kilka pytań początkującego 2

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Re: kilka pytań początkującego 2

Post autor: Hobbit »

@herwald
Strona 19 podręcznika WE: +1 atak w turze której nie szarżują.

@gerald_tarrant
Duży RB Strona 110: Czary typu RiP, jeżeli nie zostaną normalnie zdispelowane podczas ich rzucania można dispelować w swojej fazie magii, po rzuceniu wszystkich swoich czarów. Traktujesz kości powera (niezależnie od maga który je wygenerował) jako kości do dispela. Trzeba wyrzucić tyle ile wynosi casting value czaru. Można pomagac sobie magic resitancem.
Jeżeli mag trzymający RiP-a rzuci inny czar, podtrzymywany czar przestaje działać (chyba, ze napisano inaczej).
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Ile siły mają Impacty? Np u Stega?

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Impacty są wykonywane z taką siłą, jaką masz ukazaną na profilu (oczywiście używasz profilu tego co wywołuje te impacty, a nie np. jeźdźca). W przypadku Stegadona będzie to D6 impactów z S5, a w przypadku Ancient Stegadona D6 impactów z S6.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Mac pisze:
bigpasiak pisze:wiem, że to gdzieś jest jednak nie pamiętam, faq czy RB.
Ziemko pisze:Na pewno sztandarowy zostaje do konca, tylko tez nie pamietam gdzie to bylo napisane.
Hmm i jak z tym zapiskiem? Jest w końcu czy go nie ma? Bo sytuacja jest interesująca, a zarazem wprowadza w zakłopotanie... Mam nadzieję, że nie zapomnieliście i od któregoś dostanę odpowiedź z cytatem potwierdzającym lub chociaż odpowiedź, iż takiego nie ma.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Dopiero wróciłem i jutro poszukam.

Shino nie masz czasem tego fragmentu?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

bigpasiak pisze: Shino nie masz czasem tego fragmentu?
nie mam. Co wiecej wiem, ze on nie istnieje :)

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Shino pisze:nie mam. Co wiecej wiem, ze on nie istnieje :)
Coż... to raczej całkowicie wystarczy mi za odpowiedź na dany problem 8) :wink:
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Xuun
Warzywo
Posty: 15

Post autor: Xuun »

Powiedzcie mi proszę jak to jest:
Lord pieszy walczy z innym lordem pieszym. Oboje nie są w oddziałach!!
Czy wtedy któryś z nich może wyzwać drugiego na pojedynek?

Jeśli tak- to wtedy nie można odmówić pojedynku prawda?

Jeśli nie można- to wtedy można pomóc jednemu z nich i zaszarżować jakąś sojuszniczą jednostką bo wtedy już można się włączyć do walki,tak?

Dzięki za odpowiedź.
Żeby prowadzić wojnę potrzeba trzech rzeczy: pieniędzy, pieniędzy i pieniędzy.

— Napoleon Bonaparte (1769-1821)

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Xuun pisze:Powiedzcie mi proszę jak to jest:
Lord pieszy walczy z innym lordem pieszym. Oboje nie są w oddziałach!!
Czy wtedy któryś z nich może wyzwać drugiego na pojedynek?
Tak, może.
Xuun pisze:Jeśli tak- to wtedy nie można odmówić pojedynku prawda?
Też prawda.
Xuun pisze:Jeśli nie można- to wtedy można pomóc jednemu z nich i zaszarżować jakąś sojuszniczą jednostką bo wtedy już można się włączyć do walki,tak?
Pomóc można tak czy owak, możesz zadeklarować szarżę na lorda w challengu, nie będziesz mógł go atakować, ale wszelkie inne benefity (bonusy za szeregi, sztandary itd) są liczone.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Mac pisze:
Shino pisze:nie mam. Co wiecej wiem, ze on nie istnieje :)
Coż... to raczej całkowicie wystarczy mi za odpowiedź na dany problem 8) :wink:
naturalnie.
sprawa załatwiona.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Mobi
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Warszawa Bastion

Post autor: Mobi »

troche z innej beczki (nie wiem czy to bylo kiedys poruszone, ale potrzebuje odpowiedzi na teraz :P ):
czy burnig head'a mozna rzucac z/do combata ?
Czasami mysle ze Ewa w raju opieprzyla nie tylko jablko ale i weza.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

do napewno nie a z... to zależy czy zachaczasz odziały walczące, jeśli nie to wg mnie możesz.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Aves
Chuck Norris
Posty: 421

Post autor: Aves »

Burning head to templatka ktora mozna rzucac z i do combatu, bo celem tego zaklecia nie jest zaden oddzial.
Shaman says:

-There is no evil spirits, but some just not like you.

-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Aves pisze:Burning head to templatka ktora mozna rzucac z i do combatu, bo celem tego zaklecia nie jest zaden oddzial.
nie mozna. tzn. do nie mozna. Z mozna. Nie mozna zachaczyc wlasnych oddzialow

naturalnie.
sprawa załatwiona.
prawie zalatwion. Fragment o ktory ci chodzilo dotyczyl tego, ze niezaleznie jaki moodel na koncu zostanie to sie przejmuje sztandar. NIe ma walkow ze zdjeciem sztandarowego, zbreakowaniem oddzialu i nie oddaniem sztandaru

;)

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

shino pisze:
naturalnie.
sprawa załatwiona.
prawie zalatwion. Fragment o ktory ci chodzilo dotyczyl tego, ze niezaleznie jaki moodel na koncu zostanie to sie przejmuje sztandar. NIe ma walkow ze zdjeciem sztandarowego, zbreakowaniem oddzialu i nie oddaniem sztandaru

;)
no właśnie o to mi chodziło...
Wiedziałem, że dzwoni ale zapomniałem w którym kościele... :wink:
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
gerwaz26
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: XIII Kohorta - Wrocław

Post autor: gerwaz26 »

Mam pytanie bo ostatnio wynikla taka sprawa. Stoja 2 oddzialy i sie tluka. W 1 turze oddzial ktory szarzowal wybral GW czy w drogiej moze zmienic i uzywac 1H+SH czy stoi z tym z czym zaczal?
Obrazek

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Z tym czym zaczeli az do konca danej walki.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

gerwaz26 pisze:Mam pytanie bo ostatnio wynikla taka sprawa. Stoja 2 oddzialy i sie tluka. W 1 turze oddzial ktory szarzowal wybral GW czy w drogiej moze zmienic i uzywac 1H+SH czy stoi z tym z czym zaczal?
Pewnie, ze moze. Deklaruje to przed rozpoczeciem walki.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Lidder pisze: Pewnie, ze moze. Deklaruje to przed rozpoczeciem walki.
Dopóki walka nie skończy się:
- Złamaniem jednego z oddziałów
- Wybiciem jednego z oddziałów
Musisz z tury na turę używać tego samego zestawu broni jaki wybrałeś szarżując/będąc szarżowanym, więc mam nadzieje, że ten komentarz był sarkazmem (ostatnio mam problem z wyczuwaniem takowych...).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Zablokowany