Zgłoszeni za piątaka:Zapraszamy na turniej Jeźdźców Hardkoru pod patronatem Stowarzyszenia Bazyliszek:
KOZIOŁEK HARDKORU!
Gdzie? Warszawa, Gimnazjum nr 2 przy ulicy Narbutta 65/71
Kiedy? 20.03.2010
Za ile? 15 zeta za osobę (jeśli zgłosi się powyżej 40 osób to obniżamy wjazd do 13zł)
Czym?
- zapewniamy parzystą ilość graczy
- armie na 1500+250
- 4 bitwy jak 4 karabiny
- stoły 60"x48"
- BP
- scenariusze z Lublina nr 2,3,4 + pitka
- mapki jak w Lublinie (mam nadzieję)
- delikatne proxy dopuszczone tylko w kontyngencie
Zgłoszenia:
Zgłoszenia przyjmujemy na adres jezdzcy.hardkoru@gmail.com, a najlepiej na mój PM.
Zgłoszenia na maila proszę wysyłać tylko w formatach html, txt lub wklejone w treść maila.
Zgłoszenia muszą zawierać IMIĘ, NAZWISKO i NR ID, oraz rzecz jasna rozpiskę.
Nie przyjmujemy zgłoszeń w temacie turnieju!
Za poprawną rozpiskę dosłaną do dnia 17.03 do godziny 22.00: dodatkowe 5pkt do klasyfikacji końcowej. Za dosłaną do 24.00 19.03 2 pkt
Jeśli ktoś nie ma nr ID, można go wyrobić tutaj:
http://www.adeon.livenet.pl/player_add.php
- używamy Hardkorowego Terminarza :
09:00 - 9.25: - zapisy
9:30 - 11:45 - I bitwa (scen. 2)
11:45 - 14:00 - II bitwa (scen. 3)
14:00 - 16:15 - III bitwa (scen. 4)
16.15 - 18.30 - IV bitwa (pitka)
18.30 - ogłoszenie wyników, wręczenie dyplomów, sprzątanie!
Karniaki weri hard.
- Scenariusze
Wszelkie pytania dotyczące scenariuszy czy kontyngentu należy zamieszczać w temacie Koziołka Chaosu!- używamy Hardkorowej Oceny Malowania4 karabiny pisze: Zasady kompozycji armii:
1500p + 250p kontyngent innej lub tej samej armii - BP
Kontyngent może się składać z dowolnej armii taj samej lub innej co armia główna. Może on mieć dowolna ilość slotów core (minimalnie 1) i maksymalnie jeden slot special wliczający się w sloty główne armii.
Nie może mieć on ani jednego charaktera (wliczając w to assasinów) ale musi mieć co najmniej jednego championa, który będzie sie liczył jako generał kontyngentu daje ld jak normalny generał, do tego liczy sie do sypania w Vc i Tk). Zabicie go jest warte dodatkowe 50 vp
W kontyngencie może być maksymalnie jeden oddział lataczy, który się liczy do maksymalnej liczby 3 lataczy a ramii.
Kontyngent nie może mieć ani jednego magicznego przedmiotu.
Kontyngent nie daje zasad armijnych nie dotyczących poszczególnych modeli jak dodatkowy las we czy dodatkowe dd dwarfow.
Ponieważ kontyngent i armia główna są rożnymi armiami to charakterzy z jednej nie mogą wchodzić do drugiej, generałowie poszczególnych nie dają drugiej armii Ld ani nie można rzucać czarów/ dawać innych bonusów oddziałom z kontyngentu.
Jednostki 1+ jak bulle w łograch czy erranci z errantry war nie są 1+ w kontyngencie. wystarczy żeby armia miała jednego true core'a
brak dow i ror w nie dow i ror armii
FAQ kompozycji armii:
1. Czy kontyngent WE daje dodatkowy las?
- Kontyngent nie przekazuje dodatkowych właściwości armii jak dodatkowy las WE, czy 4 DD w Krasiach.
2. Czy kontyngent musi mieć czempiona za generała
- tak musi i zabicie jego kosztuje 50p.
3. Czy obowiązuje zasada tru core.
- Tak
4. Czy w kontyngencie mogą być magiczne przedmioty?
- nie żadnych magicznych przedmiotów, włączając w to runy na krasnoludzkich maszynach, marki chaosu itd.
Uwaga. Wyjątek stanowią jednostki z automatu wchodzące z magicznymi przedmiotami np. Errantry Knights z Errantry War.
5. Czy kontyngent może mieć herosa?
- nie żadnych herosów.
6. Czy z pomocą kontyngentu mogę przekroczyć ograniczenia magii wynikające z BP.
- nie
7. Czy bestie mają zasadę ambush?
- jak najbardziej, skorpy też można zakopywać.
8. Czy mogę mieć 3 oddziały harpii?
- nie maks jeden oddział lataczy.
9. Czy mogę mieć jednostki rzadkie kontyngencie?
- nie
10. Czy mogę wystawić MMM i działka DoW w innej armii niz DoW
- nie.
Przedziały punktowe co 150 p.
Ćwiartki, generał, szmaty normalnie po 100p.
Scenariusze:
2. Perła (Wybieramy jeden swój oddział (jawnie) przed bitwą, który dostaje do wypicia beczkę piwa z lubelskiego browaru. Rzucamy kostką by określić jakie było to piwo, bo jak wiadomo piwo piwu nie równe, czasem bardzo:
1- Karmi: -1T
2- Goolman: -1M
3- Perła w zielonej butelce bezzwrotnej: -1I
4- Perła Export: armour piercing
5- Perła: re- roll to hit & to wound w pierwszej turze walki
6 - Perła Mocna: +1S & +1 CR)
* statystyka nie może być mniejsza niż 1
3. Koziołek (Do jednego z oddziałów w armii przybłąkał się koziołek (przydzielany jawnie), który okazał się być maskotką wojowników - działa jak sztandar: dodaje im on +1CR ale wart jest 250 pkt)
4. KATolicki Uniwersytet Lubelski (Jeden z herosów w armii otrzymuje na tą krucjatę wielką relikwię ukrytą w kazamatach starożytnych budynków szkoły i przykazanie - niech Moc będzie z Tobą. Jest to magiczny, świecący miecz, zastępuje broń posiadaną przez postać. Rzucamy kostką by określić umiejętność posługiwania się nim postaci:
1. +1WS & +1I
2. Armour Piercing
3. +1A
4. +1S
5. No armour save
6. No armour save & jeśli jest nie dołączony do oddziału 3+WS na strzelanie)
Uwaga, żeby armia była w ogóle oceniana, należy pokazać sędziemu swoją rozpiskę, księgę armii którą się gra, kostki, miarkę i wzorniki (jeśli się z nich korzysta).
0 punktów - armia, w której są niepomalowane modele, lub armia pomalowana jest koszmarnie, jakiekolwiek proxy w armii podstawowej
3 punktów - armia pomalowana w całości, ale słabo lub niejednolicie (nie licząc kontyngentu)
5 punktów - armia ładna, zadbana. (bez żadnych proxów, wszystko ładne)
- używamy Hardkorowych Progów z Koziołka Chaosu
000-150 10:10
151-300 11:9
301-450 12:8
451-600 13:7
601-750 14:6
751- 900 15:5
901- 1050 16:4
1051-1200 17:3
1201-1350 18:2
1351-1500 19:1
1500-milion 20:0
Łącznie do zdobycia 80+5+5=90
Na terenie szkoły obowiązuje całkowity zakaz picia alkoholu.
Za nieprzestrzeganie zakazu walkower dla przeciwnika i nie parujemy na następną bitwę. Serio.
Pudełka po pizzach, butelki itp wyrzucamy do przeznaczonych do tego celu worków!
Organizatorzy zwracają się z uprzejmą prośbą do wszystkich uczestników, aby po swojej ostatniej bitwie odnieśli stoły, nie przewidujemy żadnych karniaków czy dodatkowych punktów za to, ale liczymy na pomoc z waszej strony.
Marcin "Kalesoner" Zakrzewski 2072 WE
Adam Zielony 2898 VC
Ronald Opałka 2490 BRE
Łukasz Oziu Ozimek 2611 DE
Patryk Lenart 1492 DoCh
Maciej Ozonek 1663 DRF
Maciek Wysocki 3431 DE
Paweł "Grichalk" Krauze 2392 DRF
Aleksander "Murmandamus" Wasita 2005 BRE
Jacek Wróblewski 3495 BRE
Piotr Panufnik 1674 BRE
Karol "Arhain' Sosnowski 3066 DoCh
Adam "Voodoo" Staniszewski 3482 EMP
Marcin "kalafior" Szlasa-Rokicki 2546 DoCh
Piotr Kozłowski 3120 lizz
Piotr Wald 3113 Emp
Stanisław Scheiner 1815 BoCh
Konrad Jabłoński 1285 VC
Lord Rocco Manfredi 1254 EMP
Piotr Kuczyński 1463 DRF
Mariusz "Adeptus" Kozieł 3341 O&G
Łukasz Śmiechowski 2932 VC
Robert Woliński 3500 OK
Robert Mrozek IDpodaj DoCh
Jakub "Kotlet" Kotela 1419 WoCh
Ekipa blatująca
Kalesoner
Zielony
Oziu
Grichalk
Voodoo