Póki co nie mogę uzyskać odpowiedzi czy BSB daje przerzut brejka bazyliszkom, jeśli tak to zastanawiam się nad tą rozpiską.
1 Spellweaver @ 330 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25]
Wand of Wych Elm [55]
poza tym szmaty na nich są niezbedne? I gdzie trzymasz bskba? : ) jezeli samopas badz w tej piatce wd to powiem tylko ze to nienajlepszy pomysł ; ). Ponad to zamienił bym mu itemki z alterem hoh+socm / ab+hoda
przy okazji przydała by sie jeszcze jedna 8 driad ; 0 chociazby jako screen na DE badz odddzial anihilujacy shadów ; )
do zobaczenia na bazylu ^^, skoro w szczawnicy sie nie udało ; D
w sumie fajno, tylko zamien bsbka na nosiciela hody, a alterowi dal kamyka - nim bedziesz wchodzil do walki, bsb z 5 tancerzy? Chyba nie
No i ja zamiast wanda bralbym 2 scrolle, ale gust...
Moja propozycja Bazyliszkowa. Pozostają do rozwiązania następujące dylematy : Scouts - przy armii tak defensywnej, mocno przydatni. Możliwi do osiągnięcia na dwa sposoby:
ściągam dwóch tancerzy i briarhearth na alterze. Albo briarhearth i 2lvl na małym magu. Glade riders - odgięcie jakiejś szarży, jazda na jakieś maszynki. Możliwi do osiągnięcia wyłącznie kosztem jednych łuków. Bazyliszek - rozpisałem sobie ich przydatność na wszystkie armie. Wygląda to tak, w kolejności: Turoń, Maszyna, Bretoniec, Łucznik. Oczywiście wybór bazyla determinuje nieco kwestie powyższe.
Na czerwono rzeczy, które mogą się zmienić.
Wood Elves Army
Osobiscie proponuje wywalenie małego maga, bo do niczego nie jest Ci potrzebny. Zamast niego dorzucenie scoutów i unicorna pod duza magiczkę. I jeszcze 10pkt zostanie.
Ta mała magiczka to w sumie kontrowersyjna kwestia - fakt. Ale daje niemal niezabijalność oddziałowi z lordem. A tak to różnie z tym bywa (zdarzało mi się tracić ten oddział w kilku bitwach masterowych), szczególnie jak podjadą jakieś stegadony, czy overrunuje kawaleria.
Gdybym jednak zrobił tak jak pisze Bless to prawdopodobnie scouci i gr (205pkt da się wyskrobać - obecne oszczędności to 37pkt do tego 160 mag = 197, albo tancerz, albo briarhearth). Nie uważasz Kalesoner, że scouci są potrzebni? Zawsze można jeszcze, przy takiej zmianie, dać ww noble'a z hodą, a altera ustawić stricte do walki. I jeszcze jedno: lepsi 2xGR czy 1xGR 1xWR Waszym zdaniem?
No i dzięki za uwagi ofc.
edit - tak to wygląda przy zmianach, o których pisałem:
1 Noble @ 190 Pts
Battle Standard; Great Eagle
Sword of Might [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts
Lord's Bowman
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
3x5 Wild Riders @ 3x148 Pts
Standard
5 Wardancers @ 90 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
5 Waywatchers @ 120 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2350
Tylko nie wiem czy jest sens wystawiać minimalną ilość wayów. Zastanawiam się nad cannonem, do tego dopakować jakieś oddziały -> tancerze. Nie ma jak wygospodarować punktów na kolejne driady, nawet jak zdejmę bannery na wildach, wstawię cannona zamiast wayów i zdejmę czempiona z łuków to z moich obliczeń wyjdzie 95 pkt.
cannon zamiast wayów out na bank. I ja bym ściągnął szmaty z wildów Ale wiadomo, to już kwestia gustu.
Zamiast championa na łukach + pkt z wayów zainwestuj w tancerzy. W sumie nie mam pomyslu co by tu usprawnić...
a mi lvl na lordzie wydaje sie sensowny, bo:
1.wieksza szansa ze trafiny beast cowers
2.wieksz szansa na IF na tym czy innym (ale jakim?) czarze
z tym ze nie wiem o ile wieksza ta szansa na IF, ale chyba 35 punktow to mozna wydac
spójrz na to z innej strony masz tańszego generała, a 35 pkt zawsze się na coś przyda. commandy do łuczników 9 driada też się zawsze przyda dodatkowi 2 tancerze muzyk i champion na nich też ma na nich ogromne znaczenie itd .