2250 WE, BP

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

2250 WE, BP

Post autor: thurion »

jako ze demony mi sie juz dosc zdecydowanie zaczynaja nudzic, chce zaczac pogrywac od czasu do czasu czyms innym... jako ze chcialem armie uniwersalna... a DE i HE sa u nas niezwykle popularne to wybor padl na WE :) armia w zasadzie u nas nie istnieje, dodatkowo wydaje mi sie ze jest dosc uniwersalna, no i dodatkowy atut to mam cala armie WE brata :P

zlozylem cos takiego:
1 Treeman Ancient @ 375 Pts
General
Annoyance of Netlings [25]
Cluster of Radiants [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]

1 Noble @ 140 Pts
Battle Standard Bearer
Hail of Doom Arrow [30]
Ayendil's Bane [10]



10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts


10 Wardancers @ 201 Pts
Wardancer Weapons; Musician; Bladesinger

5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician



5 Waywatchers @ 120 Pts


Casting Pool: 6+2 boundy (5x tree singing)

Dispel Pool: 5+3xDS

Models in Army: 93

Total Army Cost: 2250
wydaje mi sie dosc uniwersalne i w miare fajne, wiadomo ze Ancient na duza liczbe armii jedyne co robi to wlazi w dodatkowy las i przesuwa sie tak zeby moc od 2/3 tury puszczac korzonki nie wychylajac sie z lasu :P ale na np demony/vc czy nawet DE wydaje sie byc nienajgorsza opcją...

co o tym sadzicie? od razu mowie ze rozpy w stylu Kalesonera mnie nie interesuja, chce zeby mi sie gralo ciekawie, DoW tez nie biore pod uwage

p.s.
jakie maksymalne wymiary moze miec dodatkowy las WE? w sensie czy moze byc kwadrat o boku 6x6 czy musi byc okrąg o srednicy 6?


EDIT:
opisana nizej alternatywa:
1 Treeman Ancient @ 375 Pts
General
Annoyance of Netlings [25]
Cluster of Radiants [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]

1 Noble @ 140 Pts
Battle Standard Bearer
Hail of Doom Arrow [30]
Ayendil's Bane [10]



10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts


10 Wardancers @ 201 Pts
Wardancer Weapons; Musician; Bladesinger

5 Wardancers @ 90 Pts
Wardancer Weapon

5 Wardancers @ 90 Pts
Wardancer Weapons


5 Waywatchers @ 120 Pts


Casting Pool: 6+2 boundy (5x tree singing)

Dispel Pool: 5+3xDS

Models in Army: 101

Total Army Cost: 2250
Ostatnio zmieniony 23 lut 2010, o 11:44 przez thurion, łącznie zmieniany 2 razy.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Promień 3 cale średnica 6.

10 wardancerów w jednym unicie? Nie bardzo.
Lepiej przyciać do 7 max i dopakować wayów.
Obrazek

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

5 Wayów nic nie robi... nawet nie straszy.
10 Tancerzy raczej mało skuteczna bez herosa [ Twój bsb się nie liczy ].
Może obetnij WW oraz zredukuj WD i daj orła + wildów [lub GR ]?
Spowalniaczka, odginaczka i kolejne żądełko w postaci WR/GR...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

tylu ilu graczy tyle koncepcji. ja bym zmienił lorda i za reszte pkt dał zwykłego treemana :p
tak naprawdę ancient to w sumie dużo i nic...
10 WD za dużo, jak juz ci napisali, obetnij ze 3 i wrzuć za to wiecej wayów :P

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

nie rozumiem czemu za duzo :D
jak chce trzymac magow i bsb to wole ich trzymac w oddziale 10 tak zeby jeden pocisk na ifce nie powodowal ze przy strzelaniu hity juz ida w herosow
jak chce szarzowac w 6 psow to chce sprzedawac KB 9 tancerzami a nie 7...

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Chcesz szarżować psy od przodu oddziałem z 2 magami i bsb? :D
A może jednak nie chcesz tam trzymać magów, skoro chcesz szarżować psy? :)
Obrazek

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Kalesoner pisze:Chcesz szarżować psy od przodu oddziałem z 2 magami i bsb? :D
A może jednak nie chcesz tam trzymać magów, skoro chcesz szarżować psy? :)
to byla wypowiedz podwojnie zlozona punkt a wyklucza istnienie punktu b w tym samym czasie ale nie wyklucza istnienia niezaleznie w czasie tej samej rozgrywki :mrgreen:

tak sie zastanawiam jeszcze nad wildami.. z doswiadczenia z drugiej strony wiem ze sa zajebiasczo mietcy... nie wiem czy nie lepiej wziasc za to 2x5 golych wardancerow i 4te driady... co sadzicie? jak wildzi sie spisuja w praktyce vs inne armie niz demony?

p.s.
jak to jest z brakiem minusu za ruch? to jest zasada tylko GG czy wsystkich WE? jak bsb bedzie na steedzie/orle i pusci haila to tez nie ma minusu za ruch? zalozmy ze docelowo chce miec mozliwosc puszczenia haila we flamery z -1 do strzelania (skirmish) ale nie wiem czy to jest wykonalne :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4287
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

z bretą obsysają :P mała lanca przyjmuje ich na klate. o ile łucznicy wczesniej nie uszczuplą ich, zeby juz sie tylko chowali :P
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

thurion pisze:
p.s.
jak to jest z brakiem minusu za ruch? to jest zasada tylko GG czy wsystkich WE? jak bsb bedzie na steedzie/orle i pusci haila to tez nie ma minusu za ruch? zalozmy ze docelowo chce miec mozliwosc puszczenia haila we flamery z -1 do strzelania (skirmish) ale nie wiem czy to jest wykonalne :mrgreen:
To jest zasada całej armii.
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Wildzi są bardzo dobrą jazdą, fakt że są miękcy więc nie jedzie się nimi jak chaos knightami ale są niesamowicie mobilni, świetnie flankują, kasują ranki, maszyny, ściągają ogień i uwagę przeciwnika. Zajmują ćwiartki na połowie przeciwnika - nieźle łapią sexmaszynę :) i inne bazyliszki. Obecnie gram na 3 oddziałach ze sztandarami i znakomicie odwracają uwagę od łuczników a to jest najważniejsze w WE - żeby gg strzelali ile się da.
Generalnie wpadając od flanki radzą sobie praktycznie z każdą jazdą(która nie ma bohatera). Świetnie współpracują z armatami - zmuszając przeciwnika do stanięcia frontem do nich i bokiem do działa.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2010, o 13:07 przez Laik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Wildzi są miękcy ale potrafią postraszyć na flance, no i są szybcy. Nad dwoma oddziałami bym się zastanowił ale jeden to raczej opłacalna opcja.
Obrazek

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

ale wildzi wg mnie to muszą mieć warbanner żeby jakąś piechote od boku przepchnąć chociaż ;p

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Pierwsza rozpa mi sie podoba , choc zmniejszylbym tych WD do 8 , a za te pkty dodal 6tego waya czy 7dmego - nie wiem jak to z pktami wyglada.

Druga jest imho srednia - wildzi to urestwo, ktore na wiele armii pieknie szachuje...

Tylko jak brac to albo 2 oddzialy , albo w ogole.

ODPOWIEDZ