Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
czytaj dalej co psize ;x masz 2 bazowo ( o to chodzilo z kostkami w poolu) 2 na oddziale za ten przedmiot i kolejne za juggernauta.
Magia tez jest dobra, snajperki szczegolnie na male pkt sa zabojcze.
Magia tez jest dobra, snajperki szczegolnie na male pkt sa zabojcze.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
WOPS Racja: to po korekcie zastanawiam się czy używać bohatera Slannesha czy Khorna:)
Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 445.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [15.0]
Golden Eye of Tzeentch [25.0]
Infernal Puppet [35.0]
Word of Agony [40.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 190.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
Power Familiar [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 190.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
Book of Secrets [25.0]
1 Exalted Hero of Slaanesh @ 215.0 Pts
Mark of Slaanesh; Chaos Armour; Shield
Axe of Khorne [45.0]
Favour of the Gods [5.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Steed of Slaanesh @ [0.0] Pts
10 Chaos Marauders @ 40.0 Pts
No Mark
16 Chaos Marauders of Slaanesh @ 90.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
12 Chaos Warriors of Nurgle @ 222.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Nurgle @ 230.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
3 Dragon Ogres @ 231.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Chaos Spawn of Slaanesh @ 75.0 Pts
Mark of Slaanesh
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Warriors of Chaos Army
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 445.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [15.0]
Golden Eye of Tzeentch [25.0]
Infernal Puppet [35.0]
Word of Agony [40.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 190.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
Power Familiar [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 190.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
Book of Secrets [25.0]
1 Exalted Hero of Slaanesh @ 215.0 Pts
Mark of Slaanesh; Chaos Armour; Shield
Axe of Khorne [45.0]
Favour of the Gods [5.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Steed of Slaanesh @ [0.0] Pts
10 Chaos Marauders @ 40.0 Pts
No Mark
16 Chaos Marauders of Slaanesh @ 90.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
12 Chaos Warriors of Nurgle @ 222.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Nurgle @ 230.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
5 Chaos Knights of Khorne @ 230.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
3 Dragon Ogres @ 231.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Chaos Spawn of Slaanesh @ 75.0 Pts
Mark of Slaanesh
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
wg mnie lordowi przydaloby sie miec spellfamiliara, nie wejdzie CI inf gateway i mag w zasadzie sie marnuje, bo pandemonium i maly pocisk na ture to malo.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Jako że to mój pierwszy post na forum to witam wszystkich
A tutaj mój pomysł na rozpiskę na 2350 pkt. 4 odziały z konkretną siłą przebicia, do tego całkiem przyzwoita ilość spamu w postaci psów i tanio złożonych maruderów, 4 DD i 4 scrolle powinny pozwolić na chociaż chwilowe przetrzymanie magii, boje się tylko sporej ilości panik które pewnie będę musiał zdawać.
Pozdrawiam
A tutaj mój pomysł na rozpiskę na 2350 pkt. 4 odziały z konkretną siłą przebicia, do tego całkiem przyzwoita ilość spamu w postaci psów i tanio złożonych maruderów, 4 DD i 4 scrolle powinny pozwolić na chociaż chwilowe przetrzymanie magii, boje się tylko sporej ilości panik które pewnie będę musiał zdawać.
Myślicie że da radę powalczyć ?1 Chaos Lord of Nurgle @ 720.0 Pts
General;
Chaos Daemonsword [75.0]
Enchanted Shield [15.0]
Word of Agony [40.0]
Chaos Dragon @ [360.0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 151.0 Pts
No Mark; Magic Level 1; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 151.0 Pts
No Mark; Magic Level 1; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25.0]
Dispel Scroll [25.0]
Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
5 Chaos Knights of Nurgle @ 285.0 Pts
Banner of Rage [35.0]
6 Chaos Knights of Tzeentch @ 320.0 Pts
Blasted Standard [40.0]
3 Dragon Ogres @ 231.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 63
Total Army Cost: 2348.0
Pozdrawiam
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Całkiem całkiem IMO. Choć poszukałbym pkt na marki nurgla dla magów i czwartego Dragon Ogra.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
ja bym dal 6 knightow do tych z BoR a nie Tzeentcha, Lord dobrze zlozony, magom moglaby sie przydac snajperka, ale biorac pod uwage ze oni tylko trzymaja scrolle, to nie wiem. masz 4pd wiec raczej te snajperki po prostu zostana zdisspellowane.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Mój standard na 2350
Chaos Lord
Mark of Tzeentch
Smok
Axe of Khorne
Enchanted Shield
Collar of Khorne
Favour of the Gods
Word of Agony
2x Sorcerer
Mark of Tzeentch
2x Scroll (każdy, w sumie 4)
Disc
2x5 Marauder Horsemen
Flails
Mark of Slaanesh
10 Marauders
Mark of Slaanesh
4x 5 Warhounds
3x 5 Chaos Knights
Mark of Slaanesh
Musicians
DoW Cannon
Hellcannon
2350 równiuśieńkie
A to będę testował na Lublin:
DE 250 pkt
5x Harpie
10x Crossbowmen
Shield + Champion
5x Shades
Main:
Exalted Champion
MoT, SoM, Golden Eye, Disc, BSB
Chaos Sorcerer
MoS, Biting Blade, Warrior Familiar, Scroll, Steed of Slaanesh
3x 5 Warhounds
2x 5 Horsemen
MoS, Flails
10 Marauders
MoS, Musician
4 DO
GW
6 Chaos Knights
MoS, WB
Hellcannon
Da radę?;]
Chaos Lord
Mark of Tzeentch
Smok
Axe of Khorne
Enchanted Shield
Collar of Khorne
Favour of the Gods
Word of Agony
2x Sorcerer
Mark of Tzeentch
2x Scroll (każdy, w sumie 4)
Disc
2x5 Marauder Horsemen
Flails
Mark of Slaanesh
10 Marauders
Mark of Slaanesh
4x 5 Warhounds
3x 5 Chaos Knights
Mark of Slaanesh
Musicians
DoW Cannon
Hellcannon
2350 równiuśieńkie
A to będę testował na Lublin:
DE 250 pkt
5x Harpie
10x Crossbowmen
Shield + Champion
5x Shades
Main:
Exalted Champion
MoT, SoM, Golden Eye, Disc, BSB
Chaos Sorcerer
MoS, Biting Blade, Warrior Familiar, Scroll, Steed of Slaanesh
3x 5 Warhounds
2x 5 Horsemen
MoS, Flails
10 Marauders
MoS, Musician
4 DO
GW
6 Chaos Knights
MoS, WB
Hellcannon
Da radę?;]
Release the Przemcio!
czemu mialoby nie dac rady tylko ten mag slaanesha, troche mnie dziwi.
ja mam 2 koncepcje, poki co nie bede pisal, przetestuje i zobaczymy
ja mam 2 koncepcje, poki co nie bede pisal, przetestuje i zobaczymy
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Na poczatku sie zajaralem takim caddym, ale jak chwile pomyslalem to on nie jest jednak taki zajebisty. 1 scroll a 2 to zajebista roznica. Nawet jak zaczynasz to juz w pierwszej turze raczej wejdzie przeciwnikowi jeden czar. Jak to jest np snajpera z metala to taki azuzu dyskowiec ma juz mokrzutenko z jedna rana. 2 scrolle to jednak pewnosc, ze ta jedna decydujaca ture przetrzymasz i dojedziesz. A w walce to przegrywasz o 1 z kusznikami czy fastem o muzyka i narta.
mi sie spisuja. kiedys, jak nie mialem gdzie trzyma magow, robilem ich i wiecej, ale bez sensu, maja trzymac cwiartke i nie spanikowac za stol. wszystko
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
1650 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
BloodCurdling Roar [20]
Book of Secrets [25]
Golden Eye of Tzeentch [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 315 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour
Steam of Corruption [20]
Enchanted shield [15]
Warrior Familiar [20]
1 Chaos Chariot of Nurgle @ [130] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No Mark; Throwing Spears; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No Mark; Throwing Spears; Light Armour; Musician
5 Chaos Knights of Tzeentch @ 290 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Blasted Standard [40]
5 Chaos Knights of Nurgle @ 285 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Festering Shroud [25]
3 Dragon ogres @ 231 Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Spawn of Chaos of Tzeentch @ 65 Pts
Mark of Tzeentch
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 4
Models in Army: 37
Total Army Cost: 1648
Co myślicie? Przyda się każda konstruktywna uwaga
Założenia:
- psy zasłaniają rycerzy Nurgla i Dragon Ogry (zakładam, że rycerze Tzeentcha wytrzymają turę/dwie ostrzału)
- rydwan z magiem jako wsparcie, zważywszy na powolność będzie się trzymał z tyłu, ew. gdzieś na flance by w razie czego zaszarżować z boku
- rydwan wziąłem bo nieco mnie to uchroni przed przymusowym pojedynkiem (gdybym miał go na koniu z rycerzami), tak zyskuję jeszcze dodatkową jednostkę bojową, która samymi impaktami powinna coś zdziałać
- konni maruderzy: partyzantka, odginanie szarż, w najgorszym wypadku: screen
- pomiot: tu zależy z kim mi przyjdzie walczyć; albo trzyma się z tyłu i wyłapuje lataczy (na przykład) albo na flance "pędzi" ku wrogowi
- gość na dysku: dysponując dwoma pociskami (czaru ognia z BOS) i rykiem będzie latał i np starał się ustrzelić strzelców itd
WADY:
- brak dispel scrolli, nie starczyło punktów, a poza tym bardziej lubię grać "na siebie". niemniej rozpiska jest na turniej z dużą ilością Krasnali I Lizardów, liczę więc, że brak zwojów nie będzie zbyt bolesne
- rydwan: wrażliwy na ataki z S7 i wszelkie obszarowe (zważywszy na rozmiar podstawki)
Wszelkie uwagi mile widziane
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
BloodCurdling Roar [20]
Book of Secrets [25]
Golden Eye of Tzeentch [25]
1 Disc of Tzeentch @ [0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 315 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour
Steam of Corruption [20]
Enchanted shield [15]
Warrior Familiar [20]
1 Chaos Chariot of Nurgle @ [130] Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No Mark; Throwing Spears; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No Mark; Throwing Spears; Light Armour; Musician
5 Chaos Knights of Tzeentch @ 290 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Blasted Standard [40]
5 Chaos Knights of Nurgle @ 285 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Festering Shroud [25]
3 Dragon ogres @ 231 Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Spawn of Chaos of Tzeentch @ 65 Pts
Mark of Tzeentch
Casting Pool: 7
Dispel Pool: 4
Models in Army: 37
Total Army Cost: 1648
Co myślicie? Przyda się każda konstruktywna uwaga
Założenia:
- psy zasłaniają rycerzy Nurgla i Dragon Ogry (zakładam, że rycerze Tzeentcha wytrzymają turę/dwie ostrzału)
- rydwan z magiem jako wsparcie, zważywszy na powolność będzie się trzymał z tyłu, ew. gdzieś na flance by w razie czego zaszarżować z boku
- rydwan wziąłem bo nieco mnie to uchroni przed przymusowym pojedynkiem (gdybym miał go na koniu z rycerzami), tak zyskuję jeszcze dodatkową jednostkę bojową, która samymi impaktami powinna coś zdziałać
- konni maruderzy: partyzantka, odginanie szarż, w najgorszym wypadku: screen
- pomiot: tu zależy z kim mi przyjdzie walczyć; albo trzyma się z tyłu i wyłapuje lataczy (na przykład) albo na flance "pędzi" ku wrogowi
- gość na dysku: dysponując dwoma pociskami (czaru ognia z BOS) i rykiem będzie latał i np starał się ustrzelić strzelców itd
WADY:
- brak dispel scrolli, nie starczyło punktów, a poza tym bardziej lubię grać "na siebie". niemniej rozpiska jest na turniej z dużą ilością Krasnali I Lizardów, liczę więc, że brak zwojów nie będzie zbyt bolesne
- rydwan: wrażliwy na ataki z S7 i wszelkie obszarowe (zważywszy na rozmiar podstawki)
Wszelkie uwagi mile widziane
konni bez slaanesha spadna od 1 ostrzalu nawet najplewniejszej jednostki.
mag nurgla z warrior familiarem? nie rozumiem
lepiej zlozyc maga na dysku z spell familiarem a nruglite z BoS i scrollem, ale to Twoj wybor.
Do tego jakos tylko 2 bohaterow? jakos przywyklem do 3, no ale to Twoj pomsyl.
Ponaddto knighci nie sa immune to panic, wiec psy spadna w 1 turze i spanicuja wszystko co idzie do przodu, a tak sie stanie, bo albo je rozbija, albo przebiegna po Twoich. Dlatego warto inwestowac w Mos lub Mok (ten 2 trudniejszy do ogarniecia, bo latwo Cie wyciagnac)
mag nurgla z warrior familiarem? nie rozumiem
lepiej zlozyc maga na dysku z spell familiarem a nruglite z BoS i scrollem, ale to Twoj wybor.
Do tego jakos tylko 2 bohaterow? jakos przywyklem do 3, no ale to Twoj pomsyl.
Ponaddto knighci nie sa immune to panic, wiec psy spadna w 1 turze i spanicuja wszystko co idzie do przodu, a tak sie stanie, bo albo je rozbija, albo przebiegna po Twoich. Dlatego warto inwestowac w Mos lub Mok (ten 2 trudniejszy do ogarniecia, bo latwo Cie wyciagnac)
Ostatnio zmieniony 2 mar 2010, o 21:24 przez sYsek, łącznie zmieniany 1 raz.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Z konnych maruderów zdjąłbym l.pancerz, bo sv=5+ szybko schodzi. Rzucajki też, są jak dla mnie słabe, a za te punkty możesz dać flaile, które lepiej się spiszą. No i z założenia oni nie dotrwają do końca bitwy, więc szkoda na nich punktów.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
no z flailami spisuja sie ok (mi pasi khorn) jak zgina to zginasolider4 pisze:Z konnych maruderów zdjąłbym l.pancerz, bo sv=5+ szybko schodzi. Rzucajki też, są jak dla mnie słabe, a za te punkty możesz dać flaile, które lepiej się spiszą. No i z założenia oni nie dotrwają do końca bitwy, więc szkoda na nich punktów.
no ja mam 16, a mialem 2x20 i bylem megazadowolony z tych klockow.czemu mialoby nie dac rady tylko ten mag slaanesha, troche mnie dziwi.
ja mam 2 koncepcje, poki co nie bede pisal, przetestuje i zobaczymy