2400 Slaanesh.
Moderator: JarekK
Re: 2400 Slaanesh.
Nie ogarniam tych magów - bez marku?
Tak samo marasi... bez marku i w dodatku z GW...
Nie kapuje xD
Tak samo koncepcja lorda socerera, slanesha, który w walce nie może używać właściwie żadnego spellu... To imho lepiej kupić BoSa z spell familiarem dla Lorda... najlepiej nurgla.
Tak samo marasi... bez marku i w dodatku z GW...
Nie kapuje xD
Tak samo koncepcja lorda socerera, slanesha, który w walce nie może używać właściwie żadnego spellu... To imho lepiej kupić BoSa z spell familiarem dla Lorda... najlepiej nurgla.
Paskudny uśmiech power gamera
Tak pokrótce to jak Wasze niektóre posty czytam to mam wrażenie że w inną grę gramy... Po co dawać lordowi magowi spell familiara żeby zwiększyć szansę na wylosowanie szóstki nie wymagającej los-a i zabójczej dla elfów skoro przyjdzie ktoś na forum i napisze że nie mam czaru który mogę rzucać z walki, po co dawać czarodziejom no mark i deatha świetny niedoceniany lore, po co pisać że maruderzy maja być obstawą dział skoro pada pytanie po co dwuraki... Nieraz po prostu ręce opadają i pisać się odechciewa... Po co pisać że wymiotuję konnicą, konnicą konnicą i jeszcze raz konnicą skoro wpadnie ktoś i poradzi żeby wymienić piechotę na konnicę... Jeśli kogoś uraziłem przepraszam z góry ale temat uważam za zamknięty i nie zamierzam więcej prosić nikogo o komentarze ani zamieszczać żadnych klimatycznych rozpisek jeśli według Was wszystko w WoChu sprowadza się do jak najmocniejszych rozpisek nie mających nic wspólnego z zabawą.
Cannon z DoW to tak średnio klimatycznie.
W każdym razie ostatnio myślałem o rozpie na piechocie, ale na dużych klockach, u ciebie to w sumie prawie standart, tyle, że inne marki i jedne marudy więcej. No i ci warriorzy, ale ja tam zawsze 10 wystawiam, zawsze gdzieś dojdą, bo nikt się nimi nie przejmuje
W każdym razie ostatnio myślałem o rozpie na piechocie, ale na dużych klockach, u ciebie to w sumie prawie standart, tyle, że inne marki i jedne marudy więcej. No i ci warriorzy, ale ja tam zawsze 10 wystawiam, zawsze gdzieś dojdą, bo nikt się nimi nie przejmuje
Wiem, że to nieładnie wklejać w czyjś temat, ale ja z lordem slaanesha to chciałbym coś takiego:
Chaos 2400 pts
Sorcerer Lord - 400 pts
4 lvl, Mark of Slaanesh, Sword of Might, Enchanted Shield, Dispel Scroll,
Spell Familiar, Third Eye of Tzeenth,
;Steed of Slaanesh
Chaos Sorcerer - 230 pts
2 lvl, Mark of Tzeentch, Golden Eye of Tzeentch, Book of Secrets, Bloodcurdling Roar,
;Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer - 185 pts
2 lvl, Mark of Slaanesh, Infernal Puppet,
;Steed of Slaanesh
10 Marauders - 50 pts
Mark of Slaanesh
20 Marauders - 130 pts
Mark of Slaanesh, Flail, FCG
5 Marauder Horseman - 85 pts
Mark of Slaanesh, Flail
5 Chaos Warhounds - 30 pts
5 Chaos Warhounds - 30 pts
5 Chaos Warhounds - 30 pts
4 Ogres of Slaanesh - 210 pts
Mark of Slaanesh, Chaos Armour, Great Weapon
3 Dragon Ogres - 231 pts
Great Weapon
5 Chaos Knights - 275 pts
Mark of Slaanesh, Standard (Banner of Wrath)
5 Chaos Knights - 220 pts
Mark of Slaanesh, Musician
HellCannon - 205 pts
DoW Cannon - 85 pts
Total Cost: 2396 pts
Power Dice: 11, Dispel Dice: 6, Dispel Scroll: 1 + puppet
Models in Army: 78
Napakowałem co się dało. Klimat średni, ale ciekawie by się tym pewnie grało. Typek na dysku właśnie IMO bardzo urozmaica rozpiskę i jest stworzony do kombinacji książka+roar+oko.
Warriorzy mi się nie podobają i po prostu ich nie widzę. Jak już to wolałbym dopłacić i zrobić chosenów, bo może wylosują jakieś nie wiadomo co. Klimat, klimatem, ale pograć też bym chciał.
Chaos 2400 pts
Sorcerer Lord - 400 pts
4 lvl, Mark of Slaanesh, Sword of Might, Enchanted Shield, Dispel Scroll,
Spell Familiar, Third Eye of Tzeenth,
;Steed of Slaanesh
Chaos Sorcerer - 230 pts
2 lvl, Mark of Tzeentch, Golden Eye of Tzeentch, Book of Secrets, Bloodcurdling Roar,
;Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer - 185 pts
2 lvl, Mark of Slaanesh, Infernal Puppet,
;Steed of Slaanesh
10 Marauders - 50 pts
Mark of Slaanesh
20 Marauders - 130 pts
Mark of Slaanesh, Flail, FCG
5 Marauder Horseman - 85 pts
Mark of Slaanesh, Flail
5 Chaos Warhounds - 30 pts
5 Chaos Warhounds - 30 pts
5 Chaos Warhounds - 30 pts
4 Ogres of Slaanesh - 210 pts
Mark of Slaanesh, Chaos Armour, Great Weapon
3 Dragon Ogres - 231 pts
Great Weapon
5 Chaos Knights - 275 pts
Mark of Slaanesh, Standard (Banner of Wrath)
5 Chaos Knights - 220 pts
Mark of Slaanesh, Musician
HellCannon - 205 pts
DoW Cannon - 85 pts
Total Cost: 2396 pts
Power Dice: 11, Dispel Dice: 6, Dispel Scroll: 1 + puppet
Models in Army: 78
Napakowałem co się dało. Klimat średni, ale ciekawie by się tym pewnie grało. Typek na dysku właśnie IMO bardzo urozmaica rozpiskę i jest stworzony do kombinacji książka+roar+oko.
Warriorzy mi się nie podobają i po prostu ich nie widzę. Jak już to wolałbym dopłacić i zrobić chosenów, bo może wylosują jakieś nie wiadomo co. Klimat, klimatem, ale pograć też bym chciał.
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.
Fakt bez urazy, ale...Grolshek pisze:Tak pokrótce to jak Wasze niektóre posty czytam to mam wrażenie że w inną grę gramy... Po co dawać lordowi magowi spell familiara żeby zwiększyć szansę na wylosowanie szóstki nie wymagającej los-a i zabójczej dla elfów skoro przyjdzie ktoś na forum i napisze że nie mam czaru który mogę rzucać z walki, po co dawać czarodziejom no mark i deatha świetny niedoceniany lore, po co pisać że maruderzy maja być obstawą dział skoro pada pytanie po co dwuraki... Nieraz po prostu ręce opadają i pisać się odechciewa... Po co pisać że wymiotuję konnicą, konnicą konnicą i jeszcze raz konnicą skoro wpadnie ktoś i poradzi żeby wymienić piechotę na konnicę... Jeśli kogoś uraziłem przepraszam z góry ale temat uważam za zamknięty i nie zamierzam więcej prosić nikogo o komentarze ani zamieszczać żadnych klimatycznych rozpisek jeśli według Was wszystko w WoChu sprowadza się do jak najmocniejszych rozpisek nie mających nic wspólnego z zabawą.
O spell familiarze nie było ani słowa, a szóstka jest zabójcza na wszystko + ma 24 cali zasięgu. Więc moje pytanie było po co pakujesz się nim do przodu, kiedy np. Stanie w oddziale marasów z GW i MoSem poprostu czyni tego maga bezpieczniejszym niż z tym wszystkim co mu kupiłeś, a w dodatku nawet jeżeli chcesz chronić działa to nie wiele dadzą Ci marasi którzy szybko spanikują...
Na Death grać próbowałem ale nie sprawdził się. Nie mniej może ktoś ma do tego więcej szczęścia. Moje zaskoczenie wynikało z tego, że myślałem iż chcesz zrobić klimatyczną rozpiskę na slaneszu.
Choć muszę Ci podziękować za inspirację, bo chyba już wiem jak złożyć lorda czarodzieja


Paskudny uśmiech power gamera
Slanesh 1 666 ptk.
Exalted (BSB) 220 ptk.
110+ 25 (BSB) + 5 (shield) + 5 (MoS) + 50 (chaos rune sword) + 25 (Steed)
Sorcerer 200 ptk. (Generał)
85 + 5 (MoS) + 35 (2 lev) + 25 (scroll) + 25 (power famil.) + 25 (third eye of tzincz)
Sorcerer 175 ptk.
85 + 5 (MoS) + 35 (2 lev) + 25 (scroll) + 25 (BoS)
Core:
10 marasów + MoS = 50 ptk.
10 marasów + MoS = 50 ptk.
Special:
Knights 40 x 5 = 200 + 20 (sztandarowy) + 35 (banner of rage) + MoN = 285 ---> ANYKLIMAT
Dragon Ogre 3 x (65+12) = 231
Ogry 4 x (35+10 GW)= 180 + 10 MoS = 190
Rare:
Giguś z ASF - 265
Razem : 1666
PD:8
DD:4 + 2 scrolle
Po pierwsze maruderów ustawiamy na obu krańcach strefy rozstawienia, dzięki czemu magowie, którzy w nich będą w zasadzie będą mieli LoSa i zasięg na prawie wszystko na planszy. <To stały element, a w tym samym czasie trzeba zobaczyć gdzie przeciwnik będzie chciał skoncentrować swoje siły.> Później wystawił bym ogry, dragon ogry, gigusia i na sam koniec rycerzy do których bym wsadził BSB`eka. Jeżeli macie nieszczęście grać z jakimś porno shootingiem to raczej możecie się pożegnać z gigantem i może z kilkoma rycerzami, ale spokojnie przeciwnik długo nie postrzela bo to co będzie uciążliwe zostanie uciszone w 2 turze przez BSB`ka, który daje rade utrzymać, nawet spore oddziały.
No i oczywiście w turze 2 albo 3 wszystko dochodzi. To jak już dalej będzie to już magia kostki
Magowie Slanesha, tutaj mogą odegrać sporą rolę, jeżeli np. przeciwnik ma dobre spelle, albo wylosujecie iluzję <dzięki której na pewno w 2 dojdziecie do odziału> albo szóstkę. Oczywiście gorąco polecam 5 z loru slanesha by rzucać ją na BSB`ka slanesha, który nie dośc że jest dość niezłym terrorystą to jeszcze będzie miał ochronę w postaci rzutu na ld. nim się go zaatakuje. Co do tróki z slanesha to może być dobre aby wyciągnąć oddział, no ale jako że strasznie ciężko jest to rzucić kiedy tyle jest itp. no ale taki spell rzucony np na kiepski odział który uniemożliwi poruszanie się jakiegoś wielkiego klocka. Dwójkę ze slanesha zawsze wymieniajcie na 1, ponieważ na tą taktykę nie ma żadnego sensu
Na Magu z BoS proponuje Lore of fire, bo można niezłą dewastację zrobić, a tak poza tym przydają się flaming ataki np. na jednostki z regenką
Z góry dziękuje za uwagi
Exalted (BSB) 220 ptk.
110+ 25 (BSB) + 5 (shield) + 5 (MoS) + 50 (chaos rune sword) + 25 (Steed)
Sorcerer 200 ptk. (Generał)
85 + 5 (MoS) + 35 (2 lev) + 25 (scroll) + 25 (power famil.) + 25 (third eye of tzincz)
Sorcerer 175 ptk.
85 + 5 (MoS) + 35 (2 lev) + 25 (scroll) + 25 (BoS)
Core:
10 marasów + MoS = 50 ptk.
10 marasów + MoS = 50 ptk.
Special:
Knights 40 x 5 = 200 + 20 (sztandarowy) + 35 (banner of rage) + MoN = 285 ---> ANYKLIMAT



Dragon Ogre 3 x (65+12) = 231
Ogry 4 x (35+10 GW)= 180 + 10 MoS = 190
Rare:
Giguś z ASF - 265
Razem : 1666
PD:8
DD:4 + 2 scrolle
Po pierwsze maruderów ustawiamy na obu krańcach strefy rozstawienia, dzięki czemu magowie, którzy w nich będą w zasadzie będą mieli LoSa i zasięg na prawie wszystko na planszy. <To stały element, a w tym samym czasie trzeba zobaczyć gdzie przeciwnik będzie chciał skoncentrować swoje siły.> Później wystawił bym ogry, dragon ogry, gigusia i na sam koniec rycerzy do których bym wsadził BSB`eka. Jeżeli macie nieszczęście grać z jakimś porno shootingiem to raczej możecie się pożegnać z gigantem i może z kilkoma rycerzami, ale spokojnie przeciwnik długo nie postrzela bo to co będzie uciążliwe zostanie uciszone w 2 turze przez BSB`ka, który daje rade utrzymać, nawet spore oddziały.
No i oczywiście w turze 2 albo 3 wszystko dochodzi. To jak już dalej będzie to już magia kostki

Magowie Slanesha, tutaj mogą odegrać sporą rolę, jeżeli np. przeciwnik ma dobre spelle, albo wylosujecie iluzję <dzięki której na pewno w 2 dojdziecie do odziału> albo szóstkę. Oczywiście gorąco polecam 5 z loru slanesha by rzucać ją na BSB`ka slanesha, który nie dośc że jest dość niezłym terrorystą to jeszcze będzie miał ochronę w postaci rzutu na ld. nim się go zaatakuje. Co do tróki z slanesha to może być dobre aby wyciągnąć oddział, no ale jako że strasznie ciężko jest to rzucić kiedy tyle jest itp. no ale taki spell rzucony np na kiepski odział który uniemożliwi poruszanie się jakiegoś wielkiego klocka. Dwójkę ze slanesha zawsze wymieniajcie na 1, ponieważ na tą taktykę nie ma żadnego sensu

Na Magu z BoS proponuje Lore of fire, bo można niezłą dewastację zrobić, a tak poza tym przydają się flaming ataki np. na jednostki z regenką

Z góry dziękuje za uwagi
Paskudny uśmiech power gamera
Jak/czym poradzisz sobie z zasłanianiem kawy z frenzy?
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Masz na myśli że będą mi ją odginali?
Poradzę Sobie z tym tak że poruszę kawę 13 cali a Dogi 14 i szarży w bok nie wykonam bo będzie niemożliwa.
Oczywiście ciężko mówić na poziomie tak abstrakcyjnym. Wiadomo że trzeba reagować na to co się dzieje na polu bitwy.
Poradzę Sobie z tym tak że poruszę kawę 13 cali a Dogi 14 i szarży w bok nie wykonam bo będzie niemożliwa.
Oczywiście ciężko mówić na poziomie tak abstrakcyjnym. Wiadomo że trzeba reagować na to co się dzieje na polu bitwy.
Paskudny uśmiech power gamera
No więc w końcu przetestowałem tą rozpiskę tyle że z małymi modyfikacjami... wywaliłem ogry i gigusia i wsadziłem MMM.
Następnym razem spróbuje zrobić porządny raport ze zdjęciami itp. No ale...
Później spostuje rozpiskę dwarfa i moją.
Najogólniej mówiąc Slanesh mnie pokarał za anyklimat, czyli rycerzy nurgla z banner of rage. Kumpel w pierwszej rundzie wyciągnął mi BSBeka no i wymusił podejście do niego. Skończyło się to totalną katastrofą dla moich rycerzy którzy w jedną turę zostali anihilowani przez organiki... (te jego rzuty). W ogólnym rozrachunku bitwy to oczywiście MMM po prostu wymiatali na tym stole, ciężko mi Sobie wyobrazić bardziej podpakowaną jednostkę i chyba ją z Anglii przywiozę.
Jeżeli chodzi o magów slanesha to nie spisali się najlepiej tym razem. Spelle w ogóle nie przechodziły przez mocną anymagię przeciwnika, niemniej prawie zabiłem cały oddział Longbeardów za pomocą magii w których siedział Heros, więc nie poszło tak źle. Skończyło się remisem z przewagą punktową dla mnie o całe, UWAGA 36 ptk.
Następnym razem spróbuje zrobić porządny raport ze zdjęciami itp. No ale...

Najogólniej mówiąc Slanesh mnie pokarał za anyklimat, czyli rycerzy nurgla z banner of rage. Kumpel w pierwszej rundzie wyciągnął mi BSBeka no i wymusił podejście do niego. Skończyło się to totalną katastrofą dla moich rycerzy którzy w jedną turę zostali anihilowani przez organiki... (te jego rzuty). W ogólnym rozrachunku bitwy to oczywiście MMM po prostu wymiatali na tym stole, ciężko mi Sobie wyobrazić bardziej podpakowaną jednostkę i chyba ją z Anglii przywiozę.
Jeżeli chodzi o magów slanesha to nie spisali się najlepiej tym razem. Spelle w ogóle nie przechodziły przez mocną anymagię przeciwnika, niemniej prawie zabiłem cały oddział Longbeardów za pomocą magii w których siedział Heros, więc nie poszło tak źle. Skończyło się remisem z przewagą punktową dla mnie o całe, UWAGA 36 ptk.
Paskudny uśmiech power gamera
Moja rospa do nauki gry w tłoku, słaby jestem w ustawianiu się i kombinowaniu to myślę pogram trochę dużą ilością figurek żeby się nieco ogarnąć:
Hordowa 2350 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch @ 410 Pts
General; Magic Level 4
Infernal Puppet [35]
Dispel Scroll [25]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Enchanted shield [15]
Disc of Tzeentch
1 Chaos Sorcerer @ 170 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]
1 Chaos Sorcerer @ 170 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Book of Secrets [25]
1 Chaos Champion of Slaanesh @ 199 Pts
Halberd; Shield; Battle Standard
War Banner [25]
Steed of Slaanesh @ [0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
11 Chaos Warriors @ 176 Pts; Shield
12 Marauders @ 52 Pts; Musician
12 Marauders @ 52 Pts; Musician
5 Chaos Knights @ 200 Pts
5 Chaos Knights @ 200 Pts
5 Chaos Knights @ 200 Pts
3 Dragon ogres @ 231 Pts
Great Weapon
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2350
Magowie w marudach, bsb w warriorach. Nie będzie bramy to trudno. Magia śmierci najprawdopodobniej bo każdy czar można z 3 kości rzucać spokojnie. Generalnie cala armia byłaby bezmarkowa ale generała wolę mieć latającego żeby dawał liderki tam gdzie ja chcę i jednocześnie bezpiecznie się ustawiał, bsb na steedzie bo figurka jest pierwsza klasa i podstawka 50/50 daje dodatkowy szereg warriorom...
Hordowa 2350 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch @ 410 Pts
General; Magic Level 4
Infernal Puppet [35]
Dispel Scroll [25]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Enchanted shield [15]
Disc of Tzeentch
1 Chaos Sorcerer @ 170 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Power Familiar [25]
1 Chaos Sorcerer @ 170 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Book of Secrets [25]
1 Chaos Champion of Slaanesh @ 199 Pts
Halberd; Shield; Battle Standard
War Banner [25]
Steed of Slaanesh @ [0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
11 Chaos Warriors @ 176 Pts; Shield
12 Marauders @ 52 Pts; Musician
12 Marauders @ 52 Pts; Musician
5 Chaos Knights @ 200 Pts
5 Chaos Knights @ 200 Pts
5 Chaos Knights @ 200 Pts
3 Dragon ogres @ 231 Pts
Great Weapon
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2350
Magowie w marudach, bsb w warriorach. Nie będzie bramy to trudno. Magia śmierci najprawdopodobniej bo każdy czar można z 3 kości rzucać spokojnie. Generalnie cala armia byłaby bezmarkowa ale generała wolę mieć latającego żeby dawał liderki tam gdzie ja chcę i jednocześnie bezpiecznie się ustawiał, bsb na steedzie bo figurka jest pierwsza klasa i podstawka 50/50 daje dodatkowy szereg warriorom...
- Archiwista85
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 191
- Lokalizacja: Klub Rebelia Łomianki
Do treningu fajne rozpiska, ale je bym się zastanawiał nad skutecznością 5 rycerzy. Poza tym hero ma sava na 2+, to może być trochę za mało. Skoro champion w warriorach, to pewnie defens. ciężko Ci będzie z armiami ostro strzelającymi. Ale tak w ogóle to spoko. 

Mam nadzieję, że po zostanę posądzoy o zbytnie czepialstwo ale jak ma się ta rozpiska do nazwy wątku?
Given the choice, whether to rule a corrupten, failing empire or to chalange the fate through another throw, a better throw against one's desteny, what wos a king to do?
Jak znajdziesz w warriorach dział rozpiski to pogadamy... A na głównym nie ma sensu bo nie jest turniejowa tylko ćwiczebna...Rainhold pisze:Mam nadzieję, że po zostanę posądzoy o zbytnie czepialstwo ale jak ma się ta rozpiska do nazwy wątku?
maruderzy piesi sa bardzo fajni, ostatnio mialem dwa klocki po 20 (hwp+shld), imo mniejszych jak 20 to raczej ciezko bo schodza szybko, knight'ci mi sie wogole nie sprawdzaja :/ nie wiem czemu (moze mam pecha do 1.)
a mam takie pytanko magowie pieszo?
no i slaaneshowi ExH na slaanesh steedzie sa wypas (tyle ze ja uzywam tych na podstawkach kawaleryjskich)
a mam takie pytanko magowie pieszo?
no i slaaneshowi ExH na slaanesh steedzie sa wypas (tyle ze ja uzywam tych na podstawkach kawaleryjskich)
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
I prawidłowo, stedzie slanesha są na kawaleryjskich właśnie.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
