Beastmeny 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Beastmeny 2250

Post autor: Jasiuuu »

czymś takim będę najprawdopodobniej grał
nie wiem tylko czy pumbagory się spiszą w takiej formie


Bray-Shaman @ 160 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Bray-Shaman @ 160 Pts
Magic Level 2
Staff of Darkoth [50]

1 Great Bray-Shaman @ 330 Pts
General; Magic Level 4
Dispel Scroll [25]
Hagtree Fetish [20]
Shard of Herdstone [50]

1 * Wargor @ 166 Pts
Great Weapon; Shield; Battle Standard
Blackened Plate [20] 2+ward od ognia dla niego 4+dla unitu
Gnarled Hide [15] 5+ scaly skin
Gouge-Tusks [15] a.p. przy atakach

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30 Pts
Short Bow

5 Harpies @ 70 Pts
Scout

20 Ungor Herd @ 115 Pts
Shield; FCG


1 Razorgor Herd @ 55 Pts

1 Razorgor Herd @ 55 Pts

1 Razorgor Herd @ 55 Pts

14 Mengil Manhide's Manflayers @ 458 Pts
Repeater Crossbow; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
#Banner Of Kalad [0]

1 Mengil Manhide @ [192] Pts
Great Weapon; Heavy Armour

1 Cannon @ 85 Pts


Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 132


Total Army Cost: 2249
Obrazek
T

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

panika/terror na ungorach z magami i pakujesz armie do walizki :)

co do razorgorow to IMO 1 to idealna opcja, nie panikuja, odginaja, wszystko to co trzeba

co do rozpy, to widze ze Warszawa ma nowa mode... w chuj DoW i rozpa zebysmy wyszarpali remis :mrgreen:

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

hehe 18x5 Ungorów :) 9 oddziałów w ambushu, wygląda ciekawie w połączeniu w klimatycznymi DoW
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Jeszcze pelt of the shadowgave jest niezły do wsadzenia w mangili.

pozdro

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

misha pisze:hehe 18x5 Ungorów :) 9 oddziałów w ambushu, wygląda ciekawie w połączeniu w klimatycznymi DoW

19x5 do tego 20tka ugorsów więć 10 unitów idzie do ambusha - im jestem nimi bardziej rozproszony na stole tym lepiej

Thurion: bez bicia przyznam się że paniki i terrory mnie bolą ale taka to armia ; ] w zależności od terenu będę starał się kitrać szamanów - niekoniecznie w tym dużym klocku , trochę czarów mogę castować z głębokiego lasu ale nie jest to magia na poziomie demonów, high elfów czy choćby chaosu : P
Obrazek
T

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

Ja to widze tak.

Grasz z ofensem: przeciwnik ustawia kilka walczących oddziałów wzglednie blisko siebi, jedzie, zgarnia, jak czyms robisz hold to to sukcesywnie wycina, jak flee, to wiejesz w końcu za stół panikując pod drodze kilka innych piatek. Niby strzelasz, ale de fakto na stole na poczatku masz 50 łuków z 16 cali i bs3, czyli marnie w huy, i drugie tyle w ambuszu. Na dotatek, jak sam mówisz, masz to tak zajebiscie rozproszone, że nie masz opcji na skupianie ognia na konkretnych celach, tylko wszystko dostaje po trochu. 15 mengili robi rzeźnie na 1200 punktów, ale nie na 2250.

Efekt bitwy - dostajesz 15, 16 w plecy, i to minimum, bo jak dorwie magów, to duzo więcej.

Grasz z defensem: przeciwnik ustawia się maszynami blisko centrum, żeby olac wychodzące z lewa i prawa ambusze. Delikatnie obstawia obie flanki maszyn, zeby kulajace szóstki ambuszujące unity mogły gówno zrobic (statystycznie wyjdą ci tam dwie piątki ungorów...) i sukcesywnie wystrzeliwuje i panikuje ci te piąteczki. Ty kitrasz się magami, bo nie wystawisz sie duzym oddziałem bojąc sie paniki/terroru, a w piątakch magów nie bedziesz trzymał bo zejdą bez lukałta w trymiga. Niby nacierasz razorgorami i harpiami, ale ona spływaja od artylerii w 1 kolejności, a jak je skrimnujesz to od paniki za wystrzelanie skrina. No i magowie gówno robia bo nie maja sensownych czarów bezzasięgowo-bezwidzeniowych.

Efekt bitwy - jak sie dobrze skitrasz magami - możesz dostać tak z 12 czy 13 w plecy.

Armia defenso-ofensywna z pomysłem (dobrze zrobione demony, DE, lizaki) - połączenie obu koncepcji, dużo Ci wystrzeliwuje a resztę rozjeżdża - jak ugrasz 3-4 punkty to będzie szał.

Tyle mojego theoryhammera na widok tej rozpiski.

Ogólnie nie ogarniam tych koncepcji - chcemy grac armia dla klimatu bo ją lubimy, a składamy jakies obrzydliwe, bezsensowne rozpy...to juz wole złozyć full ofens, na wuchcie krówek, rydwanach, 2-3 klockach gorów, 3 dużych napierdalaczach i chociaż dobrze sie bawic podczas gry. a bęcki dostawać tak samo, ale chociaż z honorem ;)
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Sory cie jasiuuu ale ungor herds to nie to samo co ungor riders ... 9 odziałów. A poza hmm magią i powiedzmy mengilami czym chcesz punkty zdobyć ?? To nie to że mi sie rozpa nie podoba bo owszem całkiem funy ale jak masz plan działania tym ?
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

mam wolnych manflayerów na bazyla jak coś Jassiu 8)

mi się oni w mojej armii DoW nie mieszczą
Obrazek

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

No ja testowałem rozpy różne i już wiem ocb w beastach więc jade na FULL BEZKOMPROMISOWYM naporze i już wiem, że będę się dobrze bawił mimo, że voodki nie wygram :)

U podstawy beastmańskiej piramidy potrzeb leży prosta zasada - albo Ty albo ja, nie ma nic pomiędzy "HUNT THEM DOWN!!!"

pozdro
Ostatnio zmieniony 18 lut 2010, o 16:03 przez Crusader, łącznie zmieniany 1 raz.

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Jak zobaczylem poczatek rozpiski to bylo fajnie ,ale im dluzej krecilem rolka w dol to przyszedl mi do glowy pomysl "domino" jak zaczna panikowac raidersi(Ld6 boli) ;) Za bardzo nie ma czym uderzyc , chociaz na forach zagranicznych tez widzialem ,ze biora duzo core jednostek , jednak troche inaczej ;)
BTW jak sie bierze np herosa , ktory ma opcje rywdanu to czy ten rydwan jest wliczany w core/special jako 1 oddzial czy podchodzi tylko pod herosa ? :roll:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

szafa@poznan pisze:chcemy grac armia dla klimatu bo ją lubimy, a składamy jakies obrzydliwe, bezsensowne rozpy...
Bardzo to mądre.
Żeby nie było... sam przeszedłem przez ten etap.
I wiem jakie to beznadziejne.


Chcesz grać Beastami, to graj Beastami, ale nie jakimś kalekim potworkiem z DoW jako podstawą.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Rydwan pod herosem nie zabiera innych slotów Core/special.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

a propo czego ?


Ta armia jest wybitnie beastmeńska : ]

Szafa chciałem jakoś odpowiedzieć ale szkoda gadać tak ładnie to podsumowałeś punkty policzyłeś i fachowo podeszłeś do tematu i rozstawienie za obu graczy przeprowadziłeś - dzięki ! teraz już nie będę musiał tego testować : ] odniose się do jedynego faktu do którego można się odnieść czyli że napierdalanka to nie jedyna opcja w beastmenach i dużo bardziej mi podchodzi tatarsko mongolsko brygada łucznicza. poprostu

Jacek: nawet z mengilami jest to armia poniżej średniej więc nie płacz : ] Dark elfy stanowią jakieś 10% armi więc w sam raz a jak kolega szafa zauważył 100 strzał z 18+5'' i bs3 to żaden szał więc muszę mieć coś na abomki i jakiś twardy shit . pewnie najlepiej brać gorgony klimatyczne
( już widzę siedziby GW "Chłopaki mam pomysł ! - WIEEELKI minotaur z maczetami zamiast dłoni!"
" zajebiste ! " " dzieciaki to pokochają!" )
i dostawać potem wpierdol od klimatycznych demonów (ale bez mengili to klimat panie!)

to jest rospa z pewną koncepcją i mengile do niej pasują ; ] z chęcią pograłbym innymi beastami albo innym chaosem ale mam to co Genialny Wydawca naprodukował i dostosuje to do swoich potrzeb jak potrafie

Dibo: http://www.youtube.com/watch?v=MmPM-e_91YE
Obrazek
T

ODPOWIEDZ