![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
8 Edycja Warhammera I
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Re: 8 Edycja Warhammera
likaon z dwóch ed wstecz ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Ze zmian jakie ja bym z chęcią zobaczył w 8 ed :
- wzmocnienie bloków piechoty ( cięcie marszu wymaga co najmniej 1/2 US klocka, większy nacisk na CR nabijany ranami, zróżnicowanie bonusu za outnumber w zależności od wielkosci przewagi US, dodatkowy CR za fear lub terror )
- lepszy enemy in the way
- normalny LoS ( czyli 360 dla każdego )
- możliwość szarzy w bok i tył ( naturalnie z wliczonym kosztem obrotu )
- obrót/reforma zabierają określoną ilość ruchu, np. 2 lub 4 cale a nie 1/2 cz 1/4
- może test LD ( z premią za muzyka ) dający za zdanie mniejszy koszt ruchu w obrocie/reformie co będzie oddawało to, że zdyscyplinowane odziały lepiej robią takie manewry )
- Opcja ruchu w formacji rozproszonej ( jak skirmish ), z tym, że w pierwszej rundzie walki nie ma bonusów za ranki
- nieco inaczej rozwiązana magia - zmian w lorach, możliwość wielokrotnego rzucania jednego zaklęcia przez jednego maga kosztem rosnącej trudności każdej kolejne próby, zrównanie ilości produkowanych power i dispel dice-ów.
- możliwość brania do 1/4 armi w sojusznikach ( i jakaś zgrabna tabelka kto z kim może )
- wzmocnienie bloków piechoty ( cięcie marszu wymaga co najmniej 1/2 US klocka, większy nacisk na CR nabijany ranami, zróżnicowanie bonusu za outnumber w zależności od wielkosci przewagi US, dodatkowy CR za fear lub terror )
- lepszy enemy in the way
- normalny LoS ( czyli 360 dla każdego )
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
- możliwość szarzy w bok i tył ( naturalnie z wliczonym kosztem obrotu )
- obrót/reforma zabierają określoną ilość ruchu, np. 2 lub 4 cale a nie 1/2 cz 1/4
- może test LD ( z premią za muzyka ) dający za zdanie mniejszy koszt ruchu w obrocie/reformie co będzie oddawało to, że zdyscyplinowane odziały lepiej robią takie manewry )
- Opcja ruchu w formacji rozproszonej ( jak skirmish ), z tym, że w pierwszej rundzie walki nie ma bonusów za ranki
- nieco inaczej rozwiązana magia - zmian w lorach, możliwość wielokrotnego rzucania jednego zaklęcia przez jednego maga kosztem rosnącej trudności każdej kolejne próby, zrównanie ilości produkowanych power i dispel dice-ów.
- możliwość brania do 1/4 armi w sojusznikach ( i jakaś zgrabna tabelka kto z kim może )
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-Może lepiej zrobić odwórconego LoS do przodu, tak by jednak można było robić szarże na tył ale również by widzieć wrogie jednostki.
-Gdy przeciwnik szarzuje na bo można zdać test Ld by się obrucić do niego i przygotować na szarżę.
-Zróżnicowana przewaga liczebna
+1 masz przewagę na wrogiem
+2 jak masz podwójną przewagę nad wrogiem
+3 jak masz ponad dwa razy większa przewagę
+ gdy niezłomna jednostka jest w sytuacji w której inna jednostka a musi zdawać liderkę(panika i terror) też zdaje ,a za każdy brakujący punkt otrzymuje ranę bez żadnej ochrony. Nie dotyczy "żywych" jednostek oraz jednostek które stały się niezłomne na wskutek czarów czy modlitw
+magiczne ataki kasują każdy ward!
-Gdy przeciwnik szarzuje na bo można zdać test Ld by się obrucić do niego i przygotować na szarżę.
-Zróżnicowana przewaga liczebna
+1 masz przewagę na wrogiem
+2 jak masz podwójną przewagę nad wrogiem
+3 jak masz ponad dwa razy większa przewagę
+ gdy niezłomna jednostka jest w sytuacji w której inna jednostka a musi zdawać liderkę(panika i terror) też zdaje ,a za każdy brakujący punkt otrzymuje ranę bez żadnej ochrony. Nie dotyczy "żywych" jednostek oraz jednostek które stały się niezłomne na wskutek czarów czy modlitw
+magiczne ataki kasują każdy ward!
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Bez przesady. Demoniczny tak, ale i tu byłbym raczej za po prostu obniżaniem o 1.+magiczne ataki kasują każdy ward!
Tak de facto już jest+ gdy niezłomna jednostka jest w sytuacji w której inna jednostka a musi zdawać liderkę(panika i terror) też zdaje ,a za każdy brakujący punkt otrzymuje ranę bez żadnej ochrony. Nie dotyczy "żywych" jednostek oraz jednostek które stały się niezłomne na wskutek czarów czy modlitw
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tia. A błogoslawienstwo GW chroni Demony.
Swoją drogą ubolewam nad skasowaniem 5 ed zasad magii. Te karty byly bardzo fajne, magia przypominała grę w pokera z bluffami, straszeniem, itp. A do tego była w jakims stopniu przewidywalna - deck Winds of Magic mial okresloną budowę, wiadomo było na co mozna liczyc.. Niektóre czary wgniatały w fotel, ale rzucenie ich było naprawdę trudne. Mam nadzieje ze wrócą do tego mechanizmu.
Pozdrawiam
Swoją drogą ubolewam nad skasowaniem 5 ed zasad magii. Te karty byly bardzo fajne, magia przypominała grę w pokera z bluffami, straszeniem, itp. A do tego była w jakims stopniu przewidywalna - deck Winds of Magic mial okresloną budowę, wiadomo było na co mozna liczyc.. Niektóre czary wgniatały w fotel, ale rzucenie ich było naprawdę trudne. Mam nadzieje ze wrócą do tego mechanizmu.
Pozdrawiam
Demonów nie chronią bogowie, mają warda dlatego że nie ochodzą z tego wymiaru i materialna broń jest mało skuteczna. Demony są zmaterializowaną magią której kształt nadali bogowie, więc broń która jest magiczna powinna ich ranić normalnie.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Biorąc pod uwagę ostatnie booki wgniatające w fotel zaklęcia mogą się pojawić.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Infernal Puppet pisze:Ze zmian jakie ja bym z chęcią zobaczył w 8 ed :
- wzmocnienie bloków piechoty ( cięcie marszu wymaga co najmniej 1/2 US klocka, większy nacisk na CR nabijany ranami, zróżnicowanie bonusu za outnumber w zależności od wielkosci przewagi US, dodatkowy CR za fear lub terror )
- lepszy enemy in the way
- normalny LoS ( czyli 360 dla każdego )![]()
- możliwość szarzy w bok i tył ( naturalnie z wliczonym kosztem obrotu )
- obrót/reforma zabierają określoną ilość ruchu, np. 2 lub 4 cale a nie 1/2 cz 1/4
- może test LD ( z premią za muzyka ) dający za zdanie mniejszy koszt ruchu w obrocie/reformie co będzie oddawało to, że zdyscyplinowane odziały lepiej robią takie manewry )
- Opcja ruchu w formacji rozproszonej ( jak skirmish ), z tym, że w pierwszej rundzie walki nie ma bonusów za ranki
- nieco inaczej rozwiązana magia - zmian w lorach, możliwość wielokrotnego rzucania jednego zaklęcia przez jednego maga kosztem rosnącej trudności każdej kolejne próby, zrównanie ilości produkowanych power i dispel dice-ów.
- możliwość brania do 1/4 armi w sojusznikach ( i jakaś zgrabna tabelka kto z kim może )
blah
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
- Deliberitus886
- Mudżahedin
- Posty: 262
Czego oni nie zrobią to nie ma mowy żeby nas zaskoczyć i tak każdy czeka na ich wymysł .
Widzę Wszystko
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
A tu nagle GW wyda super zasady bez dziur i zbalansowane booki... to by sie dopiero wszyscy zdziwiliDeliberitus886 pisze:Czego oni nie zrobią to nie ma mowy żeby nas zaskoczyć i tak każdy czeka na ich wymysł .
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
IMO w bestiach poza określeniem czym jest herdstone, to żadnych za bardzo wpadek nie ma.
Więc kto wie, może się wyrabiają.
Zmiany dla mnie to udupienie jakoś flee i armii z 90% śmiecia, co by wreszcie jakieś męskie lanie po mordzie było.
Więc kto wie, może się wyrabiają.
Zmiany dla mnie to udupienie jakoś flee i armii z 90% śmiecia, co by wreszcie jakieś męskie lanie po mordzie było.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Bardzo merytoryczny post Muker. Chcesz męskiego lania to graj sobie z demonami, tam dostaniesz to czego chcesz. Akurat flee to jeden z lepszych pomysłów i manewrów w Battlu, który sprawia, że rozgrywka nie jest bezmyślną wyrzynką, a liczy się przemyślana strategia. Chociaż niestety w ostatnich paru najlepszych Armybookach liczy się właśnie jechanie niczym walcem mocnymi oddziałami, a nie gra taktyczna, mam nadzieję, że po bestiach będzie więcej strategii...
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
A ja myślę że w Dork Elfach dominuje akurat Gejowo w pełnej krasie smoku, shadach, czasem mengilach, dork riderach i hydrze.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Taktyka taktyką, ale to potwornie irytujące jak ci pod nos podjerzdza jakiś śmieć za 50-60 pkt i blokuje klocek za 4-5x tyle. A jak chialbyś to zaszarżować to ci pokazuje jęzor i beszczelnie ucieka.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Infernal Puppet pisze:Taktyka taktyką, ale to potwornie irytujące jak ci pod nos podjerzdza jakiś śmieć za 50-60 pkt i blokuje klocek za 4-5x tyle. A jak chialbyś to zaszarżować to ci pokazuje jęzor i beszczelnie ucieka.
![Obrazek](http://i377.photobucket.com/albums/oo217/ratzing/WFB%20komiks%20luksusowy/wfbkl3.jpg)
?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Mniej więcej coś takiego miałem na myśli
. A obrazek przecudowny
. Sam rysowałeś ?
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)