Początkujący generał
Moderator: Hoax
Re: Początkujący generał
A ja śmigam tak mało-magicznie ostatnio
Plague Priest 284
-Plague Furnace
-Flail
-The Foul Pendant
Warlock-Engienieer 150
-Lvl1
-Dispel Scroll
-Dispel Scroll
Skaven Chieftain 120
-Bsb
-Rival Hide Talisman
-Enchanted Shield
-Pipes of Piebald
Plague Priest 284
-Plague Furnace
-Flail
-The Foul Pendant
Warlock-Engienieer 150
-Lvl1
-Dispel Scroll
-Dispel Scroll
Skaven Chieftain 120
-Bsb
-Rival Hide Talisman
-Enchanted Shield
-Pipes of Piebald
mam pytanie do posiadaczy dzwonka - po złożeniu piecyka zostaje nam grey seer - czy w jakiś sposób da się wykożystać ta figurke? jest do wymontowania czy jest zbyt wpasowana w model dzwonu ? pytam bo jakoś poprzedni prorocy no może poza 1 sa poprostu ...... nie obrażając nikogo .
wie ktoś może, czy w letnim wysypie nowych szczurów zmienią się jezzaile? bo nie wiem czy kupować obecne modele czy nie. Warto jest w ogóle grać na nich w 7 ed? czy może censer bearerzy są tak mocni, że stawiacie na specjale monki + censerzy + censerzy?
Jezzaile nic nie straciły moim zdaniem, a wymiana skirmisza na stały save na 4+ takim złym interesem nie jest. Jezzki mają świetny efekt psychologiczny i wciąż potrafą zwarzywić oddział ciężkiej jazdy. Co prawda jednym oddziałem przeciwko potworom nie zaszalejesz, ale 2-3 rany wklepiesz. Do tego zostając na tyłach trzymają dla ciebie ćwiartkę.
W dalszym ciągu bardzo dobrym specialem.
W dalszym ciągu bardzo dobrym specialem.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
takie pytanko, bo rzadko gram na jezzailach. Ile ich wystawiacie w oddziale? I co zrobić z paniką? Jakoś nie widzę w szczurzej armii dobrej niańki Jak wystawiałem to zazwyczaj dwa oddziały po 6, a np zdanie paniki w magii (o strzelaniu nie mówię, bo zazwyczaj są poza zasięgiem strzału) to dla nich bariera praktycznie nie do przejścia przy ld 5.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Z tymi jezzails to tak (wszystko IMO, żeby nie było ):
- max 6 w oddziale - trzeba dwóch zabitych do paniki, kosztuje to 120 pkt i dalej mimo wszystko liczy się bardziej jako śmieciuch mogący coś zrobić niż główna siła uderzeniowa
- jeśli idzie o paniki, to seer na dzwonie w 12 calach od jezzaili daje LD7, a dodatkowo dzwoniąc na dwóch kościach mamy sporą szansę na wylosowanie przerzutu testów opartych na LD w 24 calach od dzwonu
- magia teoretycznie nie jest aż taka straszna, moja turniejowa rozpiska na 2250 mieści 6-7 DD i trzy scrolle, czyli bardzo silną zaporę antymagiczną
- max 6 w oddziale - trzeba dwóch zabitych do paniki, kosztuje to 120 pkt i dalej mimo wszystko liczy się bardziej jako śmieciuch mogący coś zrobić niż główna siła uderzeniowa
- jeśli idzie o paniki, to seer na dzwonie w 12 calach od jezzaili daje LD7, a dodatkowo dzwoniąc na dwóch kościach mamy sporą szansę na wylosowanie przerzutu testów opartych na LD w 24 calach od dzwonu
- magia teoretycznie nie jest aż taka straszna, moja turniejowa rozpiska na 2250 mieści 6-7 DD i trzy scrolle, czyli bardzo silną zaporę antymagiczną
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Przed magią chroni ich zasięg. Po prostu staraj się wystawać ich na przeciwko tego w co zamierzasz strzelać na maksymalnym zasięgu. Większość czarów na 24'' zasięgu lub mniej.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Nic oprócz zwykłej magicznej defensywy.
Zresztą, jak walą w Jezzaile, to nie czaruję w resztę.
Tym lepiej.
Dlatego Jezzaili maksymalnie po 6 wystawiać w oddziale. Mała strata pkt jak zdechną, a wróg i tak będzie do nich pruł z magii/strzelania ile wlezie. Da to czas reszcie armii.
Zresztą, jak walą w Jezzaile, to nie czaruję w resztę.
Tym lepiej.
Dlatego Jezzaili maksymalnie po 6 wystawiać w oddziale. Mała strata pkt jak zdechną, a wróg i tak będzie do nich pruł z magii/strzelania ile wlezie. Da to czas reszcie armii.
Życie. Czarują w jezzki to nie czarują w inne, ważniejsze rzeczy. Prosta kalkulacja.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
2 kawalerzystów chaosu / turę to mało nie jest
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Witajcie drodzy szczuży gracze .
Jako ,że jestem stosunkowo nowy w Młotku (posiadam armię krasnoludów na 1500pkt ,która lekko mówiąc mi nie pasuje )
postanowiłem zacząć z nową tym razem inną armia (miała być Bretka ale do niej nie czułem tego co do Skavenów (mam szczura który wzbudził u mnie pasję do tej armii)).
Kupiłem Podręcznik (1 zakup do armii oczywiście) ,kolejne były figurki Assasina ,Deathmaster Snikch oraz Warlock Enginner .
Zastanawaim się nad kupnem 2 pudeł Clan rats i pudła monków .
Czy warto kupić dzwonek na sam początek ?
Narazie zamierzam grać na proxach ale myślę ,że te 3 boxy wymienione wyżej to obowiązek w armii ?
Jako ,że jestem stosunkowo nowy w Młotku (posiadam armię krasnoludów na 1500pkt ,która lekko mówiąc mi nie pasuje )
postanowiłem zacząć z nową tym razem inną armia (miała być Bretka ale do niej nie czułem tego co do Skavenów (mam szczura który wzbudził u mnie pasję do tej armii)).
Kupiłem Podręcznik (1 zakup do armii oczywiście) ,kolejne były figurki Assasina ,Deathmaster Snikch oraz Warlock Enginner .
Zastanawaim się nad kupnem 2 pudeł Clan rats i pudła monków .
Czy warto kupić dzwonek na sam początek ?
Narazie zamierzam grać na proxach ale myślę ,że te 3 boxy wymienione wyżej to obowiązek w armii ?