rozpiski elfów v2
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów v2
ty sie trzymaj jak najdalej od piecyka i koleczek, strzelaj do tego ile wlezie, przydatne jest w tym wypadku high magic, przerzucanie strzal, vaul, i takie tam.
Teraz przynajmnie jest ten plus, że storm banner przestaje działać na 1,2,3, a nie na 1,2. Ale jeśli sajdować się pod skavy, to trzeba postawić na full magie i naparzać z fire do abominacji
To taki wielki potwór wyglądający jak kupa i robiący niezły rozpierdzielPS co to jest abominacja ?
-
- Oszukista
- Posty: 782
- Lokalizacja: Legionowo
Dzięki za rady, to jak wyrzuci 1,2,3 to sztandar nie działa i strzelam normalnie?!
Układam, układam i układam jakąś rozpiske pod te armie, na ktore teraz jest szał(Skaveny, Demony, VC?, DE). Ogólnie wyszło mi w koncu coś takiego...
2250
Prince 621pkt
- standard...
Skaveny: ma zabijać Abosy i ew. wbijać sie w CC wraz z np. DP w klocek z dzwonkiem/piecem.
DoCh: GD. Ostatecznie duże klocki piechoty od boku lub herald Khorna na jurku
VC: priorytetem dla SD przeciwko tej armii, sa Wrighty. Po wykonaniu takowego zadania, smok ma misje wbić sie w GG/BK.
DE: dla SD sa 2 cele, a mianowicie Hydra oraz Smok(ktory jest w prawie kazdej rozpie DE).
Caddy 140pkt
tu nie trzeba duzo sie rozpisywać, bo jakąć ochrone magiczna przez groźnymi czarami trzeba mieć...
BSB 174pkt
- pucha...
bezwzględu na armie, ten pan siedzi w WL, wzmacnia ich kopa i daje reroll breake'a
grałem ostatnio na WL bez BSB i to nie to samo... psy khorna ich rozjechały(z BSB byloby inaczej) i nie zdawali stubbornów...
2x Łuki 110pkt/110pkt
wiadomo... core...
6 DP z Ellyrionem 215pkt
Skaveny: gralem z nimi dopiero raz i to na małe pkt i niewiele moge powiedziec, ale założenie teoretyczne jest takie, ze jeśli mają dużo ataków, to wbijają się w duze klocki (np. clanraty z dzwonkiem) wraz z SD albo SM.
DoCh: unikają walki z psami, spolownionymi przez ostrzał. Ich główne zadanie, to walka z corowymi klockami bloodletterów/demonetek i zagarnianie furii/fiendów/flamerów.
VC: tutaj panowie zajmują sie wraz z SM klockiem GG, BK unikają Wight kinga z KB na 5+ też...
DE: tutaj dla nich zadanie proste, zabić BG/shadów(z KB od kotła juz jest gorzej ) lub ew. inny klocek piechoty bez assassina
2x 6 SM 90pkt/90pkt
Skaveny: podobnie jak DP, duża ilość ataków, S5 i duzy WS - to czego boją się liczebne klocki piechoty
DoCh: celem stają się społowione przez RBT psy na flance, furie, fiendy, klocki licznej piechoty(bloodletterzy, plagebearersi)
VC: wraz z DP niszczą GG oraz ghoule, baty i inne śmieci próbujące zagarnąć bolce
DE: mają za zadanie wyciąć jakis korsaszy, warriorów, witchki ew. nadgryzione bolcami CoKi (oczywiscie wszystko bez Assassina^^)
faścik 85pkt
ogólnie wiadomo... odginacze-spowalniacze i zabijacze bolców DE lub jezzaili ostatecznie w akcie desperacji moga przy lekkim farcie ubic elektryka w klocku ratów lub innego skitranego maga. Idealnie nadają się do wymiatania dire wolfów, furii, kilku batów, harpii, a ostatnio nawet sprawdzili mi sie do zabijania censerów 0o
13 WL z championem i SoB 264pkt <-- na 95% tutaj siedzi BSB
...bo czymś walczyć trzeba
Skaveny: właśnie... tutaj totalnie nie wiem co WL maja robić... ew. szarza w osłabiona Abominacje? podpowie ktoś bardziej doświadczony ze szczurami??
DoCh: Psy khorna, Plagusy, GD i inne rzeczy ktore najdą pod toporki.
VC: WL dobrze zdejmują Sv i mają duzy Ws, wieć nadadzą sie do zabicia klocka BK.
DE: ich celem jest jedna z Hydry oraz ew. pomoc smokowi w walce ze... smokiem
3x RBT 100pkt/100pkt/100pkt
Skaveny: od 1 tury, otrzał w abominacje, a jak nie to zmiękczenie censerów. Ogólnie wszystko co się rusza i zagraża jest potencjalnym celem...
DoCh: w pierwszej kolejości idzie pod ostrzał to co zagraża RBT, czyli furie i fiendy. Potem Psy khorna i jeśli nadarzy sie okazja, to oczywiście GD także dostanie strzałke.
VC: na początku tak jak powyżej, czyli śmieci. Potem intesywny otrzał w BK.
DE: harpie... ale ogólnie to smok i hydry są głównym celem. Jeśli nie bedzie żadnego LT w LOS, to ostrzał pójdzie częściowo w klocek z Assassinem, a jeśli za BG bedzie sie chował kocioł, to bedzie trzeba także uszczuplić ich szeregi, zeby DP miały prostrze zadanie.
orzeł 50pkt
wiadomo... bardzo podobnie do fasta, tyle ze orzełek juz nie zabije tak łatwo maga w klocku(chociąż raz juz rak mi sie poszczęściło ^^) ani także nie pójdzie mu tak łatwo z censerami. Zostaje mu odginanie, spowalnianie, ubijanie załogi bolców DE i latarki Skavenów oraz dobijanie smieci (2 ostatnie wilki, ostatnia harpia/furia itp.)
Prosze jeszcze o jakieś rady względem głównie Skavenów, bo grałem z nimi dopiero raz i powyzsze założenia nie sa poprate żadnym wielkim doświadczeniem.
Moze ma ktos jakąś propozycje co by tu zmienic na lepsze?
p.s. Nie byłem dawno na jakimś wiekszym turnieju i nie wiem czym Lizaków, Emp i Orków jest sporo?
2250
Prince 621pkt
- standard...
Skaveny: ma zabijać Abosy i ew. wbijać sie w CC wraz z np. DP w klocek z dzwonkiem/piecem.
DoCh: GD. Ostatecznie duże klocki piechoty od boku lub herald Khorna na jurku
VC: priorytetem dla SD przeciwko tej armii, sa Wrighty. Po wykonaniu takowego zadania, smok ma misje wbić sie w GG/BK.
DE: dla SD sa 2 cele, a mianowicie Hydra oraz Smok(ktory jest w prawie kazdej rozpie DE).
Caddy 140pkt
tu nie trzeba duzo sie rozpisywać, bo jakąć ochrone magiczna przez groźnymi czarami trzeba mieć...
BSB 174pkt
- pucha...
bezwzględu na armie, ten pan siedzi w WL, wzmacnia ich kopa i daje reroll breake'a
grałem ostatnio na WL bez BSB i to nie to samo... psy khorna ich rozjechały(z BSB byloby inaczej) i nie zdawali stubbornów...
2x Łuki 110pkt/110pkt
wiadomo... core...
6 DP z Ellyrionem 215pkt
Skaveny: gralem z nimi dopiero raz i to na małe pkt i niewiele moge powiedziec, ale założenie teoretyczne jest takie, ze jeśli mają dużo ataków, to wbijają się w duze klocki (np. clanraty z dzwonkiem) wraz z SD albo SM.
DoCh: unikają walki z psami, spolownionymi przez ostrzał. Ich główne zadanie, to walka z corowymi klockami bloodletterów/demonetek i zagarnianie furii/fiendów/flamerów.
VC: tutaj panowie zajmują sie wraz z SM klockiem GG, BK unikają Wight kinga z KB na 5+ też...
DE: tutaj dla nich zadanie proste, zabić BG/shadów(z KB od kotła juz jest gorzej ) lub ew. inny klocek piechoty bez assassina
2x 6 SM 90pkt/90pkt
Skaveny: podobnie jak DP, duża ilość ataków, S5 i duzy WS - to czego boją się liczebne klocki piechoty
DoCh: celem stają się społowione przez RBT psy na flance, furie, fiendy, klocki licznej piechoty(bloodletterzy, plagebearersi)
VC: wraz z DP niszczą GG oraz ghoule, baty i inne śmieci próbujące zagarnąć bolce
DE: mają za zadanie wyciąć jakis korsaszy, warriorów, witchki ew. nadgryzione bolcami CoKi (oczywiscie wszystko bez Assassina^^)
faścik 85pkt
ogólnie wiadomo... odginacze-spowalniacze i zabijacze bolców DE lub jezzaili ostatecznie w akcie desperacji moga przy lekkim farcie ubic elektryka w klocku ratów lub innego skitranego maga. Idealnie nadają się do wymiatania dire wolfów, furii, kilku batów, harpii, a ostatnio nawet sprawdzili mi sie do zabijania censerów 0o
13 WL z championem i SoB 264pkt <-- na 95% tutaj siedzi BSB
...bo czymś walczyć trzeba
Skaveny: właśnie... tutaj totalnie nie wiem co WL maja robić... ew. szarza w osłabiona Abominacje? podpowie ktoś bardziej doświadczony ze szczurami??
DoCh: Psy khorna, Plagusy, GD i inne rzeczy ktore najdą pod toporki.
VC: WL dobrze zdejmują Sv i mają duzy Ws, wieć nadadzą sie do zabicia klocka BK.
DE: ich celem jest jedna z Hydry oraz ew. pomoc smokowi w walce ze... smokiem
3x RBT 100pkt/100pkt/100pkt
Skaveny: od 1 tury, otrzał w abominacje, a jak nie to zmiękczenie censerów. Ogólnie wszystko co się rusza i zagraża jest potencjalnym celem...
DoCh: w pierwszej kolejości idzie pod ostrzał to co zagraża RBT, czyli furie i fiendy. Potem Psy khorna i jeśli nadarzy sie okazja, to oczywiście GD także dostanie strzałke.
VC: na początku tak jak powyżej, czyli śmieci. Potem intesywny otrzał w BK.
DE: harpie... ale ogólnie to smok i hydry są głównym celem. Jeśli nie bedzie żadnego LT w LOS, to ostrzał pójdzie częściowo w klocek z Assassinem, a jeśli za BG bedzie sie chował kocioł, to bedzie trzeba także uszczuplić ich szeregi, zeby DP miały prostrze zadanie.
orzeł 50pkt
wiadomo... bardzo podobnie do fasta, tyle ze orzełek juz nie zabije tak łatwo maga w klocku(chociąż raz juz rak mi sie poszczęściło ^^) ani także nie pójdzie mu tak łatwo z censerami. Zostaje mu odginanie, spowalnianie, ubijanie załogi bolców DE i latarki Skavenów oraz dobijanie smieci (2 ostatnie wilki, ostatnia harpia/furia itp.)
Prosze jeszcze o jakieś rady względem głównie Skavenów, bo grałem z nimi dopiero raz i powyzsze założenia nie sa poprate żadnym wielkim doświadczeniem.
Moze ma ktos jakąś propozycje co by tu zmienic na lepsze?
p.s. Nie byłem dawno na jakimś wiekszym turnieju i nie wiem czym Lizaków, Emp i Orków jest sporo?
Rozpa całkiem spoko, ja jednak dałbym BB na bsb. Niby łatwiej go zabić, ale to tylko pozory. Ja zawsze daje BB w WL, rozwijam ich tak, że z przodu stoi 7 WL i BSB (na samym boku). Dzięki temu, kiedy na nas szarżują z BSB ztyka się tylko 1 model(w który deklarujemy 3 ataki WL i BSB), a kiedy to my szarżujemy BSB nie styka się w ogóle, a daje +d6
No i jeszcze to:
Skaveny: tu faktycznie mogą się sprawdzić, o ile dasz radę doprowadzić ich do combatu
DoCh: w walce z nimi mam spore doświadczenie i powiem tyle - SM obsysają przeciwko demonom. Są to praktycznie freefragi dla flamerów. Ale załóżmy, że trzymasz się od nich z daleka i wysylasz ich przeciwko psom. Nawet, jeśli z 6 zostanie 3, SM mają spore szanse się od nich odbić. Po pierwsze, muszą zdać feara. Po pierwsze, muszą zdać feara. Nawet, jeśli go zdadzą, po prostu nie dadż rady zadać tylu ran, żeby się nie zbrejkować. Zdupisz rzut na hity i możesz żegnać się z SM. Ale to tylko moja opinia i moje doświadczenia, może tobie pójdzie lepiej
VC: problem ten sam, możesz się odbić nawet od głupiego klocka ghuli.
DE: shadzi i bolce zabiją ich w 1-2 turze i tyle ich będziesz widział
SM brakuje tego, co mają BG-przerzutu na hit. Bez tego są zbyt losowi i zbyt często jak dla mnie nie dają rady, Dlatego właśnie wolę WL, którzy w porównaniu z SM są stabilni i pewni skała, od której wrogowie odbijają się jak woda od skolistego brzegu
Zamiast tych SM wstawiłbym fasta i podpakował WL, to lepsze wykorzystanie pkt.
Imperium jest sporo, a orków prawie w ogóle, pomimo nowych przedmiotów.
No i jeszcze to:
Nie sprawdzą się. WIem, bo kiedyś grałem na 2x7 SM z muzykiem i ogólnie rzecz biorąc dają dupy na całej linii.6 SM 90pkt/90pkt
Skaveny: podobnie jak DP, duża ilość ataków, S5 i duzy WS - to czego boją się liczebne klocki piechoty
DoCh: celem stają się społowione przez RBT psy na flance, furie, fiendy, klocki licznej piechoty(bloodletterzy, plagebearersi)
VC: wraz z DP niszczą GG oraz ghoule, baty i inne śmieci próbujące zagarnąć bolce
DE: mają za zadanie wyciąć jakis korsaszy, warriorów, witchki ew. nadgryzione bolcami CoKi (oczywiscie wszystko bez Assassina^^)
Skaveny: tu faktycznie mogą się sprawdzić, o ile dasz radę doprowadzić ich do combatu
DoCh: w walce z nimi mam spore doświadczenie i powiem tyle - SM obsysają przeciwko demonom. Są to praktycznie freefragi dla flamerów. Ale załóżmy, że trzymasz się od nich z daleka i wysylasz ich przeciwko psom. Nawet, jeśli z 6 zostanie 3, SM mają spore szanse się od nich odbić. Po pierwsze, muszą zdać feara. Po pierwsze, muszą zdać feara. Nawet, jeśli go zdadzą, po prostu nie dadż rady zadać tylu ran, żeby się nie zbrejkować. Zdupisz rzut na hity i możesz żegnać się z SM. Ale to tylko moja opinia i moje doświadczenia, może tobie pójdzie lepiej
VC: problem ten sam, możesz się odbić nawet od głupiego klocka ghuli.
DE: shadzi i bolce zabiją ich w 1-2 turze i tyle ich będziesz widział
SM brakuje tego, co mają BG-przerzutu na hit. Bez tego są zbyt losowi i zbyt często jak dla mnie nie dają rady, Dlatego właśnie wolę WL, którzy w porównaniu z SM są stabilni i pewni skała, od której wrogowie odbijają się jak woda od skolistego brzegu
Zamiast tych SM wstawiłbym fasta i podpakował WL, to lepsze wykorzystanie pkt.
Imperium jest sporo, a orków prawie w ogóle, pomimo nowych przedmiotów.
Ogólnie licze na to, że przeciwnik oleje takie małe oddziały i dojdą do CC prędzej czy później chowając sie m.in. za WL albo ew. fastem.
gralem nimi troche i powiem, ze nawet vs. WE sie sprawdzili
stałem nimi prawie przy krawędzi (koło nich był las, do którego miał możliwosc przeteleportowania sie generał mag z 8 WD i kolejnym malym magiem ) i łuki WE nie miały do nich zasięgu. Po tym jak juz gen WE zdecydował sie na teleport, takie 2x5 (bo wtedy jeszcze mialem 5 SM w oddziale ) podeszły do tego lasu, jedni z jednej strony, drudzy z drugiej i nawet po stracie jednego oddziału SM z czarów udało mi sie zaszarzować drugim oddziałem 5 panów w WD z generałem i magiem, pogoniłem ich w ostatniej turze więc spłacili sie 4-5 krotnie
ale fakt... z bitwie z DE jedni zostali wystrzelani orzez shadów, a drudzy odbili sie od boku pięknie wygiętych 14 korsarzy...
najpierw zabili 1 i oddawal 1, w nastepnej turze nie zabili juz żadnego korsarza, oddawało już 2 i zwiali... żenujące.
statystycznie powinni ten klocek sukcesywnie uszczuplać i w końcu wybić w pień/złamać, dzięki ASF tych 2 korsarzy ktorzy sie stykali nie miało prawa przeżyć...
vsDoCh pokroili 3 bitwy temu 4 pozostałe psy, a 2 bitwy temu odbili sie od 2 taki samych psów... więc bywa różnie.
z VC daaaawwwwnooooooo nie grałem
teraz bede próbował zagrać na LC zamiast fasta i jednych SM, za reszte pkt dopakuje po 1 elfie do SM i WL.
LC wydaje mi sie niezłym wsparciem dla walczących WL albo DP, a nawet SM. Jest bardzo manewrowy, ma dość dobrego kopa i niemałą szarze 16"(przełknąć trzeba tylko wysoką cene ). Łatwo jest go ustawić do szarzy na bok. Problemem jest tylko (z reszta jak u reszty elfów) strzelanie wroga no i magiczne pociski ktore przy 3 DD i 2 DS sa jak zmora
btw. jaką siłe mają WL na tym chariocie? 4 czy 5 ? w AB pokazuje mi cos takiego w kratce dot. siły załogi: "5/6"
a tu ciekawostka... ostatnio gralem na 7 SM i problem był taki, ilu SM bije w walce z 4 psami ?????? po wyliczeniach wielkości podstawek, wyszlo ze 5 Sm dostawi sie base2base, a 2 cornerami, ALE oczywiście po dostawieniu modeli bez treyi wyszło że front moich 5 SM jest troszke(ok. 10mm 0o) dłuższy niż front 4 psów 0o co jes praktycznie niemożliwe... jedyna odpowiedź to krzywe podstawki GW... bo co innego?
gralem nimi troche i powiem, ze nawet vs. WE sie sprawdzili
stałem nimi prawie przy krawędzi (koło nich był las, do którego miał możliwosc przeteleportowania sie generał mag z 8 WD i kolejnym malym magiem ) i łuki WE nie miały do nich zasięgu. Po tym jak juz gen WE zdecydował sie na teleport, takie 2x5 (bo wtedy jeszcze mialem 5 SM w oddziale ) podeszły do tego lasu, jedni z jednej strony, drudzy z drugiej i nawet po stracie jednego oddziału SM z czarów udało mi sie zaszarzować drugim oddziałem 5 panów w WD z generałem i magiem, pogoniłem ich w ostatniej turze więc spłacili sie 4-5 krotnie
ale fakt... z bitwie z DE jedni zostali wystrzelani orzez shadów, a drudzy odbili sie od boku pięknie wygiętych 14 korsarzy...
najpierw zabili 1 i oddawal 1, w nastepnej turze nie zabili juz żadnego korsarza, oddawało już 2 i zwiali... żenujące.
statystycznie powinni ten klocek sukcesywnie uszczuplać i w końcu wybić w pień/złamać, dzięki ASF tych 2 korsarzy ktorzy sie stykali nie miało prawa przeżyć...
vsDoCh pokroili 3 bitwy temu 4 pozostałe psy, a 2 bitwy temu odbili sie od 2 taki samych psów... więc bywa różnie.
z VC daaaawwwwnooooooo nie grałem
teraz bede próbował zagrać na LC zamiast fasta i jednych SM, za reszte pkt dopakuje po 1 elfie do SM i WL.
LC wydaje mi sie niezłym wsparciem dla walczących WL albo DP, a nawet SM. Jest bardzo manewrowy, ma dość dobrego kopa i niemałą szarze 16"(przełknąć trzeba tylko wysoką cene ). Łatwo jest go ustawić do szarzy na bok. Problemem jest tylko (z reszta jak u reszty elfów) strzelanie wroga no i magiczne pociski ktore przy 3 DD i 2 DS sa jak zmora
btw. jaką siłe mają WL na tym chariocie? 4 czy 5 ? w AB pokazuje mi cos takiego w kratce dot. siły załogi: "5/6"
a tu ciekawostka... ostatnio gralem na 7 SM i problem był taki, ilu SM bije w walce z 4 psami ?????? po wyliczeniach wielkości podstawek, wyszlo ze 5 Sm dostawi sie base2base, a 2 cornerami, ALE oczywiście po dostawieniu modeli bez treyi wyszło że front moich 5 SM jest troszke(ok. 10mm 0o) dłuższy niż front 4 psów 0o co jes praktycznie niemożliwe... jedyna odpowiedź to krzywe podstawki GW... bo co innego?
sile 5 mają, są mounted.Rabsp pisze: btw. jaką siłe mają WL na tym chariocie? 4 czy 5 ? w AB pokazuje mi cos takiego w kratce dot. siły załogi: "5/6"
a tu ciekawostka... ostatnio gralem na 7 SM i problem był taki, ilu SM bije w walce z 4 psami ?????? po wyliczeniach wielkości podstawek, wyszlo ze 5 Sm dostawi sie base2base, a 2 cornerami, ALE oczywiście po dostawieniu modeli bez treyi wyszło że front moich 5 SM jest troszke(ok. 10mm 0o) dłuższy niż front 4 psów 0o co jes praktycznie niemożliwe... jedyna odpowiedź to krzywe podstawki GW... bo co innego?
4*25mm = 100mm
5*20mm = 100mm + 2 kornerami.
inaczej byc nie moze xD krzywe podstawki imo:P
pozdrawiam
Rozpa na Bazyla, inspirowana rozpiską Kielona z Euro. Ewentualnie można obciąć jednego DP i kilku PG, tylko nie wiem co dać w zamian. Drugi fast nie wejdzie z powodu braku modeli. Co sądzicie?
1 Prince @ 621 Pts
General; Halberd
Armour of Caledor [25]
Vambraces of Defence [55]
Amulet of Light [15]
1 Dragon: Star @ [370] Pts
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Silver Wand [10]
1 Lucznik Bezpolitosny @ 0 Pts
2ndWeapon
#Big Fucking Bow [0]
#Mala Runa [0]
#Oko Saurona [0]
10 Archers @ 110 Pts
10 Archers @ 110 Pts
12 Phoenix Guard @ 260 Pts
Standard; Musician; Keeper of the Flame
Banner of Sorcery [50]
6 Dragon Princes @ 225 Pts
Standard; Musician
Banner of Ellyrion [15]
7 Dragon Princes @ 260 Pts
Standard; Musician
War Banner [20]
5 Ellyrian Reavers @ 92 Pts
Musician
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Casting Pool: 7-9
Dispel Pool: 4
Models in Army: 62
Total Army Cost: 2348
Pozdrawiam
1 Prince @ 621 Pts
General; Halberd
Armour of Caledor [25]
Vambraces of Defence [55]
Amulet of Light [15]
1 Dragon: Star @ [370] Pts
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
Silver Wand [10]
1 Lucznik Bezpolitosny @ 0 Pts
2ndWeapon
#Big Fucking Bow [0]
#Mala Runa [0]
#Oko Saurona [0]
10 Archers @ 110 Pts
10 Archers @ 110 Pts
12 Phoenix Guard @ 260 Pts
Standard; Musician; Keeper of the Flame
Banner of Sorcery [50]
6 Dragon Princes @ 225 Pts
Standard; Musician
Banner of Ellyrion [15]
7 Dragon Princes @ 260 Pts
Standard; Musician
War Banner [20]
5 Ellyrian Reavers @ 92 Pts
Musician
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Casting Pool: 7-9
Dispel Pool: 4
Models in Army: 62
Total Army Cost: 2348
Pozdrawiam