Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Bo ma 4 rany, T5 i -2 do hita za łysą pałę
Zjada parki maszynowe, zabija skitranego sexmaszino, jest pomocny gdy przeciwnik wystawi się w rogu, niszczy rydwany, może klepać czołgi. Jak do tej pory dla mnie sklepał 4rydwany TK, polowe flamerów i bsb korna na jugerze, szino, pare dział i bolczyków, jakichś flagalentów, maga i łuczników.
Zjada parki maszynowe, zabija skitranego sexmaszino, jest pomocny gdy przeciwnik wystawi się w rogu, niszczy rydwany, może klepać czołgi. Jak do tej pory dla mnie sklepał 4rydwany TK, polowe flamerów i bsb korna na jugerze, szino, pare dział i bolczyków, jakichś flagalentów, maga i łuczników.
Turoń jest twardy na ostrzał – -2 do trafienia, 5T i 4W sprawiają że tylko działa mogą sobie z nim w miarę sprawnie poradzić – i to głównie imperialne. Jest bardzo fajnym bazyliszkiem jak dla mnie małym minusem jest to że wychodzi tylko na 4+ od drugiej tury – w mojej rozpisce potrzebuje czegoś na pewno i od razu – dlatego mam rycerza.
EDIT
chyba się w nim coś zmieniło, aż się nad nim zastanowię...
EDIT
chyba się w nim coś zmieniło, aż się nad nim zastanowię...
3+ wiele zmienia, bo można założyć, że w 2iej wejdzie, a trzeba założyć że wejdzie już w 3iej. W sumie ciekawe. Na DE bardzo spoko. A co sądzisz o Bretońcu, bo ja podobnie jak Laik, ku niemu się skłaniam. Rozpiskę moją w miarę znasz, znaczy umieściłem ją tutaj dawno temu - Ancient w roli głównej plus działko i standard.
Urban - Kalesoner czasem sprawia wrażenie człowieka, który gra na stołach stu calowych Ja też sobie tych 70 chłopaków nie wyobrażam.
Kalesoner - jako blokera właśnie traktuję tego Bretońca - wbijasz w coś niewygodnego i stoisz. Oczywiście zawsze ryzykujesz. btw on ma AS 1+ czy 2+.
Łucznik też ciekawy, o karabinach już nie wspominając. Ciężka sprawa z tymi Bazylami, najlepiej byłoby na tym pre Bazylu u nas móc wykorzystać, w każdej bitwie innego typa
Kalesoner - jako blokera właśnie traktuję tego Bretońca - wbijasz w coś niewygodnego i stoisz. Oczywiście zawsze ryzykujesz. btw on ma AS 1+ czy 2+.
Łucznik też ciekawy, o karabinach już nie wspominając. Ciężka sprawa z tymi Bazylami, najlepiej byłoby na tym pre Bazylu u nas móc wykorzystać, w każdej bitwie innego typa
Zmusiliście mnie do tego! Zdjęcia z ostatniego turnieju, stąd karty magii na stole , bo jeszcze była duża maguska i tylko 60 łuków. Wystawiłem się tak bo przeciwnik zaczynał. W środku dwie dziesiątki zwinięte w 2 szeregi, żeby weszły sobie w pierwszej turze na górkę. Driady z przodu, tancerze w środku z tyłu, magowie w moim lasku z tyłu. Jak zaczynam wystawiam się inaczej.
EDIT: Troszkę zmniejszyłem zdjęcia, sory za jakość.
EDIT: Troszkę zmniejszyłem zdjęcia, sory za jakość.
Ostatnio zmieniony 4 lut 2010, o 17:38 przez Kalesoner, łącznie zmieniany 1 raz.
Oki, wildzi, czy gladzi flankują, tancerze się kitrają, driady screenują, wszystko jak trzeba. Tylko co robisz jeśli nagle dostajesz napór na centrum z kilku źródeł (czytaj nie wystrzelasz wszystkiego)? Jak ruszasz w drugiej rundzie driady? Zwijasz, napierasz?
Ej kurde, nie zmieniaj tematu Mamy Twoje rozstawienie, a z drugiej strony DE. Trzy razy harpie, smok i hydra, a wszystko napiera w okolicach środka, flankują DR. Zaraz będą w Twojej strefie - co robisz...?
Ha! Wiedziałem, że fake
No jak co?ksch pisze:Ej kurde, nie zmieniaj tematu Mamy Twoje rozstawienie, a z drugiej strony DE. Trzy razy harpie, smok i hydra, a wszystko napiera w okolicach środka, flankują DR. Zaraz będą w Twojej strefie - co robisz...?
smok nie lata środkiem bo dostanie ze dwie kulki z armat, hydra jak idzie do nas to lekki wycof coby na bliskim dalej być [ lub do przodu ,zależy w którym miejscu jest ] i ostrzał przez przynajmniej 3-4 unity u niego a reszta ogarnia śmieci. driady zależnie co i czy coś się zbliża niemuszą odkrywać łuków bo hydra i smok to LT
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Jasne, jasne - gdyby to wszystko było takie proste to WE bywałyby w top5 masterów. Znalazł się cwaniak, spróbuj chociaż raz przebić się do czołówki to pogadamybigpasiak pisze: No jak co?
smok nie lata środkiem bo dostanie ze dwie kulki z armat, hydra jak idzie do nas to lekki wycof coby na bliskim dalej być [ lub do przodu ,zależy w którym miejscu jest ] i ostrzał przez przynajmniej 3-4 unity u niego a reszta ogarnia śmieci. driady zależnie co i czy coś się zbliża niemuszą odkrywać łuków bo hydra i smok to LT