Codex 7 edycji dla besti?

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Re: Codex 7 edycji dla besti?

Post autor: Ratzing »

A potem tylko BOOM headshot i czariot w drzazgi.

Serio, jeżeli ktoś pozwoli beastlordowi dojechać gdziekolwiek na rydwanie uzbrojonym w dzikoświnioszablowytrzeszczcosie, to grasz z idiotą.
Uerph.

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

szkoda że zamiast harpii nie zrobili gargulców :> i jakiejś fajnej zasady :> fajnie by się robiło takie stworki z ungorków...
a i tak zamierzam se zrobić takie właśnie harpie.

-Borsuk-
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 41

Post autor: -Borsuk- »

Kilka stron wczesniej jest fajne zdjecie harpi.....Składa sie z ciała ghula, głowy ungora, skrzydeł chyba furi ale chyba będa lepsze od tyranoidów(gargulce) z 40k....wyglada naprwdę spoko....Można jeszcze dorobic ogon żeby jeszcze bardziej przypominał gargulca ale i tak spoko wygląda no i po zatym tanio wychodzi....

Awatar użytkownika
Lasti
Falubaz
Posty: 1413
Lokalizacja: Kraków/Azyr

Post autor: Lasti »

Jak ktoś ma sami wiecie co to poprosze ;)
kula_hula@wp.pl

Będę wdzięczny!
Polska grupa zrzeszająca sympatyków Age of Sigmar:

https://www.facebook.com/groups/438370546345173/

Awatar użytkownika
Wrubel
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Zad Trolla

Post autor: Wrubel »

Proch pisze:Złożyłem sobie takich 2 ciekawych Beastlord'ów

no#1 - SoM 20pkt + Gnarled hide 15pkt + Enchanted shield 15pts + troll hide 50pts + razorgor chariot
taki kolo z siłą 6 i magicznymi atakami + primal fury w 80% i save na 0 + regenka + fear to jest coś :wink: np: Treemana rozjedzie jak ślimaka na chodniku

no#2 SoM 20pkt + Gnarled hide 15pkt + Enchanted shield + heavy armor 6pts + ramhorn helm 15pts + rydwan i mamy save na -2 :D i do tego dodatkowy atak za zdrowy save :twisted:
SV tylko przeciw strzelaniu. Rydwan nie daje sv w hth. Ciekawi mnie jak łączysz enchanted shield z innymi magic armourami.

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 364

Post autor: Proch »

hmm faktycznie moje niedopatrzenie... mam angielskiego booka i błednie zrozumiałem zdanie w którym mowa o swobodnym łączeniu z innymi armorami.. :wink:

ale tak czy siak lord na czariocie jest niezły na wampiry dla przykładu.. nie ma strzelaczy, odporny na strach a z pumbą to sporo nabije i jeszcze troche w CR sie posypie bo git To i save..

nie mówię tu o imprezach jakiś dużych.. raczej o układzie na potyczki z qmplami :)

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

szkoda że zamiast harpii nie zrobili gargulców :> i jakiejś fajnej zasady :> fajnie by się robiło takie stworki z ungorków...
a i tak zamierzam se zrobić takie właśnie harpie.
eee tam, właśnie IMO harpie bardziej pasują w bestiach (zresztą kiedyś w nich były już) gargulce to do Chaos Dwarfów chyba...

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

Ciekawi mnie jak łączysz enchanted shield z innymi magic armourami.
na wałku :D:D:D:D

Enchanted shield zawsze będzie gorszym kombem niż shield+ramhorn helmet.

EDIT:

Poprawcie mnie jesli się mylę: 1 heros może mieć więcej niż jeden gift chaosu. Prawda?
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

szafa@poznan pisze:

Poprawcie mnie jesli się mylę: 1 heros może mieć więcej niż jeden gift chaosu. Prawda?
nie poprawiamy.

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

michau5300 pisze: I razogor chariot ... Wydaje mi się że pod bohaterem nie bierze slota
Centigory są w special za 25/model mają włócznie, tarcze i lekkie zbroje, mogą brać dwuraki i toporki do rzucania ale nie mają fast cavalery.
Drunked jest na całą bitwe 1-2 +2 inicjatywy, 3-4 -1 ruchu, 5-6 stubborn
Mogą mieć specjalnego czempiona za 155 który robi z nich core.

Specjalny czempion jest też w ungorach

pzdr
Już mnie malin sprowadził na ziemie ... ten kolo centigor to też special ... w ungorach też ... A rydwan pod herosem - nie byłbym tego taki pewien, ale niech wypowiedzą sie inni.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Dziki
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 150
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: Dziki »

Dibo pisze:Już mnie malin sprowadził na ziemie ... ten kolo centigor to też special
Fuck :evil:

Ja bym tam nie dawał heroesa na rydwan. Dostałby taki z klopy, działa, bolca dwarfowskiego to by od razu zleciał z tego rydwanu. Nawet jeśli się gra z armią, która takiego strzelania nie ma to wtedy ma coś z S7 i to też problem. Jakoś to do mnie nie przemawia...
"...And in that time of darkness,
Man became Beast and Beast became Man..."

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

herosi na rydwanach to typowy klimat; sprawdza sie w towarzyskich bitkach gdzie nie ma sytuacji że każda armia która tylko może bierze armaty DoW, albo maks swojej artylerii (taki urok chwilowego meta-game w warmłotka, że strzelanie jest brane po uszy nawet w armiach ofensywnych).

Brakuje chamskiej anty-defensywnej armii, jaką były bestie właśnie w poprzedniej edycji :/
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

gold_dragon@o2.pl

jeśli będziesz tak uprzejmy i wyślesz co trzeba, czeka Cię szczęście za 7 dni, jeśli nie wyślesz, to też czeka Cie szczęście ale troche mniejsze. Co wybierzesz ?

z góry dzięki

PS. Jaką podstawkę mają pumbagory?

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

5x5 cm. niestety, na kawaleryjskich byłyby lepsze ;)

Tej, pumby to piechota i moga atakowac domki, co nie :P?
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

No jakaoś tak od samego poczatku wbijałem sobie ze pumba bedzie na podstawce kawaleryjskiej. I chciałem kupić sobie świnki orkowe - troche przerobić i jest ful wypas. Myślałem nad opcją unitu z 3 pumbami do kontry i pilnowania klocuszków z magami. 12ataków z s6 wpadające od boku.. ale jak są na dużych podstawkach to już mniej fajnie z manewrami kitraniem tego itp.
Czy nikt z was nie chce używać starych dobrych psów ? tylko shirmishujące ungory ?
Ej - jakiej wielkości jest herdstone ?
A co do modeli potworków... moim zdaniem trzeba sie zaopatrzyć w plastikowe giganty. Przerabiamy głowe - jest cygor, doklejamy ręce - jest gorgona, nic nie robimy - jest gigant ... hmm tylko po co ? U mnie ssskoleji za gorgone bedzie robił shaggot :twisted:
Ostatnio zmieniony 1 lut 2010, o 14:10 przez Dibo, łącznie zmieniany 1 raz.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Ej - jakiej wielkości jest herdstone ?
juz prawie mam zebrane pytania do uscislen. Zarowno to jak i czym jest herdstone bedzie tam :)

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

Z ciekawszych rzeczy nie wiem jak jest jak mamy gorebulla w minosiach i wygramy komat a potem wyjdziemy bohaterem to minosie mają frenzy +1 czy +2, i kolejna sytuacja związana z gorbulem i jego frenzy a mianowicie czy traci się je po opuszczeniu przez bohatera oddziału, czy nie. Pytam bo nie wiem czy można się pozbyć frenzy w ten sposób.

Awatar użytkownika
beastlord
Pseudoklimaciarz
Posty: 31
Lokalizacja: WWW (WorldWideWioska)
Kontakt:

Post autor: beastlord »

Klops pisze:Z ciekawszych rzeczy nie wiem jak jest jak mamy gorebulla w minosiach i wygramy komat a potem wyjdziemy bohaterem to minosie mają frenzy +1 czy +2, i kolejna sytuacja związana z gorbulem i jego frenzy a mianowicie czy traci się je po opuszczeniu przez bohatera oddziału, czy nie. Pytam bo nie wiem czy można się pozbyć frenzy w ten sposób.
kwestia nr 1
no bloody idea, man??
według mnie, na chłopski rozum logiczny biorąc tą sprawę to wchodząc bysiem do byczków nie podwajasz im frenzy, bo normalnie dostają go dopiero jak wygrają turę combatu. od momentu kiedy bysiu wchodzi do grona chłopaków maja frenzy oczywiście i z każda wygrana turą combatu ten szal im się przedłuża i dostają dodatkowy ataczek.
Teraz nagle bysiu postanawia opuścić imprezę, więc frenzy teoretycznie zostaje bo chłopaki go już w międzyczasie zdobyli, tak mi się wydaje. Ewentualnie może jeden atak tylko tracą przez to odejście... ale to już sędzia powinien ustalić
Inaczej się sprawa ma oczywiście jak chłopcy nie wygrają ani jednego combatu zanim bysiu postanowi opuścić ich na korzyść innego towarzystwa, chłopcy zostają na przysłowiowym lodzie i nie ma frenzy

Kwestia nr 2
jest bysiu w oddziele zwykłym, mają chłopcy krwawy szał. Nie ma go u nich, to nie ma i szału
W kwestii błędów w moim toku rozumowania proszę je wskazać, nie obrażę się. 8)
Czcij wilka i jego watahe, bo jak nie to wp*****!!!

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

Ja się pytam odnośni frenzy bo booku pisze że traci się je tylko jak się przegra kombat a w opisie zasad doomula, gorbula opisali tylko sytuację jak szefo wchodzi do oddziału a nie napisali co się dzieje jak go opuści.
Cały myk polega na tym że gdy normalny kolo z frenzy wchodzi do oddziału to go nie przekazuje, a tu mamy sytuację zgoła odmienną, zaznaczyć trzeba że sytuacje prze zemnie przywołane spowodowały by możność trzymania naszych magów w czymś odpornym na psychologię skrinowanego przez 5 ungorów z łukami a nasz koleżka mógłby wtedy biegać samopas.
Nie ukrywam że taka decyzja spowodowała by ugrywalnienie naszej armii.
Specjalnie wrzucam tutaj swoje pytania by LS mogła je uwzględnić w uściśleniach wię jak wy macie jakieś pytania to także wrzucać.
Kolejne pytanie jak dokładnie strzela Jabber ( czy używa on BS, czy tylko musi zranić)?
Jaka dokładnie jest klopa Cygora ( chodzi mi o siłę)?
Ostatnio zmieniony 1 lut 2010, o 16:08 przez Klops, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

frenzy traci sie tlyko przez przegranie combatu, wiec jak juz raz je dostaniesz to opuszczenie oddzialu przez herosa nie ma na to zadnego wplywu. ciekawe co by bylo gdybym wszedl bsb w wochu z baner of rage do jednej jednostki i pozniej wyszedl i tak wprowadzalbym we frenzy po kolei wszystkie swoje jednostki?? nice :P

ODPOWIEDZ