Lizaczki VS Vampirki ?
Moderator: Ziemko
Re: Lizaczki VS Vampirki ?
salka jest strasznie losowa w jednej bitwie może zrobić wielką miazgę a w drugiej stać jak ciele po płotem i przestrzeliwać nad oddział na ostatnim turnieju tak daleko płomień przeszedł nad lancą errantów że spanikował mi oddziałał skinków który już dobierał sie do bretońskiego trebusza
Może mi ktoś wytłumaczyć co to:kanapka(chyba okrążenie wroga),
Czy jeśli VC nie ma lorda żadnego to 1 Engine wystarczy na ich ghule i tym podobnych śmierdziuchów?
Rzeczywiście, ale to nie jest tak wcale łatwo się domyślić.
fasty?2D6+2 impacty S6, 2D6 S5 no ASv, 2x6 atakow S6, 10 ataków s3, 8 10 atakow S5 i 5 od coldow S4, no i bsb)
Czy jeśli VC nie ma lorda żadnego to 1 Engine wystarczy na ich ghule i tym podobnych śmierdziuchów?
Rzeczywiście, ale to nie jest tak wcale łatwo się domyślić.
Ostatnio zmieniony 27 lut 2010, o 19:46 przez Lizard, łącznie zmieniany 1 raz.
Lizard wiesz jakby Ci to powiedziec, ludzie sa w stanie zrozumiec, ze ktos jest nowy i nie rozumie niektorych stwierdzen itd, kazdy pewnie bedzie probowal Ci to wytlumaczyc, ale tez do czasu - rusz glowa od czego moze byc skrot salka ? Salamandra? Kawa ? Kawaleria?
no, no ziemko dla mnie nie byłeś taki miły
ja mam takie pytanko co wy na wzięcie kawy 2 stedziów i kupy skinków na vc ?stedziami poszamanujemy a kawa bedzie wjeżdzeć w oddziały takie jak gule (mam na myśli ze 3 klocki kawy!)
ja mam takie pytanko co wy na wzięcie kawy 2 stedziów i kupy skinków na vc ?stedziami poszamanujemy a kawa bedzie wjeżdzeć w oddziały takie jak gule (mam na myśli ze 3 klocki kawy!)
Spoko juz moj limit sie wyczerpal na jakis czas. Poza tym Lizard pisal do mnie na PW grzecznie - czy jesli spyta w takim temacie o to, to czy bedzie to ok - a nie bezmyslnie jak ty spamowal.
Niby masz dobra koncepcje pod warunkiem, ze te 2 stedzie to beda enginy , bo inaczej wriathy Ci cala armie zjada...
Niby masz dobra koncepcje pod warunkiem, ze te 2 stedzie to beda enginy , bo inaczej wriathy Ci cala armie zjada...
Zależy ile wraithów bo ogólnie enginy boli krzyk Banshee. z 6tka liderki mając nawet 3 wraithy(i Banshee) mamy kiepsko.
Nie da się wbić 8 woundów mając d6 hitów . Jeśli idzie o magowanie to też nie byłbym tak pewny biorąc pod uwagę fakt, że przeciwnik nie pozwoli sobie tak szybko ściągnąć takiego oddziału.Pominę że trzeba rzucić 4 lub 5 przy losowaniu czarów na silniczkach żeby mieć jakiegoś missla
Nie da się wbić 8 woundów mając d6 hitów . Jeśli idzie o magowanie to też nie byłbym tak pewny biorąc pod uwagę fakt, że przeciwnik nie pozwoli sobie tak szybko ściągnąć takiego oddziału.Pominę że trzeba rzucić 4 lub 5 przy losowaniu czarów na silniczkach żeby mieć jakiegoś missla
"tupyn tzlaga anapaq quito qrizliz!!" - Tichi Huichi
JareK pisze:A pisze tak wymagajaco Bo pisze na iPhone a on Sam poprawia mi niektore slowa. I nie zawsze to zauwaze.
- JungleJack
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 187
- Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec
Lekka nekromancja ale chyba pasuje do tematu.
Przechodząc do konkretu chciałem się was zapytać jak radzicie sobie z Vampirami na 2 klockach gwardii?
Przechodząc do konkretu chciałem się was zapytać jak radzicie sobie z Vampirami na 2 klockach gwardii?
Bez problemu w sumie. Jak masz dobrą rozpiskę to dasz radę pociągnąć gre po swojemu. Po pierwsze przewystawiaj przeciwnika i jeżeli pomyśli to zrobi bunkier czyli wszystki 4 oddziały (2 gwardie i 2 ghule) wystawi koło siebie, bokami blisko wtedy należy szarpać boki oddziałów bocznych (najczęściej ghuli) i łuskać pkt z magi (jeżeli masz lifa to ciulasz Dwellersami po ghulach, jak masz shadow to rzucasz sygnaturkę i pitkami ściągasz, albo obniżeniem tafnesa, jak masz light to banishmenty i sygnaturka) w ostatniej turze robisz kanapkę większej siły uderzeniowej w jeden klocek gwardi, jeżeli jest to niemożliwe to łuskasz pkt z ostrzału. Cały czas musisz być oddziałami około 16 cali od przodu oddziałów lub powinnieneś poświęcać cohorty. i działa. Jeśli przeciwnik idzie ławą dość luźną to po prostu koncentrujesz całą siłę uderzeniową na jednej flance i jest dwukrotnie mniejszy problem. Dodatkowo pamiętaj 1. Kameleony świetnie nadają się do niszczenia batów i bunkru. 2. Ghule nie mają magicznych ataków łatwo je zablokować slannem. Salamandry robią rzeź z takimi klockami jak ich, szczególnie jeśli udało ci się zredukować ich tafnes. Jak mają eteryki to pitka i pumbulum powinny wystarczyc na nie. Łatwe pkt. Jak ognia bój się ich magii, jak się uprą to i tak wrzucą tą popychaczkę. Koncentruj się na niewpuszczaniu dużych czarów (jak uduchowienie lub pitka z małego itp.)
No to chyba ogółów tyle. Jakbys miał jakieś szczególne pytania to wal śmiało.
P.S. Samotny engin rozjeżdża oddziały ghuli w 2/3 tury walki. Ale przy pechu może paść,dlatego nie proponuję grać na nim bez lifa.
No to chyba ogółów tyle. Jakbys miał jakieś szczególne pytania to wal śmiało.
P.S. Samotny engin rozjeżdża oddziały ghuli w 2/3 tury walki. Ale przy pechu może paść,dlatego nie proponuję grać na nim bez lifa.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Nie przegralem z VC od 6ed.
Najwiekszym problem uwazam, ze sa eteryki, bo pitka czy pendulum moga nie wystarczyc na eteryki (ich skutecznosc jest sporo mniejsza niz zwyklego d6 s4).
Nie mozna pchac sie do walki z pelnymi 30 osobowymi oddzialami GG, bo sie dostanie czoko, trzeba ich troche oslabic i wtedy z magia dajesz rade.
Salamandry z obnizeniem T sa cudowne na regen gwardie
Najwiekszym problem uwazam, ze sa eteryki, bo pitka czy pendulum moga nie wystarczyc na eteryki (ich skutecznosc jest sporo mniejsza niz zwyklego d6 s4).
Nie mozna pchac sie do walki z pelnymi 30 osobowymi oddzialami GG, bo sie dostanie czoko, trzeba ich troche oslabic i wtedy z magia dajesz rade.
Salamandry z obnizeniem T sa cudowne na regen gwardie
- JungleJack
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 187
- Lokalizacja: Lewa Flanka Mielec
Wielkie dzięki za odpowiedź.