gwardia slanna, black gwardia, abomka, szczury z dzwonem, pieski khorna, ironi, gwardia VC, ghule,
na oko przez to sie nie przebijają, a i BSB jest bardzo miękki i losowy
He - 2350
Re: He - 2350
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
jedyne co mnie boli to jednostki ze stubornem - BB ich tak łatwo nie złamie - oraz bardzo dużo plewnych oddziałów - czyli na przykład jakaś super gejownia DE czy WE
jeśli w armii jest koks to jest i cel dla działka i smoka
ale z drugiej strony to po tym co ostatnio czytałem na podforach różnych ras to zaczyna panować doba monstertracków a to sprzyja takiemu złożeniu Lorda oraz działku
najbardziej boli mnie chyba bretka i krasie - których jest stosunkowo dużo a nie mają monsterów i (W 2+)
w walce z takimi armiami tracę +1 do Sv i S na Lordzie w stosunku do poprzedniej rozpy ale to aż tak bardzo mnie nie zaboli - chyba
3 Fasty!!
nie jestem do końca pewien co chciałeś powiedzieć Wojciech ale taki smok + fasty na bok piesków i piesków nie ma
a jak herald będzie to czelendż i po problemie
przez pieski bez heralda DP też przejadą
Gwardia VC nie stanowi zbyt wielkiego problemu - fast obok i mają masakryczne 4"!!! ruchu a jak zostaną bez dożywiania to DP z BB nawet przy średnich rzutach w 2 tury przez to przejadą
BSB niby miękki i losowy - a masz jakąś inną propozycję??
magia? - no przecież ona taka nie losowa ;>
dzwonek, abomka - a od czego jest działo i 3 Bolty?
ja tu się zamierzam oprzeć na potężnym strzelaniu w to co może zagrozić Smokowi lub, jeśli czegoś takiego nie ma - w sensie relatywnego zagrożenia, to w to co zagraża DP z BB
to z czym pewnie będę miał problem to armia na maxa strzelająca i wtedy zaprzęgnę do pracy cały mój mózg by wyjść na remis albo choć troche powalczyć i na te 11-13 zarobić
jeśli w armii jest koks to jest i cel dla działka i smoka
ale z drugiej strony to po tym co ostatnio czytałem na podforach różnych ras to zaczyna panować doba monstertracków a to sprzyja takiemu złożeniu Lorda oraz działku
najbardziej boli mnie chyba bretka i krasie - których jest stosunkowo dużo a nie mają monsterów i (W 2+)
w walce z takimi armiami tracę +1 do Sv i S na Lordzie w stosunku do poprzedniej rozpy ale to aż tak bardzo mnie nie zaboli - chyba
3 Fasty!!
nie jestem do końca pewien co chciałeś powiedzieć Wojciech ale taki smok + fasty na bok piesków i piesków nie ma
a jak herald będzie to czelendż i po problemie
przez pieski bez heralda DP też przejadą
Gwardia VC nie stanowi zbyt wielkiego problemu - fast obok i mają masakryczne 4"!!! ruchu a jak zostaną bez dożywiania to DP z BB nawet przy średnich rzutach w 2 tury przez to przejadą
BSB niby miękki i losowy - a masz jakąś inną propozycję??
magia? - no przecież ona taka nie losowa ;>
dzwonek, abomka - a od czego jest działo i 3 Bolty?
ja tu się zamierzam oprzeć na potężnym strzelaniu w to co może zagrozić Smokowi lub, jeśli czegoś takiego nie ma - w sensie relatywnego zagrożenia, to w to co zagraża DP z BB
to z czym pewnie będę miał problem to armia na maxa strzelająca i wtedy zaprzęgnę do pracy cały mój mózg by wyjść na remis albo choć troche powalczyć i na te 11-13 zarobić
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Wybacz Zwolin ale troche piszesz głupoty. Gwardia VC nie ginie w dwie tury. Zazwyczaj mają 6 do CR na wejściu, BSB obok siebie i wampiry które wskrzeszają je na potęgę. Ja osobiście bez smoka bym tam nie szarżował. Nie mówiąc o tym, ze w drugiej turze dostajesz jakies zombie czy ghoule na bok i masz ciepło.
Co do Bretonni, feo bane masz chocby na pegazy ;]
Zauważ, że z każdą armią która ma lekkie chocby strzelanie to te fasty strasznie szybko giną. A jak wiadmo, większosc armii takowe strzelanie ma. Nie mowiąc o magii.
Moim zdaniem HE to armia do walki. Strzelanie w postaci repetek i 20 luczników to jedynie namiastka tak naprawde. Ta armia dobrze sie biję, i na walkę bym składał rozpiski. Przykład Andrzej Bąk, ma bardzo fajne rozpiski, a 4 repetki służą do tzw. czyszczenia śmieci ;]
Pozdrawiam
Co do Bretonni, feo bane masz chocby na pegazy ;]
Zauważ, że z każdą armią która ma lekkie chocby strzelanie to te fasty strasznie szybko giną. A jak wiadmo, większosc armii takowe strzelanie ma. Nie mowiąc o magii.
Moim zdaniem HE to armia do walki. Strzelanie w postaci repetek i 20 luczników to jedynie namiastka tak naprawde. Ta armia dobrze sie biję, i na walkę bym składał rozpiski. Przykład Andrzej Bąk, ma bardzo fajne rozpiski, a 4 repetki służą do tzw. czyszczenia śmieci ;]
Pozdrawiam
napisałem że jak zostaną bez dożywiania (GG)
poza tym szarża w bok kasuje im premie za szeregi - chyba bo nigdy nie mogę zapamiętać jak to się liczy, za sztandar ...
poza tym zdaje się nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi dot. strzelania - chodziło o to że strzelam w to co zagraża smokowi - czyli wielkie kloce GG, czy gwardii TK...
oraz do usuwania śmiecia
jak się przyjrzysz mojej i Andrzeja rozpie to różnią się one tylko tym co walczy i faktem że mnie jest mniej więc muszę mieć fasty - no może nie muszę ale na razie przetestuje takie złożenie
rozpa Andrzeja to 2xWL + Smok + BB
moja to 2xDP + smok + BB + 3xFasty
magia i strzelanie przeciwnika jak pójdzie w Fasty to nie pójdzie w DP i smoka a jak oni dojdą do walki to będzie można już tylko w Bolce i łuki strzelać
poza tym szarża w bok kasuje im premie za szeregi - chyba bo nigdy nie mogę zapamiętać jak to się liczy, za sztandar ...
poza tym zdaje się nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi dot. strzelania - chodziło o to że strzelam w to co zagraża smokowi - czyli wielkie kloce GG, czy gwardii TK...
oraz do usuwania śmiecia
jak się przyjrzysz mojej i Andrzeja rozpie to różnią się one tylko tym co walczy i faktem że mnie jest mniej więc muszę mieć fasty - no może nie muszę ale na razie przetestuje takie złożenie
rozpa Andrzeja to 2xWL + Smok + BB
moja to 2xDP + smok + BB + 3xFasty
magia i strzelanie przeciwnika jak pójdzie w Fasty to nie pójdzie w DP i smoka a jak oni dojdą do walki to będzie można już tylko w Bolce i łuki strzelać
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą