Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Kolega czytał jednak nie doczytał.kubon pisze:Nie tracisz.
Nawet w AB pisze że tylko przy strzelani nie magicznymi strzałami ma sie KB - a jeśli wystrzelisz je z Bow of Loren to nie tracisz KB bo strzały nie są magiczne.
"Note that the Lethal Shot rule only applies if the character is not using magial arrows or a magical bow."
Mam nadzieję, że teraz to już na pewno jasne jest.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned



... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
-
- Mudżahedin
- Posty: 252
Mam pytanie:
Widziałem , że niektórzy grają na magach ustawionych na 2x2 lvl + 3dsy + kijek do przesuwania lasów.
Jaki jest sens brania tego przedmiotu jeśli jedyne co on zmienia to możliwość rzucenia Treesingingu 3x2 kości zamiast 2x na 3 kościach ?
No bo czaru na 4+ z jednej kostki chyba nikt nie rzuca ?
Widziałem , że niektórzy grają na magach ustawionych na 2x2 lvl + 3dsy + kijek do przesuwania lasów.
Jaki jest sens brania tego przedmiotu jeśli jedyne co on zmienia to możliwość rzucenia Treesingingu 3x2 kości zamiast 2x na 3 kościach ?
No bo czaru na 4+ z jednej kostki chyba nikt nie rzuca ?
Ok, rozpatrzmy to na możliwości duzego maga (zaś małego).
Mamy 2 bazowe kości + 4 za poziom dużego, daje to nam 6 kości. Licząc inne zaklecia z domeny Loren (które nie zawsze się przydają, choć...) rzucasz 6 kościami na 4+, średnio wychodzi Ci 3 razy powyżej 4. I teraz Twój przeciwnik ma problem, bo musi rzucać min. z 2 kości, bo jedną może nie zdispelować. Dalej, masz do tego zazwyczaj jeszcze małego maga który poprawia na 2 swoich kościach.
Dalej, w dobie hoteka w DE, na 1D6 nie walniesz sobie miskasta
w ogóle z resztą też.
Kolejny plus to to, że jak masz szczęście to przeciwnik naprawdę na problem. A jak się nie uda to nie ma co płakać
No i jak masz drzewca, to masz jeszcze bs z pl 3.
A dlaczego rzucać 3x 2 kościach? Po co? Żeby mieć miskasta albo jeszcze nie kulnąć tych 4?
Strata kości, 2D6 możesz już spróbować puścić inny czar.
Z resztą, dopóki nie zagrasz to się nie przekonasz, pogadaj z Kalesonerem, Pasiakiem itd (bo ja na magach mało grywam
), to Ci powiedzą dokładniej 
Uh, ale siem rozpisalem!
Mamy 2 bazowe kości + 4 za poziom dużego, daje to nam 6 kości. Licząc inne zaklecia z domeny Loren (które nie zawsze się przydają, choć...) rzucasz 6 kościami na 4+, średnio wychodzi Ci 3 razy powyżej 4. I teraz Twój przeciwnik ma problem, bo musi rzucać min. z 2 kości, bo jedną może nie zdispelować. Dalej, masz do tego zazwyczaj jeszcze małego maga który poprawia na 2 swoich kościach.
Dalej, w dobie hoteka w DE, na 1D6 nie walniesz sobie miskasta

Kolejny plus to to, że jak masz szczęście to przeciwnik naprawdę na problem. A jak się nie uda to nie ma co płakać

No i jak masz drzewca, to masz jeszcze bs z pl 3.
A dlaczego rzucać 3x 2 kościach? Po co? Żeby mieć miskasta albo jeszcze nie kulnąć tych 4?

Z resztą, dopóki nie zagrasz to się nie przekonasz, pogadaj z Kalesonerem, Pasiakiem itd (bo ja na magach mało grywam


Uh, ale siem rozpisalem!
-
- Mudżahedin
- Posty: 252
Hmm ale przy 6 kościach rzuconych w ten sposób mamy 50% na wejście czaru z niskim power levelem 4-6 czyli statystycznie przeciwnik musi zużyć 6DD na zatrzymanie ich i ma spore szanse na skasowanie wszystkich.
Przy rzucaniu na 2 kostkach mamy 3 czary wchodzące na 33/36 z power level 4-11 czyli wchodzimy w rejony gdzie bezpieczny dispell jest dopiero na 3 kościach (a w sumie i to nie koniecznie bo 8-9+ na 3k6 to też jest konkretna szansa na uwalenie dispela)
Ale w sumie to tylko statystyka bo w praktyce gralem w battla tylko dwarfami wiec znam sie tylko na dispellowaniu
Przy rzucaniu na 2 kostkach mamy 3 czary wchodzące na 33/36 z power level 4-11 czyli wchodzimy w rejony gdzie bezpieczny dispell jest dopiero na 3 kościach (a w sumie i to nie koniecznie bo 8-9+ na 3k6 to też jest konkretna szansa na uwalenie dispela)
Ale w sumie to tylko statystyka bo w praktyce gralem w battla tylko dwarfami wiec znam sie tylko na dispellowaniu

Czy można mieć 2 takie same leśne licha na zjawie. Bo już sam nie wiem jak interpretować zapis z PL armybook'a.
Wg. mnie nie można ale jakby się dało to byłbym w skowronkach.
Inna sprawa to walka z VC. Wstępnie na 2250ptk.
Wstępnie chciałem wystawić dużo łuków + driady ale chodzi mi po głowie oddział 15 EG + 10 EG do zatrzymania szkieletów czy innego ścierwa. Bo statystycznie klocek wypłaca 15 ataków z których 10 wejdzie 5 zrani no i jakiś save. Może nie powala ale 3 szeregi robią swoje.
Mam. 25 EG, 3x hero, 1x zjawa, 60GG, 24 WD z 28 driad + do zrobienia wieszczki i z 7-8 WR + do 8 WW.
Brokuł nie przypadł mi do gustu więc go nie biorę.
Wg. mnie nie można ale jakby się dało to byłbym w skowronkach.
Inna sprawa to walka z VC. Wstępnie na 2250ptk.
Wstępnie chciałem wystawić dużo łuków + driady ale chodzi mi po głowie oddział 15 EG + 10 EG do zatrzymania szkieletów czy innego ścierwa. Bo statystycznie klocek wypłaca 15 ataków z których 10 wejdzie 5 zrani no i jakiś save. Może nie powala ale 3 szeregi robią swoje.
Mam. 25 EG, 3x hero, 1x zjawa, 60GG, 24 WD z 28 driad + do zrobienia wieszczki i z 7-8 WR + do 8 WW.
Brokuł nie przypadł mi do gustu więc go nie biorę.
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem
Nie można mieć 2 takich samych "leśnych lich" (lichów, liszków, eee?).
A 15 i 10 EG to marny pomysł, szybko dostaną FO... I 15 kolesi na +2 za ranki, nie +3 ;P (5 za każdy NASTĘPNY szereg, prócz pierszego ofc).
A brokuł to akurat dobry pomysł na vc. Nie dostanie fear outnumber, ładnie kosi, przetrzyma też sporo. No i strzela korzonkami - genialne na wrajty
Korzenie + hoda i problem wrajtów masz z głowy.
pozdro
A 15 i 10 EG to marny pomysł, szybko dostaną FO... I 15 kolesi na +2 za ranki, nie +3 ;P (5 za każdy NASTĘPNY szereg, prócz pierszego ofc).
A brokuł to akurat dobry pomysł na vc. Nie dostanie fear outnumber, ładnie kosi, przetrzyma też sporo. No i strzela korzonkami - genialne na wrajty

pozdro
A jakie proponowałbyś ułożenie dla takich EG? Bo dla mnie to cholernie ciekawa jednostka. Nikt się jej nie spodziewa u WE i to dałbym na plus.
Treeman do mnie nie przemawia. Nie widzę go w mojej armii.
Treeman do mnie nie przemawia. Nie widzę go w mojej armii.
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem
mikadorus pisze:A jakie proponowałbyś ułożenie dla takich EG? Bo dla mnie to cholernie ciekawa jednostka. Nikt się jej nie spodziewa u WE i to dałbym na plus.
Treeman do mnie nie przemawia. Nie widzę go w mojej armii.
Pograsz, zmienisz zdanie
EG? albo 14 modeli, 2x7 albo 19, 7x7+5 na szereg ale wiesz, to spadnie od ostrzału. Ogólnie oni dosyć drodzy są po drugie nikt nimi nie gra więc jakieś rady są trudne
po prostu EG jak już to jak napisał Urban. 2x7 golasów (ew z muzykiem), ale oni i tak sporo kosztują.
Moim zdaniem jak już na vc to tylko 24 typa z fcg, war bannerem i eternalem herosem z wardem.
Ew. bsb z socm + słomka albo lord mojego typu
Jeśli tak sie upierasz na nich to zagraj. Mały oddział od głupich batów z flanki dostanie FO
Zdraviam
Moim zdaniem jak już na vc to tylko 24 typa z fcg, war bannerem i eternalem herosem z wardem.
Ew. bsb z socm + słomka albo lord mojego typu

Jeśli tak sie upierasz na nich to zagraj. Mały oddział od głupich batów z flanki dostanie FO

Zdraviam
batów no to nieźle ja jeszcze oddziału 15 chłopa nie widziałem,
jak brać eternali to ja widzę 2 opcje
jedną do trzymania magów to dla takich co lubią mieć 4 oddziały wildów. no i lepsi od tancrzy bo mogą dać flee, a potem zebrać się na 10 (jak ktoś da tego muzyka za 6 pkt.
drugą opcją jest właśnie klocuszek w czystej postaci dający 6 cr.
jak brać eternali to ja widzę 2 opcje
jedną do trzymania magów to dla takich co lubią mieć 4 oddziały wildów. no i lepsi od tancrzy bo mogą dać flee, a potem zebrać się na 10 (jak ktoś da tego muzyka za 6 pkt.
drugą opcją jest właśnie klocuszek w czystej postaci dający 6 cr.
Przecież wiem. A kto powiedział, że 5 batów w szarży może zabić z 14 max, a potem może być FO?runepriest pisze:chodzi mi o to że baty mając 1 us nie zrobią FO niczemu poza pojedynczemu magowi czy załodze maszyny

