Dyskusja o balancing patchu

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Re: Dyskusja o balancing patchu

Post autor: Janiszek »

A widzisz, bo ja wiedziałem, ze chodzi ci o LL, zle zrozumiałeś posta. No cóż ale na forum często tak jest :wink:

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Temu który to wprowadzi osobiście zawiozę skrzynkę Ciechana...
Kupiłeś mnie
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

a mi sie wydaje ze juz lekko przegina sie z bostowaniem armi slabszych, BP mial ciac przegiacia a obecnie zmierza to juz w zupelnie inna strone
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

W stronę wyrównania szans?
NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE (odpowiedź pg)

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

do pg to mi daleko :P
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Fajny ten pomysł z łączeniem chaosu(klimat), ale uważam że podajeście dos sprawy :
core jako spec i spec jako rare jest średnie, besty nie mają niczego z spec co by było użyteczne w Woch, proponuje coś takiego:
jednego cora z drugiej armii za dwa bazowe cory u siebie
jeden spec z drugiej(wliczany do ogólnej liczby speców)
Rarów nie ruszam bo nie chce zobaczyć bestów z hellaconami oraz Wochu z Jabberem
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324

Post autor: GoblinNadGobliny »

likaon pisze:Fajny ten pomysł z łączeniem chaosu(klimat), ale uważam że podajeście dos sprawy :
core jako spec i spec jako rare jest średnie, besty nie mają niczego z spec co by było użyteczne w Woch, proponuje coś takiego:
jednego cora z drugiej armii za dwa bazowe cory u siebie
jeden spec z drugiej(wliczany do ogólnej liczby speców)
Rarów nie ruszam bo nie chce zobaczyć bestów z hellaconami oraz Wochu z Jabberem
genialne, gdyby nie fakt, ze cory sa nieograniczone.
Obrazek

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Nie no bez przesady, wtedy to by się dopiero zrobił burdel. Ja rozumiem słabości wochu czy bestii. Ale no cóż-życie.
Wątpię aby LS wprowadzała takie zmiany. I tak dużą ingerencją był boost dla orków-a ludzie psioczyli jakby im ręce ucinano. A co dopiero w łączeniu po nie kąt booków. Marzenia zostawcie w temacie Płoty i młoty, bo to jest imho nie do spełnienia.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

GoblinNadGobliny pisze:
likaon pisze:Fajny ten pomysł z łączeniem chaosu(klimat), ale uważam że podajeście dos sprawy :
core jako spec i spec jako rare jest średnie, besty nie mają niczego z spec co by było użyteczne w Woch, proponuje coś takiego:
jednego cora z drugiej armii za dwa bazowe cory u siebie
jeden spec z drugiej(wliczany do ogólnej liczby speców)
Rarów nie ruszam bo nie chce zobaczyć bestów z hellaconami oraz Wochu z Jabberem
genialne, gdyby nie fakt, ze cory sa nieograniczone.
ja bym to rozumiał raczej, że na jeden core np. z bestii muszę wystawić dwa core'y mortalowe...

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Wbrew pozorom jest szansa aby przepchnąć łaczenie AB bestii i mortali. Obie armie to w końcu ogryzki, army listy z przetrąconym kręgosłupem. Armie, które cofnęły się w rozwoju w stosunku do swojego 6 ed. AB. Niekompletne. Napisane na odwal się. W dodatku łączenie bestii i mortali ma już swoją dość długą tradycję, dobrze rozumianą przez ogół graczy, która całkiem nieźle się sprawdzała. Te dwa AB z możliwością łączenia jednostek siłą rzeczy nie mogą być mocniejsze niż ich 6 ed. odpowiednik, zwłaszcza jeśli łączyć jednostki miałoby się odbywać na podobnych zasadach co w 6 ed. Pomysł napewno jest wart rozpatrzenia. Jest spora siła w graczach chaosu. Wielu mimo, że dziś gra inną armią to wciąż kurzą się na półce armie bestii i mortali. W nowej odsłonie BP chętnie bym widział zarówno boosty dla Ogre Kingdoms jak i również zapis o możliwości łączeniu armii bestii i mortali na ustalonych wcześniej zasadach.

Dlaczego warto się nad tym zastanowić? Jeśli tak wielu przeszkadza fakt, że armie wynajmują mengili i armaty z DoW to w końcu armiom które są do tego zmuszane można dać znacznie ciekawsze i klimatyczniejsze alternatywy, jak właśnie łączenie wochu i bestii czy dodatkowe sloty spec i rare w ograch i orkach na własne army bookowe jednostki. To lepsza droga w działaniu. Ciekawsza moim zdaniem dla samego Battla. Zaś takie armie jak VC, lizaki czy skavy - raczej nie potrzebują DoW.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Łączenie Mortali i Bestii na pewno jest lepszym rozwiązaniem niż Działka Dow i Mengile, choć niekoniecznie prostszym do realizowania.
Aczkolwiek, powiadam...łatwiej by było dać możliwość wykupu skirmish'u na piechotnych maruderach i zrobienie ich 5-10, tak jak umożliwienie wykupy marków dla Bestii o działaniu takim jak w WoCh.
Aż przykro jest patrzeć, jak tak małe niedopatrzenia zabiły te armie.
W sumie to było by niezłe rozwiązanie, łatwiejsze niż tak głęboka ingerencja w booki jaką jest połączenie AB.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

lol a co by dali zwykli marauderzy w scirmishu ? :mrgreen:
Obrazek
T

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Z shortbowami wiele:)
Zapomniałem dopisać o możności wykupienia dla nich jakiejś broni dystansowej.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

panie boczek , to ja już wole nic nie zmieniać niż takie wymyślanie ... bo np imo shortbow na nich byłby nieklimatyczny i tylko toporek/javelin wchodzi w grę - ale dalej nie jest to coś co zmieni w znaczący sposób składanie chaosu.

generalnie dodam do temu że panowie w GW zwalili że flayerkinów wywalili . (lub przekształcili w ten przegięty unit piechoty w rankach z d3 atakami)
Obrazek
T

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Jestem innego zdania w kwestii klimatyczności (lub nie?) shortbow'ów na Skirmish'ujących Maruderach, lecz to chyba nie jest miejsce na dyskusję na ten temat.
W kwestii Flayerkinów, faktycznie, żal ich troszkę, podobnie jak dwarfom doomseekerów.
No ale phil kutas miał inną wizję WoChu.

panie boczek , to ja już wole nic nie zmieniać niż takie wymyślanie ... bo np imo shortbow na nich byłby nieklimatyczny i tylko toporek/javelin wchodzi w grę - ale dalej nie jest to coś co zmieni w znaczący sposób składanie chaosu.
Oczywiście, przy dość dobrych knechtach i niegrywalnej piechocie i tak czy siak Mortale teraz to w 99% sama konnica( ewentualnie gdzieniegdzie pojawią się dogry). Brak nam zasad ugrywalniających piechotę i fajnych magicznych itemów, które jakoś by współgrały z tą armią. Jak narazie, to większość graczy wykorzystuje 1/4 jednostek z Ab....reszta jest mocno średnia. I to się raczej długo nie zmieni.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Ja osobiście nie rozumiem czemi LS nie mogła by dopuscić łączenia besti i WoCh-u. Przedmioty dla orków przeszły, to czemu nie laczenie AB. Zrobili dużą ingerencję w zasady, to mogą i mniejszą :P .
No ale phil kutas miał inną wizję WoChu.
Zakładzasz, że jakąkolwiek miał :P .

Wystarczało by do BP wpisać coś w ten deseń :
Warriors of Chaos army can include units from Beastman army ( and vice versa ). Both armies can include any units from alied army, but must obey following restirictions :
- Alied character may not be army general
- Alied character can be Battale Standard Bearer (BSB), but if so, army may not upgrade one of its own chataters to Battale Standard Bearer ( ie. One army may not have 2 BSB-s )
- to include alied unit, your army must firstly have one of its own units from same category ( ie. to get a alied special unit in warriors of Chaos army, you must first take a special unit from standard WoCh army list ). Unit that do not take slots ( like warhounds ) do not count.
- All points spend on allied units may not exceed a 1/4 of all. So in standard 2000 pts. game your bestman/warriors of chaos army can include up to 500 pts. of allies.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Wydaje mi się, że wystarczy zrobić dokładnie tak jak było to w 6 ed. AB.

Cała zmiana będzie polegać na tym, że chaos będzie porpostu przypominał ten z 6 edycji.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Tworzycie coś dzięki czemu mogę odzyskać całą radochę z gry. Trzymam kciuki...

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Może warto założyć tematy opiniotwórcze w dziale bestii i chaosu o możliwości łączenia tych armii?

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

nie ma to większego sensu, wiadomo że gracze bestii i Wochu będą za (ja też jestem), ale z drugiej strony nie jest to droga którą powinien podążać BP - to już naprawdę ostra ingerencja w system
Obrazek
T

ODPOWIEDZ