Kilka pytanek odnośnie VC
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Kilka pytanek odnośnie VC
1 - mam screaming banner (zdaje fear na 3 kościach i odrzuca najmniejszy wynik na kostce) i jak to sie ma do lizaków bo oni zawsze zdają na 3 kościach czy będą oni po prostu zamiast najwiekszej odrzucać najmniejszą kość?
2 - lord chaosu ma przedmiot że musze przeżucić wszystkie trafione hity. Ja mam zdolność przerzucania nietrafionych i jak to będzie wyglądało w tej sytuacji:
a) pierw przerzucam trafienia z jego przedmiotu po czym wszystkie nietrafione przerzucam dzięki swojej zdolności
b) na odwrót tzn. trafiam 4/5 pierw przerzucam ta 1 kość a potem na nowo rzucam wszystkie trafione
c) rzucam tylko swoje przerzuty bo kości nie mogą być 2 razy przerzucane
d) przerzucam trafione bo kości nie mogą być 2 razy przerzucone
e) rzucamy na 4+
3 mam czar hand of dust czyli w HtH jak trafie 1 atakiem to automatycznie zabijam. I jak to ma sie teraz do czołgu bo czołg jest automatycznie trafiany, a więc mam rozumieć, że bez rzadnego rzutu ginie?
2 - lord chaosu ma przedmiot że musze przeżucić wszystkie trafione hity. Ja mam zdolność przerzucania nietrafionych i jak to będzie wyglądało w tej sytuacji:
a) pierw przerzucam trafienia z jego przedmiotu po czym wszystkie nietrafione przerzucam dzięki swojej zdolności
b) na odwrót tzn. trafiam 4/5 pierw przerzucam ta 1 kość a potem na nowo rzucam wszystkie trafione
c) rzucam tylko swoje przerzuty bo kości nie mogą być 2 razy przerzucane
d) przerzucam trafione bo kości nie mogą być 2 razy przerzucone
e) rzucamy na 4+
3 mam czar hand of dust czyli w HtH jak trafie 1 atakiem to automatycznie zabijam. I jak to ma sie teraz do czołgu bo czołg jest automatycznie trafiany, a więc mam rozumieć, że bez rzadnego rzutu ginie?
1- Lizaki nie zawsze zdaja na 3 to jest bloodline czy jak sie to nazywa... teoreytcznie sprawa dosc skomplikowana. niewiem nie gram lizakami.
2- trafiasz w koelsia, nie udane przerzucasz. Te ktore trafiles po przerzucie musiz jeszcze raz rzucic na trafienie.
przypuscmy trafiles 3/5 przerzucasz, trafiles 4/5. Pozniej na zasade tego przedmiotu te 4 przerzucasz. i to jest ostateczny wynik.
3- nie jestem pewien czy na Tanka dziala killing blow, odrzucajac zasade ze duzy cel itp bo Hand of dust ignoruje ta zasade- tak samo jak nie mozesz zabic maszyny-katapulty itp.
Ale jezeli sie myle to oczywiscie tak dziala, chociaz to trche glupie.
2- trafiasz w koelsia, nie udane przerzucasz. Te ktore trafiles po przerzucie musiz jeszcze raz rzucic na trafienie.
przypuscmy trafiles 3/5 przerzucasz, trafiles 4/5. Pozniej na zasade tego przedmiotu te 4 przerzucasz. i to jest ostateczny wynik.
3- nie jestem pewien czy na Tanka dziala killing blow, odrzucajac zasade ze duzy cel itp bo Hand of dust ignoruje ta zasade- tak samo jak nie mozesz zabic maszyny-katapulty itp.
Ale jezeli sie myle to oczywiscie tak dziala, chociaz to trche glupie.
Tu myślę, że 4+ w obu przypadkach. Po prostu kość może być przerzucana raz tylko, a u lizaków nie wiadomo która zasada ma pierwszeństwo.Drwal pisze:1 - mam screaming banner (zdaje fear na 3 kościach i odrzuca najmniejszy wynik na kostce) i jak to sie ma do lizaków bo oni zawsze zdają na 3 kościach czy będą oni po prostu zamiast najwiekszej odrzucać najmniejszą kość?
2 - lord chaosu ma przedmiot że musze przeżucić wszystkie trafione hity. Ja mam zdolność przerzucania nietrafionych i jak to będzie wyglądało w tej sytuacji:
a) pierw przerzucam trafienia z jego przedmiotu po czym wszystkie nietrafione przerzucam dzięki swojej zdolności
b) na odwrót tzn. trafiam 4/5 pierw przerzucam ta 1 kość a potem na nowo rzucam wszystkie trafione
c) rzucam tylko swoje przerzuty bo kości nie mogą być 2 razy przerzucane
d) przerzucam trafione bo kości nie mogą być 2 razy przerzucone
e) rzucamy na 4+
Na czołg to nie działa.3 mam czar hand of dust czyli w HtH jak trafie 1 atakiem to automatycznie zabijam. I jak to ma sie teraz do czołgu bo czołg jest automatycznie trafiany, a więc mam rozumieć, że bez rzadnego rzutu ginie?
A czy nie było kiedyś takiej wersjii że Lizaki zdają na 4 kościach i odejmują najniższą i najwyższą?
<truepunk> powinni robic dwa niezalezne turnieje, dla pijacych i dla niepijacych
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?

<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?

rzucaja z 4 kosci odrzucaja najwieksza i najmniejszaDrwal pisze:1 - mam screaming banner (zdaje fear na 3 kościach i odrzuca najmniejszy wynik na kostce) i jak to sie ma do lizaków bo oni zawsze zdają na 3 kościach czy będą oni po prostu zamiast najwiekszej odrzucać najmniejszą kość?
najpierw przerzucasz hity z bloodline'a potem ze zbroi2 - lord chaosu ma przedmiot że musze przeżucić wszystkie trafione hity. Ja mam zdolność przerzucania nietrafionych i jak to będzie wyglądało w tej sytuacji:
a) pierw przerzucam trafienia z jego przedmiotu po czym wszystkie nietrafione przerzucam dzięki swojej zdolności
b) na odwrót tzn. trafiam 4/5 pierw przerzucam ta 1 kość a potem na nowo rzucam wszystkie trafione
c) rzucam tylko swoje przerzuty bo kości nie mogą być 2 razy przerzucane
d) przerzucam trafione bo kości nie mogą być 2 razy przerzucone
e) rzucamy na 4+
moim zdaniem hand of dust nie dziala na czolg bo nie ma okreslonej sily w czarze3 mam czar hand of dust czyli w HtH jak trafie 1 atakiem to automatycznie zabijam. I jak to ma sie teraz do czołgu bo czołg jest automatycznie trafiany, a więc mam rozumieć, że bez rzadnego rzutu ginie?
Z tym trafianiem jest najbardziej bzdurna rzecz w batlu 
Chyba jest to jedyna sytuacja w której wykonujesz bezsensowny rzut, i tak musisz przeżucić każdą kostkę. Możesz najwyżej żałowac ile byś trafił/nietrafił

Chyba jest to jedyna sytuacja w której wykonujesz bezsensowny rzut, i tak musisz przeżucić każdą kostkę. Możesz najwyżej żałowac ile byś trafił/nietrafił

Działa w sumie na wszystko poza tankiem. Bo czołg ma zapis ze nie działają na niego czary które nie walą z konkretną siłą. np pit czy HoDAro pisze:Sorka za off topa ale zastanawia mnie jedno - skoro HoD nie działa na Tanka to czy działa na HellCannona ??Gogol pisze:yhym tak jak mówi shino
Dokładnie, czołg to kupa metalu, która absorbuje magię lub jest na czar po prostu odporna. W Hellcannonu zawsze siedzi demon, którego utłuc można 

no dobra ale z tym pytaniem nr 2 czyli z tymi przerzutami to podam taką sytuację. Trafiam 3/5 po czym przerzucam i jest trafione 5/5 to moze logiczne by było przerzucenie tylko tych kości co nie były przerzucane czyli 3/5 przecież jest w zasadach że żadna kość nie może być przerzucana 2 razy
a więc skłaniałbym sie do tego co teraz napisałem albo do tego co scimi mówi czyli na 4+.
I jeszcze odnośnie HOD to czy to zabija cały model tzn kolesia+ smok np czy
może tylko jedno z tego.
a więc skłaniałbym sie do tego co teraz napisałem albo do tego co scimi mówi czyli na 4+.
I jeszcze odnośnie HOD to czy to zabija cały model tzn kolesia+ smok np czy
może tylko jedno z tego.
A pro po Heart Piercing vs Armour od Damnation (?). To najsensowniejsze moim zdaniem jest nie robić żadnych re-rollów, tylko rzucić raz i tyle. Kiedyś już nawet o tym była mowa gdzieś/kiedyś/coś (?)2 - lord chaosu ma przedmiot że musze przeżucić wszystkie trafione hity. Ja mam zdolność przerzucania nietrafionych i jak to będzie wyglądało w tej sytuacji:
dokladnie, FaQ do HoCH ze strony GWGogol pisze:wiem że to mega głupie ale gdzieś tam GW wypuściło kretynski FAQ z kretynskim rozwiązaniem które jest hmmm sprzyjające chałasowej armorce .... life trzeba z tym życ
http://uk.games-workshop.com/news/errat ... fchaos.pdf
ostatnie pytanie
pzdr
ale tu nie chodzi o zadna polemike czy kompromis... napisalem jakie sa oficjalne zasady i tak trzeba grac (niezaleznie od tego czxy maja czy tez nie maja sensu... )Drwal pisze:no dobra ale z tym pytaniem nr 2 czyli z tymi przerzutami to podam taką sytuację. Trafiam 3/5 po czym przerzucam i jest trafione 5/5 to moze logiczne by było przerzucenie tylko tych kości co nie były przerzucane czyli 3/5 przecież jest w zasadach że żadna kość nie może być przerzucana 2 razy
a więc skłaniałbym sie do tego co teraz napisałem albo do tego co scimi mówi czyli na 4+.
I jeszcze odnośnie HOD to czy to zabija cały model tzn kolesia+ smok np czy
może tylko jedno z tego.
co do czolgu to jest to kwestia sporna bo mag wali z okreslona sila a czar jet rzucony na maga a nie czolg ale napisalem jak moim zdaniem powino to wygladac...
ale dlaczego to jest takie kretyńskie rozwiązanie wychodzące na wielki + dla gracza haosu? Ja bym to zmienił i wiekszośc się chyba ze mna zgodzi. Bo jest to mega niesprawiedliwe rozwiązanie. Wiem że takie sytuacje zdażają się żadko ale jednak mogą się zdarzyć
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
To, ze Tobie sie to nie podoba to naprawde nic nie zmieni. Tak sie gra i kropka.
Co do HoD: uwazam, ze nie dziala na czolg, przeciez w turze kiedy czar jest w grze nekromanta/wampir nie maja sily w czasie ataku.
Co do HoD: uwazam, ze nie dziala na czolg, przeciez w turze kiedy czar jest w grze nekromanta/wampir nie maja sily w czasie ataku.
Bo jak GW wymyśla zasady to nie patrzy, co może wyniknąć jak w tej sytuacji. Generalnie nie wiem jak to się ma do jednego przerzutu na kość, ale to co jest w Faqu to nawet korzystniej wygląda niż rzut na 4+.Drwal pisze:ale dlaczego to jest takie kretyńskie rozwiązanie wychodzące na wielki + dla gracza haosu? Ja bym to zmienił i wiekszośc się chyba ze mna zgodzi. Bo jest to mega niesprawiedliwe rozwiązanie. Wiem że takie sytuacje zdażają się żadko ale jednak mogą się zdarzyć