VC 2350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

VC 2350

Post autor: Gregor »

Da radę?

Vampire Lord @ 460 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
The Master: Summon Ghouls [15]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Book of Arkhan [35]
Helm of Commandment [30]
Dispel Scroll [25]
Nightmare

Vampire @ 225 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
The Courtly: Walking Death [25]
Tallisman of Lycni [10]
Flayed Hauberk [25]
Sword of Might [15]

1 Necromancer @ 110 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
Dispel Scroll [25]
Black Periapt [15]

17+1 Crypt Ghouls @ 152 Pts

9+1 Crypt Ghouls @ 88 Pts

9+1 Crypt Ghouls @ 88 Pts

19+1 Grave Guard @ 295 Pts
FCG
War Banner [25]

5+1 Cairn Wraiths @ 325 Pts

Varghulf @ 175 Pts

8 Fell Bats @ 160 Pts

5 Dire Wolves @ 40 Pts

5 Dire Wolves @ 40 Pts

4+1 Black Knights @ 190 Pts
FCG
Banner of Hellfire [10]


Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 91
Total Army Cost: 2348

Na 2250 wywalam 1 piątke psów i zmniejszam jedne ghule i powinno wyjść.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Nekrosowi 1 czar, wywal czempiona z Bk i daj 6 wilków z czempionami.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
MichaLZgierz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 103
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: MichaLZgierz »

Wywal nadmiar ghouli i daj 7psów z doomem.
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

GarG pisze:Nekrosowi 1 czar, wywal czempiona z Bk i daj 6 wilków z czempionami.
Akurat temu panu 2 czary to optymalna inwestycja. W 1 turze jak zaczynasz to nie musisz leczyc, ale popychaczkę z 2 kości da się machnąć. Za to później VanHells nie koniecznie może być potrzebny za to leczenie się przyda. imho. :)

Ghule bym zrobił 2x15 przy silnym ostrzale mniejsza szansa na wybicie 1 oddziału. 10 może zejść przypadkiem i nie będzie co dorobić.

Po co dla Lorda mounta Nightmare dajesz za 20tpk? Zbroi i tak nie ma przecież. Lepiej zabrać 1 ghula i dodać dla wilków szefa i do 7 modeli dobić jeden oddział. Jak się uda :) to przynajmniej czasami w kresce przytrzymają kogoś.

Sztandar na małej ilości BK to może być łatwy łup dla przeciwnika imho.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

misha pisze:Sztandar na małej ilości BK to może być łatwy łup dla przeciwnika imho.
Muszę się starać żeby tak nie było ,bo bez tego odziału mam totalnie przejebane na np.abominacje.
misha pisze:Po co dla Lorda mounta Nightmare dajesz za 20tpk? Zbroi i tak nie ma przecież. Lepiej zabrać 1 ghula i dodać dla wilków szefa i do 7 modeli dobić jeden oddział. Jak się uda to przynajmniej czasami w kresce przytrzymają kogoś.
Wtedy ma 16M więc zawsze może sobie uciec w bezpieczne miejsce.
misha pisze:GarG napisał(a):Nekrosowi 1 czar, wywal czempiona z Bk i daj 6 wilków z czempionami.Akurat temu panu 2 czary to optymalna inwestycja. W 1 turze jak zaczynasz to nie musisz leczyc, ale popychaczkę z 2 kości da się machnąć. Za to później VanHells nie koniecznie może być potrzebny za to leczenie się przyda. imho.
Tu się zgadzam.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

wampir i tak nie ucieknie, jakby latał to ok ma szansę, sytuacja kiedy powinien/musi się ewakuować to zazwyczaj sytuacja kiedy w 8" jest wrog a to znaczy ze nie mozesz marszowac wiec 16m nic tu ni da, lepiej starać się zapobiegać chyba :) chroniąc niż nastawiać się na ucieczkę, wampiry nie dają flee :)

co do wspomnianej abominacji, chyba nie myślisz, że dojedziesz 5 BK do abominacji? albo do hydry? szczury czy inne elfy wystrzelają ci to aż miło.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

Jeżeli będą strzelać do tej kawalerii to przeżyją fasty poza tym będą straszyć.

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

Poza tym nie jestem przekonany, że ta 5tka pokroi abomke czy hydre;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

Nie musi jej kroić całkowice :)

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Ale mozna do niej wrzucic BSB i już jest łatwiej.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

Tego akurat bał bym się zrobić :wink:

Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Post autor: Samael »

ja bym generała bardziej uzbroił - dread knight + Walach's Bloody Hauberk
"JOIN OR DIE"

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

On ma być magiem nie wojownikiem ,ale ewentualnie moge zamiast książki wsadzić zbroje.

Awatar użytkownika
Samael
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Pomiechówek

Post autor: Samael »

no ale jest generałem i musi mieć dobrego save'a...moim zdaniem xD
"JOIN OR DIE"

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

Jeżeli się go pilnuje to nie musi mieć :wink: Zmiana książki na bloody hauberk w zupełności wystarczy ,ale musze jeszcze to przemyśleć.

ODPOWIEDZ