Pytania krótkobrodego - stary temat
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego
wielka runa grungiego - to ta, ktora daje warda na 5+ sprzymierzonym jednostkom w promieniu 6" przeciw strzelaniu.
wiec, czy ta runa daje warda przeciw hitom fanatykow ktore sa rozdzielane jak przy strzelaniu?
wiec, czy ta runa daje warda przeciw hitom fanatykow ktore sa rozdzielane jak przy strzelaniu?
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Nie, gdyż obrażenia otrzymane od fanatyków są jak sam powiedziałeś rozdzielane jak przy strzelaniu, a same z siebie nie są shooting attacks. Są to close combat attacks, a czemu jest wprowadzone takie słownictwo jak rozdzielane jak przy strzelaniu? No cóż chyba nie chciałbyś, żeby Twój orkowy przeciwnik snajpował Twoich herosów w oddziałach za pomocą fanoli?Morsereg pisze:wielka runa grungiego - to ta, ktora daje warda na 5+ sprzymierzonym jednostkom w promieniu 6" przeciw strzelaniu.
wiec, czy ta runa daje warda przeciw hitom fanatykow ktore sa rozdzielane jak przy strzelaniu?

"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
kowal do maszynki i będzie miód
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Nie stawiaj kowala z maszynami bo jak Ci maszyna się rozsypie to on też zginie, a katapka jest trudna do opanowania przez początkujących graczy
coś sam o tym wiem, ale juz po kilku starciach fajnie sie nią miota.
Co do BSB to lepiej wystawiać ich z oddziałami bo krasie nie są za mobilne

Co do BSB to lepiej wystawiać ich z oddziałami bo krasie nie są za mobilne

Bohaterowie, którzy nie funkcjonują jak "Crew" maszyny (jedyny taki bohater w naszej armii, który może funkcjonować jako Crew to Master Engineer) nie giną przy misfire maszyny, jak są do niej dołączeni. To z Rulebook'a. Są zbyt uważni i mądrzy, dlatego zanadto nie zbliżają się do maszyn i raczej przy nich nic nie kręcą.pingu pisze:Nie stawiaj kowala z maszynami bo jak Ci maszyna się rozsypie to on też zginie, a katapka jest trudna do opanowania przez początkujących graczycoś sam o tym wiem, ale juz po kilku starciach fajnie sie nią miota.
Co do BSB to lepiej wystawiać ich z oddziałami bo krasie nie są za mobilne
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
movement traye:
http://sfan.pl/?id=1&kat=334&submenu=334
(to tylko tak pogladowo podaje tego linka, cobys wiedzial o co chodzi)
a tak to zawsze mozesz sobie sam zrobic takie traye
http://sfan.pl/?id=1&kat=334&submenu=334
(to tylko tak pogladowo podaje tego linka, cobys wiedzial o co chodzi)
a tak to zawsze mozesz sobie sam zrobic takie traye

DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
W army builderze przy kowadle jest zapisek że trzeba zabić guardów by dostać bonus 100 pkt za zabicie kowadła w CC ... ale jakoś nie mogę tego zapisku znaleźć w booku (wiem że na bank był w poprzednim) ... czy ktoś ów zapisek może znalazł czy jest to jakiś artefakt w Army Builderze ?... pozostałość po poprzednim booku której nie usunięto z programu?
W tej edycji punkty za model Runelorda z kowadłem dostaje się:
- Za Runelorda, jeśli zabije się tylko jego, a strażnicy wciąż będą żyli,
- Za Kowadło + Runelorda, jeśli zabije się Runelorda i Strażników;
Nie ma osobno punktów za kowadło - albo tracisz bohatera, albo cały model.
- Za Runelorda, jeśli zabije się tylko jego, a strażnicy wciąż będą żyli,
- Za Kowadło + Runelorda, jeśli zabije się Runelorda i Strażników;
Nie ma osobno punktów za kowadło - albo tracisz bohatera, albo cały model.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."