Termin: 6 II 2010
Miejsce: Młodzieżowy Dom Kultury ul. Grunwaldzka 5 (przy rondzie mogilskim). MAPA DOJAZDU
Format: 2350pkt + Bazyliszek
Ograniczenia: BP ver. 1.5, stoły 72x48, mapki ETC 2009
Ilość miejsc: 30
Wpisowe: 10pln
Sędzia główny: Dariusz Butanowicz
Sędzia liniowy: Krzysztof Schechtel
Zgłoszenia:
Zgłoszenie zawierające Imię, Nazwisko, ID ligowe(http://www.adeon.livenet.pl/players.php), armię oraz rozpiskę w formacie txt/html należy wysyłać na adres wfb.krakow@gmail.com
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 5.II.2010 godz. 12.00 AM
Program:
8:45 - 9:15 zapisy, spóźnienia będą nagradzane karniakami
9:30 - 11:45 pierwsza bitwa.
12:00 - 14:30 druga bitwa.
14:40 - 17:20 trzecia bitwa.
Ocena hobbystyczna:
Brak posiadania CZYTELNEJ rozpiski = 0 pkt za sekcje hobbistyczną
Malowanie:
0 - armia w większości niepomalowana lub pomalowana niedbale
1 - armia pomalowana w 3/4 na przyzwoitym poziomie
2 - armia w pełni pomalowana (brak 1-2 wymalowanych modeli nie będzie tragedią o ile oczywiście nie będzie proksem), zrobione podstawki etc.
WYSYWIG:
0 - rażące braki wysywigu na oddziałach lub jakikolwiek rażący proks w armii.
1 - wysywig na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
2 - pełen wysywig na oddziałach i bohaterach
Przygotowanie do gry:
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
2 - pełne przygotowanie do gry
+2 pkt za wysłanie zgłoszenia z rozpiską do dnia 5.II.2010 godz. 12.00 AM
Łącznie z hobbystyki można zdobyć 8pkt
Przedziały punktowe:
0-399 = 10:10
400-599 = 11:9
600-799 = 12:8
800-999 = 13:7
1000-1199 = 14:6
1200-1399 = 15:5
1400-1599 = 16:4
1600-1799 = 17:3
1800-1999 = 18:2
2000-2199 = 19:1
2200+ = 20:0
BAZYLISZKI
(bazyliszki nie będą brane pod uwagę podczas oceny hobbistycznej)
Zasady:
1. Każdy gracz może wybrać jednego Bazyliszka, który będzie towarzyszył jego armii przez okres trwania turnieju.
2. Bazyliszek jest na stałe przypisane do danego gracza i musi być uwzględniony w rozpisce.
3. Każdy gracz zobowiązany jest wystawić odpowiedni pomalowany model swojego Bazyliszka. Gracze, którzy nie będą posiadali odpowiedniego modelu, nie mogą wystawić Bazyliszka. Jeśli macie jakieś wątpliwości odnośnie Waszych modeli - pytajcie się.
4. Bazyliszki są warte 150 punktów.
5. Bazyliszki traktowane są jako bohaterowie i wystawieni są razem z bohaterami.
6. Bazyliszki nie mogą dołączać się do oddziałów.
7. Bazyliszki nie mają zasad modeli, które imitują.
8. Na Bazyliszki można normalnie rzucać czary (np. można leczyć Sexmaszynę lub 4Rewolwery za pomocą Invocation of Nehek, etc.).
9. Bazyliszki nie mogą być generałami (poza Sławnym Bretońskim Rycerzem).
Model: Bretonnia Paladin na koniu
Sprzęt: Heavy Armour, Shield, Barded Bretonnian Warhorse, Lance, Róg Rybołowa
Rulz: Blessing of the Lady, Grail Vow, Jedyny Kapitan, Stubborn
Róg Rybołowa: raz w ciągu gry Sławny Bretoński Rycerz może zadąć w swój róg na początku tury swojego przeciwnika. W tej turze jedna wybrana jednostka nie będzie mogła korzystać z latania.
Jedyny Kapitan: Sławny Bretoński Rycerz musi być generałem.
Model: High/Wood Elf Hero z łukiem
Sprzęt: Additional Hand Weapon, BFB, Mała Runa, Oko Saurona
Big Fucking Bow: 24", S5, D3W, No Armour Save, Move and Fire
Mała Runa: przed rozpoczęciem bitwy Łucznik Bezpolitosny rzuca kością: na 2+ wybrany oddział (nie bohater) otrzymuje D6S4 magicznych trafień. Na 1 nic się nie dzieje. W przypadku, gdy obie armie posiadają Łucznika, o tym który pierwszy używa Małej Runy decyduje rzut kością.
Oko Saurona: Ward Save 3+ przeciwko atakom zasięgowym.
Model: Spawn of Chaos
Sprzęt: Bułgarskie Siano
Rulz: Unbreakable, Fear, Mark of Slaanesh (Always Strike First), Mark of Khorne (S5), Mark of Tzeentch (6+ Ward Save), Mark of Nurgle (-1 do trafienia ze strzelania i w walce wręcz)
Bułgarskie Siano: przed bitwą Yaś dzieli się Sianem ze swoimi ziomalami. Jeden wybrany oddział staje się odporny na fear, terror, panic.
Model: Ogre Bull, koniecznie łysy
Sprzęt: Łysa Pała
Rulz: "Na pewno będę", Fear
Łysa Pała: magiczna broń dwuręczna. Dodatkowo wszyscy strzelający do Turonia mają modyfikator -2 do trafienia.
"Na pewno będę": Turonia nie wystawia się z resztą armii. Od 2 tury na 3+ pojawia się na polu bitwy z dowolnej krawędzi. W turze w której wychodzi Turoń nie może szarżować. Jeśli Turoń nie przyjdzie, przeciwnik normalnie otrzymuje za niego punkty.
Model: Liche Priest
Sprzęt: Book of RAW
Rulz: Undead
Book of RAW: błogosławieństwo najmojszej racji spływa na armię Sexmaszyny. Tak długo jak Sexmaszyna żyje, raz w ciągu swojej tury można przerzucić dowolny rzut kością. Może spowodować Irresistible Force i anulować Miscast. Nie można przerzucać przerzuconych wyników i nie można przerzucać Scatter Dice i Misfire Dice.
Modele: Ogre Irongut i Stone Troll
Sprzęt: Wielkie Sztachety (broń dwuręczna)
Rulz: Fear, "Pijemy?", Zakapiory, Nieszczęścia Chodzą Parami
"Pijemy?": przed bitwą Rocco i Cocco odwiedzili obóz wroga i dokonali aktu pijackiego sabotażu. Wybrany oddział lub bohater traci 1 WS lub 1 BS (minimum: 1).
Zakapiory: Rocco i Cocco to gruboskórne bydlaki, posiadają Scaly Skin 4+. Dodatkowo Rocco i Cocco mogą uzewnętrznić się na swoich przeciwników. Zamiast normalnego ataku, każdy z nich wykonuje jedno automatyczne magiczne trafienie z S5, przed którym nie broni pancerz.
Nieszczęścia Chodzą Parami: Rocco i Cocco tworzą jeden niepodzielny oddział i każdy z nich wart jest 75 punktów. Każdy z nich może przyjmować i rzucać Challenge. Rocco i Cocco mają identyczne statystyki.
Modele: 4x Free Company/Duelists/Zombie wyposażone w pistolety
Sprzęt: Brace of Revolvers
Rulz: Undead, Ethereal, "Wyciągają Rewolwery", Czwórka Drombo
Brace of Revolvers: 12", S4, AP, Move and Fire
"Wyciągają Rewolwery": 4Rewolwery strzelają ze swoich pistoletów z niesamowitą wprawą. Mogą namierzać jeźdźców na potworach i rydwanach, bohaterów i championów w regimentach i do trafiania używają swojej bazowej wartości BS (nie mają modyfikatorów za ruch, murek, etc.)
Czwórka Drombo: 4Rewolwery tworzą jeden niepodzielny oddział skirmish i zabicie połowy warte jest 75 punktów. Każdy z nich może przyjmować i rzucać Challenge. Wszystkie 4Rewolwery mają identyczne statystyki.