2400 Slaanesh.
Moderator: JarekK
2400 Slaanesh.
Nie ma u nas podforum rozpiskowego więc tutaj wrzucam moją armię. Slaanesh pełną gębą. Odporna na psychologię, zabawna, jednego boga, ładne figurki na cyckowężach, mocna oczywiście nie jest bo to mortale ale sprawiająca wiele satysfakcji z gry... Komentujcie...
Slaanesh army by Grolshek 2400 Pts
1 Sorcerer Lord of Slaanesh @ 420 Pts
Mark of Slaanesh; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Dispel Scroll [25]
Spell Familiar [15]
Bloodcurdling Roar [20]
1 Steed of Slaanesh @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 160 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35]
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 175 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]
1 Exalted Hero of Slaanesh @ 210 Pts
Mark of Slaanesh; Shield; Battle Standard
Biting Blade [5]
Armour of Morrslieb [35]
1 Steed of Slaanesh @ [0] Pts
10 Chaos Marauders of Slaanesh @ 60 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon
10 Chaos Marauders of Slaanesh @ 60 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon
4x5 Chaos Warhounds @ 120 Pts
12 Chaos Warriors of Slaanesh @ 265 Pts
Mark of Slaanesh; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Banner of Wrath [45]
4 Ogres of Slaanesh @ 210 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Chaos Armour
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 210 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 210 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 130 Pts
Mark of Slaanesh
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 6
Models in Army: 79
Total army cost: 2400 pts.
Slaanesh army by Grolshek 2400 Pts
1 Sorcerer Lord of Slaanesh @ 420 Pts
Mark of Slaanesh; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Dispel Scroll [25]
Spell Familiar [15]
Bloodcurdling Roar [20]
1 Steed of Slaanesh @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 160 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35]
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 175 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]
1 Exalted Hero of Slaanesh @ 210 Pts
Mark of Slaanesh; Shield; Battle Standard
Biting Blade [5]
Armour of Morrslieb [35]
1 Steed of Slaanesh @ [0] Pts
10 Chaos Marauders of Slaanesh @ 60 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon
10 Chaos Marauders of Slaanesh @ 60 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon
4x5 Chaos Warhounds @ 120 Pts
12 Chaos Warriors of Slaanesh @ 265 Pts
Mark of Slaanesh; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Banner of Wrath [45]
4 Ogres of Slaanesh @ 210 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Chaos Armour
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 210 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 210 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 130 Pts
Mark of Slaanesh
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 6
Models in Army: 79
Total army cost: 2400 pts.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
osobiście nie lubię grać na armatach Dow, ale o ich skuteczności nie można dyskutować
masz raczej rozpiskę z dużym M [Ogry, Knighci] dążącą do szybkiego zwarcia, więc w corach raczej widziałbym konnych marauderów zamiast pieszych
a jeśli już pieszy, to po co great weapon? imo w takiej ilości w regimencie mają służyć raczej do trzymania ćwiartek, niż skutecznej walki
z wykorzystanych w ten sposób punktów wymienił bym chariota na kolejnych knightów [slanesha ofc, zgodnie z ideologią rozpy]
zastanów się też nad tak małym oddziałem warriorów i to jeszcze z bannerem
mnie nie sprawdzają się nigdy poniżej 18-20 chłopa, a i tak jest cięzko, zwłaszcza odnośnie strzelania, o czym chyba nie muszę cię przekonywać
a nie wiem czy twój oddział będzie miał szansę zrobić coś kumatemu przeciwnikowi, poza oczywiście na maxa wesoło działającym bannerem
może było by lepiej zamienić warriorów na kolejne piesze/konne marudy, i zarobione punkty wrzucić w tych knightów?
tak Ci tylko rzucam oklepane pomysły w kierunku PG
bo jeżeli rozpa ma być czysto funowa, to jest git
masz raczej rozpiskę z dużym M [Ogry, Knighci] dążącą do szybkiego zwarcia, więc w corach raczej widziałbym konnych marauderów zamiast pieszych
a jeśli już pieszy, to po co great weapon? imo w takiej ilości w regimencie mają służyć raczej do trzymania ćwiartek, niż skutecznej walki
z wykorzystanych w ten sposób punktów wymienił bym chariota na kolejnych knightów [slanesha ofc, zgodnie z ideologią rozpy]
zastanów się też nad tak małym oddziałem warriorów i to jeszcze z bannerem
mnie nie sprawdzają się nigdy poniżej 18-20 chłopa, a i tak jest cięzko, zwłaszcza odnośnie strzelania, o czym chyba nie muszę cię przekonywać
a nie wiem czy twój oddział będzie miał szansę zrobić coś kumatemu przeciwnikowi, poza oczywiście na maxa wesoło działającym bannerem
może było by lepiej zamienić warriorów na kolejne piesze/konne marudy, i zarobione punkty wrzucić w tych knightów?
tak Ci tylko rzucam oklepane pomysły w kierunku PG
bo jeżeli rozpa ma być czysto funowa, to jest git
Ludzie to ma być klimatyczna rozpiska którą aż przyjemnie zagrać a nie rospa na turniej... Maruderzy z grejtami chronią działa przed fastami, rydwan osłania warriorów z magami przed nieprzyjemnościami, ogry na czołgopodobne stwory, najci wiadomo, cyckowężowcy do najtów w celu wystrzeliwania... Pierwszy raz udało mi się zrobić rozpiskę na jednym bogu którą da się cokolwiek pograć i na stole jakoś się prezentuje... 3xpsy,3xfasty,3xnajci już przerabiałem i rzygam tym... Nigdy więcej...
Czyli smok odpada? , a szkoda, bo mi tylko jego brakuje. Nawet działa mi już tak bardzo nie przeszkadzają (mam jednego metalowego maruda (stary jest) jak chcesz to Ci go oddam, będzie do załogi dział).Grolshek pisze:Ludzie to ma być klimatyczna rozpiska którą aż przyjemnie zagrać a nie rospa na turniej... Maruderzy z grejtami chronią działa przed fastami, rydwan osłania warriorów z magami przed nieprzyjemnościami, ogry na czołgopodobne stwory, najci wiadomo, cyckowężowcy do najtów w celu wystrzeliwania... Pierwszy raz udało mi się zrobić rozpiskę na jednym bogu którą da się cokolwiek pograć i na stole jakoś się prezentuje... 3xpsy,3xfasty,3xnajci już przerabiałem i rzygam tym... Nigdy więcej...
No i może jakaś bitewka? Do końca tygodnia mam urlop neistety pasują mi poranne godziny.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No i dobrze bo ja też mam tylko poranki wolne... Z tym że teściową na karku więc miejscówka u mnie odpada... Może w czwartek w Cytadeli ? Figurki do mortali jeszcze nie poprzychodziły więc pozostają Lizaki... I zarezerwuj tego marudę dla mnie bo ja mam dwóch metali i jedna załoga działa już byłaby gotowa... Smoczyca idzie na sprzedaż ze względu na bestie...
Rozpa fajna...
Tylko tak:
Po pierwsze, zdjąłbym Lorda z cycorobala, w ogóle go przerobił na tylko maga i ograniczył się do rzucania zaklęć, a samego maga wrzucić do taniego oddziału marasów, którzy jednocześnie trzymają kwartę.
No i teraz w zależności co wolisz. Ja bym chyba dał lordowi skull of katam, władować tam jeszcze 2 pozostałych magów i jak to się mówi... napierd*** ile wlezie. Albo dać mu pupeta i dołożyć mu jakiś innych przedmiotów.
Małych magów zawsze składam w taki sposób, że jeden ma, DS i power familiara i trzecie oczko tzincza , drugi zaś ma book of secrets i DS. W ten sposób poskładani zawsze mogą coś rzucić. Prawda jest taka, że czasami lore of slanesh jest zupełnie bezradny, i nic taki mag nie może zrobić. Ale dzięki oczku pierwszy z nich może sobie przywłaszczyć spelle, które mogą być bardziej użyteczne, a drugi dzięki BoS może rzucić jakiś tam spell (ja preferuje fire bo często gram ze skavenami). I tych magów oczywiście wsadza się do 10-15 marasó z MoSem i gwarantuje że przeżyją
Exalteda oczywiście czynię BSB, kupuje mu tarcze i daje mu chaos runesword (jak będziesz miał za dużo ptk. to proponuje mu dać bloodcurding roar, dzięki temu nigdy nie będzie tak że ta postać stoi przez jakąkolwiek rundę). Pamiętaj że w 2 rundzie jest wszędzie gdzie tylko chcesz więc nie ma problemu, ze strzelaniem w niego. A tak właśnie złożonym bsb możesz łamać spokojnie nawet do 15 krasnoludzkich wojowników, więc nie opłaca się wg. mnie pakować mu nadmiernie w ochronę.
Marasom od razu wywalasz dwuraki, oni przeciez będą tylko trzymać kwartę... Stary Ty wochem grasz więc to ty szarżujesz. Jeżeli oni będą walczyli to znaczy że wszystko co rzuciłaeś na przód padło Tak czy inaczej, ja bym ich trzymał tylko po to by trzymali kwartę i magów chronili przed shootingiem i magią.
Osobiście bym wywalił warriorów bo za wolni są by coś zdziałać, kiedy to będzie potrzebne (2 runda) a ten banner nie wiele daje niestety... I po kiego Ci muzyk jak masz MoS?
Co do chariotu to bym go nie brał, ale ja najczęściej gram z krasnludzkim defensem, gdzie każda maszyna zdejmuje mi ten chariot, ale nie przejmuj się moimi animozjami
Tylko tak:
Po pierwsze, zdjąłbym Lorda z cycorobala, w ogóle go przerobił na tylko maga i ograniczył się do rzucania zaklęć, a samego maga wrzucić do taniego oddziału marasów, którzy jednocześnie trzymają kwartę.
No i teraz w zależności co wolisz. Ja bym chyba dał lordowi skull of katam, władować tam jeszcze 2 pozostałych magów i jak to się mówi... napierd*** ile wlezie. Albo dać mu pupeta i dołożyć mu jakiś innych przedmiotów.
Małych magów zawsze składam w taki sposób, że jeden ma, DS i power familiara i trzecie oczko tzincza , drugi zaś ma book of secrets i DS. W ten sposób poskładani zawsze mogą coś rzucić. Prawda jest taka, że czasami lore of slanesh jest zupełnie bezradny, i nic taki mag nie może zrobić. Ale dzięki oczku pierwszy z nich może sobie przywłaszczyć spelle, które mogą być bardziej użyteczne, a drugi dzięki BoS może rzucić jakiś tam spell (ja preferuje fire bo często gram ze skavenami). I tych magów oczywiście wsadza się do 10-15 marasó z MoSem i gwarantuje że przeżyją
Exalteda oczywiście czynię BSB, kupuje mu tarcze i daje mu chaos runesword (jak będziesz miał za dużo ptk. to proponuje mu dać bloodcurding roar, dzięki temu nigdy nie będzie tak że ta postać stoi przez jakąkolwiek rundę). Pamiętaj że w 2 rundzie jest wszędzie gdzie tylko chcesz więc nie ma problemu, ze strzelaniem w niego. A tak właśnie złożonym bsb możesz łamać spokojnie nawet do 15 krasnoludzkich wojowników, więc nie opłaca się wg. mnie pakować mu nadmiernie w ochronę.
Marasom od razu wywalasz dwuraki, oni przeciez będą tylko trzymać kwartę... Stary Ty wochem grasz więc to ty szarżujesz. Jeżeli oni będą walczyli to znaczy że wszystko co rzuciłaeś na przód padło Tak czy inaczej, ja bym ich trzymał tylko po to by trzymali kwartę i magów chronili przed shootingiem i magią.
Osobiście bym wywalił warriorów bo za wolni są by coś zdziałać, kiedy to będzie potrzebne (2 runda) a ten banner nie wiele daje niestety... I po kiego Ci muzyk jak masz MoS?
Co do chariotu to bym go nie brał, ale ja najczęściej gram z krasnludzkim defensem, gdzie każda maszyna zdejmuje mi ten chariot, ale nie przejmuj się moimi animozjami
Paskudny uśmiech power gamera
Gram najczęściej z WE i rydwan jest mi potrzebny... Ochrona przed strzelaniem na klepaczach z tego samego powodu występuje... Mam naprzeciwko siebie minimum 40 glejdów i masakrują taki oddział maruderów z magiem w jedna turę łącznie z magiem... Dlatego magowie siedzą w warriorach a cyckowęże muszą mieć ochronę przed strzelaniem... A maruderzy sa do klepania orłów itp. gówna które ma w nosie że konnica z lordami poszła do przodu i spokojnie grasują sobie na tyłach... Widać że grywasz ze skavenami i krasiami gdzie nie ma takich problemów jak w WE i DE...
No tak ale przecież możesz screenować ich np. właśnie pasami, które kupiłeś a w lorze slanesha praktycznie nic nie potrzebuje LoSa... Jednak to są moje przypuszczenia. Ja grałem WE przeciwko WoChowi, odwrotnie nie więc trochę ciężko mi się tutaj wypowiadać. Ale tym bardziej nie rozumiem po kiego kupujesz im GW xD juz lepiej light armour i shieldy. Glaejdy mają 3 s. Więc nagle żeby zabić jednego marasa musi rzucić dwa razy 4+ a i ty musisz oblać AS 4+ więc jeśli ustawisz to tak:
- mag
- marasi z MoS
- psy
- glejdzi
-----------------------
-------------
Wtedy nie wszyscy mają LoSa na oddział z magami a magowie losa mają więc za pomocą magii będą mogli zmasakrowć tych 40 GG. No a przeciez nie zapominajmy że jeżeli oni mogą strzelać to ty możesz się władować w nich np. rycerzami czy ogrami. Więc zawsze gracz z którym grasz musi wybrać co bardziej mu wadzi...
PS.
Ja też ostatnio tak wkeiłem rozpiskę to od razu zamknęli temat. W nim jest link do miejsca w któym taką rozpiskę powinieneś ulokować
A po drugie to miło widzieć, że nie tylko ja mam zajawkę na mono slanesh`a
- mag
- marasi z MoS
- psy
- glejdzi
-----------------------
-------------
Wtedy nie wszyscy mają LoSa na oddział z magami a magowie losa mają więc za pomocą magii będą mogli zmasakrowć tych 40 GG. No a przeciez nie zapominajmy że jeżeli oni mogą strzelać to ty możesz się władować w nich np. rycerzami czy ogrami. Więc zawsze gracz z którym grasz musi wybrać co bardziej mu wadzi...
PS.
Ja też ostatnio tak wkeiłem rozpiskę to od razu zamknęli temat. W nim jest link do miejsca w któym taką rozpiskę powinieneś ulokować
A po drugie to miło widzieć, że nie tylko ja mam zajawkę na mono slanesh`a
Paskudny uśmiech power gamera
Sorki skucha xD źle policzyłem. Nie mniej, zawsze możesz się ukryć w lesie albo za płotkiem i się stamtąd nie ruszać I dzięki temu (bo trzymasz się na długim zasięgu) ktoś z kim grasz musi rzucić 5+ albo nawet 6 jęsli znajdziesz Sobie murek
Ostatnio zmieniony 19 sty 2010, o 12:18 przez Jab, łącznie zmieniany 1 raz.
Paskudny uśmiech power gamera
Tak ale pamiętaj że masz full DD więc szansa na to ze coś przejdzie nie jest taka wielka. A z ilu kości on rzuca popychaczkę lasu? Z 2 ? Z 1? jak z jednej to musi mieć niezłego farta by wszystko mu wchodziło a jeśli z 2 to tego nie ma aż tak dużo.
Paskudny uśmiech power gamera
Ok, to też zależy czego bardziej się boisz Czy powiedzmy 40 GG z łejami i generalnie porno shootingiem czy powiedzmy jak wejdzie 1 czy 2 d6 hitów z siłą 5. Fakt cieżki wybór, ale jak nie masz farta to z tych 15 marasów zejdzie powiedźmy 7 to jednak pamiętajmy że on zmarnował całą turę magii na... 30 ptk? Czy warto walić w marasów którzy w sumie może kosztuą 75 ptk?. Nie mniej pamiętajmy że gracz z którym gracie musi wybierać czy woli przesunąć las czy zaatakować. A do tego dochodzi sznasa na misscast Przecież na tyle rzutów może się zdarzyć ten przez nas upragniony. A jeśli masz pupeta... Jak dla mnie to rycerze są bardziej niebezpieczni, jeżeli on gra na miękkich elfach... On też ma tylko 2400 ptk. więc nie będzie miał armii drzewców która się rozprawi z choaśnikami, jeżeli będzie miał mocną magię i shooting. Więc nie demonizujcie...
Paskudny uśmiech power gamera
Ja nie demonizuję. Ja przytaczam swoje doświadczenia z wielokrotnych walk z WE... Najlepszy wynik na klimatycznej rozpisce to 5-15... Na smoku i helkach gra się łatwiej ale to nie dla mnie... Ja lubię grać armią różnorodną, ładnie na stole się prezentującą... Jak chcę komuś przywalić biorę slana gwardię terki i działa...
Warriorzy hmm...
Nie lepiej skasować chariot, zamiast jednego działka DoW helka, zamiast warriorów wrzucić konnych marauderów i do speciali ze 4 trolle lub jeszcze 4 ogry? Też różnorodnie, a szybciej. Szkoda chariota, ale skoro są w specialach to lipa :/
Helka i jeden cannon ładnie by się uzupełniały no i fajnie się prezentują na stole.
Nie lepiej skasować chariot, zamiast jednego działka DoW helka, zamiast warriorów wrzucić konnych marauderów i do speciali ze 4 trolle lub jeszcze 4 ogry? Też różnorodnie, a szybciej. Szkoda chariota, ale skoro są w specialach to lipa :/
Helka i jeden cannon ładnie by się uzupełniały no i fajnie się prezentują na stole.
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.
Takie mam śliczne canony że aż żal nie wystawiać ale z drugiej strony helkę też mam mieć ładną... Spróbuję jedną helkę wrzucić...
Slaanesh 2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Slaanesh @ 420 Pts
Mark of Slaanesh; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Dispel Scroll [25]
Spell Familiar [15]
Bloodcurdling Roar [20]
1 Steed of Slaanesh @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 155 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35]
1 Chaos Sorcerer @ 170 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]
1 Exalted Hero of Slaanesh @ 210 Pts
Mark of Slaanesh; Shield; Battle Standard
Biting Blade [5]
Armour of Morrslieb [35]
1 Steed of Slaanesh @ [0] Pts
10 Chaos Marauders @ 50 Pts
No Mark; Great Weapon
10 Chaos Marauders @ 50 Pts
No Mark; Great Weapon
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
12 Chaos Warriors of Slaanesh @ 265 Pts
Mark of Slaanesh; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Banner of Wrath [45]
3 Ogres of Slaanesh @ 160 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Chaos Armour
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 210 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 210 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
1 Chaos Chariot @ 120 Pts
1 Hellcannon @ 205 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 6
Models in Army: 71
Total Army Cost: 2400
Niezbyt mi się podoba... Ta pierwsza była śliczniejsza...
Slaanesh 2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Slaanesh @ 420 Pts
Mark of Slaanesh; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Dispel Scroll [25]
Spell Familiar [15]
Bloodcurdling Roar [20]
1 Steed of Slaanesh @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 155 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour
Infernal Puppet [35]
1 Chaos Sorcerer @ 170 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]
1 Exalted Hero of Slaanesh @ 210 Pts
Mark of Slaanesh; Shield; Battle Standard
Biting Blade [5]
Armour of Morrslieb [35]
1 Steed of Slaanesh @ [0] Pts
10 Chaos Marauders @ 50 Pts
No Mark; Great Weapon
10 Chaos Marauders @ 50 Pts
No Mark; Great Weapon
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
12 Chaos Warriors of Slaanesh @ 265 Pts
Mark of Slaanesh; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Banner of Wrath [45]
3 Ogres of Slaanesh @ 160 Pts
Mark of Slaanesh; Great Weapon; Chaos Armour
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 210 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Slaanesh @ 210 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
1 Chaos Chariot @ 120 Pts
1 Hellcannon @ 205 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 6
Models in Army: 71
Total Army Cost: 2400
Niezbyt mi się podoba... Ta pierwsza była śliczniejsza...