Termin: 6 III 2010
Miejsce: Młodzieżowy Dom Kultury ul. Grunwaldzka 5 (przy rondzie mogilskim). MAPA DOJAZDU
Format: 1500pkt + 250 pkt kontyngentu
Ograniczenia: BP ver. 1.5, stoły 60”x 48”
Ilość miejsc: 30
Wpisowe: 10pln
Sędzia główny: Dariusz Butanowicz
Sędzia liniowy: Krzysztof Schechtel
Zgłoszenia:
Zgłoszenie zawierające Imię, Nazwisko, ID ligowe(http://www.adeon.livenet.pl/players.php), armię oraz rozpiskę w formacie txt/html należy wysyłać na adres wfb.krakow@gmail.com
Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 5.III.2010 godz. 12.00 (piątek do południa)
Rozkład jazdy:
9:00 - 9:20 zapisy
9:30 - 11:55 pierwsza bitwa
12:00 - 14:25 druga bitwa
14:30 - 17:00 trzecia bitwa
Ocena hobbystyczna:
Kontyngent będzie brany pod uwagę wyłącznie w sekcji proxy/wysiwyg (nie chcę, aby za dużo smiecioludków biegało po stołach)
Brak posiadania CZYTELNEJ rozpiski = 0 pkt za sekcje hobbistyczną
Malowanie:
0 - <50% pomalowanej armii
1 - 50% pomalowanej armii
2 - dokładnie 100% pomalowanej armii
PROKSY/WYSIWYG:
0 - rażące braki wysywigu na oddziałach lub jakikolwiek rażący proks w armii.
1 - wysywig na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
2 - pełen wysywig na oddziałach i bohaterach
Przygotowanie do gry:
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
2 - pełne przygotowanie do gry
+2 pkt za wysłanie zgłoszenia z rozpiską do dnia 5.III.2010 godz. 12.00 AM (piątek do południa)
Progi punktowe:
10:10 0-150
11:9 151-300
12:8 301-450
13:7 451-600
14:6 601-750
15:5 751-900
16:4 901-1050
17:3 1051-1200
18:2 1201-1350
19:1 1351-1500
20:0 1501+
Bonusy
a) Generał Armii - 100 pkt
b) Generał Kontyngentu - 50 pkt
c) Ćwiartki - 100 pkt
d) Sztandary - 100 pkt
Zasady parowania:
Od drugiej bitwy w parowaniu będę uwzględniał punkty z hobby.
Kompozycja armii:
1500 pkt + 250 pkt(kontyngent)
nie można wystawiać singlowej armii na 1750 pkt (chyba, że sexmashinowi się odwidzi)
Scenariusze:1. Na kontyngent może się składać dowolna dozwolona armia (również armia główna).
2. Kontyngent musi:
a) zawierać przynajmniej jeden oddział core (true core),
b) posiadać co najmniej jednego championa traktowanego jako generała kontyngentu (rozdaje ld, potrzymuje armie, za ubicie +50VP)
3. Kontyngent może:
a) posiadać jeden slot special (wliczający się w slot głównej armii)
b) posiadać maksymalnie jeden oddział lataczy, który się liczy do maksymalnej liczby 3 lataczy w armii.
4. Kontyngentowi nie wolno:
a) posiadać ani jednego charactera (wliczając w to assasinów)
b) posiadać ani jednego magicznego przedmiotu.
5. Kontyngent nie daje zasad armijnych nie dotyczących poszczególnych modeli (np. dodatkowy las dla WE, dodatkowe kostki dla krasnali)
6. Kontyngent i armia główna są traktowane jako różne armie. Nie można przyłączać charakterów do drugiej armii, jedna armia nie daje drugiej ld, nie można rzucać czarów/dawać innych bonusów na oddziały z innej armii. Armie sojusznicze się nie panikują nawzajem.
1. Pitch battle
2. Perła (Wybieramy jeden swój oddział (jawnie) przed bitwą, który dostaje do wypicia beczkę piwa z lubelskiego browaru. Rzucamy kostką by określić jakie było to piwo, bo jak wiadomo piwo piwu nie równe, czasem bardzo:
1- Karmi: -1T
2- Goolman: -1M
3- Perła w zielonej butelce bezzwrotnej: -1I
4- Perła Export: armour piercing
5- Perła: re- roll to hit & to wound w pierwszej turze walki
6 - Perła Mocna: +1S & +1 CR)
* statystyka nie może być mniejsza niż 1
3. Pitch battle