Nie. Jest ITP.loko pisze:troll ktory nie zdal głupoty moze dawac flee?
Waaagh! Barbara
Re: Ewolucja Waaagh! Barbary
Zdarzało mi sie pare razy wystawiac 18tke takich chłopków z FCG i zazwyczaj byłem z nich zadowolony (poza bitwa gdzie złapali 17 hitów z hod'y i 14 spadło ).swieta_barbara pisze:Jak sie nie sprawdza, wrzuce 18 Savage Big Uns - taki oddzial tez mam ochote przetestowac.
Fajna rozpiska - jedyne co bym zmienił to trolle na herd'a, albo orkowy rydwan jesli zalezy ci na zasiegu. Jakoś nie współgra mi chłop na wronie z trolami.
edit:
Do obrony maszyn chyba lepiej sie sprawdza 2x21 z 4 fanolami niz druzyna siatkarzy. Do walki ze smieciem siaty nie sa potrzebne, duze misie czuja wiekszy respekt przed dwa razy wieksza liczba fanoli. Dwa oddzialy moga byc w dwoch roznych miejscach w tym samym czasie wiec latwiej nimi obstawic park. Nie wspominajac o dodatkowym wystawieniu jakie daje drugi oddzial. Musialbys co prawda znalezc jeszcze z 30 punktow ale nie powinnobyc z tym problemu.Nocniki sa w porzadku, bo dosc dobrze bronia maszyn i mam pare dirty tricks zwiazanych z wyrzucaniem fanoli. No i robia dosc pewny static. Poza tym mam fajny regiment metalowych nettersow.
-
- Mudżahedin
- Posty: 324
Nie mam rulebooka, ale wydaje mi sie ze nie zdal glupoty (i jest ITP) w swojej turze, za to w turze przeciwnika juz dziala normalnie.bless pisze:Nie. Jest ITP.loko pisze:troll ktory nie zdal głupoty moze dawac flee?
Analogia do szamana ze scrollami: jesli w swojej turze nie zda animozji nie moze czarowac, ale w turze przeciwnika juz normalnie moze uzywac dispel scrolli. Moglbys bless sie upewnic?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
1 Black Orc Warboss @ 430 Pts
General
Shinguards of Sneaky Shino [30]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Martog's Best Basha [15]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
1 Wyvern @ [200] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 145 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Beard of Barbus [10]
Collar of Zorga [5]
1 Boar @ [0] Pts
1 Night Goblin Shaman @ 125 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Yan Khel Mushroom [15]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
2x1 Trolls @ 40 Pts
2 Snotlings @ 40 Pts
21 Orc Big 'Uns @ 275 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
14 Orc Boar Boyz @ 354 Pts
Choppa; Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Gholan [25]
2 Wolf Chariot @ 126 Pts
Extra Crew
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
4 Spear Chukka @ 160 Pts
Bully
2 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2247
I pare slow komentarza:
Zamysl na lorda zmienil mi sie zupelnie. Przede wszystkim jest to teraz klepacz wratow (ma 8WS i eternal hatred na undeady i demony - dodatkowo daje tez wronie), moze tez zapolowac na maszynki jakies, czy nawet sprobowac wbic sie w psy solo. Jak mialem Xeta na magu, to lord stale odjezdzal na jakies misje i rzadko mial okazje naprawde skorzystac z tego bonusa. Poza tym jesli juz bede przystepowal do ofensywy (a obecnie orki staly sie bardziej ofensywna armia, niz kiedykolwiek - poprzedniio musialy wziac na klate, jakims cudem utrzymac, a potem sprobowac zakontrowac i rozkrecic stopniowo), to przyda sie to rydwanom do szarzowania.
Dostawilem BigUnsow z totemem - obrona magiczna troche obsysala, zwlaszcza przeciw popychaczkom VC.
Wylecialy 2 rydwany, a zamiast nich pojawily sie 2 fasty i klopa.
Trolle sa najlepsze!
Suma sumarum mam taki ladny defensik maszynowy z mocna kontra ze staticiem - calkiem przyjemnie sie tym gra.
General
Shinguards of Sneaky Shino [30]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Martog's Best Basha [15]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
1 Wyvern @ [200] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 145 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Beard of Barbus [10]
Collar of Zorga [5]
1 Boar @ [0] Pts
1 Night Goblin Shaman @ 125 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Yan Khel Mushroom [15]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
2x1 Trolls @ 40 Pts
2 Snotlings @ 40 Pts
21 Orc Big 'Uns @ 275 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
14 Orc Boar Boyz @ 354 Pts
Choppa; Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Gholan [25]
2 Wolf Chariot @ 126 Pts
Extra Crew
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
4 Spear Chukka @ 160 Pts
Bully
2 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2247
I pare slow komentarza:
Zamysl na lorda zmienil mi sie zupelnie. Przede wszystkim jest to teraz klepacz wratow (ma 8WS i eternal hatred na undeady i demony - dodatkowo daje tez wronie), moze tez zapolowac na maszynki jakies, czy nawet sprobowac wbic sie w psy solo. Jak mialem Xeta na magu, to lord stale odjezdzal na jakies misje i rzadko mial okazje naprawde skorzystac z tego bonusa. Poza tym jesli juz bede przystepowal do ofensywy (a obecnie orki staly sie bardziej ofensywna armia, niz kiedykolwiek - poprzedniio musialy wziac na klate, jakims cudem utrzymac, a potem sprobowac zakontrowac i rozkrecic stopniowo), to przyda sie to rydwanom do szarzowania.
Dostawilem BigUnsow z totemem - obrona magiczna troche obsysala, zwlaszcza przeciw popychaczkom VC.
Wylecialy 2 rydwany, a zamiast nich pojawily sie 2 fasty i klopa.
Trolle sa najlepsze!
Suma sumarum mam taki ladny defensik maszynowy z mocna kontra ze staticiem - calkiem przyjemnie sie tym gra.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Moja rozpa na sobotni turniej w Bialymstoku:
1 Sławny Bretoński Rycerz @ 150
1 Black Orc Warboss @ 430 Pts
General
Martog's Best Basha [15]
Shinguards of Sneaky Shino [30]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
1 Wyvern @ [200] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 145 Pts
Heavy Armour; Battle Standard; Boar
Beard of Barbus [10]
Collar of Zorga [5]
14 Orc Boar Boyz @ 354 Pts
Choppa; Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Gholan [25]
21 Orc Big 'Uns @ 275 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
21 Orc Arrer Boyz @ 141 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; Standard; Musician
2 Trolls @ 80 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Night Goblin Shaman @ 125 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Yan Khel Mushroom [15]
5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
1 Rock Lobber @ 75 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
4 Spear Chukka @ 160 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5+3+3DS
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2347
1 Sławny Bretoński Rycerz @ 150
1 Black Orc Warboss @ 430 Pts
General
Martog's Best Basha [15]
Shinguards of Sneaky Shino [30]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
1 Wyvern @ [200] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 145 Pts
Heavy Armour; Battle Standard; Boar
Beard of Barbus [10]
Collar of Zorga [5]
14 Orc Boar Boyz @ 354 Pts
Choppa; Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Gholan [25]
21 Orc Big 'Uns @ 275 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem [50]
21 Orc Arrer Boyz @ 141 Pts
Choppa; Normal Bow; Light Armour; Standard; Musician
2 Trolls @ 80 Pts
1 Boar Chariot @ 80 Pts
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Night Goblin Shaman @ 125 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Yan Khel Mushroom [15]
5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
1 Rock Lobber @ 75 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
4 Spear Chukka @ 160 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5+3+3DS
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2347
nie wiem dlaczego ale wydaje mi się że masz za małe zaplecze maszynowe.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Za małe?! Moim zdaniem ma w cholerę mocny park maszynowy. 7 maszyn walących bez sejwa przerazi każdego LT albo kawalerię. Do tego ich różnorodność powoduje że są bardzo uniwersalne w użyciu.
Ja bym widział kilka drobnych zmian w ekwipunku herosów, ale nie będę tu sprzedawał mojej koncepcji, bo Kacper ma swoją
No i jak dla mnie to za mało rydwanów. Ale rozpa całkiem wporzo. 'Nowe' orkasy to wielka przyjemność grania
Ja bym widział kilka drobnych zmian w ekwipunku herosów, ale nie będę tu sprzedawał mojej koncepcji, bo Kacper ma swoją
No i jak dla mnie to za mało rydwanów. Ale rozpa całkiem wporzo. 'Nowe' orkasy to wielka przyjemność grania
Hmmm a nie lepiej xet na BSB a warbossowi dać KB? Super się sprawdza przy zbroi.
Testowałeś już klocek 21 error boyzów? Będziesz tym strzelał po górkach i LT? Czy raczej klocek strzelająco - walczący?
Wolisz 1 rydwan orkowy niz 2 goblińskie? Z xetem już maja potencjał.
Silna antymagia, z magii też coś może wejść, przemyślany i mocny park maszynowy, coś co powalczy... Wygląda naprawdę dobrze.
Testowałeś już klocek 21 error boyzów? Będziesz tym strzelał po górkach i LT? Czy raczej klocek strzelająco - walczący?
Wolisz 1 rydwan orkowy niz 2 goblińskie? Z xetem już maja potencjał.
Silna antymagia, z magii też coś może wejść, przemyślany i mocny park maszynowy, coś co powalczy... Wygląda naprawdę dobrze.
Co tu pisać, solidnie złozona rozpiska Bawiłeś się już coś wcześniej takim klockiem łuczników, jak się spisywał ? Czy to dopiero test tego oddziału ?
Goblinskie rydwany spadają od salwy łuczników, na odstrzeleniem orkowego trzeba się więcej namęczyc i pomimo mniejszego ruchu ma większą sanse dojśc. Goblińskie rydwany działąją jak jest ich dużo - co najmniej 4.
Na pewno nie za małe - ma 5 slotów w maszynach czyli prawie max ile mógł wziąć.GarG pisze:nie wiem dlaczego ale wydaje mi się że masz za małe zaplecze maszynowe.
Raczje nie bardzo. Klocek z herosem za ponad 500 punktów mogący uciec od paniki albo terroru to nie jest dobry pomysł jeśli istnieje opcja całkowitego zabezpieczenia go przed problemami psychologicznymiHmmm a nie lepiej xet na BSB
Goblinskie rydwany spadają od salwy łuczników, na odstrzeleniem orkowego trzeba się więcej namęczyc i pomimo mniejszego ruchu ma większą sanse dojśc. Goblińskie rydwany działąją jak jest ich dużo - co najmniej 4.
A dlaczego oddział z brodą miałby panikować? Mówie o zestawie broda, collar, xet. Jak się warboss na wronie zapędzi to xet nie sięgnie, a oddział BB raczej będzie długo w zasięgu reszty wojska (aż takie zabijaki to nie są, żeby samopas hasać po stole).Charki pisze:Raczje nie bardzo. Klocek z herosem za ponad 500 punktów mogący uciec od paniki albo terroru to nie jest dobry pomysł jeśli istnieje opcja całkowitego zabezpieczenia go przed problemami psychologicznymiHmmm a nie lepiej xet na BSB
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie musze miec tylu rydwanow, bo mam dobrego kowboja na latajace scierwo, wiec tak czy inaczej powinienem wytrzymac - na 2250 mam 2.Kołata pisze:No i jak dla mnie to za mało rydwanów. Ale rozpa całkiem wporzo. 'Nowe' orkasy to wielka przyjemność grania
Nie wiem jeszcze jak bede ich uzywal. W kazdym razie chlopaki maja calkiem mocny CR, kosztuja tyle co nic, sa dosc twardzi z dwoma generalami z Ld9 i BSB, a jak jeszcze dowala dwie rany w hydre, jabbera czy abominacje, to tym lepiej.Yahoo82 pisze:Testowałeś już klocek 21 error boyzów? Będziesz tym strzelał po górkach i LT? Czy raczej klocek strzelająco - walczący?
Takim klockiem jeszcze nie gralem, ale ostatnio Fisch rzucil taka propozycja i po przemysleniu sprawy, stwierdzilem, ze dam im szanse. Dostrzegam potencjal, zwlaszcza na tych zasadach. Poza tym ja po prostu uwielbiam ten oddzial.
Tez nie wiem dlaczego. Wczoraj w 4 tury zajebalem prawie caly kloc 15 bk z flag of the blood keep (4+ ward na ataki zasiegowe), a w sumie udalo mi sie rzucic 3 razy hita na klopie i 2 doom diverach (jeszcze nie mialem armaty).GarG pisze:nie wiem dlaczego ale wydaje mi się że masz za małe zaplecze maszynowe.
Czekać Cie bedą czasem cieżkie i ryzykowne wybory. Załozmy, ze grasz na mocny, lub srednio mocny defens (bo to chyba najgorszy dla Ciebie matchup). Masz jeden las/obelisk za ktorym mozesz schowac generała przed maszynami (wiec raczej na pewno z niego skorzystasz).
Minus tego rozwiazania jest taki, ze:
- przeciwnik od razu wie, jak bedzie wystawiona Twoja armia (wiekszosc oddzialow jest wciaz mocno zalezne od Ld generała)
- armia bedzie musiala stac w miejscu, bo napor oznacza wyjscie z zasiegu Ld generala, ktory stoi za lasem
- armia moze isc naprzod (czasem trzeba), ale wtedy idzie na wlasnej liderce, co dla 4 oddziałow (w tym jednego drogiego) oznacza ryzyko testowania Ld na 7.
Masz dwa oddzialy (BoarBoyz i BigUns), ktore warte są nianczenia przez BSB z brodą. Ale sie nie rozerwiesz, wiec asyste bedzie mial tylko jeden oddzial. Drugi jest zdany na siebie a jego strata to cos kolo 300pkt w piach. Moze wiecej, w zaleznosci od sytuacji.
BSB jest miekki (a już nie musi taki być). Nie nadaje sie do walki i stania w pierwszym szeregu.
10 grup wystawieniowych - mało, wiekszosc armii Cie przewystawia
Brak ochrony dla parku maszynowego. Ja do ochrony parku mam dedykowane 3-4 oddzialy (zazwyczaj 1/2 squig herdy i 2 oddziały nocników z fanolami), oraz reszte armii stojącą zawsze pod 9Ld generała. W 2 przypadkach na 3 udaje mi sie oslonic park nawet przeciwko bardzo mobilnym, latajacym armiom. Jak bardzo jest to wazne, nie musze chyba mowic. Przeciwko Twojej armii 3 oddzialy lataczy zamiatają ten park do 3 tury. Bo raczej nie widze niczego, co mogloby ich zatrzymac.
Abstrahujac od preferencji i ulubionego stylu grania, to po prostu jakos nie składa mi sie ta armia. Widzę luki, ktore doswiadczony przeciwnik bedzie mogl latwo wykorzystac. Nie widze mechanizmu, na ktorym miala by dzialac. Moze powiesz kilka slow na temat tego, jaka jest koncepcja na granie taka armią?
Minus tego rozwiazania jest taki, ze:
- przeciwnik od razu wie, jak bedzie wystawiona Twoja armia (wiekszosc oddzialow jest wciaz mocno zalezne od Ld generała)
- armia bedzie musiala stac w miejscu, bo napor oznacza wyjscie z zasiegu Ld generala, ktory stoi za lasem
- armia moze isc naprzod (czasem trzeba), ale wtedy idzie na wlasnej liderce, co dla 4 oddziałow (w tym jednego drogiego) oznacza ryzyko testowania Ld na 7.
Masz dwa oddzialy (BoarBoyz i BigUns), ktore warte są nianczenia przez BSB z brodą. Ale sie nie rozerwiesz, wiec asyste bedzie mial tylko jeden oddzial. Drugi jest zdany na siebie a jego strata to cos kolo 300pkt w piach. Moze wiecej, w zaleznosci od sytuacji.
BSB jest miekki (a już nie musi taki być). Nie nadaje sie do walki i stania w pierwszym szeregu.
10 grup wystawieniowych - mało, wiekszosc armii Cie przewystawia
Brak ochrony dla parku maszynowego. Ja do ochrony parku mam dedykowane 3-4 oddzialy (zazwyczaj 1/2 squig herdy i 2 oddziały nocników z fanolami), oraz reszte armii stojącą zawsze pod 9Ld generała. W 2 przypadkach na 3 udaje mi sie oslonic park nawet przeciwko bardzo mobilnym, latajacym armiom. Jak bardzo jest to wazne, nie musze chyba mowic. Przeciwko Twojej armii 3 oddzialy lataczy zamiatają ten park do 3 tury. Bo raczej nie widze niczego, co mogloby ich zatrzymac.
Abstrahujac od preferencji i ulubionego stylu grania, to po prostu jakos nie składa mi sie ta armia. Widzę luki, ktore doswiadczony przeciwnik bedzie mogl latwo wykorzystac. Nie widze mechanizmu, na ktorym miala by dzialac. Moze powiesz kilka slow na temat tego, jaka jest koncepcja na granie taka armią?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
W tej armii mam dwoch generalow, z ktorych jeden nie jest LT.bless pisze:- przeciwnik od razu wie, jak bedzie wystawiona Twoja armia (wiekszosc oddzialow jest wciaz mocno zalezne od Ld generała)
- armia bedzie musiala stac w miejscu, bo napor oznacza wyjscie z zasiegu Ld generala, ktory stoi za lasem
Big Uns to wylacznie 3 dodatkowe kosci. Orki dobrze mi sie kleja do 2250, potem jest takie troche rzezbienie w gownie.bless pisze:Masz dwa oddzialy (BoarBoyz i BigUns), ktore warte są nianczenia przez BSB z brodą. Ale sie nie rozerwiesz, wiec asyste bedzie mial tylko jeden oddzial. Drugi jest zdany na siebie a jego strata to cos kolo 300pkt w piach. Moze wiecej, w zaleznosci od sytuacji.
Nie jest miekki, ma duzy oddzial, 2Wo, 5To, 6WS, 3+as i +5cr. Jeszcze mi nie siadl, a gralem nim 5 bitew. Poza tym nie mam koncpecji na utwardzenie go, za malo jest dobrych itemow defensywnych dla tego goscia. Collar of Zorga sprawdza sie znakomicie - na smoki, na duze demony, na skorpiony - dlugo by gadac. Zreszta jest tani, a to takze jego zaleta.bless pisze:BSB jest miekki (a już nie musi taki być). Nie nadaje sie do walki i stania w pierwszym szeregu.
To prawda. I jeszcze zastanawiam sie, czy nie zrobic z tego 9 (zamienic rydwan na klope). Ewentualnie moglbym sztucznie podbic, wywalajac szczelcow i wstawiajac 2 fasty, ale chcialbym sprawdzic tych chlopakow.bless pisze:10 grup wystawieniowych - mało, wiekszosc armii Cie przewystawia
Debek, lord na wiwernie, arrer boyzi, 2 fasty, doom diver.bless pisze:Brak ochrony dla parku maszynowego. (...) Przeciwko Twojej armii 3 oddzialy lataczy zamiatają ten park do 3 tury. Bo raczej nie widze niczego, co mogloby ich zatrzymac.
To ma byc ochrona parku? Night gobliny z losowymi fanolami? Pomysl bless, jak latacz szarzuje na maszyne, to ani herd go nie widzi, ani night gobliny. Uwalniasz fanatyka, jesli na 2 kostkach nie wyrzucisz 8 lub wiecej, to latacz po prostu olewa Twojego fanola cieplym moczem i do maszyny i tak dochodzi. Jesli to furie lub pegazy, to nie dosc ze lykaja takich fanatykow na lajcie, to jeszcze sie ciesza, ze nie pojda oni w drozsze klocki. Czyli tak naprawde wystawiasz tych night goblinow (ile to jest punktow, 200?) tylko pod katem DE (a tez nie musi to zadzialac), ktore w wersji na smoku nie maja dosc DD, zeby powstrzymac nawet taka szczatkowa magie, jaka stosujemy.bless pisze:Ja do ochrony parku mam dedykowane 3-4 oddzialy (zazwyczaj 1/2 squig herdy i 2 oddziały nocników z fanolami), oraz reszte armii stojącą zawsze pod 9Ld generała.
Zaproponuj cos, I'm all ears. Przy okazji wymysl tez cos za tych arrer boyzow.Szemkel pisze:Nie pojechałeś czasem za ostro z tą antymagią? te 275 pkt. można naprawdę fajniej wykorzystać moim zdaniem.
Może dla tego że brakuje mi tam jeszcze jednej klopy.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Owszem, ale jesli choc jeden bolec przeciwnika jest na gorce, to obaj Twoi generałowie siedza za lasem ciepło do siebie przytuleni. I problem pozostaje. Poza tym jeden z Twoich generąłów ma Ld 8. Zostawisz swoich BiUnsów na pastwę paniki/terroru przy Ld 8? Niby mozna, ale dosyc ryzkowne.W tej armii mam dwoch generalow, z ktorych jeden nie jest LT.
Ja wlasnie nie widze, zeby sie kleili. Sam chcialbym miec w rozpie jednoczesnie Boar Boyz i BigUnów, ale w obliczu przedstawionych obaw, zrezygnowałem narazie z tego pomysłu. Jesli mialbym zostawic jeden drogi klocek na pastwe psychologii, to szukam innych rozwiazan.Big Uns to wylacznie 3 dodatkowe kosci. Orki dobrze mi sie kleja do 2250, potem jest takie troche rzezbienie w gownie.
IMHO mozna lepiej rozdysponowac przedmioty. Shino marnuje sie na generale, bo teoretycznie gosc na ptaku moze sie kryc przed ostrzałem i ładuje sie tylko tam, gdzie sejw na 3+ nie bedzie problemem. W dodatku przy malej ilosci ataków zrezygnowałes z przerzutów... zajebiscie łatwo przez to popłynąć.Poza tym nie mam koncpecji na utwardzenie go, za malo jest dobrych itemow defensywnych dla tego goscia. Collar of Zorga sprawdza sie znakomicie - na smoki, na duze demony, na skorpiony - dlugo by gadac. Zreszta jest tani, a to takze jego zaleta.
Znasznie lepszy byłby Warboss Hunter (znasz ten build) oraz BSB z Shino, Brodą i Collarem (magiczne ataki ma z dwuraka i banerka). A Xet na szamana, ktory i tak musi byc przy generale, wiec i reszcie armii.
Zapomnialem o Dębku. Tylko on realnie poprawia Twoja obronę przeciwlotniczą w stosunku do raczej słabego stadardu (fasty, doom diver). Fasty przeciwko defensom stoja za lasem zeby ich nie stracic i nie powodowac panik, doom diver jest jeden a do tego raz trafia a raz nie. Nie mowiac o tym, ze moze nie spowodowac zbyt wielu obrazen. Lord nie wyleci odganiac fasta, albo lataczy, bo wtedy slyszysz flee i zbierasz 50pestek, lub kilka ciezkich bełtów/kamulców.Debek, lord na wiwernie, arrer boyzi, 2 fasty, doom diver.
Squig Herd czesto robi za stabilną ściane na jednej z flanek. Latacze go ominą, ale fasty i inne tego typu naziemne smieci (pojedyncze ogry, trolle, małe oddziały skirmiszerów) juz nie.
Przeciez doskonale wiesz, ze fanatyków nie puszcza się w kierunku wroga, tylko przed maszynę. Jesli stoje kilka cali obok maszyn, to zwyle ruch na 5-9" sprawia, ze staje przed broniącą maszyny załogą. I przeciwnik zgarnia 2/4 D6S5. Gdyby to nie działało, to bym tego nie stosował od kilkunastu bitew.To ma byc ochrona parku? Night gobliny z losowymi fanolami? Pomysl bless, jak latacz szarzuje na maszyne, to ani herd go nie widzi, ani night gobliny. Uwalniasz fanatyka, jesli na 2 kostkach nie wyrzucisz 8 lub wiecej, to latacz po prostu olewa Twojego fanola cieplym moczem i do maszyny i tak dochodzi.
Dokladnie 129pkt. 25 z 2 fanatykami i muzykiem. Poza skuteczna ochrona maszyn spełniaja tez wiele innych zadan: sa obstawą dla szamanów, screenują, popchnieci z magii skutecznie walczą ze smieciami typu wyverna bez przerzutów na trafianie, itp.Czyli tak naprawde wystawiasz tych night goblinow (ile to jest punktow, 200?)
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Mamy inny meta bless.
Obu moich generalow ma Ld9. Poza tym big unsow wlasnie najchetniej wystawiam za lasem (albo lepiej - w lesie). Jakos bardzo sie o nich nie obawiam.
Lord zlozony jest mocno pod katem wampirow - WS7 na wszystkich klockach to duzy problem, a taki general z hatem i ws8 przechodzi przez wraty jak przez maslo. Chociaz hunter tez jest w porzadku. Jesli mi sie w bialym nie sprawdzi, to pewnie skorzystam z Twojego builda.
Co do lataczy - nie sadze, zeby NG z fanolami byly w stanie wybronic maszyn, zwlaszcza ze lubie je mocno rozciagac. Pomogliby zapewne MMM (bardzo dobrze kombuja sie z dzialem DoW), tylko to juz zupelnie inna wersja rozpy (nie miesci sie klocek BB, bo do MMM totem jest niezbedny).
Chyba, ze uziemilbym lorda (200), wywalil AB(141), wywalil rydwan (80), wywalil DD (80) - i juz sa punkty i to wcale nie glupio zainwestowane. Co o tym sadzicie?
Obu moich generalow ma Ld9. Poza tym big unsow wlasnie najchetniej wystawiam za lasem (albo lepiej - w lesie). Jakos bardzo sie o nich nie obawiam.
Lord zlozony jest mocno pod katem wampirow - WS7 na wszystkich klockach to duzy problem, a taki general z hatem i ws8 przechodzi przez wraty jak przez maslo. Chociaz hunter tez jest w porzadku. Jesli mi sie w bialym nie sprawdzi, to pewnie skorzystam z Twojego builda.
Co do lataczy - nie sadze, zeby NG z fanolami byly w stanie wybronic maszyn, zwlaszcza ze lubie je mocno rozciagac. Pomogliby zapewne MMM (bardzo dobrze kombuja sie z dzialem DoW), tylko to juz zupelnie inna wersja rozpy (nie miesci sie klocek BB, bo do MMM totem jest niezbedny).
Chyba, ze uziemilbym lorda (200), wywalil AB(141), wywalil rydwan (80), wywalil DD (80) - i juz sa punkty i to wcale nie glupio zainwestowane. Co o tym sadzicie?
Totem liczy sie za 2Gobos pisze:masz za duzo antymagii
5+3+5 za scrolle = 13