"Unit that failed their Stupidity test cannot voluntarily declare charges, shoot and cannot cast spells for that turn.
These rules apply until the start of the creatures' following turn, when they must test once more to see wheter they are affected by stupidity."
Ktore z tych zdan jest wazniejsze?

Czy mozna robic S&S?
Czy mozna sie ruszac z popychaczki w turze przeciwnika?
Kiedys zasedziowalem, ze mozna robic S&S (na podstawie pierwszego zdania), ale nie doczytalismy kolejnego akapitu, ktory przeczy poprzedniemu... Teraz nie wiem

Tzn pewnie to drugie zdanie jest poprawne a pierwsze jest niefortunnie napisane, ale pewien nie jestem.