Pytania co do Vc
Moderator: misha
- Myter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 119
- Lokalizacja: Galaktyka Siusiacz, Planeta Burgundowy Kutacz
Re: Pytania co do Vc
Morfi ale chyba obowiązuje maksymalizacja modeli, no chyba ze treeman jest juz z kims w walce i moze dostawic sie tylko champion:)
czy wampir z lotem może dołanczac do jednostek
"Life out here is raw, but we will never stop, we will never quit, 'cause we are Metallica" [Życie tutaj jest surowe, lecz my nigdy się nie wycofamy, nigdy tego nie porzucimy, bo jesteśmy Metalliką“]
dołączać nie ma czegoś takiego jak włancznik, jest włącznik wrrr
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
sorki musiałem się śpieszyc mój błąd a co to tego to nie działa mi ,,ci'' inaczej na kompie
"Life out here is raw, but we will never stop, we will never quit, 'cause we are Metallica" [Życie tutaj jest surowe, lecz my nigdy się nie wycofamy, nigdy tego nie porzucimy, bo jesteśmy Metalliką“]
jeśli tworzysz zgodnie z Balancing Patchem to limit na kości w rozpisce jest 12. Kości poola są w nim uwzględnione już. Jak masz 1 poziomowego wampira ze wspomniamym MoBA to daje on 3 kości po prostu 1 za poziom +2 za linię krwi.
tak jak w RB, musi wypaść minimum 3, niezależnie od innych modyfikatorów
tak jak w RB, musi wypaść minimum 3, niezależnie od innych modyfikatorów
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
już wyłuszczam
wampiry mają czar Invocation of Nehek (nekromanci mogą ten czar wybrać) który leczy rany dla jednostek armii VC przy czym:
- piechota leczy się D6, jednak fell bats zgodnie z Balancing Patchem leczą się D3
- kawaleria/monstery/jednostki eteryczne i z zasadą wampire oraz bohaterowie leczą się o 1 ranę
Czar ten ma power level 4+. Dodatkowo wampir może wykupić dodatkowe umiejętności które pozwolą mu dodać 1 do rzutu kostką gdy leczy określone typy stworzeń (szkielety / ghule / wilki +nietoperze). Lord wampir może wykupić przedmiot z klasy Arkayne (skullstaff) który dodaje jeszcze +1 do wyniku rzutu każdego czaru.
Wampiry mają jeszcze czar Summon Undead Horde (12+) który skutecznie rzucony leczy w 18" w sumie 3D6 ran. Gracz VC rozdziela (czyli możesz przy wyniku 3D6 = 13 wskrzesić 1 wilka 1 kawalerię 1 ranę dla eterycznych duchów i 10 szkieletów jeśli są w 18")
Wampir posiadając wspomniane umiejętności dające +1 do rzutu na określone jednostki może wskrzeszać je ponad stan początkowy. Czyli mając 10 Ghuli na start możemy zrobić z nich 20 jeśli wampir który czaruje ma Summon Ghouls.
Invocation of Nehek można rzucać ile się chce razy (nawet na tą samą jednostkę) o ile są dostępne kostki mocy.
Zapobiec temu najlepiej rozpraszając czar, jak to opisują zasady w RB czyli wyrzucić na swoich kostkach dispela więcej niż gracz VC rzucający czar lub użyć dispell scrolla.
wampiry mają czar Invocation of Nehek (nekromanci mogą ten czar wybrać) który leczy rany dla jednostek armii VC przy czym:
- piechota leczy się D6, jednak fell bats zgodnie z Balancing Patchem leczą się D3
- kawaleria/monstery/jednostki eteryczne i z zasadą wampire oraz bohaterowie leczą się o 1 ranę
Czar ten ma power level 4+. Dodatkowo wampir może wykupić dodatkowe umiejętności które pozwolą mu dodać 1 do rzutu kostką gdy leczy określone typy stworzeń (szkielety / ghule / wilki +nietoperze). Lord wampir może wykupić przedmiot z klasy Arkayne (skullstaff) który dodaje jeszcze +1 do wyniku rzutu każdego czaru.
Wampiry mają jeszcze czar Summon Undead Horde (12+) który skutecznie rzucony leczy w 18" w sumie 3D6 ran. Gracz VC rozdziela (czyli możesz przy wyniku 3D6 = 13 wskrzesić 1 wilka 1 kawalerię 1 ranę dla eterycznych duchów i 10 szkieletów jeśli są w 18")
Wampir posiadając wspomniane umiejętności dające +1 do rzutu na określone jednostki może wskrzeszać je ponad stan początkowy. Czyli mając 10 Ghuli na start możemy zrobić z nich 20 jeśli wampir który czaruje ma Summon Ghouls.
Invocation of Nehek można rzucać ile się chce razy (nawet na tą samą jednostkę) o ile są dostępne kostki mocy.
Zapobiec temu najlepiej rozpraszając czar, jak to opisują zasady w RB czyli wyrzucić na swoich kostkach dispela więcej niż gracz VC rzucający czar lub użyć dispell scrolla.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2010, o 16:46 przez misha, łącznie zmieniany 2 razy.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
zedytowałem posta patrz wyżej
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
google ci nie nie działa? to figurka z gamezone, więc trzeba szukać w necie as simple as that
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A