Rozpiski Imperialne 2
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne 2
odważnie, tylko mało ochrony magicznej może niestety zaboleć ...
Dobrze skonstuowana armia wrzystko trzyma się kupy, jeśli chcesz ją jescze bardziej wyśrubować to zamień drugi kloc jazdy na 6 IC z jakimś magiczym sztandarem do których wejdzie priest, oraz wywal tych 10 crossbowmenów. Najczęściej nic nie robią a spadają od byle czego i mogą spanikować ci cannony. Za zaoszczędodze punkty weź kolejnych rycerzy + jacyś muzycy gdzie tylko możesz. pozdro i powodzenia na jutrzejszym turnieju
Tzn. generalnie nawet mi się podoba , ale: 1) opcja bardzo klimatyczna (jak na turniej) i możliwe że nawet lepsza z tego powodu że w obydwóch wersjach masz bardzo mało ochrony magicznej ,więc albo to zmień , albo czołgi za 300 ptk staną się warzywkami po 2 kuźniach...
apropos eternali , uznałem że mogę ich pominąć bo nie widziałem ich nigdy na stole , wiec uznałem że pominięcie jej nie sprawi żadnej różnicy...
apropos eternali , uznałem że mogę ich pominąć bo nie widziałem ich nigdy na stole , wiec uznałem że pominięcie jej nie sprawi żadnej różnicy...
-
- Wałkarz
- Posty: 83
Druga rozpa troszek uległa zmianie, wywaliłem kusze i kuca z maga za co dałem piątke pistolierów z muzykiem którzy będą bardziej mobilni i lepiej obronią działa przed fastami i lataczami a i w ofensywie mogą dać wiecej pożytku niż kusze. Zmianie uległa również liczebność 2 kawy wywaliłem jednego rycerza w zamian wstawiłem baner d3 do szarży ( w tym klocku bedzie poruszal sie grandmaster z priestem ). Pabis masz rację że czołgi będą bardzo narażone na magie, ale coś za coś. Wybierająć 1 czołg praktycznie żegnam sie z możliwość ze on gdziekolwiek dojedzie a kitrać go przed ostrzalem i modlić sie o to żeby przeciwnikowi magia nie weszła to też nie to, choć właśnie na poczatku rozważałem że pojade na czołgu, 2 dużych kawach i 4 małych. Jeszcze to przemysle
Chodzi o to , że mając spam kawalerii wszystkiego koleś może nie wymagiować , 5 kawy też może namieszać , nie mówiąc o dużych wagonikach. Ten czołg 1 by ściągał ogień , byś musiał liczyć że coś dojedzie , a mając dwa czołgi - masz mało unitów i czołgi mega łatwo zablokować a później wykuźnić/wybolcić czy coś.
-
- Wałkarz
- Posty: 83
co racja to racja, szczerze powiedziawszy mam spory dylemat i tak naprawde wszystko zależy od tego na kogo trafię podejrzewam że decyzję czym pojadę podejmę w ostatniej chwili. Pieszego maga wrzuce gdziekolwiek byle z daleka od strzelania
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Ja tam mam obiekcje co do wywalania kuszników zawsze warto na fuksa liczyć
fakt że żadko coś robią ale raz licza z dziwnego ołtarzyka TK ściągnąłem albo wystrzelałem kroxigory od lizaków
fakt że żadko coś robią ale raz licza z dziwnego ołtarzyka TK ściągnąłem albo wystrzelałem kroxigory od lizaków
-
- Wałkarz
- Posty: 83
Witam
jako że kolega Robbbb99 poprosił o krótkie streszczenie jak mi poszlo na turnieju to powiem tak, rozpiska średnio sie sprawdziła:
1 bitwa z wood elfami 8 do 12. Głowny probelm to kiepski stół z 4 lasami więć mocno sie pochował, bolała magia a tak naprawde jeden czar powodujący że kawaleria sie nie rusza, póki miałem dispele to jakos to było potem czar rzucany z 5 kości było cieżko zdispelować. Ogolnie podjechałem zdjełem co moglem niestety wystawiłem oddział z bsb na szarże wardancerów z boku, niestety sie zmietli z tąd przegrana.
2 bitwa z wampirami. 7 do 13 Wampir na smoku, grave guardzi i 2 działa. kieski poczatek bo w pierwszym strzale z działa czołg oberwał 3 hity wiec miał małe pole do manewru, moje działa nie zdjeły wampira na smoku, potem troche szachów i niesty w moim odczuciu rzut kostką który mogł zmienić losy gry tzn: 2 zdrowy czołg 14 cali od grave guardów musiał zgenerować 5hp no i sie nie udało, nie wjechał w oddział zadał sobie rane potem dostał jeszcze w następnej turze 3 hity z działa i praktycznie było po grze. jedne czołg pokroił wampir na smoku a drugi gg z wampirem w środku. w tej bitwie mialem okazje sprawdzić duży klocek z grandmasterem i pristem i w co nie wpadł to przejeżdzał 2psy, 15zombi, 15 ghuli i 2 działa, drugi klocek walczył z 30 ghuli i nie zginął to na plus, na minus magia magia i jeszcze raz magia jak oddział z bsb nie pokroil 15 ghuli to w następnej turze było ich juz 30
3 bitwa z wood elfami 12 do 8 głowny klocek nic nie zrobił został przyblokowany przez las troszke przez moj bład klocek z bsb pogonil 1 strzelających, następnie dostał szarże od fasta z czoło i w bok od stzelających to też zamiótł a na koniec pogonil 1 driady, 1 czołg rozwalił drzewo drugi praktycznie nic nie zrobił. głowny klocek społowiony od niezliczonej ilość strzałow priest zginął od snajperki. niestety pozostaje troszke niedosyt bo mogłem ugrać dużo więcej
Podsumowując przy praringu jaki miałem na turnieju z magią miałem bardzo ciężko z drugiej strony praktycznie strzelanie przeciwników nie było jakieś zbyt mocne. Nie wystrzegłęm sie błedów które zaważyły na losach bitew w 1 mogłem spokojnie ugrać remis ale nic tą rozpiską co miałem nic wiecej by nie dało rade, w drugiej prawada jest taka że oboje mieliśmy równe szanse a losowość gry spowodowała że w kluczowym momencie gry miałem pecha podejrzewam że gra zupełnie inaczej by się potoczyła gdybym rozjechal ten klocek gg i otworzył sobie droge do reszty jego ważnych oddziałów, 3 gra ani na plus ani na minus jeden klocek zamiótł dużo a drugi nic magia bolała a strzelanie nic nie zrobiło. wydaje mi się że altar i mniejsze klocki zrobiłby o wiele więcej
jako że kolega Robbbb99 poprosił o krótkie streszczenie jak mi poszlo na turnieju to powiem tak, rozpiska średnio sie sprawdziła:
1 bitwa z wood elfami 8 do 12. Głowny probelm to kiepski stół z 4 lasami więć mocno sie pochował, bolała magia a tak naprawde jeden czar powodujący że kawaleria sie nie rusza, póki miałem dispele to jakos to było potem czar rzucany z 5 kości było cieżko zdispelować. Ogolnie podjechałem zdjełem co moglem niestety wystawiłem oddział z bsb na szarże wardancerów z boku, niestety sie zmietli z tąd przegrana.
2 bitwa z wampirami. 7 do 13 Wampir na smoku, grave guardzi i 2 działa. kieski poczatek bo w pierwszym strzale z działa czołg oberwał 3 hity wiec miał małe pole do manewru, moje działa nie zdjeły wampira na smoku, potem troche szachów i niesty w moim odczuciu rzut kostką który mogł zmienić losy gry tzn: 2 zdrowy czołg 14 cali od grave guardów musiał zgenerować 5hp no i sie nie udało, nie wjechał w oddział zadał sobie rane potem dostał jeszcze w następnej turze 3 hity z działa i praktycznie było po grze. jedne czołg pokroił wampir na smoku a drugi gg z wampirem w środku. w tej bitwie mialem okazje sprawdzić duży klocek z grandmasterem i pristem i w co nie wpadł to przejeżdzał 2psy, 15zombi, 15 ghuli i 2 działa, drugi klocek walczył z 30 ghuli i nie zginął to na plus, na minus magia magia i jeszcze raz magia jak oddział z bsb nie pokroil 15 ghuli to w następnej turze było ich juz 30
3 bitwa z wood elfami 12 do 8 głowny klocek nic nie zrobił został przyblokowany przez las troszke przez moj bład klocek z bsb pogonil 1 strzelających, następnie dostał szarże od fasta z czoło i w bok od stzelających to też zamiótł a na koniec pogonil 1 driady, 1 czołg rozwalił drzewo drugi praktycznie nic nie zrobił. głowny klocek społowiony od niezliczonej ilość strzałow priest zginął od snajperki. niestety pozostaje troszke niedosyt bo mogłem ugrać dużo więcej
Podsumowując przy praringu jaki miałem na turnieju z magią miałem bardzo ciężko z drugiej strony praktycznie strzelanie przeciwników nie było jakieś zbyt mocne. Nie wystrzegłęm sie błedów które zaważyły na losach bitew w 1 mogłem spokojnie ugrać remis ale nic tą rozpiską co miałem nic wiecej by nie dało rade, w drugiej prawada jest taka że oboje mieliśmy równe szanse a losowość gry spowodowała że w kluczowym momencie gry miałem pecha podejrzewam że gra zupełnie inaczej by się potoczyła gdybym rozjechal ten klocek gg i otworzył sobie droge do reszty jego ważnych oddziałów, 3 gra ani na plus ani na minus jeden klocek zamiótł dużo a drugi nic magia bolała a strzelanie nic nie zrobiło. wydaje mi się że altar i mniejsze klocki zrobiłby o wiele więcej
Ostatnio zmieniony 17 sty 2010, o 19:13 przez Miszczakos, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Wałkarz
- Posty: 83
Jak możesz wrzuć swoją rozpiskę ażeby był pogląd czym grałes i można było porównać nasze rozpy. W moim przekonaniu twoje zestawienie armi przy paringu jaki ja miałem miałoby szansę ugrać nieco więcej no ale trzeba było przetestować pomysl i poczuć jego wady i zalety na własnej skórze
ok, jeszcze raz:
Unnamed2400 Pts - Empire Army
Arch Lector of Sigmar @ 295 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Battle [15]
War Altar @ [0] Pts
Captain @ 197 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Imperial Banner [100]
Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Battle Wizard @ 164 Pts
Barding; Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Great Weapon, Full Plate Armor; Musician; Warhorse
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
5 Outriders @ 113 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 6
Models in Army: 54
Total Army Cost: 2396
Unnamed2400 Pts - Empire Army
Arch Lector of Sigmar @ 295 Pts
General; Prayers of Sigmar
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]
Sword of Battle [15]
War Altar @ [0] Pts
Captain @ 197 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Imperial Banner [100]
Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Battle Wizard @ 164 Pts
Barding; Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]
Ring of Volans [20]
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Great Weapon, Full Plate Armor; Musician; Warhorse
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Crossbow; Musician
5 Outriders @ 113 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Great Cannon @ 100 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Steam Tank @ 300 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 6
Models in Army: 54
Total Army Cost: 2396
-
- Wałkarz
- Posty: 83
Sorka, nie do końca jasno się wyraziłem. Jedne czołg w 1 turze dostał 3 rany więc już był mało manewrowy, drugi który był w pełni zdrowy ładnie sie ustawił na szarże na gg no i własnie to na nim miałem pecha: bach 6 zadaje sobie jedną rane w następnej turze poprawiony z działa i zostaje na 6 ranach. Jeszcze to nie były ważywa ale już musiałęm nieco ryzykować
Zastanawiam się nad wystartowaniem na Pre Bazylu na Narbutta, wyszła mi jakaś taka rozpiska, niestety drugiego Tanka nie posiadam, co do samej rozpiski jakieś zmiany można śmiało zrobić, zastanawiam się nad zamianą Warrior Priesta na BSB z tym samym, ewentualnie zmienionym składem zabawek magicznych, co do wyboru bazyliszka, to najbardziej pasuje mi w tej rozpisce Yaś, dodany na końcu, komentarze i konstruktywne porady mile widziane, bo kompletnie nie wiem co kupić za crossbowmanów i archerów ewentualnie :
PRE BAZYLISZEK 2200 Pts
1 Arch Lector of Sigmar 320 Pts
General; Armour of Meteoric Iron; Van Horstman's Speculum; Sword of Power
War Altar
1 Warrior Priest of Sigmar 155 Pts
Barding;Heavy Armour;Shield;Warhorse
Sword of Might; The Orb of Thunder
1 Battle Wizard 155 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Seal of Destruction
1 Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power; Ring of Volans
9 Knights of the Inner Circle 299 Pts
Full Command; War Banner
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
6 Outriders 134 Pts
Musician
1 Steam Tank 300 Pts
10 Crossbowmen 80 Pts
Detachment: 5x Archers (40 pts)
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 7
Models in Army: 54
Total Army Cost: 2188 + 150 za Yasia
YAŚ
Statsy są podane w temacie turnieju
Model: Spawn of Chaos
Sprzęt: Bułgarskie Siano
Rulz: Unbreakable, Fear, Mark of Slaanesh (Always Strike First), Mark of Khorne (S5), Mark of Tzeentch (6+ Ward Save), Mark of Nurgle (-1 do trafienia ze strzelania i w walce wręcz)
Bułgarskie Siano: przed bitwą Yaś dzieli się Sianem ze swoimi ziomalami. Jeden wybrany oddział staje się odporny na fear, terror, panic.
PRE BAZYLISZEK 2200 Pts
1 Arch Lector of Sigmar 320 Pts
General; Armour of Meteoric Iron; Van Horstman's Speculum; Sword of Power
War Altar
1 Warrior Priest of Sigmar 155 Pts
Barding;Heavy Armour;Shield;Warhorse
Sword of Might; The Orb of Thunder
1 Battle Wizard 155 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Seal of Destruction
1 Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power; Ring of Volans
9 Knights of the Inner Circle 299 Pts
Full Command; War Banner
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts
6 Outriders 134 Pts
Musician
1 Steam Tank 300 Pts
10 Crossbowmen 80 Pts
Detachment: 5x Archers (40 pts)
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 7
Models in Army: 54
Total Army Cost: 2188 + 150 za Yasia
YAŚ
Statsy są podane w temacie turnieju
Model: Spawn of Chaos
Sprzęt: Bułgarskie Siano
Rulz: Unbreakable, Fear, Mark of Slaanesh (Always Strike First), Mark of Khorne (S5), Mark of Tzeentch (6+ Ward Save), Mark of Nurgle (-1 do trafienia ze strzelania i w walce wręcz)
Bułgarskie Siano: przed bitwą Yaś dzieli się Sianem ze swoimi ziomalami. Jeden wybrany oddział staje się odporny na fear, terror, panic.
-
- Wałkarz
- Posty: 83
Ja bym nie miał dylematu co kupić za kusze i łuki kolejną piątkę kawalerii. Osobiście uważam że może zaboleć brak DS gdyż jedno seal of destruction może nie wystarczyć zamień to na 2 ds i będzie gitara
weź , nie zamieniaj na żadny gówniany imperial banner to po pierwsze(ponado jak wziąłeś Yasia który dzieli się sianem z klocem kawy to nie ma po co brać imperial bannera). Po drugie z kolegą co napisał o DS się zgadzam , ale tego z Sealem zostaw , a drugiemu daj 2 x DS. Jeśli chcesz kombinować z bohaterami to polecam: kapitan na pegazie z kradziejka i ench. sh i pistoletem , bsb na koniu z dawn armour i som , albo mag ale pewnie są jakieś ograniczenia. Ponadto - kawy ci wystarcza , kusznicy się zawsze przydają szczególnie do tandemu z outriderami.