Codex 7 edycji dla besti?

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zaklinacz Kostek
Falubaz
Posty: 1346
Lokalizacja: In Stahlgewittern

Re: Codex 7 edycji dla besti?

Post autor: Zaklinacz Kostek »

tomekjar pisze:Phil Kelly to naprawdę porządny gość. Serio, nawet miałem okazję z nim porozmawiać przez chwilę.
I tak jak pisał już tu ktoś jest autorem jednego z najlepszych dexów do WH40k, czyli Orków. Tam wszystko jest grywalne, w miarę zbalansowane i logiczne. W całym dexie udało mu się zamieścić aż 1 niegrywalną jednostkę. JEDNĄ!

Za to w WFB ma na koncie:
Ogre Kingdoms
Warriors of Chaos
Beastmen (już nie of Chaos!) - tutaj wszyscy mówią, że to on napisał, ale jeszcze oficjalnie nie wiadomo chyba.
Ja myślę że Phill Kelly z 40k ma złego brata bliźniaka, który zajmuje WFB i robi temu dobremu złą opinią wśród braci battle'owej :wink:
Mam nadzieję, że w tym wypadku maksyma "do trzech razy sztuka" się sprawdzi i Philowi w końcu uda się zrobić dobry, klimatyczny i zrównoważony AB.
Lest we forget:
Obrazek

Awatar użytkownika
theudulf
Chuck Norris
Posty: 513

Post autor: theudulf »

Zaklinacz Kostek pisze: Mam nadzieję, że w tym wypadku maksyma "do trzech razy sztuka" się sprawdzi i Philowi w końcu uda się zrobić dobry, klimatyczny i zrównoważony AB.
Nie uda mu się, już po zdjeciach figurek i rozstawienia ich na stronie gw widać, że armia będzie zjebana, gdzie sie podziały oddziały beastmeńskich skirmisherów, ja osobiście nie mam zamiaru kupować armii, w której jednostki generalnie były fajnie zrobione, bo mnie to jakoś we fluffie nie pasuje, że nie ma już dzikiej bandy, tylko równe gówniane regimenty. Bestigor herdy w specjalach, no kur....[wulgaryzmy]...[wulgaryzmy]...[wulgaryzmy]...[wulgaryzmy].
Nie rozumiem polityki gw, po jaką cholerę rozdzielali beastmenów i warriorsów, kto to widział, żeby do prowadzonej przez jakiegoś dupka armi nie przyłączały się oddziały beastów skoro w obu armiach są oddziały psów. Nie ma już Shaggiego, od kiedy on wygląda jak wojownik chaosu....
Największa maruda na Border Princes 8)

Awatar użytkownika
Dziki
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 150
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: Dziki »

theudulf pisze:- Beast Herdy superowe, ale w specjalach :/
Jesteś tego pewien? :wink: :lol2:
Sorry nie mogłem się powstrzymać :wink:

Mi rozdzielenie na Beasty i Warriorsi powiewa bo nigdy nie mieszałem jednostek. Zawsze same Beasty. Patrząc po plotkach to chłopu "trochę" nie wyszło. Szkoda, że akurat przy Bestiach. :roll: .
"...And in that time of darkness,
Man became Beast and Beast became Man..."

Awatar użytkownika
theudulf
Chuck Norris
Posty: 513

Post autor: theudulf »

Dziki pisze:
theudulf pisze:- Beast Herdy superowe, ale w specjalach :/
Jesteś tego pewien? :wink: :lol2:
Sorry nie mogłem się powstrzymać :wink:

Mi rozdzielenie na Beasty i Warriorsi powiewa bo nigdy nie mieszałem jednostek. Zawsze same Beasty. Patrząc po plotkach to chłopu "trochę" nie wyszło. Szkoda, że akurat przy Bestiach. :roll: .
Mnie sie figurki podobają, mają ładne zbroje i te topory też są gut ;). Ja też raczej nie mieszałbym oddziałów, ale żeby po prostu była możliwość, bo co za problem skonwertować sobie chaos warriorów, żeby wyglądali bardziej beastmeńsko, np. na ala wilkołaki ( sam zrobiłem dwóch:
Obrazek )
i już można tworzyć zupełnie inną armię... Poza tym czy nie uważacie, że dragon ogry powinny być w oddziałach beastmenów? To samo trolle, jak i sam szaguś. Jeśli nie dla jednej armii to mogłyby być dostępne dla obu, jak warhoundy. Po prostu paranoja i tyle. Jeśli nie chciałbyś ich brać droga wolna nie bierz, ale miałbyś większy wybór a tak to wyszła z tego nie armia, ale jakiś ruski szajs. Nadal uważam, że poprzednie oddziały w skirmishu były o wiele lepsze, same ungory wyglądają obrzydliwie, takie koziołki matołki nadupiajace po stole i szukające Pacanowa.... a z tymi łukami to już przesadzili. Jeśli to są short bowy, to jestem święcie przekonany, ze tego nikt nie weźmie, bo oddział za 6-8 punktów/model z takim zasięgiem to genialny ostrzał... ten kto to robił musiał mieć wtedy pożar tony marihuany obok domu, albo sam popalał/pił podczas wymyślania.
Największa maruda na Border Princes 8)

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Ja bym jednak wyluzował...
Siódmej edycji zostało już tylko kilka miesięcy...
I może to co nie do końca ma sens w obecnej, ma za zadanie przygotować i ugrywalnić bestie na przyszłą?
Hmmm? ;)
Pomyślmy...Nawet te biedne bestigory w specu...Czy będą jak wiele osób mówi niegrywalne? Jest dużo popychaczek, plotki mówią o ugrywalnieniu piechoty i atakach z dwóch rank, zabieranie przeciwnikom sztandarów i dodawanie go do swego CR (zabieranie przeciwnikom warbanerów czy innych magicznych szmat) to nie kiepska opcja imo...
Pozdro

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Czy ja dobrze widze ze podstawki pod gory, ungory są teraz 20mm? zawsze takie byly? czy moze 25mm?

pozdro

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

dobrze widzisz niestety. a byly takie chyba w 5 edycji, ale pozniej zmieniono je na wieksze zeby caly herd mial takie same

-Borsuk-
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 41

Post autor: -Borsuk- »

Tylko ungory maja 20mm

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Borsuk105 pisze:Tylko ungory maja 20mm
czyli jak ktos ma ungory z 6ed to musi przyklejac nowe podstawki? ;] ostra wtopa :P

Awatar użytkownika
Dziki
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 150
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: Dziki »

Theudulf nie chodziło mi o to, że Bestigory mają brzydkie modele bo jak dla mnie są genialne. Chodziło mi, że się pomyliłeś w swoim poście i zamiast Bestigor Herd napisałeś Beast Herd. :wink:
"...And in that time of darkness,
Man became Beast and Beast became Man..."

Awatar użytkownika
theudulf
Chuck Norris
Posty: 513

Post autor: theudulf »

Dziki pisze:Theudulf nie chodziło mi o to, że Bestigory mają brzydkie modele bo jak dla mnie są genialne. Chodziło mi, że się pomyliłeś w swoim poście i zamiast Bestigor Herd napisałeś Beast Herd. :wink:
Aha, spoko, mnie się to ogólnie myli co chwilę tak więc musicie mi to wybaczyć ;). Ale osobiście uważam, że powinna być możliwość wystawienia bandy w skirmishu
Druchii pisze:Ja bym jednak wyluzował...
Siódmej edycji zostało już tylko kilka miesięcy...
I może to co nie do końca ma sens w obecnej, ma za zadanie przygotować i ugrywalnić bestie na przyszłą?
Hmmm? ;)
Pomyślmy...Nawet te biedne bestigory w specu...Czy będą jak wiele osób mówi niegrywalne? Jest dużo popychaczek, plotki mówią o ugrywalnieniu piechoty i atakach z dwóch rank, zabieranie przeciwnikom sztandarów i dodawanie go do swego CR (zabieranie przeciwnikom warbanerów czy innych magicznych szmat) to nie kiepska opcja imo...
Pozdro
Może i będą grywalne, ale po prostu armia straciła na swoim uroku, to była jedyna armia, w której jednostka standardowa nie była rankowa podczas poruszania się i można było i tak prócz niej wystawić standardową piechotę. teraz jednostki nie będą mogły zająć całego pola bitwy, przejść przez las jak to było wcześniej, według mnie armia straciła na klimacie, pal licho grywalność, ale te oddziały były świetne, teraz wyszła z tego jakaś dziwna armia z małą ilością jednostek do wystawienia.

Nasuwa się teraz pytanie ile będą kosztowały ungory, bo 4 punkty za model jak było w poprzedniej edycji będzie raczej nierealne.
Największa maruda na Border Princes 8)

Garbin
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: Garbin »

Nie wiem na ile juz sa powszechne informacje o jednostkach beastmenow, ale wczoraj widzialem AB i chyba nie jest az tak zle. Ungory w skirmishu, gory w rankach, bestigory w rankach w specjalach, razorgory w specjalach, takoz razorgor chariot. W rarach spawn, gigant, gorgona do zabijania, cygor do meczenie magow, jabbercostam z fly'em. Minotaury maja zasade ktora daje im frenzy jak wygraja combat, a jak juz go maja, to dodaja +1 ataku za kazdy kolejny wygrany. Czyli jak wygraja 4 combaty z rzedu, to maja plus +4 :) W zasadzie nie przygladalem sie bardzo uwaznie, bo beastami nie zamiarzam grac i patrzylem raczej na book do tyranidow :) Cygor sieje postrach wsrod magow, bo jak jakis nie zda LD na poczatku swojej tury a jest 24" od cygora, to misscastuje zawsze jak nie rzuci wiecej niz casting value, Jabbercostam to nie pamietam co mial oproch latania. Wrazenie zrobil na mnie Gorgon. Large target, ItP, terror, 6str, 6t, 6w, 6a i jak wygra combat to dostaje frenzy a potem dodatkowe ataki tak jak minosy. moze wymienic wszystkie ataki na jeden z I1 i KB na 4+ jak wejdzie KB, to gorgon odzyskuje d3 woundy. No i maksem jest to, ze na 16+ szosty czar z beastowego lora przywoluje dowolnego monsterka z tych trzech: gorgon, cygor, jabbercostam.. :P Mag potem nie moze rzucac czarow, bo kontroluje bestie, ale to i tak przesada.. :)

Jak napisalem cos co jest znane i oczywiste, to mnie nie jechac prosze.. :)

PS. a Ungory byly po 4-5 pkt. Bo sprawdzalem jak sie ma ich koszt wzgledem clanratow i teraz nie moge sobie przypomniec czy tyle samo co goly czy tyle samo co ten ze sperarem i shieldem.. :) ale chyba byly po 5pkt
Ostatnio zmieniony 16 sty 2010, o 14:59 przez Garbin, łącznie zmieniany 1 raz.

Michaelius
Mudżahedin
Posty: 252

Post autor: Michaelius »

Zaklinacz Kostek pisze:
tomekjar pisze:Phil Kelly to naprawdę porządny gość. Serio, nawet miałem okazję z nim porozmawiać przez chwilę.
I tak jak pisał już tu ktoś jest autorem jednego z najlepszych dexów do WH40k, czyli Orków. Tam wszystko jest grywalne, w miarę zbalansowane i logiczne. W całym dexie udało mu się zamieścić aż 1 niegrywalną jednostkę. JEDNĄ!

Za to w WFB ma na koncie:
Ogre Kingdoms
Warriors of Chaos
Beastmen (już nie of Chaos!) - tutaj wszyscy mówią, że to on napisał, ale jeszcze oficjalnie nie wiadomo chyba.
Ja myślę że Phill Kelly z 40k ma złego brata bliźniaka, który zajmuje WFB i robi temu dobremu złą opinią wśród braci battle'owej :wink:
Mam nadzieję, że w tym wypadku maksyma "do trzech razy sztuka" się sprawdzi i Philowi w końcu uda się zrobić dobry, klimatyczny i zrównoważony AB.
Phil "Harlequin" Kelly - autor najbardziej wywalonej w kosmos jednostki w 4 edycji warhammera 40k ;) A co do orkow to chyba sobie jaja robicie - ten kodeks to 40tkowa wersja Vampire counts. Ja bym go dobrym autorem kodeksów nie nazwał.

Black_Raven
Plewa
Posty: 7

Post autor: Black_Raven »

Jestem raczej niedzielnym graczem, ale mi się nowy kodeks z tego co widzę- podoba. Wielki żal po stracie zdolności raiders, ale mam wrażenie, że zapomnieliście o tym ile było niegrywalnych jednotek w poprzednim kodeksie- ogry, trolle, centigory używane sporadycznie, ładny ale niegrywalny Shaggoth...

A teraz mamy szaleństwo wyboru w rare'ach! W specjalach oprócz minosów, obowiązkowo harpie, fajny razogor, może i centki są teraz nieco lepsze... A jeśli chodzi o core'y to mi wizja małych faunów-ungorów siedzących w ambushu i wyskakujących w różnych miejscach ostrzeliwując przeciwników też się podoba i ma klimat. Właściwie każda jednostka jest fajna poza bestigorami.

Tak więc chyba nie jest tak źle;)

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

dragon ogry powinny być w oddziałach beastmenów?
absolutnie nie
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Garbin pisze:Wrazenie zrobil na mnie Gorgon. Large target, ItP, terror, 6str, 6t, 6w, 6a i jak wygra combat to dostaje frenzy a potem dodatkowe ataki tak jak minosy. moze wymienic wszystkie ataki na jeden z I1 i KB na 4+ jak wejdzie KB, to gorgon odzyskuje d3 woundy.
Nice...
Obrazek

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

Garbin : gdzie widziałeś AB ?

Awatar użytkownika
Pieta
Chuck Norris
Posty: 488
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Pieta »

Jasiuuu pisze:
dragon ogry powinny być w oddziałach beastmenów?
absolutnie nie
Schodzące z gór starożytne smocze ogry przyciągające zwierzoludzi w hordowych ilościach niczym muchy i popychający ich wszystkich jakiś zew krwi - dla mnie klimat.
Bycza gorgona też pasuje o ile to będzie ta klasyczna warhammerowa gorgona, natomiast cyklop czy dżabersmok w bestiach, to chyba zupełnie nowy pomysł. Prywatnie liczyłem na behemota, norsmeńskiego imira w potężniejszej wersji jakiegoś niedźwiedziowatego z rogami, ala ten z Heroes of Might & Magic III czy "Monstrualna Bestia" z Diablo II.

Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Post autor: Ratzing »

Gorgona to będzie wielki minos, więc klymat :)
Uerph.

Awatar użytkownika
Pieta
Chuck Norris
Posty: 488
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Pieta »

Na pewno? :(
Cały czas mam nadzieję, że będzie na czterech łapach i podstawce rydwanowej.
To jak beastmeński gigant to duży gor, to faktycznie gorgona powinna być dużym minoosem, urgh.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2010, o 12:45 przez Pieta, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ