Parowy 2x1100
Re: Parowy 2x1100
Czekamy na Komentarze Czy raczej nie ma co komentować
PONAWIAM TEMAT !!!
ZASADY TURNIEJU
http://www.zkf.aplus.pl/forum/viewtopic.php?p=6501#6501
ZAPRASZAM
ZASADY TURNIEJU
http://www.zkf.aplus.pl/forum/viewtopic.php?p=6501#6501
ZAPRASZAM
Kod: Zaznacz cały
"[b]1 Cannon @ 85 Pts[/b]
MAMY 8PD I 8DD 1SCROL
Co wy na to już jedną grę rozegraliśmy 20:0 wygrana z VC i Empire."
Kod: Zaznacz cały
× Działa Dogs of War mogą brać tylko armie Dogs of War
Żeby nie było wątpliwości to jest ostateczna rozpa
1 Runesmith @ 127 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [50]
Master Rune of Balance
Runic Armour [5]
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 130 Pts
Brace of Pistols; Dwarf Handgun; Gromril Armour
Runic Armour [25]
Master Rune of Gromril
Runic Talisman [15]
Rune of Warding
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
1 Cannon @ 145 Pts
Engineering Runes [55]
Rune of Forging
Valiant Rune
1 Grudge Thrower @ 130 Pts
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Bolt Thrower @ 90 Pts
Engineer
Engineering Runes [30]
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Bolt Thrower @ 85 Pts
Engineer
Engineering Runes [25]
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 120 Pts
Total Army Cost: 1097[/b]
I OSTATNIA POPRAWKA WOCHU
1 Chaos Sorcerer @ 161 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Book of Secrets [25]
Barded Chaos Steed
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Golden Eye of Tzeentch [25]
Power Familiar [25]
Disc of Tzeentch
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Chaos Knights of Nurgle @ 285 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]
5 Chaos Knights of Tzeentch @ 290 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Blasted Standard [40]
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 8
Models in Army: 66
1 Runesmith @ 127 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [50]
Master Rune of Balance
Runic Armour [5]
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 130 Pts
Brace of Pistols; Dwarf Handgun; Gromril Armour
Runic Armour [25]
Master Rune of Gromril
Runic Talisman [15]
Rune of Warding
10 Thunderers @ 150 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield
10 Quarrellers @ 120 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield
1 Cannon @ 145 Pts
Engineering Runes [55]
Rune of Forging
Valiant Rune
1 Grudge Thrower @ 130 Pts
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Bolt Thrower @ 90 Pts
Engineer
Engineering Runes [30]
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Bolt Thrower @ 85 Pts
Engineer
Engineering Runes [25]
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 120 Pts
Total Army Cost: 1097[/b]
I OSTATNIA POPRAWKA WOCHU
1 Chaos Sorcerer @ 161 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Book of Secrets [25]
Barded Chaos Steed
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 210 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 2; Chaos Armour
Golden Eye of Tzeentch [25]
Power Familiar [25]
Disc of Tzeentch
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75 Pts
Mark of Slaanesh
5 Chaos Knights of Nurgle @ 285 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25]
5 Chaos Knights of Tzeentch @ 290 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Blasted Standard [40]
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 8
Models in Army: 66
Dobra rozpiska na granie z niedoświadczonymi graczami lub brakiem strzelania.
Grając dwarfami, imperium, jakimikolwiek elfami, skavenami nie dałoby rady przechodzić samymi knehtami, ale to moje doświadczenie i zdanie. Może nie umiem grać na knightach, ale jeden lepszy strzał z katapulty/mortara/powtarzalnej balisty/magii?/hellblastera i knigtow nie ma. Co widziałem w pierwszej rozpisce wsadzenie frenzola generała do knightow nurgla, skoro już oddział będzie musiał szarżować (chyba, że chcesz wyskakiwać samym gen.) to można wsadzić banner of rage. Nigdy nie udawało mi się zrobić furrory klockiem knightów w grze z dobrymi graczami, nie oszukujmy się w rozpisce na 1100 pkt nie wystwi się czegoś procz nich, co mogłoby przesądzić o wygranej.
Zauważ, że kolega z dwarfami wystawia się na strzelaniu, pozatym ma silną anty-magie. Ty i tak nie poczarujesz więć magom daj spokój w tej armii są drodzy. Jeden bohater na te pkt wystarcza bo chyba nie chcemy 50% pkt utopić w bohaterach ... Możecie założyć, że macie przewage w strzelaniu którą zapewnią dwarfy, a twoja armia będzie po prostu osłaniać, do czego nadaje się świetnie. Lecz moim zdaniem nie knightami, jest ich tylko 5 za dość duże pkt, dlatego mimo 1+ armor sava nie są dość przerywalni. Zamiast nich i dragon ogrów wystawiłbym warriorów, którzy niekonczenie przyciągali by ogień, są świetni w walce, maja dobry armor save i będzie ich więcej, gdzie strata 2 od strzelania jeszcze nic nie przesądzi. W rarach wystawił bym warshrine na mark of tzeenth, jest świetnym przyciąganiem strzelania, które się w nim topi przez cholerne 3+ warda.
I NAJWAŻNIEJSZE !!!
Dwarfy na strzelaniu bez run:
- Master rune of Challenge
- Master rune of Dismay
??
Naprawdę rzadko spotykana rzecz ... Dla mnie to podstawa.
Grając dwarfami, imperium, jakimikolwiek elfami, skavenami nie dałoby rady przechodzić samymi knehtami, ale to moje doświadczenie i zdanie. Może nie umiem grać na knightach, ale jeden lepszy strzał z katapulty/mortara/powtarzalnej balisty/magii?/hellblastera i knigtow nie ma. Co widziałem w pierwszej rozpisce wsadzenie frenzola generała do knightow nurgla, skoro już oddział będzie musiał szarżować (chyba, że chcesz wyskakiwać samym gen.) to można wsadzić banner of rage. Nigdy nie udawało mi się zrobić furrory klockiem knightów w grze z dobrymi graczami, nie oszukujmy się w rozpisce na 1100 pkt nie wystwi się czegoś procz nich, co mogłoby przesądzić o wygranej.
Zauważ, że kolega z dwarfami wystawia się na strzelaniu, pozatym ma silną anty-magie. Ty i tak nie poczarujesz więć magom daj spokój w tej armii są drodzy. Jeden bohater na te pkt wystarcza bo chyba nie chcemy 50% pkt utopić w bohaterach ... Możecie założyć, że macie przewage w strzelaniu którą zapewnią dwarfy, a twoja armia będzie po prostu osłaniać, do czego nadaje się świetnie. Lecz moim zdaniem nie knightami, jest ich tylko 5 za dość duże pkt, dlatego mimo 1+ armor sava nie są dość przerywalni. Zamiast nich i dragon ogrów wystawiłbym warriorów, którzy niekonczenie przyciągali by ogień, są świetni w walce, maja dobry armor save i będzie ich więcej, gdzie strata 2 od strzelania jeszcze nic nie przesądzi. W rarach wystawił bym warshrine na mark of tzeenth, jest świetnym przyciąganiem strzelania, które się w nim topi przez cholerne 3+ warda.
I NAJWAŻNIEJSZE !!!
Dwarfy na strzelaniu bez run:
- Master rune of Challenge
- Master rune of Dismay
??
Naprawdę rzadko spotykana rzecz ... Dla mnie to podstawa.
Statystyka to dziwka.
no to gratki
ale brakowało flaili na marudach
ale brakowało flaili na marudach
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!