WoCh 1100 koncepcja zielonego

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

WoCh 1100 koncepcja zielonego

Post autor: Kędzior »

Jest to moja pierwsza rospa na WoCh więc spodziewam się że będzie denna. Dziś sprawiłem sobie AB więc doświadczenie mam zerowe. Jednak myślę że oto chodzi, aby uczyć się na błędach. (sry za polskie nazwy ale taki mam podręcznik).

Magu 2lvl piętno Tzeentcha chowaniec mocy power stone = 190 pkt
Magu 2lvl piętno Nurgla dispel scroole x2 = 190 pkt
konni Grasanci x5 chorąży muzyk lekka zbroja cep = 108pkt
Konni Grasanci x5 chorąży muzyk lekka zbroja cep = 108pkt
5x ogary = 50pkt
5x ogary = 50pkt
5x rycerze = 200pkt
5x rycerze = 200pkt

Z góry dziękuje za ocenę i ,,ewntualne" uwagi... :twisted:
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Nawet ja ci moge powiedziec że do dupy masz tych magów bo nie masz ich do czego wsadzic :?
Więc takie moje elfy maja tych magów na 2 hity z balist
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

A jak ich nie schowasz to przylecą terki albo serfer z krzykiem i magowie papa...

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Po co Ci zbroja i sztandar na marudach? Totalna strata punktów, oczywiście według mnie :mrgreen: Na takie punkty dałbym jednego maga z 2x DS i jakiegoś klepacza, bo raczej mega magii nie spotkasz, a inną powstrzymasz do czasu gdy najci wejdą do walki.

ps. 5 psów kosztuje 30pts. bo są po 6 za model. A polskie nazwy są ok! Sam mam polskiego AB :twisted:
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

i tak mozesz rzucac tylko z 3 kosci, nie wiem po co power stone na magu. Lepiej daj spell familiara, zwiekszysz szanse na Pandemonium. Ew daj mu, Book of Secret, wtedy zyskujesz pocisk. Psy po 6 pkt, za te punkty daj Knightom mark jakis. Grasantom zdejmij muzyka i chorązego, bez sensu tam sa. za te pkt zrobisz oddzial maruderow w ktorym przytrzymasz maga chyba ze wsadzisz go do... Poki nie kupisz kunia to do niczego.Ew daj dysk tzeentchowcowi, oko tzeentcha, taki standart troche, ale efektywny.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

sYsek pisze:i tak mozesz rzucac tylko z 3 kosci, nie wiem po co power stone na magu.
:roll:
Podstawy magii się kłaniają.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Warzywko
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Warzywko »

Sysek poczytaj podstawkę. Jak dla mnie brakuje mark'ów na knightach. Osobiście maruderów wystawiam tylko z Mark of Slaanesh za 75 pkt, bo już wtedy mogą robić to w czym są najlepsi, nie ma co przepłacać. Nie masz też gdzie wsadzić Magów, jak sugerowali koledzy dobrze byłoby ich wsadzić na dyski, lub chociaż na koniki (żeby dołączyć do knighów, którym dałbym po sztandarowym i marku)
Statystyka to dziwka.

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

rulebook strona 107. Maximum Casting Dice Chart

Level 2 - maximum number of dice - 3.

wiec? Ja nie widze opcji kiedy WARTO uzyc power stona... Masz 2 czary do rzucenia, tyle samo drugi mag. Generujesz 2 kosci + 1 za power familiara, masz 2 w poolu. Ktore czary bedziesz rzucal? bo kazdy mag rzuci pocisk, ale chyba nie z 3 kosci? ;x na poczatku, majac farta, rzucisz jeszcze Pandemonium, ktos Ci je zdejmie, rzucisz drugie. Chociaz na te pkt to nie jest takie rewelacyjne wg mnie. A power stone sie po prostu nie splaci... Nurglita to w ogole, jedyne ciekawe czary na malym magu to snajperka i regenka, sytuacyjnie katapulta. Dalej nie widze jak ma sie splacic. Za bierzesz sobie oko tzeentcha i masz warda...
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Przeczytaj opis Power Stone'a.
Tak z 3 razy.

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

Mimo ze macie racje, dalej uwazam ze sie nie oplaca...
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

ODPOWIEDZ