rozpiski elfów v2

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: rozpiski elfów v2

Post autor: Andrzej »

dodalem fasta, 1 Dp i te itemki co proponujesz kosztem pana na koniku. Mi tam zawsze taki kowboj sie podobał, zwłaszcza na DE/WE ze wzgledu na shadów/kuszników/łuczników/bolce itp idt :D
Na bolce to on akurat nie jest taki mocny :wink:

Owszem, taki kowboj jest fajny, ale pamiętaj że to nie PoK którym możesz sobie spokojnie wyjechać pod 4 armaty :)

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

akurat chodzilo mi tu o wyszarzowanie z Wl w bolce :P a nie podstawianie sie pod ostrzal 3-4 maszyn.

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Mi w tej rozpisce brakuje Dragonów z Ellyrionem albo WB. Jak będziesz miał popychaczkę to taki oddzial może bardzo się przydać, a z BoS to trochę strach tak puszczać
I sold my soul for rock'n roll

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Rozpiski z ostatniego turnieju. Parówka na 1000 p/osobę.

HE

1. Mage lvl 1 (General) - Annulian Crystal, The Gem of Courage (150)
2. Noble (BSB) - Elven Steed, DA, Lance, shield, Battle Banner (218)

Core
3. 10x Archers (110)

Special
4. 22x White Lions - FCG, Standard of Balance, The Amulet of Light (420)

Rare
5. Great Eagle (50)
6. Great Eagle (50)

Bret

1. Damsel of the Lady (General) - Level 1, Dispel Scroll, Chalice of Malfleur (115)
2. Paladin (BSB) - Sword of the Lady's Champion, Enchanted Shield, Grail Vow, Warhorse (145)

Core
3. 5x Knights of the Realm (120)
4. 12x Peasant Bowmen (84)

Special
5. 3x Pegasus Knights - M (175)

Rare
6. 8x Grail Knights - FCG, Twilight Banner (359)

Grało się tym bardzo przyjemnie. Rozpy ładnie współgrały na polu bitwy. Takie złożenie ma moc na te punkty :wink:

Pozdrawiam,
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Zbik666
Chuck Norris
Posty: 433
Lokalizacja: Danzig SNOT

Post autor: Zbik666 »

22 Wl wyglda dziwnie jak na te ptk ale coraz bardziej sie do tego regimentu w ilosci 15+ przekonuje. Teraz testuje oddzial 20 do noszenia Arcy z ksiazka i BSB :)

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Właśnie na te punkty imo wygląda dobrze :wink: Nie było mocnych na to złożenie. WL ani razu nie spadli, raz społowieni. Grale zresztą podobnie. Spadało tylko to co musiało (pegazy, orły, KotR'y). Man of the match: orzeł, który złamał exalted hero na dysku :mrgreen:
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Rozpiska całkiem spoko. Fajny motyw z dwoma niezniszczalnymi odziałami na stole :)

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Rabsp pisze:akurat chodzilo mi tu o wyszarzowanie z Wl w bolce :P a nie podstawianie sie pod ostrzal 3-4 maszyn.
Dokładnie tego samego Pana wystawiłem na ostatnim turnieju i miał podobne zadania do wykonania. W ciągu 3 turniejowych bitew wiele nie utłukł, ale wpływ na ruchy przeciwnika miał; zdecydowałem że zostawiam go na Bazyliszka.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Hmm, bo ja wiem... Jeżeli wyszarżuje, to w kolejnej turze jest mocno narażony na ostrzał pozostałych maszyn. Nie zawsze uda się wylecieć za stół, a nawet jeśli, to potem trzeba wrócić. Ja tam wolę inaczej spożytkować 150 pkt (chociaż w rozpie bez smoka mógłby się sprawdzić. Ale ja używałbym go raczej jako wspomaganie WL w walce z takimi np. BG)

Serio uważasz, że Arcy z książką jest taki mocny na bazyla? Nie boisz się nie wylosowania kluczowego czaru? Np jak będziesz grał z HE na SD i nie wylosujesz zatrzymania to dostajesz przynajmniej 15-5 :? Wiem, niby mała szansa, ale jednak...

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Andrzej pisze: Serio uważasz, że Arcy z książką jest taki mocny na bazyla? Nie boisz się nie wylosowania kluczowego czaru? Np jak będziesz grał z HE na SD i nie wylosujesz zatrzymania to dostajesz przynajmniej 15-5 :? Wiem, niby mała szansa, ale jednak...
Hmm... przeczytałem Twojego posta w dziale raportów bitewnych i ten przykład z GUO sprawił, że zacząłem dostrzegać niezaprzeczalne plusy Twojej kombinacji. :wink: Niemniej jednak rozpa już poszła i chcąc nie chcąc będzie BoH. A co do Twojego pytania jeśli mam jako przeciwnika HE na SD a nie wylosuję Cowersa? Cóż wtedy ustawiam się dokładnie w rogu stołu. WL rozstawieni w wężyku będą blokować mały wykrojony trójkącik w którym zmieszczę całą resztę mojej armii poza kawą. Tam nie będzie fizycznie miejsca żeby cokolwiek się zmieściło, SD pozostanie jedynie ładowanie się w oddział WL. Dodatkowo celowo w rozpie mam Skeinsilver. Tzn. zawsze jak będę mieć przeciwko sobie LT będę dążyć do zajęcia połówki z patelnią, tak żeby moje działka DoW i bolce miały używanie. Tak więc taki SD jeśli będzie chciał podlecieć ofensywnie podejmie duże ryzyko.

Myślę, że w takiej sytuacji remis byłby do wyciągnięcia. Zresztą kumpel do mnie dziś wieczorkiem wpada na testową bitwę i może namówię go żeby spróbował zagrać przeciw mnie SD. Zobaczymy jak mój pomysł wyjdzie w praniu.

Edit:

Mój bohater puszka ma dodatkowo Talisman of Loec. Zdejmowanie kluczowych upierdliwych bohaterów lub bsb-ków z przegiętymi bannerami jest nieocenione. (przynajmniej w teorii :wink: )
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Ja niestety zagapiłem się z wysłaniem rozpiski (-5 pkt :evil: ) ale przynajmniej mogę ją wciąż zmienić. Miałem jechać na SD, ale jak tak teraz myśle, lepsza jest rozpa na arcymagu z RoF. Zwłaszcza kiedy każda z topowych armii ma wymaksowaną magię. Myślę tylko jak złożyć małego maga. Na razie jest tak:

sexmaszyna @ 150 pts

Arcymag @ xxx pts
ring of fury [40]
silwer staff [10]
DS 20
DS 20

1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
seerstaf [30]
DS [20]

Rozważam zamienienie seera na RoC. Ten boundspell jest szczególnie pomocny na VC (muszą trzymać 2 dd co turę albo tracą hełm, względnie banner z regenką). To samo tyczy się DE (PoK, RoH) i HE (BB, BoH) i pewnie sporej liczby innych armii. Z drugiej strony, seer daje mi możliwość robienia takiego myku jaki opisałem w raportach...
Ciężki wybór, ale chyba jednak wezmę Ring of Corin (zwłaszcza, że nie wiem czy wiecie, ale można nim rozwalić demoniczne sztandary :) )

A co do ustawienia się w rogu, to będziesz biedny, jak komuś wyjdzie turoń :twisted:

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Brałbym seera. Dzięki temu masz tak jak wspominałeś tą nawałnicę kluczowych zaklęć. RoC przeciwko wszystkiemu się nie sprawdzi.

Rozważyłbym także jak taka kombinacja magów, którą chcesz zastosować poradziłaby sobie z np. Imperium (do 9 DD na turę a dodatkowo w zanadrzu 2 DS i Seal of Destruction) albo inną armią silnie antymagiczną.

Co do DE: Ring of Hotek możesz łatwo obejść biorąc Lore of Heavens. Zgodnie z uściśleniami Kometka go olewa.
A co do ustawienia się w rogu, to będziesz biedny, jak komuś wyjdzie turoń :twisted:
Niekoniecznie. On ma zasady wychodzenia minersów a nie wykopywaczek (czyli 1' do wrogich modeli itp. itd.) Tak więc tak się ustawiam w tym rogu stołu aby Turoń musiał wyjść gdzieś w okolicach moich WL a nie w środku tego trójkącika.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Na imperium lepsza byłaby kombinacja z seerem. Biorę 2 razy metal i naparzam 2xdużą kuźnię na turę. W 3 powinna już wejść. Ale byłoby ciężko.

Z koleji na VC i HE z całą pewnością RoC jest lepszy. Pomyśl, stracić BoH albo BB :) (chociaż tylko na 2+...)

Ehh, muszę porzucać sobie kosteczkami i wykminić, co jest lepsze :)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Andrzej pisze:Ja niestety zagapiłem się z wysłaniem rozpiski (-5 pkt :evil: ) ale przynajmniej mogę ją wciąż zmienić. Miałem jechać na SD, ale jak tak teraz myśle, lepsza jest rozpa na arcymagu z RoF. Zwłaszcza kiedy każda z topowych armii ma wymaksowaną magię. Myślę tylko jak złożyć małego maga. Na razie jest tak:

sexmaszyna @ 150 pts

Arcymag @ xxx pts
ring of fury [40]
silwer staff [10]
DS 20
DS 20

1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
seerstaf [30]
DS [20]

Rozważam zamienienie seera na RoC. Ten boundspell jest szczególnie pomocny na VC (muszą trzymać 2 dd co turę albo tracą hełm, względnie banner z regenką). To samo tyczy się DE (PoK, RoH) i HE (BB, BoH) i pewnie sporej liczby innych armii. Z drugiej strony, seer daje mi możliwość robienia takiego myku jaki opisałem w raportach...
Ciężki wybór, ale chyba jednak wezmę Ring of Corin (zwłaszcza, że nie wiem czy wiecie, ale można nim rozwalić demoniczne sztandary :) )

A co do ustawienia się w rogu, to będziesz biedny, jak komuś wyjdzie turoń :twisted:
Jak chcesz wymaksować magie na zasady BP to możesz zrobić jeszcze tak:
- dać maga 1 lvl z RoC i DS
- zamienić arcymagowi jednego DS na Amulet of Fire

koszt operacji to 140 pkt, a zyskujesz o wiele większą ochronę przeciw magii (oddział z Arcy ma MR(1)) a do tego mały mag nosi RoC i czasem jakiś pocisk czy draina rzuci.

Kombinacja całkiem fajna i szybko się przbija, tylko trzeba mieć gdzie trzymać tych magów...
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Też na to wpadłem, ale jako że amulet of fire jest u mnie pierwsza rzeczą którą daje czempionowi WL, zmodyfikowałem nieco ten pomysł. Zostawię wszystko tak jak jest i dodam po prostu maga 1lvl z RoC. Powinno być całkiem nieźle :)

sexmaszyna @ 150 pts

Arcymag @ xxx pts
ring of fury [40]
silwer staff [10]
DS 20
DS 20

Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
seerstaf [30]
DS [20]

Mage @ 120 Pts
Magic Level 1
Ring of Corin [20]

Magia naprawdę mocna, zwłaszcza na VC :) Pomyśl, jak wyjdzie wrightami, to musi trzymać 4 DD na same boundy :)

Zawsze mam te czary które chcę (np. 2 razy beast covers na HE na SD :twisted: ), mag 2lvl dzięki przerzutowi spokojnie rzuca czary 12+, a mały mag bierze lighta albo jakąś inną jedynkę i też jest fajnie :) (całkiem dobrze wychodzi mu rzucanie draina)

Mam prośbę do Embira, albo jakiegoś inego gracza HE jadącego na bazyla. Czy mógłbyś pożyczyć mi na turniej 5 PG? Najlepiej ze sztandarowym :wink: (odwdzięczę się w standardowy sposób :) )
Ten 3 mag zjada sporo pkt, dlatego też musiałem zamienić DP na PG

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Jest moc, boisz się tylko miscastów :mrgreen:
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jest sexmaszyna, nie ma miscastów :)

Prawdę mówiąc, zdecydowałem się jechać na magii tylko dlatego, że jest sexmazyna. Daje ona magii tak dużego kopa, że po prostu aż głupio jej nie brać :)

Poza tym, teraz prawie każda rozpiska jest na full magii i ciężko byłoby coś ugrać bez porządnej antymagii.

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Andrzej pisze:Jest sexmaszyna, nie ma miscastów :)
Fakt :wink: nie doczytałem zasad poszczególnych bazyliszków bo się nie wybieram, mój błąd.
Andrzej pisze:Poza tym, teraz prawie każda rozpiska jest na full magii i ciężko byłoby coś ugrać bez porządnej antymagii.
Prawda, zwłaszcza jeśli będzie sędziowane, że wierzchowce osobno testują I na pitce. Dużo łatwiej wtedy stracić gada :D

Powodzenia na bazylu
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Prawda, zwłaszcza jeśli będzie sędziowane, że wierzchowce osobno testują I na pitce. Dużo łatwiej wtedy stracić gada :D
Proste, jak jest SD z drugiej strony biorę 2x shadow i co turę lecą 2 pitki w smoka :) W 2-3 turze nie powinno go być :)
Powodzenia na bazylu
Dzięki :)

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Ukalez pisze: Prawda, zwłaszcza jeśli będzie sędziowane, że wierzchowce osobno testują I na pitce. Dużo łatwiej wtedy stracić gada :D

Powodzenia na bazylu
Shino ostatecznie napisał, że będą testować na Inicjatywie jeźdźca, przynajmniej jeszcze na Bazyliszku.

ODPOWIEDZ