Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
bo to co mnie boli nie rozwalę siłą 6
Ale czy chcesz tylko mieć kolesia od straszenia...?
Co do Twojego pomysłu z paniką na -1LD.
Nie zadziała.
Deklarujesz co szarżuje, on co robi i wtedy są testy od razu zanim ruszysz modele.
Pamiętaj że w hth jesteś odporny na psychologię więc pomysł by nie zadziałał [wild byłby już w btb ].
Co do Twojego pomysłu z paniką na -1LD.
Nie zadziała.
Deklarujesz co szarżuje, on co robi i wtedy są testy od razu zanim ruszysz modele.
Pamiętaj że w hth jesteś odporny na psychologię więc pomysł by nie zadziałał [wild byłby już w btb ].
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Jednak musi przeżyć tę poprzednią...runepriest pisze:jego zaletą też jest to że nie bije ostatni w kolejnej turze walki
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Tak rozpiski na WI składać nie będziemy jeśli ze sobą zagramy, oj nie.runepriest pisze:oj tam oj tam.
po prostu jako pomoc do innych oddziałów może się spisze podobnie co normalny biegacz a tak ma magiczne ataki co też jest przydatne.
- WitchHunter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 147
całkiem pozytywna rozpa na 1250 pkt:
Hero:
2lvl 2 x DS
2lvl Calaingor + Serduch
Core:
10 x GG
10 x GG
8 x Driads
Special:
5 x wild riders
8 x wardancers
Rare:
treeman
Testowana na wampirach, całkiem przyjemna w grze, co do korekty to wchodzi wgre wymiana wildów na tancerzy, odczucie to mogło sie na sunąc bo grze z wampami więc dam im jeszcze szanse...
pozdro
Hero:
2lvl 2 x DS
2lvl Calaingor + Serduch
Core:
10 x GG
10 x GG
8 x Driads
Special:
5 x wild riders
8 x wardancers
Rare:
treeman
Testowana na wampirach, całkiem przyjemna w grze, co do korekty to wchodzi wgre wymiana wildów na tancerzy, odczucie to mogło sie na sunąc bo grze z wampami więc dam im jeszcze szanse...
pozdro
Po dzisiejszym turnieju mam mieszane uczucia co do ostatniej umieszczonej rozpiski na forum. BSB na orle fajna sprawa, ale ward na 3+ oblewałem w kluczowych momentach, rycerz jako bazyl imo jest taki sobie.
Bannery na wildach są spoko, ale nie na mojego skilla..
Wyniki bitew:
6:14 z ofensywnymi demonami Mariana (został mu bloodek, kloc horrorów i 5 z małych horrorów, a mi alter, 2 magiczki i tancerze.
0:20 z Robsonem. Co tu dużo mówić. DoCH bez great deamona i flamerów, ale za to z mengilami, bitwa bez histori, lepszy skill i dobre rzuty przesądziły o wyniku bitwy.
18:2 z HE na arcymagu. 3 turniej kolegi, więc nie ma się czym chwalić. Dużo błędów po stronie przeciwnika.
Ostateczna wersja rozpy na bazyliszka:
1 Spellweaver @ 330 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Waywatcher Noble @ 164 Pts
Waywatcher; 2ndWeapon; Longbow
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
7 Waywatchers @ 168 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 80
Total Army Cost: 2348
bazyl -> łucznik/roko koko/turoń.
Jakiego bazyla byście radzili do tej rozpy?
Bannery na wildach są spoko, ale nie na mojego skilla..
Wyniki bitew:
6:14 z ofensywnymi demonami Mariana (został mu bloodek, kloc horrorów i 5 z małych horrorów, a mi alter, 2 magiczki i tancerze.
0:20 z Robsonem. Co tu dużo mówić. DoCH bez great deamona i flamerów, ale za to z mengilami, bitwa bez histori, lepszy skill i dobre rzuty przesądziły o wyniku bitwy.
18:2 z HE na arcymagu. 3 turniej kolegi, więc nie ma się czym chwalić. Dużo błędów po stronie przeciwnika.
Ostateczna wersja rozpy na bazyliszka:
1 Spellweaver @ 330 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Waywatcher Noble @ 164 Pts
Waywatcher; 2ndWeapon; Longbow
Hunter's Talon [25]
Pageant of Skrikes [25]
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
7 Waywatchers @ 168 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 80
Total Army Cost: 2348
bazyl -> łucznik/roko koko/turoń.
Jakiego bazyla byście radzili do tej rozpy?
Mały test poniższej rozpiski na wczorajszych Silesian Warsach.
Alter lord 289
Bow of Loren, Arcane Bodkins, Enchanted Shield, Stone of the Crystal Mere, GW, LA – czyli 5 strzałów bez sava.
Alter noble 158
Helm of the Hunt, Hail of the Doom Arrow, GW, LA, Sh
2x Caddy 2x140
4x10 GG z muzykami 4x126
2x9 Driad 2x108
5 Glade Ridersów z muzykiem 129
2x5 Wildów ze sztandarami 2x148
5 Wildów z WB 173
7 Tancerzy z muzykiem 133
2x Działo 2x85
Sławny Bretoński Rycerz.
I: WoCh 17:3 – mag na smoku I reszta dość standardowa – przeciwnikowi został właśnie lord ze smokiem, reszty nie było praktycznie po 2-3 turze.
II: DoCh 10:10 – na wronie, Herald tzeentcha na rydwanie, BSB khorna… fuksy przeciwnika(6 na 10 wardów zdanych na wronie), 3 IF w bardzo ważnych momentach – np. tuż przed szarżą wildów w Heralda tzeentcha na rydwanie(bretoniec się spisał), dwie 1 na breaka furiami przez co wildzi i driady przez nie nie przeszli i wystawili się na bok.
III: HE 13:7 – star dragon, 4 bolce, BSB z BB, 2x20 WL z bannerami. 20 łuczników, bunkier w rogu, otwarte pole przed nim… przeciwnik zaczynał, jego łucznicy mieli do dyspozycji ruiny, bolce przy krawędzi, WL na flankach i smok szachujący wszystko. Najpierw screen driadami, i frontalnie do przodu, na jednej flance bretonie wystawia się na WL tak żeby szarżując w niego wystawili się na bok wildów, hoda w bolca(nic nie zrobiła), alterzy wpadli z łuczników(duży się przebił a mały zginął – przeciwnik zdał breaka na 5 a później go zabił),bretoniec przyjmując szarże uwolnił flankę i wildzi znaleźli 2 cale żeby przejechać, kolejny oddział mknął drugą stroną, jego smok podleciał by polować na armaty i łuczników. Bolce nie zdołały wystrzelać wszystkich wildów i zostały przez nich i altera skasowane, driady skasowały łuczników. Tancerzami wpadłem w przód WL – przeciwnik nie zabił żadnego a oni w odpowiedzi 11 i maga:D, bretoniec dołożył 2, przeciwnik zdał na stubbornie i w końcu ubił rycerza i pogonił tancerzy – ale WL zostało mało i wystrzełał ich razem z BSBkiem alter lord. Drudzy WL byli redukowani z łuczników i w ostatniej turze dostali szarżę na tył wildów i na bok driad, zostało 4 i nie zdali breaka. Przeciwnika Turoń odbił się od łuczników w ostatniej turze. Został mu smok ale strat nieco było.
Generalnie 4 miejsce.
Sztandary na Wildach nie zdobyte przez przeciwnika(a jeżeli zdobyte to oddział nie dotrwał do końca), bardzo się przydawały – znacznie zwiększały siłę przebicia.
Alter lord 289
Bow of Loren, Arcane Bodkins, Enchanted Shield, Stone of the Crystal Mere, GW, LA – czyli 5 strzałów bez sava.
Alter noble 158
Helm of the Hunt, Hail of the Doom Arrow, GW, LA, Sh
2x Caddy 2x140
4x10 GG z muzykami 4x126
2x9 Driad 2x108
5 Glade Ridersów z muzykiem 129
2x5 Wildów ze sztandarami 2x148
5 Wildów z WB 173
7 Tancerzy z muzykiem 133
2x Działo 2x85
Sławny Bretoński Rycerz.
I: WoCh 17:3 – mag na smoku I reszta dość standardowa – przeciwnikowi został właśnie lord ze smokiem, reszty nie było praktycznie po 2-3 turze.
II: DoCh 10:10 – na wronie, Herald tzeentcha na rydwanie, BSB khorna… fuksy przeciwnika(6 na 10 wardów zdanych na wronie), 3 IF w bardzo ważnych momentach – np. tuż przed szarżą wildów w Heralda tzeentcha na rydwanie(bretoniec się spisał), dwie 1 na breaka furiami przez co wildzi i driady przez nie nie przeszli i wystawili się na bok.
III: HE 13:7 – star dragon, 4 bolce, BSB z BB, 2x20 WL z bannerami. 20 łuczników, bunkier w rogu, otwarte pole przed nim… przeciwnik zaczynał, jego łucznicy mieli do dyspozycji ruiny, bolce przy krawędzi, WL na flankach i smok szachujący wszystko. Najpierw screen driadami, i frontalnie do przodu, na jednej flance bretonie wystawia się na WL tak żeby szarżując w niego wystawili się na bok wildów, hoda w bolca(nic nie zrobiła), alterzy wpadli z łuczników(duży się przebił a mały zginął – przeciwnik zdał breaka na 5 a później go zabił),bretoniec przyjmując szarże uwolnił flankę i wildzi znaleźli 2 cale żeby przejechać, kolejny oddział mknął drugą stroną, jego smok podleciał by polować na armaty i łuczników. Bolce nie zdołały wystrzelać wszystkich wildów i zostały przez nich i altera skasowane, driady skasowały łuczników. Tancerzami wpadłem w przód WL – przeciwnik nie zabił żadnego a oni w odpowiedzi 11 i maga:D, bretoniec dołożył 2, przeciwnik zdał na stubbornie i w końcu ubił rycerza i pogonił tancerzy – ale WL zostało mało i wystrzełał ich razem z BSBkiem alter lord. Drudzy WL byli redukowani z łuczników i w ostatniej turze dostali szarżę na tył wildów i na bok driad, zostało 4 i nie zdali breaka. Przeciwnika Turoń odbił się od łuczników w ostatniej turze. Został mu smok ale strat nieco było.
Generalnie 4 miejsce.
Sztandary na Wildach nie zdobyte przez przeciwnika(a jeżeli zdobyte to oddział nie dotrwał do końca), bardzo się przydawały – znacznie zwiększały siłę przebicia.
no więc tak, wczoraj dostałem łomot od szczurków... gra na 1200 punktów
ja mialem: caddy, 4x10 gg, 2x5 wildów, 5 tancerzy, 8 driad, nobla altera z hoda
on 3 magow, 3x6 cancer bearers ,doomwheel, bsbka ze sztandarem -2 trafienia strzelania i 3 klocki slaveow...
prawie nic mu nie zabilem, wychodząc prawie płakałem, doszedłem do wniosku ze za duzo strzelania mam,
nie wiem czy nie zmienić troche rozpiski na walke wręcz. czyli coś takiego np:
2 x caddy (masakrował mnie tez magią)
3 x 8 driad
noble hoda, tarcza, lekka zbroja i great weapon
2 x 5 tancerzy
i nie wiem co dalej?
czy pchac sie w brokuła, czy dobić gladami i wildami...
chyba ze wy macie jakies dobe pomysły na szczurki?
pozdrawiam czerech
ja mialem: caddy, 4x10 gg, 2x5 wildów, 5 tancerzy, 8 driad, nobla altera z hoda
on 3 magow, 3x6 cancer bearers ,doomwheel, bsbka ze sztandarem -2 trafienia strzelania i 3 klocki slaveow...
prawie nic mu nie zabilem, wychodząc prawie płakałem, doszedłem do wniosku ze za duzo strzelania mam,
nie wiem czy nie zmienić troche rozpiski na walke wręcz. czyli coś takiego np:
2 x caddy (masakrował mnie tez magią)
3 x 8 driad
noble hoda, tarcza, lekka zbroja i great weapon
2 x 5 tancerzy
i nie wiem co dalej?
czy pchac sie w brokuła, czy dobić gladami i wildami...
chyba ze wy macie jakies dobe pomysły na szczurki?
pozdrawiam czerech
Ja na skaveny bym się nie zastanawiał. One powodują duże testów tafnesa. Generalnie drzewko jest dobre. Zarówno weźmie doomwhela, jak i censerów. Ba, na cenzerow jeszcze lepiej, bo test tafa na 6 cie nie boli (chyba, że serio masz dobre rzuty
). Ustawiasz sie takim brokułem na 6", szyszkujesz, a cenzerzy mają frenzy i mozesz zrobić jeszcze s&s.
Jak przeciwnik nie ma strzelania to brokuł wręcz wskazany.
Dalej 30-40 gg jest git. Zamiatasz całe śmiecie + ostrzeliwujesz cenzerów, a na koniec skupiasz ogień na 1 klocku, tak aby wzbudzić panikę. Niby proste, ale akurat szczury są przerąbane jak jest abomka...
No a co do bsbka z -2 do strzelania - na ten kloc po prostu kanapka
Na magów wysłać wildów na samobójcze misje - może się uda. To tyle teorii, reszta to ogranie...

Jak przeciwnik nie ma strzelania to brokuł wręcz wskazany.
Dalej 30-40 gg jest git. Zamiatasz całe śmiecie + ostrzeliwujesz cenzerów, a na koniec skupiasz ogień na 1 klocku, tak aby wzbudzić panikę. Niby proste, ale akurat szczury są przerąbane jak jest abomka...
No a co do bsbka z -2 do strzelania - na ten kloc po prostu kanapka

1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 125 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 54
Total Army Cost: 1250
i jak tu zmieścić scrolla?!
mozna sciagnac 2lv, bo nie wiem czy ta magiczka da rade(chodz ludzie czesto zapominaja o BS na treemenie, a przy magiczce będą tracic DD
) ale jakos tak szkoda pkt na magiczke z jednym scrollem ktora nic nie będzie robić
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 125 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 54
Total Army Cost: 1250
i jak tu zmieścić scrolla?!


Jak zmieścić nawet 2 scrolle? Wyrzuć altera. Albo daj go zwykłym boblem z samą hodą i gw. Kosztuje wtedy 109 pkt, masz 9 ld na armii. Tracisz na mobilności, ale innego wyjścia nie widzę. No i takim kolesiem mógłbyś być w łukach etc. A alter tak naprawdę to ginie bez wsv od każdego ostrzału.
No, ale jak koniecznie chcesz altera z hodą to nie widzę innej możliwości jak zrezygnować z lvl na magu. Wtedy wyrzucić hoh z altera i mogą wejść nawet 2 scrolle...
No, ale jak koniecznie chcesz altera z hodą to nie widzę innej możliwości jak zrezygnować z lvl na magu. Wtedy wyrzucić hoh z altera i mogą wejść nawet 2 scrolle...
dzieki za rady piotras, ale do tego bohatera za 109pkt nie moge sie przekonać. miekki jest tak samo jak biegacz, robi duzo mniej a jak zginie to wart jest dodatkowe 100pkt za generała
biegacz bez HoH tez duzo traci ale to jest do rozwazenia-lecz najpierw sparing z magicznymi skavenam, jak to wytrzymam to wytrzymam wszystko 


a nie lepiej okroić łuczników ??
za do dasz 2 scrolle i mógłbyś podpakować wildów - dziesiątka łuków w te czy w te dużo nie zrobi ja na ten przykład ostatnio prawie w ogóle na łukach nie gram i całkiem zdatnie mi to idzie
za do dasz 2 scrolle i mógłbyś podpakować wildów - dziesiątka łuków w te czy w te dużo nie zrobi ja na ten przykład ostatnio prawie w ogóle na łukach nie gram i całkiem zdatnie mi to idzie

... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
Witam,
zwracam sie do szanownego grona starszych dowódców i taktyków o pomoc. Mam zamiar zapisać się na lokalna lige, ale niestety brak mi pomysłów na rozpiskę. Rozpa na 2250 punktów. Nie mam pojęcia z kim będę grał i to mnie właśnie najbardziej martwi bo nie wiem od czego zacząc rozpe
z góry dzięki za pomoc ;]
pozdrawiam
zwracam sie do szanownego grona starszych dowódców i taktyków o pomoc. Mam zamiar zapisać się na lokalna lige, ale niestety brak mi pomysłów na rozpiskę. Rozpa na 2250 punktów. Nie mam pojęcia z kim będę grał i to mnie właśnie najbardziej martwi bo nie wiem od czego zacząc rozpe

z góry dzięki za pomoc ;]
pozdrawiam