BlackGuard
Moderator: Yudokuno
BlackGuard
Mam takie pytanie apropo czarnej strazy. Czy opłaca sie w 7ed? Są nieco drodzy ale imponuja statami oraz atakami. Podpakuje się ich troche i naprawde są...Warci ceny???? Niedawno armie zmienilem i jeszcze niewiele wiem
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
drodzy? JA bym powiedział że w obecnej cenie i zdolnościami są ZŁODZIEJSKO tani. O ile nie tkwisz jeszcze w 6ed to w 7 ed to WS5 A2 I6 z Stubbornem, Immune to Psychology i Elite Warriors(przerzutem w każdej turze na trafienie) za marne 13pkt są oddziałem zabójczym i przesadzonym cenowo. Muszę nadmienić że zdolność brania sztandaru dającego Always Strike First jeszcze to wzmacnia. To najczęściej chyba brany odział u graczy dark elfów obecnie. Powinni kosztować jak dawniej 16 za to co robią.
Czy najczesciej brany to nie jestem pewien. Bez kociolka nie sa tacu uber mocni, bo to nadal s4. Za to z kb czy +1A z kociolka, daja rade. Na pewno warto ich kupic.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
- krzychuŻul
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 160
- Lokalizacja: Alwernia/Kraków
moim zdaniem BG to najlepsza piechota w grze - maja swietne statysyki , skille + plus sztandar z ASF i kociolek i nikt im nie podskoczy
- krzychuŻul
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 160
- Lokalizacja: Alwernia/Kraków
FullKaraś pisze:Mam 11. Dzięki wielkie. Boję się ich malować. Narazie warriorow samych zrobiłem jeszcze caly battalion czeka. Opłaca brac się im jako dowódce tullariasa???
raczej nie , zbyt drogi jak na czempiona
Pozatym to spec champion wiec na turniejach nie wystawialny, pozatym ssie niemiłosiernie.
black guardzi, no musisz mieć minimum 16 (choć najcześciej jak wspominali wyzej ich liczba oscluje w granicach 14-16) Musowo muszą mieć banner of Hag Greaf dający ASF wtedy nie boja się zadnej szarży nie mówić jak wspomaga ich kociołek wtedy mielą wszystko i aż głupio mi jak przeciwnik w nich szarżuje(mueheheh mina przeciwnika mielonego oddziału w jedna turę bezcenna)
Dodatkowo mają ITP, Stubborn, 9LD, wysoki WS i wieczne przerzuty hita.
Jeśli grasz na napór bez magi wtedy dajesz championowi koniecznie RoH, jeśli defensywnie to polecam Soulrender bądź crismon death - wtedy champion świetnie jest w stanie obronić maginię w środku oddziały.
to chyba tak naprawdę po krótce o BG
a i pamietej minimum 7 w szeregu ich atutem jest walka i mordowanie czyli wypłącenie defakto maksimum ataków
Co do malowania najpierw pomaluj BG!! Jak uznasz ze brzydko zawsze możesz ich wrzucić do Nitro albo innego rozpuszczalnika i nic innego się im nie stanie (możesz na nich świczyc do woli), inaczej ma się sprawa z plastikiem, da sie go zmyć tylko Dot4(Dot3- płynn hamulcowy, ale bez rewelki, co prawda inny rozpuszczalnik wyzarłby plastik w pare minut)
black guardzi, no musisz mieć minimum 16 (choć najcześciej jak wspominali wyzej ich liczba oscluje w granicach 14-16) Musowo muszą mieć banner of Hag Greaf dający ASF wtedy nie boja się zadnej szarży nie mówić jak wspomaga ich kociołek wtedy mielą wszystko i aż głupio mi jak przeciwnik w nich szarżuje(mueheheh mina przeciwnika mielonego oddziału w jedna turę bezcenna)
Dodatkowo mają ITP, Stubborn, 9LD, wysoki WS i wieczne przerzuty hita.
Jeśli grasz na napór bez magi wtedy dajesz championowi koniecznie RoH, jeśli defensywnie to polecam Soulrender bądź crismon death - wtedy champion świetnie jest w stanie obronić maginię w środku oddziały.
to chyba tak naprawdę po krótce o BG
a i pamietej minimum 7 w szeregu ich atutem jest walka i mordowanie czyli wypłącenie defakto maksimum ataków
Co do malowania najpierw pomaluj BG!! Jak uznasz ze brzydko zawsze możesz ich wrzucić do Nitro albo innego rozpuszczalnika i nic innego się im nie stanie (możesz na nich świczyc do woli), inaczej ma się sprawa z plastikiem, da sie go zmyć tylko Dot4(Dot3- płynn hamulcowy, ale bez rewelki, co prawda inny rozpuszczalnik wyzarłby plastik w pare minut)
Nom, piekne podsumowanie
Jeszcze zebys sie nie glowil: RoH = Ring of Hotek
Imho optymalna ilosc to 16 i 7dmiu w szeregu. Z kociolkiem miazdza jajca Jeszcze jak tam wrzucisz jakiegos poteznego bohatera to juz w ogole nie maja sobie rownych!
Jeszcze zebys sie nie glowil: RoH = Ring of Hotek
Imho optymalna ilosc to 16 i 7dmiu w szeregu. Z kociolkiem miazdza jajca Jeszcze jak tam wrzucisz jakiegos poteznego bohatera to juz w ogole nie maja sobie rownych!
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Bohatera z amuletem pewnym. Zawsze to zmniejsza o połowę US strzelającego. Ale to trochę bez sensu. Wolałbym dać warda z kotła i bohatera jakoś ciekawiej wyposażyć.
Co do ryzyka - no wiadomo. Podałem tylko lepszą propozycję zrobienia klocka za trylion punktów. BG też maja save na 5+ więc z bohem taki klocek to ryzykowne posunięcie. Za taka samą ilość punktów(lub może nawet mniej) można zrobić efektywniejszy oddział z KB i S6.
Co do ryzyka - no wiadomo. Podałem tylko lepszą propozycję zrobienia klocka za trylion punktów. BG też maja save na 5+ więc z bohem taki klocek to ryzykowne posunięcie. Za taka samą ilość punktów(lub może nawet mniej) można zrobić efektywniejszy oddział z KB i S6.
Próbuję grając WoCh-em stworzyć samobójcę potrafiącego zatrzymać skotłowaną standardowo złożoną 14 gwardii... Nie wiem tylko czy kocioł może dać +1 I, jeśli może cały plan bierze w łeb... Oceńcie czy hero da radę zatrzymać tę sieczkarnię na jakiś czas:
1 Exalted Chaos Champion of Tzeentch @ 206 Pts
Mark of Tzeentch; Shield; Battle Standard; Barding
The Bronze Armour of Zhrakk [15]
Helm of Many Eyes [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
7WS, 5St, 4To, 6In, 4At, 1+ Sv, 6+WSv, ASF, odporność na KB, BSB
Generalnie jeśli kocioł nie daje +1I to szarżując muszę zadać 2 woundy i później już stoję... Teoretycznie... Warto poświęcić te 200 punktów do zatrzymania Waszych wariatów...
1 Exalted Chaos Champion of Tzeentch @ 206 Pts
Mark of Tzeentch; Shield; Battle Standard; Barding
The Bronze Armour of Zhrakk [15]
Helm of Many Eyes [25]
1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts
7WS, 5St, 4To, 6In, 4At, 1+ Sv, 6+WSv, ASF, odporność na KB, BSB
Generalnie jeśli kocioł nie daje +1I to szarżując muszę zadać 2 woundy i później już stoję... Teoretycznie... Warto poświęcić te 200 punktów do zatrzymania Waszych wariatów...
Nie mam jak sprawdzic, ale czy twoje asf nie idzie w parz e z glupota? Btw, gwardia ma szereg/banner/przewage. Ty masz bsb. Jak ty to liczysz, ze musisz wtubic 2 rany?
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Ile taki boh Cię kosztuje? Około 200ptsów?Grolshek pisze:Oczywiście że ma głupotę inaczej nie byłby samobójcą... Cholerny muzyk, muszę 3 rany wbić... Szanse zmalały drastycznie...
No 12 BG kosztuje chyba z 260. A Ty chcesz powalić 16. To będzie jakieś 300ptsów.
200pts vs 300pts.
Ciężko.
16 ? Kto wystawia 16 ? Wystawia się albo 12 albo 14 bo drodzy są... Mogę jeszcze dłubać w nosie i czekać aż strzelcy hydra smok i gwardia rozpiepszy w drobny mak całą moją armię... Coś muszę wykombinować na każdą jednostkę w tej armii tylko że mój kodeks pisał nasz ulubieniec Phill...