Pytania krótkobrodego - stary temat

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

Zablokowany
Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Re: Pytania krótkobrodego

Post autor: jurak »

Aves pisze:nie nie wychodzi, oboje sa wymienieni jako posiadajacy 3 opcje do wyboru, zwlaszcza ze maly engi moze kupic bron zasiegowa
przeczytaj sobie zasade Artillery Specialist:
jest czescia zalogi, i bolt moze korzystac z jego bs, a cannon moze przerzucac misfire.

strona 38 ab

Aves pisze:w tym akapicie "or" znaczy "i".
od kiedy or znaczy i ?

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

jurak pisze:przeczytaj sobie zasade Artillery Specialist:
jezeli jest czescia zalogi to bolt moze korzystac z jego bs a cannon moze przerzucac misfire.

strona 38 ab
A jednak na stronie 39, w tabelce jest również ujęty jako ten, który wybiera z 3 różnych opcji.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Mac pisze:
jurak pisze:przeczytaj sobie zasade Artillery Specialist:
jezeli jest czescia zalogi to bolt moze korzystac z jego bs a cannon moze przerzucac misfire.

strona 38 ab
A jednak na stronie 39, w tabelce jest również ujęty jako ten, który wybiera z 3 różnych opcji.
zasada AS jasno mowi ze jest crew manem,
jedynie w waszej inerpretacji, gdzie inzynierowie maja tzry opcje, wychodzi maslo maslane, przy dwoch opcjach jedynie klaryfikuje zasade AM.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

jurak pisze:zasada AS jasno mowi ze jest crew manem,
jedynie w waszej inerpretacji, gdzie inzynierowie maja tzry opcje, wychodzi maslo maslane, przy dwoch opcjach jedynie klaryfikuje zasade MS.
Zasada Artillery Specialist opisuje, że Engineer jest częścią załogi, ale nie jest crewman'em. Ma jedną z opcji, by działać jak jeden z crewman'ów.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Aves
Chuck Norris
Posty: 421

Post autor: Aves »

Zasada Artillery Specialist opisuje, że Engineer jest częścią załogi, ale nie jest crewman'em. Ma jedną z opcji, by działać jak jeden z crewman'ów.
Popieram

Aves pisze:w tym akapicie "or" znaczy "i".
od kiedy or znaczy i ?[/quote]

Od okolic roku 1300, sprawdz slownik ( w angielsko polskim Collinsa strona 307 ale podejrzewam ze ta informacja malo da) w pewnych konotacjach "or" znaczy "rownierz".
niedaleko szukajac przy misfire gdzie maszyna nie moze strzelac w tej i w nastepnej turze ( w angielskiej ksiazce uzyte jest slowo "or".
Shaman says:

-There is no evil spirits, but some just not like you.

-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Czyli mam rozumieć, że Engineer i Master Engineer swobodnie mogą dołączać się do tej samej maszyny wojennej i obaj mogą wybrać z trzech różnych opcji, w tej samej fazie shootingu?
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Mac pisze:
jurak pisze:zasada AS jasno mowi ze jest crew manem,
jedynie w waszej inerpretacji, gdzie inzynierowie maja tzry opcje, wychodzi maslo maslane, przy dwoch opcjach jedynie klaryfikuje zasade MS.
Zasada Artillery Specialist opisuje, że Engineer jest częścią załogi, ale nie jest crewman'em. Ma jedną z opcji, by działać jak jeden z crewman'ów.
w sumie racja, part of crew, czescia zalogi.

w takim razie moj blad :), i jak najbardziej pasuja 3 opcje.

Awatar użytkownika
Aves
Chuck Norris
Posty: 421

Post autor: Aves »

Czyli mam rozumieć, że Engineer i Master Engineer swobodnie mogą dołączać się do tej samej maszyny wojennej i obaj mogą wybrać z trzech różnych opcji, w tej samej fazie shootingu?
Tak, do tego kazdy moze z innej.

Co do puzniejszego posta, sa czescia tego samego oddzialu ale nie koniecznie sa obslugantami.
Dolaczony Than bedzie czescia oddzialu ale nie bedzie zalogantem.
Shaman says:

-There is no evil spirits, but some just not like you.

-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Aves pisze:Co do puzniejszego posta, sa czescia tego samego oddzialu ale nie koniecznie sa obslugantami.
Dolaczony Than bedzie czescia oddzialu ale nie bedzie zalogantem.
to mnie troche zmylilo ;]
part of crew - czescia zalogi ale nie sa zalogantami. niestety :)

Awatar użytkownika
Aves
Chuck Norris
Posty: 421

Post autor: Aves »

podziekujmy GW za wspaniale podreczniki
w wyslijmy im laurke za DoCh
Shaman says:

-There is no evil spirits, but some just not like you.

-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

czyli już wszystko jasne. Uff... zrobiliście małą rewolucję, przynajmniej w moim poglądzie na inżynierów, ale w sumie wyszło na dobre ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Aves
Chuck Norris
Posty: 421

Post autor: Aves »

czyli tez jezeli maly inzynier nie dziala jako "extra crew" to jak maszyna wybucha to on zostaje?
Shaman says:

-There is no evil spirits, but some just not like you.

-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Aves pisze:czyli tez jezeli maly inzynier nie dziala jako "extra crew" to jak maszyna wybucha to on zostaje?
no na to wychodzi ze zostaje.

Awatar użytkownika
Aves
Chuck Norris
Posty: 421

Post autor: Aves »

czy wiec pojedynczy champion moze potem wejsc do innego oddzialu?
Shaman says:

-There is no evil spirits, but some just not like you.

-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Nie.
Queek.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

ale za to mamy samotnego cowboya który może chodzic i polowac lub też jeśli mamy wybita obsługe innej machiny to dołączyc do niej i uratowac punkty a nawet strzelic :)
Obrazek

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

chyba jednak nie, tez bedzie ginol, w samym opisie misfire jest ten nieszczesny /crew/, a korzystajac z zasad sa /part of crew/.
wiec chyba lipa :(,
sa czescia zalogi, nie sa zalogantami, tyle ze co w przypadku jak strzelaja ze swojej broni :/
sorry za male zamieszanie we wczesniejszym poscie.

Awatar użytkownika
Aves
Chuck Norris
Posty: 421

Post autor: Aves »

przeczytaj text w ramce w czesci o inzynierach
tylko jezeli kozysta z zasady aditional crew ginie, a moze to zrobic zeby maszyna strzelala bez opuznien.
Shaman says:

-There is no evil spirits, but some just not like you.

-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Aves pisze:przeczytaj text w ramce w czesci o inzynierach
tylko jezeli kozysta z zasady aditional crew ginie, a moze to zrobic zeby maszyna strzelala bez opuznien.
dobra:
tabelka misfire z RB crew ginie, zasada AS is part of crew.
A pozatym to powinien ginac zawsze.
Przygladajac sie to zasada AS = inzynier, ... ale zakrecne :/

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

jurak pisze:dobra:
tabelka misfire z RB crew ginie, zasada AS is part of crew.
A pozatym to powinien ginac zawsze.
Przygladajac sie to zasada AS = inzynier, ... ale zakrecne :/
Jest "part of crew", ale nie jest "crew". A przy misfire'rze ginie tylko "crew". Jeśli w rundzie, kiedy był misfire, wybrał opcję, że "działa jako crew", wtedy może ucierpieć od misfire'a.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Zablokowany