Pytania krótkobrodego - stary temat
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego
Co się dzieje kiedy włączona jest sztormówka a żyros nie może latac? Czy może wtedy zrobić flee?
Paskudny uśmiech power gamera
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
EJ TAKIE PYTANKO KRÓTKOBRODEGO. Gram jutro ze skavenami na 2350 czego mam się bać???
W rospie mam:
Zarąbiste kowadło (wypakowane)
thana klepacza
BSB
Runesmitha (dla DD)
10 kusz
10 thunderersów
10 wariorów
20 hamów
20 Ironów
katape
organki i żyrokopter
oczywiście wszystko dopakowane
W rospie mam:
Zarąbiste kowadło (wypakowane)
thana klepacza
BSB
Runesmitha (dla DD)
10 kusz
10 thunderersów
10 wariorów
20 hamów
20 Ironów
katape
organki i żyrokopter
oczywiście wszystko dopakowane
Niestety zapomniałeś że kowadełko zajmuje dodatkowy slot hero , z tego powodu pomiędzy 2000p-2999p możesz mieć max 3 bohaterów (Jeden Runelord , kowadło, hero, hero) . Proponował bym się pozbyć jednego Thana i za te punkty wystawić jeszcze jedną maszynkę .
Co do skavów obawiałbym się przede wszystkim Abominacji , jak wejdzie w combat to pozamiatane . Najlepiej ją rozstrzelać (w czym będzie ci zapewne przeszkadzał Storm Banner [warzywi też żyrka więc nad nim też bym się zastanowił 2 razy] ) . Gdy już tego dokonasz i nie stracisz połowy armii do tego czasu będzie już z górki ;] (no chyba że przeciwnik ma dwie) .
Co do skavów obawiałbym się przede wszystkim Abominacji , jak wejdzie w combat to pozamiatane . Najlepiej ją rozstrzelać (w czym będzie ci zapewne przeszkadzał Storm Banner [warzywi też żyrka więc nad nim też bym się zastanowił 2 razy] ) . Gdy już tego dokonasz i nie stracisz połowy armii do tego czasu będzie już z górki ;] (no chyba że przeciwnik ma dwie) .
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
Chciałem spytać, jakie dokładnie parametry ma krasnoludzka katapulta? Do tej pory nie grywałem tą machiną, ale czas najwyższy to zmienić i... w księdze jest napisane, że statystyki odnajdę w podręczniku z zasadami. Problem jest taki, że posiadam tylko skullpasowe zasady, a tam są wyłącznie ogólniki w stylu: 'większość katapult ma zasięg taki a taki', 'ma siłę 4 lub większą'...
Niechże będzie ktoś tak uprzejmy i wklei pełne statystyki katapulty takie jak: siła (zwykłe trafienie i pod szablonem), zasięg i ilość obrażeń od uderzenia
@zajcew88:
- to okładka aktualnej księgi.
Źródło: games-workshop.com
Niechże będzie ktoś tak uprzejmy i wklei pełne statystyki katapulty takie jak: siła (zwykłe trafienie i pod szablonem), zasięg i ilość obrażeń od uderzenia
@zajcew88:
- to okładka aktualnej księgi.
Źródło: games-workshop.com
Dobra to tak:
katapa wali na 60"
sila to 4
jak strzelasz to deklarujesz cel I ile cali.
Rzucasz skaterka I altyleryjka.
Tyler ile wyleci Tyle pocisk się pszemieszcza od deklarowanego miejsca
przykladasz tam maly placek I wszystko co jest Cala podstawka pod to automatyczne trafienie, a reszta ktora jest czesciowo to na 4+
Potem ranisz... Jedna zasada jak cos jest Cale pod plackiem I dotyka tego kulka na srodku to ma hit z sila 10.
To tyle.
Sory za pisownie ale pisze na iPhone.
katapa wali na 60"
sila to 4
jak strzelasz to deklarujesz cel I ile cali.
Rzucasz skaterka I altyleryjka.
Tyler ile wyleci Tyle pocisk się pszemieszcza od deklarowanego miejsca
przykladasz tam maly placek I wszystko co jest Cala podstawka pod to automatyczne trafienie, a reszta ktora jest czesciowo to na 4+
Potem ranisz... Jedna zasada jak cos jest Cale pod plackiem I dotyka tego kulka na srodku to ma hit z sila 10.
To tyle.
Sory za pisownie ale pisze na iPhone.
- Bruenor Battlehammer
- Wodzirej
- Posty: 700
- Lokalizacja: Bendsburg
Wszystko ok, tylko tu powinno być 8JarekK pisze: Potem ranisz... Jedna zasada jak cos jest Cale pod plackiem I dotyka tego kulka na srodku to ma hit z sila 10.
.
putoa alasti avantoon!
Prawie wszytko ... zasięg to 12"-60" cali .
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.
Dzięki za pomoc W tych skullpasowych zasadach jest, że "większość katapult" ma 12-60 cali, S4(8) i brak pancerza dla przeciwnika.
Ile żywotności zabiera rana z katapulty, jeśli zrani model z W2 lub więcej? W tych małych zasadach jest zapis, że K6.
Co w sytuacji, gdy model wroga skrywa się w lesie, jednak jest on widoczny (2 cale od krawędzi lasu) - mogę strzelać z katapulty? A contrario nie mogę strzelać do wrogiego oddziału, jeśli skrywa się w lesie i jest schowany głębiej niż 2 cale od pola widzenia maszyny?
Ile żywotności zabiera rana z katapulty, jeśli zrani model z W2 lub więcej? W tych małych zasadach jest zapis, że K6.
Co w sytuacji, gdy model wroga skrywa się w lesie, jednak jest on widoczny (2 cale od krawędzi lasu) - mogę strzelać z katapulty? A contrario nie mogę strzelać do wrogiego oddziału, jeśli skrywa się w lesie i jest schowany głębiej niż 2 cale od pola widzenia maszyny?
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
mr. of challenge działa na oddziały z mark of slanesh?
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
czy champion thunderersow strzela dwa razy z muszkietu?
czy dwa strzaly oddaje jak ma pistolety a liczba atakow 2 wskazuje na liczbe atakow w close combacie?
i jeszcze jedno pytanie a propo tych pistoletow (championa czy inzynierow). czy one tez maja +1 do trafienia i redukuja armor?
czy dwa strzaly oddaje jak ma pistolety a liczba atakow 2 wskazuje na liczbe atakow w close combacie?
i jeszcze jedno pytanie a propo tych pistoletow (championa czy inzynierow). czy one tez maja +1 do trafienia i redukuja armor?
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Taaak . Podstawy .liczba atakow 2 wskazuje na liczbe atakow w close combacie?
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Nie. By móc strzelać z broni zasięgowej więcej niż raz, broń musi posiadać zasadę "multiple shots x*" gdzie * oznacza liczbę strzałów jaką można wykonać.Morsereg pisze:czy champion thunderersow strzela dwa razy z muszkietu?
Posiadając "Brace of Pistols" champion może strzelić dwa razy (odnosząc się ze wszystkimi zasadami, do zasad strzelania z pistoletów), a w walce wręcz jest traktowany jakby posiadał dwie bronie ręczne - czyli dostaje +1A, w efekcie otrzymując 3A.Morsereg pisze:czy dwa strzaly oddaje jak ma pistolety a liczba atakow 2 wskazuje na liczbe atakow w close combacie?
Zasady pistoletów to:Morsereg pisze:i jeszcze jedno pytanie a propo tych pistoletow (championa czy inzynierow). czy one tez maja +1 do trafienia i redukuja armor?
- zasięg 8 cali
- siła 4
- armour piercing
- zawsze może wykonać "stand&shoot"
- nie stosuje się kary za strzelanie na daleki zasięg i strzelanie po ruchu
- używając "brace of pistols" otrzymuje się multiple shots x2
- pistolet w walce wręcz traktuje się jako broń ręczną
- posiadając "brace of pistols" w walce wręcz, uznaje się je jako dwie bronie ręczne - w efekcie otrzymując +1A.
Pistolety nie mają dodatkowego +1 hit modyfikatora, tak jak Dwarf Handgun.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Warto przypomnieć że zasada multiple shot pociąga za sobą kare -1 do trafienia .Czyli jak Champion Thunderersów ma pistole to:ma 3 razy krótszy zasię niż reszta oddziału i trafia o 2 gorzej niż oddział(-1 za brak zasady thundów ,-1 za zasadę multipla) ... za to ma 3 ataki w HtH ale nie może wtedy korzystać z tarczy więc : cały odział nie korzysta z tarczy , albo korzystamy z niej i nie mamy dodatkowego ataku z BoP . Zajebiści ci championi ;] .
A zapomniałbym daje nam jeszcze zawsze możliwość wypalenia 2-ch strzałów w reakcji na szarże nawet gdy przeciwnik jest za blisko. Warto dodać że champion trafia na 6tkach .
A zapomniałbym daje nam jeszcze zawsze możliwość wypalenia 2-ch strzałów w reakcji na szarże nawet gdy przeciwnik jest za blisko. Warto dodać że champion trafia na 6tkach .
runepriest pisze:oj tam oj tam, wystarczy nie szarżować to nie wskrzesi ^^Jankiel pisze:Stary, to co ja zabiję szarżą smoka i dopakowanych z kotła rycerzy Ty sobie wskrzesisz w jedną turę. I tak, jest to straszne.