2100 Empire

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
densew15
Wałkarz
Posty: 62

2100 Empire

Post autor: densew15 »

Empire Roster

General of the Empire @ 365 Pts.
Holy Relic [45]
Armour of Meteoric Iron[25]
Wyrmslayer Sword[15]
Griffon[200]

Battle Wizard @ 140 Pts.
Dispel Scroll[25]
Talisman of Protection[15]

Battle Wizard @ 145 Pts.
Dispel Scroll[25]
The Crimson Amulet[20]

Captain @ 105 Pts.
Sword of Sigismund[45]
Warhorse[0]

Crossbowmen @ 80 Pts.

Swordsmen @ 120 Pts.

Handgunners @ 80 Pts.

Knightly Orders @ 131 Pts.
Preceptor[16]
Warhorse[0]

Knightly Orders @ 131 Pts.
Preceptor[16]
Warhorse[0]

Great Cannon @ 100 Pts.
Crew[0]

Great Cannon @ 100 Pts.
Crew[0]

Steam Tank @ 300 Pts.

Steam Tank @ 300 Pts.

Notes:
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 65






Czekam na komentarze i poprawki jeżeli coś jest źle

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

Nie rozumiem kapitana - dajesz mu wypasiony miecz i puszczasz go zupełnie bez zbroi ??

Talizmany na magach można sobie spokojnie odpuścić - i dorzucić różdzkę :)

ewentualnie wywalić perceptorów z rycerstwa i dać im muzyków. Wiele to oni w tej kombinacji nie ugrają a przynajmniej będzie +1 do zbiórki.
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

densew15
Wałkarz
Posty: 62

Post autor: densew15 »

ok jak dostane wiecej odpowiedzi zobacze co trzeba bedzie zrobic

Awatar użytkownika
Młynek
Chuck Norris
Posty: 366
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: Młynek »

tak jak przedmówca napisał wywalic czempionów z rycerzy
wywalic amulety z magów.magia w takiej konfiguracji i tak się nie przebije wiec można ograniczyc magów do 1 poziomu ze scrollami i masz dobrą antymagię
swordsmenów conajmniej 25+ plus jakiś detachment czy coś
kapitanowi dac zbroję płytową niech ma chociaż save

Awatar użytkownika
Vlad
Wałkarz
Posty: 76
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: Vlad »

Magom koniki. Można jeszcze dać Rod of Power jednemu z nich. Generałowi dałbym jednak Sword of Might lub Hammer of Judgement.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Captain @ 105 Pts.
Sword of Sigismund[45]
Warhorse[0]
Wywal go i wstaw kolejnego maga
Daj któremuś magowi 1+ do rozproszenia


Swordsmen @ 120 Pts.
wywal ich i daj kolejną 5 jazdy
Powywalaj nie potrzebnych kapitanów i wstaw do jazdy tylko muzyków
I tak jak mówią inni wywal amulety

ODPOWIEDZ