2350 WE
2350 WE
1 Spellweaver @ 350 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Deepwood Sphere [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 157 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Waywatcher Noble @ 164 Pts
Waywatcher; 2ndWeapon; Longbow
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
1 Treeman @ 285 Pts
7 Waywatchers @ 168 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2349
General; Magic Level 4; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Deepwood Sphere [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 157 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Waywatcher Noble @ 164 Pts
Waywatcher; 2ndWeapon; Longbow
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
1 Treeman @ 285 Pts
7 Waywatchers @ 168 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2349
Ostatnio zmieniony 2 sty 2010, o 23:02 przez goboss, łącznie zmieniany 2 razy.
a grałeś kiedyś, że się wypowiadasz noobie?? oOmarcinmysz pisze:mało tancerzy i za dużo łuków
magiczne ataki na BSB nielegalne, bo się nie mieszczą, zamiast nich muzyków na łukach na przykład
ciekawy Noble ww, nie grałem na takich często bo zazwyczaj mi się nie sprawdzali, ale podoba mi się jego złożenie
i jak ma biegać z WW to daj do nich szefa na chalenge
reszta ładnie, ja widzę to tak, że w pierwszej turze drzewo, WD z BSBkiem i czarką z sphrem wchodzą do jakiegoś lasu, który może być przesunięty na drugi koniec stołu, drzewo szyszkuje do lasu dużo rzeczy nie wejdzie w drugiej turze drzewo jest w combacie
tymczasem wildzi do przodu robią co swoje...
ogółem ciekawa rozpa
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Chciałem wykorzystać erratę, ale nieuważnie ją przeczytałem. Można brać spajta nawet tego za 50 pkt, ale tylko wtedy gdy bierzemy magiczny banner.Wojciech pisze:magiczne ataki na BSB nielegalne, bo się nie mieszczą,
Poprawiłem już rozpe.
Zastanawiam się czy zamiast BSB nie postawić na altera z hodą i hełmem, ewentualnie na wayu hoda, a alter kamyk + hełm.
możesz łączyć spite z m. bannerem jednak wtedy musisz się zmieścić w 50 pkt razem...
sam musisz to ogarnąć i dobrać taki zestaw herosów jaki Tobie pasuje.
Ja mam podobną koncepcję jakże różniącą się od obecnie preferowanych standardów.
sam musisz to ogarnąć i dobrać taki zestaw herosów jaki Tobie pasuje.
Ja mam podobną koncepcję jakże różniącą się od obecnie preferowanych standardów.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Układ bohaterów mi nie pasuje ^^ i te 5tki wildów ;P 6 imo rzecz obowiazkowa ; ) . Potestuj i powiedz jak Ci to działa ; ), bo wydaje mi się ze może być różnie :PP
No właśnie nie jestem tego taki pewien. Errata dopuszcza łączenie spejtów ze sztandarami i mówi, że spajty nie są magicznymi przedmiotami. Wydaje mi się, że można dać bsb i szmatę i spajta o wartości przekraczającej 50pkt.bigpasiak pisze:możesz łączyć spite z m. bannerem jednak wtedy musisz się zmieścić w 50 pkt razem...
Biorąc pod uwagę ogólne zasady że będąc BSB jeżeli weźmie się magiczny sztandar to nie można innych przedmiotów magicznych brać, następnie zasadę 50 pkt na przedmioty magiczne i spite jasno wynika że są to dwie osobne rzeczy - jak cnoty, więc można brać jedno i drugie.
Jestem po 5 testach, niebawem kolejny turniej. W każdej bitwie towarzyszył mi łucznik i od 1 bitwy nastąpiła zmiana w rozpisce zamieszczonej na początku tematu. Zamiast BSB wszedł alter hełmem i hodą.
Po 1 bitwie zredukowałem kilka oddziałów i wsadziłem bannery na wildów. Świetna rzecz, ale mam chyba za słabego skilla, bo prawie w każdej bitwie gdzie pojawiały się szmaty na wildach oddawałem 100-200 punktów.
Wyniki bitew
10:10 WoCH Jasia, mag na smoku, dyskowiec, bsb z book of secrets, śmietnik, 2x najci, helka
7:13 z O&G Yubego, 4 giganty, wywerna, BO, 2x orc shaman, 3 fasty
8:12 z imperium Miszczakosa, 2 czołgi, grandmaster, priest, caddy, dwa duże wagony najtów, 2x5 najtów, pistolierzy, 3 cannony. Wynik byłby lepszy gdyby nie moje błędy.
10:10 DE, Robson, duża i dwie małe czarki, assasyn, kusze, 2xdr, 3xharpie, 2x shadzi, mengile, 4 bolce. Miałem farta na początku, dlatego tak wysoko. Popychaczka w wildów na ifce z 5 kości zjadła kusze z 3 magami.
10:10 z VC Zielonego, czarujący lord, nekromanta, walczący wampir na koniku, wight king z bannerem 4+ ward, wagon najtów (13), wrajty z baśką, psy, fell baty, zombie, 2xghule
Myślę, że rozpiska jest dobra, tylko często mój słaby skill zawodzi.
Rozpiska na turniej w sobotę:
1 Spellweaver @ 350 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Deepwood Sphere [25]
Dispel Scroll [25]
1 Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Waywatcher Noble @ 164 Pts
Waywatcher; 2ndWeapon; Longbow
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
7 Waywatchers @ 168 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2350
Po 1 bitwie zredukowałem kilka oddziałów i wsadziłem bannery na wildów. Świetna rzecz, ale mam chyba za słabego skilla, bo prawie w każdej bitwie gdzie pojawiały się szmaty na wildach oddawałem 100-200 punktów.
Wyniki bitew
10:10 WoCH Jasia, mag na smoku, dyskowiec, bsb z book of secrets, śmietnik, 2x najci, helka
7:13 z O&G Yubego, 4 giganty, wywerna, BO, 2x orc shaman, 3 fasty
8:12 z imperium Miszczakosa, 2 czołgi, grandmaster, priest, caddy, dwa duże wagony najtów, 2x5 najtów, pistolierzy, 3 cannony. Wynik byłby lepszy gdyby nie moje błędy.
10:10 DE, Robson, duża i dwie małe czarki, assasyn, kusze, 2xdr, 3xharpie, 2x shadzi, mengile, 4 bolce. Miałem farta na początku, dlatego tak wysoko. Popychaczka w wildów na ifce z 5 kości zjadła kusze z 3 magami.
10:10 z VC Zielonego, czarujący lord, nekromanta, walczący wampir na koniku, wight king z bannerem 4+ ward, wagon najtów (13), wrajty z baśką, psy, fell baty, zombie, 2xghule
Myślę, że rozpiska jest dobra, tylko często mój słaby skill zawodzi.
Rozpiska na turniej w sobotę:
1 Spellweaver @ 350 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Deepwood Sphere [25]
Dispel Scroll [25]
1 Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Waywatcher Noble @ 164 Pts
Waywatcher; 2ndWeapon; Longbow
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
7 Waywatchers @ 168 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2350
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Ten pan do mnie nie przemawia, alter lub wardancer z kamieniem lepszy moim zdaniem. No, ale wiem, że ostatnio jest moda na wayów-hero. Nie mniej cała reszta bardzo dobrze wygląda, fajnie, że wcisnąłeś 3x wildów, to jednostka, której nie trzeba reklamować.1 Waywatcher Noble @ 164 Pts
Waywatcher; 2ndWeapon; Longbow
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
Pozdrawiam, Jacek.
Moda, moda... Po prostu u kogoś sprawdzaJacek_Azael pisze:ostatnio jest moda na wayów-hero.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Całkiem spoczko, mam jedną uwagę: rozważ wsadzenie hody na WW noble'a (bezcenny straszak), co zwolni Ci punkty na alterze na jakiś ward, albo briarheath. W ten sposób będziesz miał i bohatera do walki i bohatera do strzelania. Kalesoner ostatnio obrzydził mi snajpera i coś w jego argumentacji jest. W skrócie: szansa, żeby nim coś zrobić jest niestety statystycznie niewielka. Ale też kwestia farta i skilla.
Powody dlaczego wziąłem snajperki, a nie coś innego:
- zabijanie, połowienie magów. warto wspomnieć, że przy zadaniu jednej rany szansa, że mag zabije się z misscasta jest dużo większa
- zabijanie różnych czempionów np. czempion gwardi z hotekiem.
- dużo szybsze zabijanie załogi maszyn
- snajperki mogą strzelać do innej jednostki niż oddział, więc snajperki strzelają docelowo w harpie (zakładając, że zabijam 2), a wayowie np. do DR. Przy średnich rzutach powoduje panikę na 2 oddziałach.
- zabijanie handlersów
Jak macie jeszcze jakieś pomysły, napiszcie.
- zabijanie, połowienie magów. warto wspomnieć, że przy zadaniu jednej rany szansa, że mag zabije się z misscasta jest dużo większa
- zabijanie różnych czempionów np. czempion gwardi z hotekiem.
- dużo szybsze zabijanie załogi maszyn
- snajperki mogą strzelać do innej jednostki niż oddział, więc snajperki strzelają docelowo w harpie (zakładając, że zabijam 2), a wayowie np. do DR. Przy średnich rzutach powoduje panikę na 2 oddziałach.
- zabijanie handlersów
Jak macie jeszcze jakieś pomysły, napiszcie.
no tak jak mówiłeś obsługa od maszyn, w dwie tury to już na bank zejdzie nawet kraśnicka katapa
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!