kilka pytań początkującego 2

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: kilka pytań początkującego 2

Post autor: Shino »

Lidder pisze:Ad 3 Ciekawy przypadek. W RB stoi, ze latacze pala szarze na 20''. Jednak to by prowadzilo do dziwnych sytuacji. We wszystkich przypadkach zatrzymalbym oddzial 1'' przed.
i tak sie powinno robic:

patrz rune of slowness

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

takie może głupie pytanie, ale w sumie nie wiem:
czy rydwany można dołączać do jednostek?

a jeśli tak to czy zasadniczo jest to opłacalne, czy nie?
bo zawsze kiedy je wystawiam osobno, to od razu giną...

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie

kanister
Chuck Norris
Posty: 362

Post autor: kanister »

Latara i ta katapulta skaveńska muszą deklarować strzał w to co widzą (bo jako pojedynczy model maja chyba 90 stopni pola widzenia?) czy mogę spivotować to przed strzałem żeby strzelić w coś czego przed pivotem nie widziałem?
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

kanister pisze:Latara i ta katapulta skaveńska muszą deklarować strzał w to co widzą (bo jako pojedynczy model maja chyba 90 stopni pola widzenia?) czy mogę spivotować to przed strzałem żeby strzelić w coś czego przed pivotem nie widziałem?
Mogą spivotować. Są normalnymi war machine'ami pod tym względem.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

normalnie poza ruchem szarży nie mogę postawić swojej jednostki bliżej niż cal od jednostki przeciwnika
co się dzieje, kiedy szarżuję: czy będąc w combacie z jednostką A, mogę być bliżej niż 1 cal do jednostki B, która stoi sobie gdzieś obok i nie walczy?

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Tak.

Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Post autor: kamelot »

W którym momencie szarży jest zdawany fear???
Dokładnie to chodzi mi o szarżę heralda khorna z great icon of despair, załóżmy, ze herald jest 13 cali od wroga, fear zdaje się przed ruchem heralda tak, że nie ma minusu -2 do ld???
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

jak działa skull wand of kaloth (orkowy weapon nakazujący testowanie Ld za każdy hit) na skavenów? testuję się na liderce z profilu, czy na liderce z szeregami? (sytuacja chyba podobna do stubborna i censerów)
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

kamelot pisze:W którym momencie szarży jest zdawany fear???
Dokładnie to chodzi mi o szarżę heralda khorna z great icon of despair, załóżmy, ze herald jest 13 cali od wroga, fear zdaje się przed ruchem heralda tak, że nie ma minusu -2 do ld???
Zdajesz przed ruszeniem szarz. Nie ma minusu.

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Może trochę dziwne pytanie:
Moi rycerze chaosu są bardzo szerocy, przez to nie da się ich ustawić w szeregu tak aby się stykali podstawkami. Jak w takiej sytuacji obliczać pole widzenia, zasięg ruchu itd.? Czy takie szpary to jest w ogóle jakiś problem? (może po prostu jednostka jest uważana za szerszą i tyle).

Awatar użytkownika
Shyym
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 175
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shyym »

Zrób coś, żeby się stykali. Np. wyjmij co drugiego z podstawki.

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

A można np zrobić pod nich podstawkę z kartonika z wyrysowanymi liniami gdzie się kończą poszczególne modele?

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Można.
Możesz także ich przerobić coby się ładnie w szeregu ustawiali.
Temu łapkę przerobić, temu broń inaczej dać, tego trochę bardziej z przodu innego trochę z tyłu na podstawce.
Pełen wachlarz możliwości.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

Polecam opcje przód tył jak konikom się poodcina te plastiki od spodu tak z przodu do kopytka i z tyłu tak samo to masz po centymetrze z obu stron a potem wklejasz ich w podstawki 1 do przodu drugi max do tyłu i muszą się zmieścić

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Dzięki :)
To rzeczywiście dobry pomysł z ich przeklejeniem przód/tył.
Podczas dzisiejszej walki wynikło kilka problemów:
- jednostki uciekające oraz jednostki goniące ignorują rodzaj terenu (nie licząc niedostępnego), a jak jest z najeżdżaniem? i czy podczas najeżdżania można lekko skręcić by wpaść na inny oddział?
- mój hero ma AS na -1, jeśli wali go ktoś z S5 to po modyfikacji AS wynosi +1 czy +3? Ponoć najniższą możliwą AS jest +1 i od tego się odlicza wszystkie modyfikatory a moim zdaniem odlicza się normalnie, pamiętając że wyrzucenie 1 to zawsze porażka - czyli w podanym wypadku wynosi on 1+

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

- mój hero ma AS na -1, jeśli wali go ktoś z S5 to po modyfikacji AS wynosi +1 czy +3? Ponoć najniższą możliwą AS jest +1 i od tego się odlicza wszystkie modyfikatory a moim zdaniem odlicza się normalnie, pamiętając że wyrzucenie 1 to zawsze porażka - czyli w podanym wypadku wynosi on 1+
Dokładnie 1+.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Co do pytania drugiego to masz sejwa normalnie 1 +, a co do pytanai pierwszego to też overanująca jednostka ignoruje, i nie można skręcac, trzeba jechac na wprost.

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Uciekające na niedostępnym się rozbijają, więc nie do końca mogą sobie biegać.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Czytaj ze zrozumieniem :
- jednostki uciekające oraz jednostki goniące ignorują rodzaj terenu (nie licząc niedostępnego),

Zablokowany