Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
@Misza
No właśnie też coś czuję, że łucznik niewiele zrobi. Najbardziej cieszy te d6 s4 przed bitwą, bo to 1/3 hody, ba nawet trochę więcej Ale umówmy się, że to tylko małe udogodnienie.
@Jankiel
Wydaje mi się, że Maszyna, przy dobrej magii, może być ciekawa. Wiesz - czar z 5d6 przestaje być, aż takim ryzykiem, a to dużo zmienia. Poza tym jest jeszcze wyłączenie latania w jednej rundzie z Bretońca, plus jego możliwość przytrzymania czegoś stubbornem.
@Laik
Ja albo Bretoniec, albo maszyna. Prawdopodobnie.
No właśnie też coś czuję, że łucznik niewiele zrobi. Najbardziej cieszy te d6 s4 przed bitwą, bo to 1/3 hody, ba nawet trochę więcej Ale umówmy się, że to tylko małe udogodnienie.
@Jankiel
Wydaje mi się, że Maszyna, przy dobrej magii, może być ciekawa. Wiesz - czar z 5d6 przestaje być, aż takim ryzykiem, a to dużo zmienia. Poza tym jest jeszcze wyłączenie latania w jednej rundzie z Bretońca, plus jego możliwość przytrzymania czegoś stubbornem.
@Laik
Ja albo Bretoniec, albo maszyna. Prawdopodobnie.
Fajnie by było, ale się nie da...Jankiel pisze:Ten jeden punkt nie robi niestety wielkiej różnicy. Generalnie wszystkie bazyliszki są słabe, już bym wolał mieć 150 pts w rozpie więcej.i fajnie jest widzieć flamerów/mengile z małym BSem
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Witam
Na miejscowym turnieju chciałbym zagrać Wood Elfami. Mam taką rozpiskę :
1 Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard @ 126 Pts (muzyk)
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 129 Pts
Musician
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Jednak nie załatwię sobie 30 łuczników, jest tylko 20. Mam też drzewca, tree kiny i parę innych gadżetów. Nie mam też Wildów. Co radzicie? 1100 pkt
Na miejscowym turnieju chciałbym zagrać Wood Elfami. Mam taką rozpiskę :
1 Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard @ 126 Pts (muzyk)
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Glade Riders @ 129 Pts
Musician
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Jednak nie załatwię sobie 30 łuczników, jest tylko 20. Mam też drzewca, tree kiny i parę innych gadżetów. Nie mam też Wildów. Co radzicie? 1100 pkt
Na małe punkty grałbym magicznym wariantem – 2 magów i treemen, do tego ze 20 łucników, driady jakieś i może wildzi(ewentualnie tancerze w przypadku braku figurek).
Magom dałbym bound spella z głupotą – mimo wszystko nie wszystko jest ITP, scrolla a drugiemu hodę i ranu heartstone – z hody walić na bliski w jakieś duże ścierwo tak żeby treemen sobie z nim poradził.
Magom dałbym bound spella z głupotą – mimo wszystko nie wszystko jest ITP, scrolla a drugiemu hodę i ranu heartstone – z hody walić na bliski w jakieś duże ścierwo tak żeby treemen sobie z nim poradził.
Gralem jak proponuje Laik kiedyś. Całkiem przyjemnie się gra
Ale mag jeden z kijem i scrollem, treeman, 2x łuki, driady i w spec wd / wr. To zależy co tam masz.
2 herosów na 1,1k pkt mija się imho z celem, bo to nie są jacyś wielcy masakratorzy...
Ew. opcja 2 magów jeden z kijem i scrollem, drugi hoda + ranus, b. dobre złożenie
Ale mag jeden z kijem i scrollem, treeman, 2x łuki, driady i w spec wd / wr. To zależy co tam masz.
2 herosów na 1,1k pkt mija się imho z celem, bo to nie są jacyś wielcy masakratorzy...
Ew. opcja 2 magów jeden z kijem i scrollem, drugi hoda + ranus, b. dobre złożenie
Więc, co powiecie o tym ?
Spellsinger @ 140.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Alter Highborn @ 281.0 Pts
Alter; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren
Arcane Bodkins
Amaranthine Brooch
Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt
Stone of the Crystal Mere
Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane
Hail of Doom Arrow
8x3 Dryads @ 96.0 Pts
6x2 Wardancers @ 147.0 Pts
Musician
6 Wild Riders @ 174.0 Pts
Standard;
6 Wild Riders @ 199.0 Pts
Standard;
War Banner
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
10 Glade Guard @ 120.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician
Total army cost : 2247
Spellsinger @ 140.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Alter Highborn @ 281.0 Pts
Alter; Longbow; Light Armour; Shield
Bow of Loren
Arcane Bodkins
Amaranthine Brooch
Alter Noble @ 158.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt
Stone of the Crystal Mere
Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane
Hail of Doom Arrow
8x3 Dryads @ 96.0 Pts
6x2 Wardancers @ 147.0 Pts
Musician
6 Wild Riders @ 174.0 Pts
Standard;
6 Wild Riders @ 199.0 Pts
Standard;
War Banner
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
10 Glade Guard @ 120.0 Pts
10 Glade Guard @ 126.0 Pts
Musician
Total army cost : 2247
Po drugie jakoś tak mało tego wszystkiego.
Po pierwsze - i to jest KO tej rozpiski - nie widzę w niej ring of hotek - a skoro go nie ma to nie widzę żadnych szans, mając 3 kości i 2 scrolle, żeby magia w bitwach powyżej 2k nie zmiotła WE. Szczególnie tak złożonych(czyt. z alterami). Od czasu zniesienia proximity trzeba ich wyjątkowo chronić...
Po pierwsze - i to jest KO tej rozpiski - nie widzę w niej ring of hotek - a skoro go nie ma to nie widzę żadnych szans, mając 3 kości i 2 scrolle, żeby magia w bitwach powyżej 2k nie zmiotła WE. Szczególnie tak złożonych(czyt. z alterami). Od czasu zniesienia proximity trzeba ich wyjątkowo chronić...
@ Piotras, Laik
Zastanawiałem się nad dwoma magicami, ale tak na prawdę to co one zrobią? Las przesuną?
Nie jestem przekonany do tej magii, tak więc mam tylko antymagię.
Alter moim zdaniem dodaje jeszcze mobilności i kopa w tej rozpisce, bo nie mam wildów.
Zastanawiałem się nad dwoma magicami, ale tak na prawdę to co one zrobią? Las przesuną?
Nie jestem przekonany do tej magii, tak więc mam tylko antymagię.
Alter moim zdaniem dodaje jeszcze mobilności i kopa w tej rozpisce, bo nie mam wildów.
Dwóch magów też nic nie poczaruje. Ale jednego maga i 2 scrolle ciężko nawet nazwać antymagią. Dwóch magów czyli 4 kości i 4 scrolle to często mało. Obecnie najczęściej gra się na dużym magu nie tylko po to aby jakoś czarować ale też po to żeby być na magię odporniejszym a nie ukrywajmy się magia jest tym co nas najbardziej boli.
Pisze to jeden z największych zwolenników alterów(sam gram na podobnym lordzie)
Pisze to jeden z największych zwolenników alterów(sam gram na podobnym lordzie)
To było do rozpiski Nitroxa
a co do dwóch magów i treemena to jest bardzo mocna magia na takie punkty. Nie myśl że żeby magia była mocna musi mieć milion magic missli wsysających całe oddziały. Nasza magia jest niezła bo:
- masz niesamowity komfort bo nikt nie wejdzie do lasu więc możesz się tam chować
- możesz tymi lasami jeździć przesuwając swoje jednostki/blokując ruchy bądź widzenie wroga
- czar numer 2 jest fantastyczny
- regeneracja jest mocnym czarem
- popychaczka to już wiadomo(choć ma dużą trudność dla 2 poziomowych magów), tym bardziej że ma jeszcze drugie działanie – pamiętam jak 2 wild Riderówz war bannerem, samobójczą szarżą, wpadła w imperialnych rycerzy inner circle, z war bannerem, warrior priestem i dwoma magami – dzięki naszemu czarowi ubiłem 1 maga i przepchnąłem klocek
- terror może się przydać
- odporność na strzelanie – p.w.
a co do dwóch magów i treemena to jest bardzo mocna magia na takie punkty. Nie myśl że żeby magia była mocna musi mieć milion magic missli wsysających całe oddziały. Nasza magia jest niezła bo:
- masz niesamowity komfort bo nikt nie wejdzie do lasu więc możesz się tam chować
- możesz tymi lasami jeździć przesuwając swoje jednostki/blokując ruchy bądź widzenie wroga
- czar numer 2 jest fantastyczny
- regeneracja jest mocnym czarem
- popychaczka to już wiadomo(choć ma dużą trudność dla 2 poziomowych magów), tym bardziej że ma jeszcze drugie działanie – pamiętam jak 2 wild Riderówz war bannerem, samobójczą szarżą, wpadła w imperialnych rycerzy inner circle, z war bannerem, warrior priestem i dwoma magami – dzięki naszemu czarowi ubiłem 1 maga i przepchnąłem klocek
- terror może się przydać
- odporność na strzelanie – p.w.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2010, o 15:08 przez Laik, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz rację Laik, są też plusy tej magii.
Nie mniej, rozpiskę już wkleiłem, figurki załatwiłem, więc zagram tym co tutaj Wam przedstawiłem.
@oczko, wiem, niestety. Coś kosztem czegoś. Do kontry mam tylko wardacnerów i altera, ale to raczej niedobitki może sprzątać.
Po turnieju zapodam jakąś relację
(Po turniejku, bo to jest taki mały turniej na 6-8 osób, który organizuje w tę sobotę w Chodzieży )
Nie mniej, rozpiskę już wkleiłem, figurki załatwiłem, więc zagram tym co tutaj Wam przedstawiłem.
@oczko, wiem, niestety. Coś kosztem czegoś. Do kontry mam tylko wardacnerów i altera, ale to raczej niedobitki może sprzątać.
Po turnieju zapodam jakąś relację
(Po turniejku, bo to jest taki mały turniej na 6-8 osób, który organizuje w tę sobotę w Chodzieży )