewać ujrzenia efektu jej pracy?
osobiscie watpie zeby cokolwiek nowego wyszlo przed bazylem. Tzn. jedne ulepszenia ogrow niby sa przeglosowane ale jakos nie zostaly wrzucone do bp nie wiem czemu...Mam nadzieję, że nastapi to jeszcze przed Bazyliszkiem, w takim terminie, że będzie można jeszcze dokupić conieco i domalować
a można wiedzieć co zostało przegłosowane?Shino pisze:Tzn. jedne ulepszenia ogrow niby sa przeglosowane ale jakos nie zostaly wrzucone do bp nie wiem czemu...