KB a rzuty na Warda

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

KB a rzuty na Warda

Post autor: Aro »

No dobra to ja mam takie pytanko.

W 5 scremersów wpada Vampir bez magicznej broni tylko Lanca.

Z tych 5 scremerów 1 jest na jednej ranie. Vamp wypłaca 4 ataki trafia 3 i przebija 2 - załóżmy, że wypadła 4 i 6 czyli KB

No i teraz pytanko. Jak mam rzucać Warda na który atak bo są dwie opcje :).

Opcja 1

Rzucę sobie najpierw Warda na KB - w razie W jak nie wyłorduję to zginie mi ten co miał 1 ranę ;P Później rzucam zwykłego i jak coś dostaję ranę ale mam dalej 4 scremery.

Opcja 2

Rzucam najpierw na zwykły atak - dostaje ranę i ściagam scremersa + KB Ward też lipa i ściągam drugiego Scremera.

Opcja nr 1 bardziej opłacalna ehehe
Obrazek

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

W tym przypadku KB zabija całego zdrowego skrimera niezależnie od kolejności rzutu podobnie bronie które zadaja k3/k6 wondów gdyby uderzyły w skrimery i zadały by 2+ wondów zabiły by całego a nie dobiły rannego. Natomiast w np czelendzu najpierw rzucasz warda za KB potem reszte (dzięki czemu jeśli zginiesz od warda to od reszty wondów jest overkill)

Awatar użytkownika
Duderson
Kretozord
Posty: 1641

Post autor: Duderson »

Gogol pisze:W tym przypadku KB zabija całego zdrowego skrimera niezależnie od kolejności rzutu podobnie bronie które zadaja k3/k6 wondów gdyby uderzyły w skrimery
Nie widzę analogii, KB a k6 ran to nie to samo. Moim zdaniem należy rzucić kością, żeby rozstrzygnąć kto zginął. Kto powiedział, że KB trafia automatycznie w rannego screamera?
Lidder pisze:
-There's something large & nurgle-y coming first
To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4287
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Łeb ucinasz zawsze świeżemu ;) Niestety :P IMO k3/k6 woundów dąży do tego aby zdjąc zawsze całego czyli dostajac te 2 woundy zdjemujesz screamera a tamten jest nadal ranny.

A mam takie ciut inne pytanie: załóżmy ze mammy bydlaka na smoku. Wpada w niego Lord bretonski z KB na large targety.Challenge. Wbija 2 KB na smoku. Ile woundów dostaje do combatu?

a) 6 woundów smoka + 5 bo max za overkilla w challengu
b) po prostu 6 woundów smoka

i jeszcze jedno pytanie: Jak liczą się rany do kombatu jak z KB dobijemy np. rycerza na pegazie (tzn mial jedną ranę i dostał KB)
a) do CR liczy się tylko 1 rana
b)liczą się w rany

IMO 2xa) ale nie jestem pewien ;]
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Jagal pisze:Łeb ucinasz zawsze świeżemu ;) Niestety :P IMO k3/k6 woundów dąży do tego aby zdjąc zawsze całego czyli dostajac te 2 woundy zdjemujesz screamera a tamten jest nadal ranny.

A mam takie ciut inne pytanie: załóżmy ze mammy bydlaka na smoku. Wpada w niego Lord bretonski z KB na large targety.Challenge. Wbija 2 KB na smoku. Ile woundów dostaje do combatu?

a) 6 woundów smoka + 5 bo max za overkilla w challengu
b) po prostu 6 woundów smoka

i jeszcze jedno pytanie: Jak liczą się rany do kombatu jak z KB dobijemy np. rycerza na pegazie (tzn mial jedną ranę i dostał KB)
a) do CR liczy się tylko 1 rana
b)liczą się w rany

IMO 2xa) ale nie jestem pewien ;]
kolejne KB (po zabiciu typa) w czelendzu liczą sie jak 1 rana

wydaje mi sie ze na smoku nie da sie nabić overkilla gdyż nabijamy go na herosach nie zauważyłem żeby była mowa o mountach wiec 6 wondów w smoka i tyle (IMHO)

miał 1 rane to z kb dostał 1 liczy się 1 do combata

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

z KB tak jak napisal Gogol
Jagal pisze: A mam takie ciut inne pytanie: załóżmy ze mammy bydlaka na smoku. Wpada w niego Lord bretonski z KB na large targety.Challenge. Wbija 2 KB na smoku. Ile woundów dostaje do combatu?

a) 6 woundów smoka + 5 bo max za overkilla w challengu
b) po prostu 6 woundów smoka
po prostu 6 woundow (nie mozna zrobic 2x autokilla.. smok ginie po 1szym KB, 2gi przepada)
Jagal pisze: i jeszcze jedno pytanie: Jak liczą się rany do kombatu jak z KB dobijemy np. rycerza na pegazie (tzn mial jedną ranę i dostał KB)
a) do CR liczy się tylko 1 rana
b)liczą się w rany

IMO 2xa) ale nie jestem pewien ;]
do cr liczy sie tylko 1 rana

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4287
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Gogol pisze: wydaje mi sie ze na smoku nie da sie nabić overkilla gdyż nabijamy go na herosach nie zauważyłem żeby była mowa o mountach wiec 6 wondów w smoka i tyle (IMHO)
thurion pisze: po prostu 6 woundow (nie mozna zrobic 2x autokilla.. smok ginie po 1szym KB, 2gi przepada)
Czyli:
1) nie mam żadnego bonusu za drugi KB, oraz trafione hity bez KB w smoka się marnują. Nie moge zrobić overkilla na mouncie

2)overkill na charakterze z kilkoma KB wygląda tak: tzn: KB sprzedany i 3 woundy z bomby do CR plus jeszcze te hity co weszły normalnie, w tym kolejne KB. Podam przykład: wardancer champion walczy z lordem na smoku, ma taniec KB. Sprzedaje 3 hity, 2 ranią z KB, jeden normalnie. Lord nic nie savuje/warduje. Rany wyglądają tak: 3 za KB, 1 za normalny hit i jedna za drugi KB.

Right czy coś pomieszałem?
Ostatnio zmieniony 6 maja 2007, o 15:41 przez Jagal, łącznie zmieniany 2 razy.
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
Guard
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Guard »

Panowie... herezję szerzycie...
Wg. zasad KB można urzyć tylko na modalach o US <=2, a Smok jako potwór z W6 ma US 6. KB w tym wypadku można użyć tylko przeciwko jeźdźcowi. Wniosek: Nie tak łatwo ubić gada :twisted:
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4287
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Guard pisze:Panowie... herezję szerzycie...
Wg. zasad KB można urzyć tylko na modalach o US <=2, a Smok jako potwór z W6 ma US 6. KB w tym wypadku można użyć tylko przeciwko jeźdźcowi. Wniosek: Nie tak łatwo ubić gada :twisted:

Jak byś wszystko przeczytał to byś nie zadawał tego pytnia :roll: Proponuje czytanie ze zrozumieniem :roll: Jak przejrzysz temat to zobaczysz ze napisałem o Lordzie bretońskim z Virtue która daje KB na large targety :roll:
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Jagal, tak jak napisales tam wyzej

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

co do tych 2 kb na czyms w challangu to pierwszy dobija jednostke a drugi liczy sie jako 1 W do overkilla

Awatar użytkownika
Majones
Chuck Norris
Posty: 480

Post autor: Majones »

Ale co do sytuacji ze screamerami to ich chyba też nie można ubić z KB bo nie są "men-sized" co nie?? (chyba że coś się zmieniło albo źle przeczytałem).

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4287
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Mają Us 1 więc działa.;)
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
Guard
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Guard »

Temat przeczytałem od początku. Tylko jakoś o tym KB na LT zapomniałem. :roll:
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Shino pisze:co do tych 2 kb na czyms w challangu to pierwszy dobija jednostke a drugi liczy sie jako 1 W do overkilla
Jest tak jak pisze Shino. ;] Widzę że są rózne opinie :)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Dokladnie... ciekawe ze tyle wersji jest...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Kacper
Mudżahedin
Posty: 331
Lokalizacja: Wrocław...no dobra - Zakrzyce Małe

Post autor: Kacper »

Bo KB jest dopiero na 95 stronie, myślicie, że tak łatwo jest doczytać tak daleko?

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Młody pisze:
Shino pisze:co do tych 2 kb na czyms w challangu to pierwszy dobija jednostke a drugi liczy sie jako 1 W do overkilla
Jest tak jak pisze Shino. ;] Widzę że są rózne opinie :)
bo na mouncie nie masz dodatkowych woundow, rany na mouncie nie licza sie do overkilla.. nie ma roznych opinii tylko rozne konteksty ;)

a na kolesiu to wiadomo jak to dziala, bo tak samo bylo w VI ed.. nad tym nawet sie nie rozwodzilem..

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

thurion pisze:
Młody pisze:
Shino pisze:co do tych 2 kb na czyms w challangu to pierwszy dobija jednostke a drugi liczy sie jako 1 W do overkilla
Jest tak jak pisze Shino. ;] Widzę że są rózne opinie :)
bo na mouncie nie masz dodatkowych woundow, rany na mouncie nie licza sie do overkilla.. nie ma roznych opinii tylko rozne konteksty ;)

a na kolesiu to wiadomo jak to dziala, bo tak samo bylo w VI ed.. nad tym nawet sie nie rozwodzilem..
jesli mount jest w challangu to sie licza do overkilla ;)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Shino pisze: jesli mount jest w challangu to sie licza do overkilla ;)
ktora strona?

ODPOWIEDZ