Beastmen 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Beastmen 2250

Post autor: yedee »

Great Bray Shaman - 334pts
Shard of Herdstone - stawiamy herdstona, kazdy mag w 6 calach na poczatku tury magii dostaej PD - 50pts
Hagtree Fetish - wybieramy na poczatku tury magii oddzial w 24 calach, podczas tej tury magii mozna przerzucac wszystkie nieudane 'to woundy' - 20pts
DS - 25pts
2HW
4lvl

Bray Shaman - 152pts
Chalice of Dark Rain - nowy szczurowy Storm Banner - 40pts
2lvl
2HW

Wargor BSB - 150pts
Gnarled Hide - Scaly skin 5+ - 15pts
Ramhorn Helm - 6+ sejw i za kazdy zdany sejw dostajemy natychmiastowo atak - 15pts
Heavy armour
Shield
GW

Bray Shaman - 137pts
DS
2lvl
2HW

Core:

20 Gors - 165pts
2HW, Musician

19 Gors - 157pts
2HW, Musician

10 Gors - 85pts
2HW, Musician

10 Gors - 85pts
2HW, Musician

5 Ungor Raiders - 30pts

5 Ungor Raiders - 30pts

5 Ungor Raiders - 30pts

5 Ungor Raiders - 30pts

Special:

7 Harpies - 77pts

7 Harpies - 77pts

3 Minotaurs - 268pts
Champion z Stone of Spite - bound PL5, one use only, wszystkie arcany w 24 calach wybuchaja zadajac d6 S4 obrazen posiadacza - 25pts
Muzyk
GW
Shields

Rare:

Jabberslythe - 275pts

Total:
2232pts
Co myslicie?
Ostatnio zmieniony 25 sty 2010, o 12:40 przez yedee, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

jak na BP to nielegalne, 4 unity latacza
dodatkowo mysle ze z powodu panik/niezdanych fearow i tym podobnych od 4tej tury nie masz armii

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Z panikami i fearami sobie w tej armii niestety nie ma jak radzic, chyba za masz jakis ciekawy pomysl. Harpie zmienie zatem na 2x7.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

minosek daje frenzy na oddzial w ktorym jest, a tym samym daje mu ITP, oczywiscie pozostaje ryzyko wyciagniecia unitu, ale mysle ze mozna sie przed tym dosc skutecznie z taka liczba jednostek bronic, i miec bezpieczny na psychologie klocek do trzymania magow

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Wiem, myslalem o minosku, ale kupe pkt kosztuje i balbym sie grac oddzialem sfrenzowanym z kilkoma bohaterami (w tym magami). Ponad to ma wiekszego mova niz reszta jednostek, wiec mozna go wyciagnac z oddzialu i wtedy jest juz totalna dupa.

Psychologia bedzie ta armie bardzo bolala, nie ma 100% skutecznych metod bronienia sie przed nia - marki chaosu czy cos innego...

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

thurion pisze:jak na BP to nielegalne, 4 unity latacza
dodatkowo mysle ze z powodu panik/niezdanych fearow i tym podobnych od 4tej tury nie masz armii
Thurion to jest rozpiska do 8 ed. nie wiadomo czy będzie obowiązywał BP oraz jak będzie działała panika ;)

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

c4h10 pisze:
thurion pisze:jak na BP to nielegalne, 4 unity latacza
dodatkowo mysle ze z powodu panik/niezdanych fearow i tym podobnych od 4tej tury nie masz armii
Thurion to jest rozpiska do 8 ed. nie wiadomo czy będzie obowiązywał BP oraz jak będzie działała panika ;)
Och czepiacie sie! :D

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

Great bray shaman, lv4, +1 do casta w 6 calach, chalice of dark rain (jednoturowy storm banner na strzelanie)

bray shaman, level 2, scroll, reroll zranień na jeden oddział co turę

wargor bsb, bound popychaczki na kazdy oddział w 36 calach.

(alternatywa1: bsbk na kolejnego szamana popychaczka bez szarzowania jest z dupy!)
(alternatywa2: mamy za niskie LD, duzy szaman na bestlorda - scaly skin+ench. shield, słomka, regenka, save 2+; wówczas 2x szaman ze scrollami)
_____

CORE:

Dużo ungorow z łukami. minimum 6 oddziałów, optimum 8, dąży do 10 ;)

2*12 gorów, golaski, do trzymania magów.

_____

Special:

Harpie (zależnie od BP - 2*7 to optimum imho, mile widziana jedna z nich z scoutem)

Krówki w kombinacji 4*krówka, champion, bound rozwalania arcane itemów.

Pumbagory, szczególnie w rozpie z beastlordem (niskie LD!), w ilosci 2-4. 4 mile widziane, szczególnie jeśli będa na podstawkach kawalerysjkich (malutki oddzialik z wuchta ataków i dobra twardością!)
_____

2x jabber to bedzie moje ulubione kombo; względnie jabber plus gorgona. Przywoływanie z duzego szamana - najlepiej kolejny jabber, szczególnie przeciwko ofensom - od razu doleci gdzie trzebaa i jeszcze zdąży pizgnąć jęzorem. Kombo dwóch latającyh mosterów - wierzcie mi czy nie, ale to będzie najsilniejsza broń bestii (reszta tej armii to shit ;))

_____

Podsumowujac - jakby nie to hujowe LD przez które będziemy przegrywac 50% bitew, to nawet byłaby sensowna armia. Brakuje nam najmocniej 1 rzeczy - army wide rulle o nazwie "Will of chaos" ;)
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Jak dla mnie herdstone jest musem, tym bardziej, ze magowie raczej beda z tylu stac. Pytanie jak bedzie ten przedmiot uposledzal liczbe PD wg BP to inna kwestia. Dzieki temu przedmiotowi mozna probowac kombinowac z 3x maly szaman + beastlord + boundy. Powinno to jako tako wygladac. Z tym ze lore jest totalnie z dupy i napewno uzyteczniejszy bedzie death, shadow lub beast. Z deatha mozna ladnie gnebic jakies oddzialy z przerzutami woundow, shadow daje sensowna popychaczke (z ktorej mozna szarzowac) np. na jabbera, beast jest generalnie uzyteczny.

Co do enchanted shielda na beastlordzie - lepsza kombinacja jest helm + zwykly shield - kilka pkt wiecej a zawsze dostaniesz jakis bonusowy atak z S5.

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

To Ci się mieści na 2250?
Obrazek

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Dastor pisze:To Ci się mieści na 2250?
Jesli mowa o rozpie Szafy, to z jednym rarem powinno sie zmiescic. 2 sztuki monsterkow rarowych bedzie b. ciezko upchnac...

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

yedee pisze:
Dastor pisze:To Ci się mieści na 2250?
Jesli mowa o rozpie Szafy, to z jednym rarem powinno sie zmiescic. 2 sztuki monsterkow rarowych bedzie b. ciezko upchnac...
dwie sztuki monsterkow rarowych to jeden z najwiekszych powerow tej armii:
cygor + jabber, czy 2x jabber
jesli bym cos odejmowal to cala reszte...
chyba ze zaczniecie sie bawic w cannony dow i mengili a nie na tym moim zdaniem polega ta gra

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Jesli juz 2 potworki rarowe to pewno nie 2x jabber, bo:
- zostaje opcja brania tylko jednych harpii
- BP napewno zrobi z tego 0-1

Ale opcja cygor + jabber jest juz calkiem mozliwa i sensowna, ale wtedy calej reszty bedzie bardzo malo.

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Z dwoma rarami wygladaloby to w moim wykonaniu mniej wiecej tak:
Great Bray Shaman - 314pts
Shard of Herdstone - stawiamy herdstona, kazdy mag w 6 calach na poczatku tury magii dostaej PD - 50pts
DS - 25pts
2HW
4lvl

Bray Shaman - 152pts
Chalice of Dark Rain - nowy szczurowy Storm Banner - 40pts
2lvl
2HW

Bray Shaman - 157pts
DS
Hagtree Fetish - wybieramy na poczatku tury magii oddzial w 24 calach, podczas tej tury magii mozna przerzucac wszystkie nieudane 'to woundy' - 20pts
2lvl
2HW

Core:

15 Gors - 125pts
2HW, Musician

15 Gors - 125pts
2HW, Musician

10 Gors - 85pts
2HW, Musician

10 Gors - 85pts
2HW, Musician

5 Ungor Raiders - 30pts

5 Ungor Raiders - 30pts

5 Ungor Raiders - 30pts

5 Ungor Raiders - 30pts

5 Ungor Raiders - 30pts

5 Ungor Raiders - 30pts

Special:

7 Harpies - 98pts
scout

7 Harpies - 98pts
scout

3 Minotaurs - 268pts
Champion z Stone of Spite - bound PL5, one use only, wszystkie arcany w 24 calach wybuchaja zadajac d6 S4 obrazen posiadacza - 25pts
Muzyk
GW
Shields

Rare:

Jabberslythe - 275pts

Cygor - 275pts

Total:
2237pts
Jest jeszcze opcja odchudzenia harpii (albo ze scouta albo z przyciecie do 5) i wrzucenia dodatkowego minosa. Generalnie brakuje tutaj jeszcze jednego oddzialu uderzeniowego (a la pumbagory sugerowane przez Szafe), ale za nic w swiecie sie nie zmiesci...

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

thurion pisze:
yedee pisze:
Dastor pisze:To Ci się mieści na 2250?
Jesli mowa o rozpie Szafy, to z jednym rarem powinno sie zmiescic. 2 sztuki monsterkow rarowych bedzie b. ciezko upchnac...
dwie sztuki monsterkow rarowych to jeden z najwiekszych powerow tej armii:
cygor + jabber, czy 2x jabber
jesli bym cos odejmowal to cala reszte...
chyba ze zaczniecie sie bawic w cannony dow i mengili a nie na tym moim zdaniem polega ta gra
+1.

Jak coś ma wylecieć, to na pewno nie rary - od nich będę rozpoczynał kazda rozpiskę. Predzej herosi, albo krówki. No sorry, komulacja atakow krówek brzmi zajebiście, ale co to za przeproszeniem za parodia ofensu z 1-2 oddziałami uderzeniowymi? Toż to smiech.

Jeśli tak warzywna armia dostanie limit na potworki w rarach (typu zakaz dublowania) to pierdole i wracam do demonów - to jedyne co w tej armi ma szanse pseudocisnąć.

Nawet majac dwa jabbery - Trafiamy na imperium - niby lecimy, ale możemy szybciusio spłynąć od strzelania, trafiamy na demony - płyniemy od magii/flamerów, trafimy na WE - płyniemy od łuków, trafimy na lizaki - płyniemy od poisonów/magii, trafimy na DE - płyniemy od strzelania...

EDIT:

formaty 2350-2400 nieco nam sprzyjają - wówczas zaczynamy się jakos miescić, z przyzwoitym składem herosów, 2-3 solidnymi specialami do uderzenia i 2 lujkami w rarach.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

:-k Nie leży mi ta rozpiska... Nie masz pierdolnięcia a magia którą proponujesz jest głównie do wspomagania tego pierdolnięcia, nie mówiąc już o masie gorów która nic nie zrobią i nie mają racji bytu poza max 2 oddziałami do trzymania magów.

:-k Z tego co panowie mówicie rary są "niedobro-dobre", boli nas psychologia, i ogolnie nie ma co wrzucić.
Rary moim skromnym zdaniem są nawet niezłe(chociaż drogie w CH!) nie ma co narzekać ( to pozostawmy plewą ). Można grać na 1 lub 2 ale to zależy od rozpiski jednak nie można zapomnieć ze są najmocniejszym aspektem tego kodeksu i bestie opierają się na CC lub jak kto woli na HtH wiec reszte rozpiski trzeba składać głównie pod nie.
Psychologie można zminimalizować wystawiając beastlorda lub 2 krówki(mała i duża). Co daje nam już całkiem niezła ochrone przy testach LD, granie na Dużym szamanie to moim zzdaniem hardcore i trzeba wrzucic conajmniej 2 małe krówki by dawały frenzzy unitą.

P.S to co napisałem jest tylko i wyłącznie moim subiektywnym zdaniem.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

No ja widze te 2 oddzialy gorow do trzymania magow, 2 kolejne do ambusha. Magia moze niszczyc (death) i jest duza szansa na wyprodukowanie bardzo sensownej liczy PD. Ld jednak bardzo boli, chyba beastlord to bedzie obowiazkowy lord + moze 3 malych magow...?

Ja widze te armie jako raczej defensywna. Oddzialy silne w CC maja wielkie wady poza kosztem pkt - razorgory Ld6, a minosy T4 i praktycznie brak sejwa... W corach nie ma solidnych oddzialow uderzeniowych, w rarach tylko drogie monstery. Biorac pod uwage ze praktycznie zawsze dwa oddzialy harpii sie przydadza i chyba kazdy chce takowe miec w rozpisce to pozostaja 2 sloty special. Pierdol.... nigdy nie bedzie ihmo naprawde solidnego.

ODPOWIEDZ