VC 2350
VC 2350
Da radę?
Vampire Lord @ 460 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
The Master: Summon Ghouls [15]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Book of Arkhan [35]
Helm of Commandment [30]
Dispel Scroll [25]
Nightmare
Vampire @ 225 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
The Courtly: Walking Death [25]
Tallisman of Lycni [10]
Flayed Hauberk [25]
Sword of Might [15]
1 Necromancer @ 110 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
Dispel Scroll [25]
Black Periapt [15]
17+1 Crypt Ghouls @ 152 Pts
9+1 Crypt Ghouls @ 88 Pts
9+1 Crypt Ghouls @ 88 Pts
19+1 Grave Guard @ 295 Pts
FCG
War Banner [25]
5+1 Cairn Wraiths @ 325 Pts
Varghulf @ 175 Pts
8 Fell Bats @ 160 Pts
5 Dire Wolves @ 40 Pts
5 Dire Wolves @ 40 Pts
4+1 Black Knights @ 190 Pts
FCG
Banner of Hellfire [10]
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 91
Total Army Cost: 2348
Na 2250 wywalam 1 piątke psów i zmniejszam jedne ghule i powinno wyjść.
Vampire Lord @ 460 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
The Master: Summon Ghouls [15]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
Book of Arkhan [35]
Helm of Commandment [30]
Dispel Scroll [25]
Nightmare
Vampire @ 225 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
The Courtly: Walking Death [25]
Tallisman of Lycni [10]
Flayed Hauberk [25]
Sword of Might [15]
1 Necromancer @ 110 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells
Dispel Scroll [25]
Black Periapt [15]
17+1 Crypt Ghouls @ 152 Pts
9+1 Crypt Ghouls @ 88 Pts
9+1 Crypt Ghouls @ 88 Pts
19+1 Grave Guard @ 295 Pts
FCG
War Banner [25]
5+1 Cairn Wraiths @ 325 Pts
Varghulf @ 175 Pts
8 Fell Bats @ 160 Pts
5 Dire Wolves @ 40 Pts
5 Dire Wolves @ 40 Pts
4+1 Black Knights @ 190 Pts
FCG
Banner of Hellfire [10]
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 91
Total Army Cost: 2348
Na 2250 wywalam 1 piątke psów i zmniejszam jedne ghule i powinno wyjść.
Nekrosowi 1 czar, wywal czempiona z Bk i daj 6 wilków z czempionami.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- MichaLZgierz
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 103
- Lokalizacja: Zgierz
Akurat temu panu 2 czary to optymalna inwestycja. W 1 turze jak zaczynasz to nie musisz leczyc, ale popychaczkę z 2 kości da się machnąć. Za to później VanHells nie koniecznie może być potrzebny za to leczenie się przyda. imho.GarG pisze:Nekrosowi 1 czar, wywal czempiona z Bk i daj 6 wilków z czempionami.
Ghule bym zrobił 2x15 przy silnym ostrzale mniejsza szansa na wybicie 1 oddziału. 10 może zejść przypadkiem i nie będzie co dorobić.
Po co dla Lorda mounta Nightmare dajesz za 20tpk? Zbroi i tak nie ma przecież. Lepiej zabrać 1 ghula i dodać dla wilków szefa i do 7 modeli dobić jeden oddział. Jak się uda to przynajmniej czasami w kresce przytrzymają kogoś.
Sztandar na małej ilości BK to może być łatwy łup dla przeciwnika imho.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Muszę się starać żeby tak nie było ,bo bez tego odziału mam totalnie przejebane na np.abominacje.misha pisze:Sztandar na małej ilości BK to może być łatwy łup dla przeciwnika imho.
Wtedy ma 16M więc zawsze może sobie uciec w bezpieczne miejsce.misha pisze:Po co dla Lorda mounta Nightmare dajesz za 20tpk? Zbroi i tak nie ma przecież. Lepiej zabrać 1 ghula i dodać dla wilków szefa i do 7 modeli dobić jeden oddział. Jak się uda to przynajmniej czasami w kresce przytrzymają kogoś.
Tu się zgadzam.misha pisze:GarG napisał(a):Nekrosowi 1 czar, wywal czempiona z Bk i daj 6 wilków z czempionami.Akurat temu panu 2 czary to optymalna inwestycja. W 1 turze jak zaczynasz to nie musisz leczyc, ale popychaczkę z 2 kości da się machnąć. Za to później VanHells nie koniecznie może być potrzebny za to leczenie się przyda. imho.
wampir i tak nie ucieknie, jakby latał to ok ma szansę, sytuacja kiedy powinien/musi się ewakuować to zazwyczaj sytuacja kiedy w 8" jest wrog a to znaczy ze nie mozesz marszowac wiec 16m nic tu ni da, lepiej starać się zapobiegać chyba chroniąc niż nastawiać się na ucieczkę, wampiry nie dają flee
co do wspomnianej abominacji, chyba nie myślisz, że dojedziesz 5 BK do abominacji? albo do hydry? szczury czy inne elfy wystrzelają ci to aż miło.
co do wspomnianej abominacji, chyba nie myślisz, że dojedziesz 5 BK do abominacji? albo do hydry? szczury czy inne elfy wystrzelają ci to aż miło.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A