Co myslicie?Great Bray Shaman - 334pts
Shard of Herdstone - stawiamy herdstona, kazdy mag w 6 calach na poczatku tury magii dostaej PD - 50pts
Hagtree Fetish - wybieramy na poczatku tury magii oddzial w 24 calach, podczas tej tury magii mozna przerzucac wszystkie nieudane 'to woundy' - 20pts
DS - 25pts
2HW
4lvl
Bray Shaman - 152pts
Chalice of Dark Rain - nowy szczurowy Storm Banner - 40pts
2lvl
2HW
Wargor BSB - 150pts
Gnarled Hide - Scaly skin 5+ - 15pts
Ramhorn Helm - 6+ sejw i za kazdy zdany sejw dostajemy natychmiastowo atak - 15pts
Heavy armour
Shield
GW
Bray Shaman - 137pts
DS
2lvl
2HW
Core:
20 Gors - 165pts
2HW, Musician
19 Gors - 157pts
2HW, Musician
10 Gors - 85pts
2HW, Musician
10 Gors - 85pts
2HW, Musician
5 Ungor Raiders - 30pts
5 Ungor Raiders - 30pts
5 Ungor Raiders - 30pts
5 Ungor Raiders - 30pts
Special:
7 Harpies - 77pts
7 Harpies - 77pts
3 Minotaurs - 268pts
Champion z Stone of Spite - bound PL5, one use only, wszystkie arcany w 24 calach wybuchaja zadajac d6 S4 obrazen posiadacza - 25pts
Muzyk
GW
Shields
Rare:
Jabberslythe - 275pts
Total:
2232pts
Beastmen 2250
Beastmen 2250
Ostatnio zmieniony 25 sty 2010, o 12:40 przez yedee, łącznie zmieniany 2 razy.
minosek daje frenzy na oddzial w ktorym jest, a tym samym daje mu ITP, oczywiscie pozostaje ryzyko wyciagniecia unitu, ale mysle ze mozna sie przed tym dosc skutecznie z taka liczba jednostek bronic, i miec bezpieczny na psychologie klocek do trzymania magow
Wiem, myslalem o minosku, ale kupe pkt kosztuje i balbym sie grac oddzialem sfrenzowanym z kilkoma bohaterami (w tym magami). Ponad to ma wiekszego mova niz reszta jednostek, wiec mozna go wyciagnac z oddzialu i wtedy jest juz totalna dupa.
Psychologia bedzie ta armie bardzo bolala, nie ma 100% skutecznych metod bronienia sie przed nia - marki chaosu czy cos innego...
Psychologia bedzie ta armie bardzo bolala, nie ma 100% skutecznych metod bronienia sie przed nia - marki chaosu czy cos innego...
Och czepiacie sie!c4h10 pisze:Thurion to jest rozpiska do 8 ed. nie wiadomo czy będzie obowiązywał BP oraz jak będzie działała panikathurion pisze:jak na BP to nielegalne, 4 unity latacza
dodatkowo mysle ze z powodu panik/niezdanych fearow i tym podobnych od 4tej tury nie masz armii
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
Great bray shaman, lv4, +1 do casta w 6 calach, chalice of dark rain (jednoturowy storm banner na strzelanie)
bray shaman, level 2, scroll, reroll zranień na jeden oddział co turę
wargor bsb, bound popychaczki na kazdy oddział w 36 calach.
(alternatywa1: bsbk na kolejnego szamana popychaczka bez szarzowania jest z dupy!)
(alternatywa2: mamy za niskie LD, duzy szaman na bestlorda - scaly skin+ench. shield, słomka, regenka, save 2+; wówczas 2x szaman ze scrollami)
_____
CORE:
Dużo ungorow z łukami. minimum 6 oddziałów, optimum 8, dąży do 10
2*12 gorów, golaski, do trzymania magów.
_____
Special:
Harpie (zależnie od BP - 2*7 to optimum imho, mile widziana jedna z nich z scoutem)
Krówki w kombinacji 4*krówka, champion, bound rozwalania arcane itemów.
Pumbagory, szczególnie w rozpie z beastlordem (niskie LD!), w ilosci 2-4. 4 mile widziane, szczególnie jeśli będa na podstawkach kawalerysjkich (malutki oddzialik z wuchta ataków i dobra twardością!)
_____
2x jabber to bedzie moje ulubione kombo; względnie jabber plus gorgona. Przywoływanie z duzego szamana - najlepiej kolejny jabber, szczególnie przeciwko ofensom - od razu doleci gdzie trzebaa i jeszcze zdąży pizgnąć jęzorem. Kombo dwóch latającyh mosterów - wierzcie mi czy nie, ale to będzie najsilniejsza broń bestii (reszta tej armii to shit )
_____
Podsumowujac - jakby nie to hujowe LD przez które będziemy przegrywac 50% bitew, to nawet byłaby sensowna armia. Brakuje nam najmocniej 1 rzeczy - army wide rulle o nazwie "Will of chaos"
bray shaman, level 2, scroll, reroll zranień na jeden oddział co turę
wargor bsb, bound popychaczki na kazdy oddział w 36 calach.
(alternatywa1: bsbk na kolejnego szamana popychaczka bez szarzowania jest z dupy!)
(alternatywa2: mamy za niskie LD, duzy szaman na bestlorda - scaly skin+ench. shield, słomka, regenka, save 2+; wówczas 2x szaman ze scrollami)
_____
CORE:
Dużo ungorow z łukami. minimum 6 oddziałów, optimum 8, dąży do 10
2*12 gorów, golaski, do trzymania magów.
_____
Special:
Harpie (zależnie od BP - 2*7 to optimum imho, mile widziana jedna z nich z scoutem)
Krówki w kombinacji 4*krówka, champion, bound rozwalania arcane itemów.
Pumbagory, szczególnie w rozpie z beastlordem (niskie LD!), w ilosci 2-4. 4 mile widziane, szczególnie jeśli będa na podstawkach kawalerysjkich (malutki oddzialik z wuchta ataków i dobra twardością!)
_____
2x jabber to bedzie moje ulubione kombo; względnie jabber plus gorgona. Przywoływanie z duzego szamana - najlepiej kolejny jabber, szczególnie przeciwko ofensom - od razu doleci gdzie trzebaa i jeszcze zdąży pizgnąć jęzorem. Kombo dwóch latającyh mosterów - wierzcie mi czy nie, ale to będzie najsilniejsza broń bestii (reszta tej armii to shit )
_____
Podsumowujac - jakby nie to hujowe LD przez które będziemy przegrywac 50% bitew, to nawet byłaby sensowna armia. Brakuje nam najmocniej 1 rzeczy - army wide rulle o nazwie "Will of chaos"
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Jak dla mnie herdstone jest musem, tym bardziej, ze magowie raczej beda z tylu stac. Pytanie jak bedzie ten przedmiot uposledzal liczbe PD wg BP to inna kwestia. Dzieki temu przedmiotowi mozna probowac kombinowac z 3x maly szaman + beastlord + boundy. Powinno to jako tako wygladac. Z tym ze lore jest totalnie z dupy i napewno uzyteczniejszy bedzie death, shadow lub beast. Z deatha mozna ladnie gnebic jakies oddzialy z przerzutami woundow, shadow daje sensowna popychaczke (z ktorej mozna szarzowac) np. na jabbera, beast jest generalnie uzyteczny.
Co do enchanted shielda na beastlordzie - lepsza kombinacja jest helm + zwykly shield - kilka pkt wiecej a zawsze dostaniesz jakis bonusowy atak z S5.
Co do enchanted shielda na beastlordzie - lepsza kombinacja jest helm + zwykly shield - kilka pkt wiecej a zawsze dostaniesz jakis bonusowy atak z S5.
dwie sztuki monsterkow rarowych to jeden z najwiekszych powerow tej armii:yedee pisze:Jesli mowa o rozpie Szafy, to z jednym rarem powinno sie zmiescic. 2 sztuki monsterkow rarowych bedzie b. ciezko upchnac...Dastor pisze:To Ci się mieści na 2250?
cygor + jabber, czy 2x jabber
jesli bym cos odejmowal to cala reszte...
chyba ze zaczniecie sie bawic w cannony dow i mengili a nie na tym moim zdaniem polega ta gra
Jesli juz 2 potworki rarowe to pewno nie 2x jabber, bo:
- zostaje opcja brania tylko jednych harpii
- BP napewno zrobi z tego 0-1
Ale opcja cygor + jabber jest juz calkiem mozliwa i sensowna, ale wtedy calej reszty bedzie bardzo malo.
- zostaje opcja brania tylko jednych harpii
- BP napewno zrobi z tego 0-1
Ale opcja cygor + jabber jest juz calkiem mozliwa i sensowna, ale wtedy calej reszty bedzie bardzo malo.
Z dwoma rarami wygladaloby to w moim wykonaniu mniej wiecej tak:
Jest jeszcze opcja odchudzenia harpii (albo ze scouta albo z przyciecie do 5) i wrzucenia dodatkowego minosa. Generalnie brakuje tutaj jeszcze jednego oddzialu uderzeniowego (a la pumbagory sugerowane przez Szafe), ale za nic w swiecie sie nie zmiesci...Great Bray Shaman - 314pts
Shard of Herdstone - stawiamy herdstona, kazdy mag w 6 calach na poczatku tury magii dostaej PD - 50pts
DS - 25pts
2HW
4lvl
Bray Shaman - 152pts
Chalice of Dark Rain - nowy szczurowy Storm Banner - 40pts
2lvl
2HW
Bray Shaman - 157pts
DS
Hagtree Fetish - wybieramy na poczatku tury magii oddzial w 24 calach, podczas tej tury magii mozna przerzucac wszystkie nieudane 'to woundy' - 20pts
2lvl
2HW
Core:
15 Gors - 125pts
2HW, Musician
15 Gors - 125pts
2HW, Musician
10 Gors - 85pts
2HW, Musician
10 Gors - 85pts
2HW, Musician
5 Ungor Raiders - 30pts
5 Ungor Raiders - 30pts
5 Ungor Raiders - 30pts
5 Ungor Raiders - 30pts
5 Ungor Raiders - 30pts
5 Ungor Raiders - 30pts
Special:
7 Harpies - 98pts
scout
7 Harpies - 98pts
scout
3 Minotaurs - 268pts
Champion z Stone of Spite - bound PL5, one use only, wszystkie arcany w 24 calach wybuchaja zadajac d6 S4 obrazen posiadacza - 25pts
Muzyk
GW
Shields
Rare:
Jabberslythe - 275pts
Cygor - 275pts
Total:
2237pts
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
+1.thurion pisze:dwie sztuki monsterkow rarowych to jeden z najwiekszych powerow tej armii:yedee pisze:Jesli mowa o rozpie Szafy, to z jednym rarem powinno sie zmiescic. 2 sztuki monsterkow rarowych bedzie b. ciezko upchnac...Dastor pisze:To Ci się mieści na 2250?
cygor + jabber, czy 2x jabber
jesli bym cos odejmowal to cala reszte...
chyba ze zaczniecie sie bawic w cannony dow i mengili a nie na tym moim zdaniem polega ta gra
Jak coś ma wylecieć, to na pewno nie rary - od nich będę rozpoczynał kazda rozpiskę. Predzej herosi, albo krówki. No sorry, komulacja atakow krówek brzmi zajebiście, ale co to za przeproszeniem za parodia ofensu z 1-2 oddziałami uderzeniowymi? Toż to smiech.
Jeśli tak warzywna armia dostanie limit na potworki w rarach (typu zakaz dublowania) to pierdole i wracam do demonów - to jedyne co w tej armi ma szanse pseudocisnąć.
Nawet majac dwa jabbery - Trafiamy na imperium - niby lecimy, ale możemy szybciusio spłynąć od strzelania, trafiamy na demony - płyniemy od magii/flamerów, trafimy na WE - płyniemy od łuków, trafimy na lizaki - płyniemy od poisonów/magii, trafimy na DE - płyniemy od strzelania...
EDIT:
formaty 2350-2400 nieco nam sprzyjają - wówczas zaczynamy się jakos miescić, z przyzwoitym składem herosów, 2-3 solidnymi specialami do uderzenia i 2 lujkami w rarach.
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Nie leży mi ta rozpiska... Nie masz pierdolnięcia a magia którą proponujesz jest głównie do wspomagania tego pierdolnięcia, nie mówiąc już o masie gorów która nic nie zrobią i nie mają racji bytu poza max 2 oddziałami do trzymania magów.
Z tego co panowie mówicie rary są "niedobro-dobre", boli nas psychologia, i ogolnie nie ma co wrzucić.
Rary moim skromnym zdaniem są nawet niezłe(chociaż drogie w CH!) nie ma co narzekać ( to pozostawmy plewą ). Można grać na 1 lub 2 ale to zależy od rozpiski jednak nie można zapomnieć ze są najmocniejszym aspektem tego kodeksu i bestie opierają się na CC lub jak kto woli na HtH wiec reszte rozpiski trzeba składać głównie pod nie.
Psychologie można zminimalizować wystawiając beastlorda lub 2 krówki(mała i duża). Co daje nam już całkiem niezła ochrone przy testach LD, granie na Dużym szamanie to moim zzdaniem hardcore i trzeba wrzucic conajmniej 2 małe krówki by dawały frenzzy unitą.
P.S to co napisałem jest tylko i wyłącznie moim subiektywnym zdaniem.
Z tego co panowie mówicie rary są "niedobro-dobre", boli nas psychologia, i ogolnie nie ma co wrzucić.
Rary moim skromnym zdaniem są nawet niezłe(chociaż drogie w CH!) nie ma co narzekać ( to pozostawmy plewą ). Można grać na 1 lub 2 ale to zależy od rozpiski jednak nie można zapomnieć ze są najmocniejszym aspektem tego kodeksu i bestie opierają się na CC lub jak kto woli na HtH wiec reszte rozpiski trzeba składać głównie pod nie.
Psychologie można zminimalizować wystawiając beastlorda lub 2 krówki(mała i duża). Co daje nam już całkiem niezła ochrone przy testach LD, granie na Dużym szamanie to moim zzdaniem hardcore i trzeba wrzucic conajmniej 2 małe krówki by dawały frenzzy unitą.
P.S to co napisałem jest tylko i wyłącznie moim subiektywnym zdaniem.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
No ja widze te 2 oddzialy gorow do trzymania magow, 2 kolejne do ambusha. Magia moze niszczyc (death) i jest duza szansa na wyprodukowanie bardzo sensownej liczy PD. Ld jednak bardzo boli, chyba beastlord to bedzie obowiazkowy lord + moze 3 malych magow...?
Ja widze te armie jako raczej defensywna. Oddzialy silne w CC maja wielkie wady poza kosztem pkt - razorgory Ld6, a minosy T4 i praktycznie brak sejwa... W corach nie ma solidnych oddzialow uderzeniowych, w rarach tylko drogie monstery. Biorac pod uwage ze praktycznie zawsze dwa oddzialy harpii sie przydadza i chyba kazdy chce takowe miec w rozpisce to pozostaja 2 sloty special. Pierdol.... nigdy nie bedzie ihmo naprawde solidnego.
Ja widze te armie jako raczej defensywna. Oddzialy silne w CC maja wielkie wady poza kosztem pkt - razorgory Ld6, a minosy T4 i praktycznie brak sejwa... W corach nie ma solidnych oddzialow uderzeniowych, w rarach tylko drogie monstery. Biorac pod uwage ze praktycznie zawsze dwa oddzialy harpii sie przydadza i chyba kazdy chce takowe miec w rozpisce to pozostaja 2 sloty special. Pierdol.... nigdy nie bedzie ihmo naprawde solidnego.